KRING 45 #161 Отговорено 12 Януари, 2013 Сетих се нещо, което ще е интересно. В момента си търся работа. От БРЦ България набират монтажисти на газови уредби . Основните им изисквания са познания в електрониката и никакъв опит в монтажа на ГИ-тата . По принцип звучи чудесно - голяма фирма търси хора, които да обучи, но като знам как протичат повечето обучения в държавата ни и направо ме изгубиха завинаги като потенциален клиент. То никой не се е родил научен, но си представям човек, които е виждал компонентите на системата на снимка , евентуално , при толкова марки и модели на пазара колко ще се научи ... То е ясно, че няма как да ги изучава в основи моделите и че има примерно няколко основни принципа при монтажа , това ако е начина... Преди години са учили майсторите двигатели с вътрешно горене с години а сега някакъв курс и "бегай да работиш под надзора на ония стария, че той изкара курса преди 2 месеца, а най- стария ни напусна и стана частник " :D/> Това само показва нагледно колко е паднало качеството. Един и същи човек ти прави и монтажа и настройката. Ама дали тоя човек чете цифрите , които вижда и знае кое и как... ? За това едноличните бачкатори , според мен, се справят по- добре. Те си знаят, че ако уакат ситуацията и клиенти после йок . В големите сервизи трудна работа да се разбере кой какви ги е свършил... А и те си имат изградено име и като 90% от клиентите като взимат колите виждат, че колата пали и върви изобщо не им пука дали се виждат тръби и жици или къде е зареждачката или ключа за газ / бензин ... Що пък да не ги научи за 2 месеца.Системата е проста при големите фирми.Взимаш 4-5 човека .За два месеца един го научаваш да слага бутилки , втори да пуска тръбите и да монтира зареждачки , трети да слага изпарители , четвърти да връзва кабели.Майстора остава само да дупчи колекторите и да прави настройки. Хем върви работата , хем няма да научат бързо всичко и да избягат.Виждал съм снимки от завода на БРЦ в Чераско. Правят монтажи на около 4000 нови коли на месец като повечето от работниците са жени. Също така ,дори и когато имаше някакъв законов ред при газовите системи , монтажа на АГУ си беше свободен.Решаваме с комшията Пешо да слагаме газова на Ондата , купуваме части и бира и след 2-3 дена може и да сме готови.Друг въпрос е дали сме я монтирали правилно и ще ни узаконят монтажа и дали ще работи. Сервиз обаче ставаш , не когато можеш да монтираш , а когато можеш да се справяш с коли с проблеми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #162 Отговорено 12 Януари, 2013 Тенев всичко може като идеш другия път им кажи че искаш да преминава на газ без да вдигаш оборот. Верно не ми е позната тази уредба но много ще съм изненадан ако не може, обикновена софта е пълен с възможности Кажи им че искаш и да върви повече и те знаят кво да направят, да се надяваме де хаха Обаче незнам що се мръщиш за преминаването, аз предпочитам да преминава след подаване на газ, не за друго ми лятото като е направена да прехвърля на 30-35 градуса пали и тя има няма и мибута и вече е на газ, пък мен ми се ще да поработва повече на бенз че да не се заседява в резервоара и да праи мизери, и е така да я пална до де натоваря багажера ала бала да си трака на бензин и после като дам газ да мине на газ Та не виждам що толкова те притеснява тва че минава след подаване на газ, то тва се прави и с друга цел де така се избягва възможноста от критични моменти по време на прехода от бенз на газ примерно колата е на празен ход и достигне темп и мине на газ ако не всичко е направено и настроено как тряя може и да изгасне, дали и това не им е била целта да се застраховат Ама ти вече знаеш при следващото посещение имаш подготовка с набор въпроси и изисквания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Teodor Aynadzhiev 64 #163 Отговорено 12 Януари, 2013 За колегите хондаджии-естети-газаджии и т.н., ето няколко монтажа на вашите любими автомобили :)http://progas.bg/galeria-koli-s-agu.html?album=8&gallery=57 - Civic Type R , познайте чии :)http://progas.bg/galeria-koli-s-agu.html?album=8&gallery=69 - Accord Type S , K24http://progas.bg/galeria-koli-s-agu.html?album=8&gallery=72 - CRV Поздрави и се забавлявайте повече, отколкото да мислите за колите - все пак те са създадени да ни служат, не ние на тях 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #164 Отговорено 12 Януари, 2013 (Редактирано) Д абе ние трева пасем тука /> /> /> baibradar Не е реклама само казвам какво съм видял и пипал. Освен тази до други системи с ОБД не съм се докосвал. И що се правите на ущипани не мога да разбера КВО да им гледаме на тея монтажи Teodor Aynadzhiev ???? Много добре знаете какво да се снима и какво не - от тези снимки нищо не се вижда освен ,елементарното че монтажа е прибран - ама къде как и каво е монтирано под капаците ..../> взе да ми омръзва вече с тея реклами .... Ама верно ли Ловато и Бардолини са висок клас ???....мале....какво да кажат хората с Виале примерно и други хубави и качествени марки които не се монтират в БГ ???? />/> Колега тенев какво да ти кажа - както и предполагах всеки цилиндър е пробит на в различна геометрия спряма бензиновите инжектори- системата може и да се настрои така ама ....толкова ли е трудна като вземат 400 -600 лева за половин ден да пробият четири дупки симетрично ???/> Нека се произнесат колегите .... Ама модераторите бая реклама оставиха да върви тука ? не че тряя да се обаждама ама за протокола де... Редактирано 12 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #165 Отговорено 13 Януари, 2013 За да ги пробият както искаш трябва да се свали колектора. Иначе съм сигурен че на място няма начин от къде да се провре бургията че да са еднакви, знаеш как са тръбите там , инжектори, кабели, реика на инжекторите, на всеки цилиндър не позволява да имаш достъп от едно и също място. Е ако позволява а не е направено е друг въпрос, но огледаи се да видиш че без сваляне на колектор няма как да стане тва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #166 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Явно има начин http://kring.snimka....693556.28011422 До колкото знам има значение и самия ъгъл на пробиване, поставяне на разпръсквачите и ъгъл на атака . Но дори и да трябва да се свали колектора какъв им е проблема ? Кой ги кара да правят една кола за един ден, а някои даже за половин ? Да не говорим пък как се успява да се изсмучат всички стружки вследствие пробиване без сваляне ? Има си доста тънкости, обаче масово не се правят...май ? ./> Слави провери ли си ключа на газовата дали след като си извадил контактния ключ, при натискане свири но не светват диодите ? Редактирано 13 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #167 Отговорено 13 Януари, 2013 По принцип повечето ГИ за захранени преди контакт и си пазят настройките до сваляне на акото.Общо взето това трябва дасе чете в юзър(френдли)менюала,как се оперира с ключа.Натискането на бутона преди контакт общо взето води до сервизен режим-запалване директно на газ и се записва в паметта на компа,че юзера е палил директно на газ.Май темата трябва да се заключи вече или чакаме следващи да пита :"Здравейте фенове ,взех си....,какъв ГИ да си сложа?" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #168 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Натискането на бутона преди контакт общо взето води до сервизАми аз питам защото монтажниците не можаха да ми отговорят !? За запалване на газ директно се натиска копчето след даване на контакт - имам само 5 възможности и след това се ходи при тях за ресет, проблема е че при изваден ключ един път се случи пресветване и изписукане на ключето без да пипам нищо и при изваден контактен ключ.При това положение при натискане на ключа изпищява но не светва !Мануала още на си ми го дали че ще има още борби с бутилката ....и гаранционната карта също не е написана, да не казвам че карам и без паспорт на ГИ :D/>. Редактирано 13 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #169 Отговорено 13 Януари, 2013 Умишлено не съм ви затрил постовете,тъй като са полезни за доста хора макар да са много извън темата.Поради тази причина обаче сменям заглавието на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
landir 10 #170 Отговорено 13 Януари, 2013 Здравейте!Остана ми малко време и искам да отговоря на колегата Маркони както му бях обещал.а и на някои последващи въпроси които са ми направили по силно впечатление.Относно въпроса за изчисляване на диаметъра най масовите инжектори които ползваме на Мед са на определена мощност и не се налага раз пробиване(от10-20кw на цилиндър,от15-30кw и от 25-40кw). Използваме още тип Ловато и АЕБ .Ползваме таблица от Ланди която ни насочва какъв диаметър да ползваме(използваме калибрирани размери).Разпробиването зависи от колектора и местоположението.Обикновено надуваме с въздух за да може да изкарва стружките навън но и в много от случаите сваляме колектора.Тап-овете ползваме най вече при метана и много рядко при пропана.Според мен вършат добра работа при изгаряне на горивото и дават допълнителна икономия и мощност.Имаме няколко модела ГИ по скъпи и по евтини и ще е трудно да се даде оценка с разкостването на един:D/>.Съгласен съм с колегата Кринг че си е безумие да се пусне кола без да се подложи на пътен тест.Ние никога не си позволяваме да пуснем автомобил без такъв.Монтажа на колегата Тенев е направен много добре,постарали са се колегите макар че на снимките не се вижда как и под какъв ъгъл са разпробити колекторите.Единствено смущаващо е че трябва да се връщаш за донастройки което за мен е непонятно.Модела Антонио ми е непознат тъй като е много нов.Другите им модели са на АЕБ и имат много общи неща като софт с тези на Ланди.Може да се програмира да минава на температура при правилна настройка.Лек ден на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #171 Отговорено 13 Януари, 2013 Браво на колегите,добре са ти я монтирали.ГИ в твоя случай коригира постоянно сместа и държи тримовете максимално около 0%.Превключването е над 1000 rpm,така е програмирано.Друга за сега не се сещам,ако имате питания съм готов да отговоря.И не си мислете че се заяждам,напротив,моята максима е че колкото клиента повече разбира от системата монтирана на неговия автомобил,значи толкова по лошо е монтирана уредбата. МОжеш ли да ми кажеш, дали тази уредба можа да се настрои да превклучва сама ,когато достигне дадена температура или трябва задължително да мине 1000 rpm.И има ли нужда да се правят ръчни настройки или автоматичните за този автомобил са напълно достатъчни.Нормално ли е да усещам така разликата между бензин и газ?Благодаря предварително :)/>/>/>/>Иначе щом ти и Слави CR-V казвате че нещата са добре вече съм спокоен :)/>/>/>/>. Що се отнася до черпенето няма проблем, дали на срещата пролетта или на някоя друга,приготвил съм айряна :D/>/>/>/> Благодаря на всички професионалисти и любители,които се вклучиха в темата със съвети и мнения. Надявам се темата да бъде полезна и на други П.П. Другата седмица като ида да оправим бутилката ще пиша колко събира и евентуално как е разхода Системата превключва винаги над 1000 оборота,на мен също ми е малко странно,а за донастройка според мен трябва вървежа трябва да е 1:1.Само споко хубавите работи бавно стават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #172 Отговорено 13 Януари, 2013 Колеги, кажете си мнението за монтажа на ГИ то на англичанката ? Как ви се струва ? Дали е направено като хората?искам да знам за мое си успокоение, защото като иска някой френд газов инжекцион обикновено го пращам натам, защото е по- тънкана... Все пак на кола за 2000лв няма как да си толкова луд да дадеш още 1500лв за ГИ. Е има- ама тия са 1 на 1000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #173 Отговорено 13 Януари, 2013 iso днес го натиснах без ключ и нищо, не пиука. А ти защо си мислиш че можеш да запалиш БРЦ принудително на газ, те ли ти казаха как става, щото и аз на времето разпитвах къде ли не, и всички казваха че не може, единствено да го излъжа като му закъся темп датчика да си мисли че е топла колата и след тва да въртя 5 секунди на стартер да си помисли че мотора бачка и чак тогава щала да запали. Ако някои знае "авариен" начин да се запали на газ да казва. Това е за в случаите когато се случи нещо с бензина да мога да си запаля колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #174 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Ами газов инжекцион БРЦ 24 Секуент 07, версия 11 на компа се пали принудително на газ така: 1. Даваш на контакт да ти светнат ламбите на таблото. 2. Светва ти копчето на ГИ - в червено щото ще пали на бензин. 3. Натискаш копчето на ГИ като задържаш без да пускаш докато не изпищи и светне зелено. 4. Въртиш стартера без да връщаш ключа в нулево положение. Това може само 5-пъти после се налага ресет в сервиз. Тази опция е само за аварйно палене на газ т.е. ако нещо ти се е скапало и не може да запалиш на бензин ! Абсолютно е вредно паленето директно на газ Системата на БРЦ е направена винаги да пали на бензин, за да може да си вземе правилните данни дори и като е топла ! За другите версии не знам дали е така. Да монтажниците ми казаха тази хватка и се изумиха че ми пиука копчето когато е изваден контакктния ключ - инъче е свързан на клема 15, т.е. би трябвало да има захранване на ключа само след контакт ! Има захранване директно от акумулатора естествено с предпазител ! Благодаря на Landir за изчерпателните отговори - явно наистина в Пловдив се правят качествено ГИ ! Колега Тенев сори че ти оплескахме темата ! И благодарности на Миамото , че ни запази полезния лаф въпреки че има доста дрън брън ....но наистина се коментират важни неща ...поне за мен... ПП на кола за 2-3 хил. лева според мен въобще няма смисъл да се слага газов инжекцион освен някакъв втора употреба /> на по сносна цена . Редактирано 13 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #175 Отговорено 13 Януари, 2013 Пробвал съм го тоя номер но не става, копчето ми не светва в зелено. Те повечето марки се палят по тоя начин ама на моята съм задържал бутона и нищо, дори някои казваше да пробвам докато държа бутона да завъртя и на стартер ама пак тая пали на бензин. Както и да е да не се налага ако се наложи знам как да я излъжа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #176 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Аз го написах по подробно че някой дето тепърва има ГИ да може да чете />Ами твоя компютър коя версия е ? Много странно да не може аварийно на газ да дапали ! Трябва да се разучи тази работа, или да има разлика нещо в ключа - моя е от кръглите. Маркони казваше нещо още като не е на контакт да се натиска....? Абе може и за това да пищи моето така знам ли ? Ако си ъпдейтнеш фърмуера или смениш ключа ? дали няма да стане ? Редактирано 13 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #177 Отговорено 13 Януари, 2013 И моя е кръгъл. А версията на компа ми не знам къде ли я пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #178 Отговорено 13 Януари, 2013 Ами газов инжекцион БРЦ 24 Секуент 07, версия 11 на компа се пали принудително на газ така: 1. Даваш на контакт да ти светнат ламбите на таблото. 2. Светва ти копчето на ГИ - в червено щото ще пали на бензин. 3. Натискаш копчето на ГИ като задържаш без да пускаш докато не изпищи и светне зелено. 4. Въртиш стартера без да връщаш ключа в нулево положение. Това може само 5-пъти после се налага ресет в сервиз. Тази опция е само за аварйно палене на газ т.е. ако нещо ти се е скапало и не може да запалиш на бензин ! Абсолютно е вредно паленето директно на газ Правилно са ти го обяснили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #179 Отговорено 13 Януари, 2013 Кринг , ми моята заради по старата версия ли неще? или аз не правя нещо как трябва. Но съм пробвал давам контакт натискам и държа копчето ама държа ли държа и нищо не се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #180 Отговорено 13 Януари, 2013 Може да са изгърмяни 5-та патрона, и да трябва ресет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #181 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Брей и мойте "мастори" ще трябва да ги похваля - поне тази опция си бачка /> Според мене няма как "вървежа трябва да е 1:1." Щото най-малкото Пропан бутана гори по бавно от бензина ..... Винаги се усеща малко по бавно и мудно набиране - не съм срещал чак 1към 1 газ-бензин ? Landir би ли казъл къде точно трябва да се монтират газовите разпръсквачи за двигател К20А1 - 150 к.с. 2.0 см.3 според вашите предписания ? Нещо схема ако има ? Редактирано 13 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #182 Отговорено 13 Януари, 2013 Аз затова питах ландир за ТАП-вете.На хондата има проблем с монтажа на линейните на АЕБ 515N.Трябва да се бутне аванса само на ниски и средни а високите да не се барат.Като намеря време ще напиша едно ПИК-че,което да не копира оригиналната крива.Определени трябва аванс процесор на Хондата ,но не като готовите на пазара.Всъщност пробвал съм само АЕБ,за другите марки не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #183 Отговорено 13 Януари, 2013 Благодаря за отговора.Явно ще трябва да свикна :)/>Слави CR-V ,искам да преминава сама на газ защото често паля колата и я оставям да работи на място.Всеки знае как си ползва колата и си преценя как да му работи :)/>Колега Тенев сори че ти оплескахме темата !И благодарности на Миамото , че ни запази полезния лаф въпреки че има доста дрън брън ....но наистина се коментират важни неща ...поне за мен...Темата стана много интересна.На мен ми беше много полезна и научих доста неща.Надявам се никага да не се налага да ги използвам ;)/> но ми е интересно и ще продължавам да я следя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #184 Отговорено 13 Януари, 2013 Аааа патрони не са гърмени аз съм и първи собственик по скоро е дърта система , все пак е монтирана 2009 кои знае ква ли версия е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #185 Отговорено 13 Януари, 2013 (Редактирано) Слави/>/> Погледни си табелата на компю на ГИ , барем ти е на калника и е на планка ! Моя е леко подпрян между купето и кабелите без планка - ше ме караш да го вадя да видя къде беше точно версията написана...ама да щом от БРЦ вдигат рамене не е таман работата....да не би да ти липсва некоя жичка - виж при мене май има една повече /> където тече ток по нея - само не мога да разбера как тече по жицата ток като нема дупка />/> />/> />/>..... Колега Тенев ще трябва да направим един под форум -клуб - среща на ентусиастите на собствениците на "ВИСОКО ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ" ГИ и да правим тестове с високооктанови течности..../> на 400 метра.../>/>/> ПП И Тенев като си оставяш колата да работи на место гледай да я пазиш и да не слизаш от нея - че вчера ми вдигнаха на една от таратйките 4 статри джанти със стари гуми ама с грайфер ама барабар с оригиналните капаци и всички болтове /> /> /> и я проснаха на чакъла....та съм си прибрал бренекето и съм заредил с морска СОЛ /> /> /> Редактирано 13 Януари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #186 Отговорено 15 Януари, 2013 Айде да не цапате темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #187 Отговорено 20 Януари, 2013 Така....да споделя първите впечатления от разхода на ГИ Романо.Напълних бутилката догоре.Събра 38 литра газ.С тях изминах 270 км. градско за 9 дни,като съм карал спокойно,без излишно настъпване.От тези 270 км махам 20 км. които минавам всеки ден на бензин докато загрее колата (1 км.сутрин към работа и още един обратно).Махам и още 15 км. ,че ходих до Нови искър.Там са 30 км извън София и за това махам половината.Значи остават 235 км с 38 литра,което е 16.2 литра на 100 км. газ.Като го превърна в бензин излиза около 9/100 бензин което ме устройва:)/>)Сега заредих точно 10 литра газ за да видя колко км. ще мина с тях и ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #188 Отговорено 20 Януари, 2013 Така....да споделя първите впечатления от разхода на ГИ Романо..........Има ли го при теб "проблемчето" със стрелката на бензина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #189 Отговорено 20 Януари, 2013 Има ли го при теб "проблемчето" със стрелката на бензина?При мен не е със стрелка а на дисплей.Има го но мисля че се рестартира само от време на време.Не мога да хвана още принципа точно как работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #190 Отговорено 21 Януари, 2013 Има ли го при теб "проблемчето" със стрелката на бензина?При мен не е със стрелка а на дисплей.Има го но мисля че се рестартира само от време на време.Не мога да хвана още принципа точно как работи.Проблемът се очертава, като перманентна "греда" при по-новите хонди - от 2006 насам!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
landir 10 #191 Отговорено 21 Януари, 2013 То и за това си има емулатори за тази цел.За да ресетват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #192 Отговорено 21 Януари, 2013 То и за това си има емулатори за тази цел.За да ресетват.Я обясни по-точно ,че аз нещо не схванах,кое да се ресетва и защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
landir 10 #193 Отговорено 21 Януари, 2013 То и за това си има емулатори за тази цел.За да ресетват.Я обясни по-точно ,че аз нещо не схванах,кое да се ресетва и защо?На някои Хонди(в момента не се сещам точно кои бяха)при движение на газ количеството на горивото намалява по показания.Стрелката пада или на дисплея показанията отиват към 0.При зареждане с гориво показанията се възстановяват по действителни стойности.За това се ползва този емулатор който при гасене на мотора ресетва показанията и като се запали отново автомобила показва действителното количество гориво.Лека вечер на всички!ЗА днес толкова лимита изтече!:D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #194 Отговорено 21 Януари, 2013 (Редактирано) То и за това си има емулатори за тази цел.За да ресетват.Я обясни по-точно ,че аз нещо не схванах,кое да се ресетва и защо?"Проблемчето" по-подробно съм го коментирал в темата "К24А3 и ГИ". При друг колега е същото, а сега и Тенев го е забелязал...Лично аз чакам да стане познат и проигран проблем за газаджийте, а не да се учат на моя пакет и да си губят времето, към кои проводници се бодва този емулатор!Приемам оферти, ако знаете, кой може да ми го сложи бързо ! Все пак са 4-5 проводника и ако някой знае какво прави, не му трябват повече от 10-15мин!Малее, поста стана много еротичен, дано да не ядосаме админа пак Редактирано 21 Януари, 2013 от vpop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #195 Отговорено 21 Януари, 2013 Това с пооказанията на бензиномерите при каране на газ го има не само при хондите. Всъщност го има при повечето коли показващи моментен разход и спрямо количеството бензин в резервоара правят някакви сложни сметки за оставащия пробег с наличното гориво. Само че те не взимат моментните показания на бензиномера ами си карат по някакъв там алгоритъм и идва един момент, в който хем имаш бензин, хем ти квичи че нямаш. При Пежата го има още и при по-старите модели и там се разисква тоя проблем. При тях го решават с едно реле и едно съпротивление, обаче тая система не знам колко е приложима за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #196 Отговорено 3 Февруари, 2013 Относно падането на показанията на бензиномера.Днес си направих малък експеримент.Оставих показанията за бензина да стигнат до нула (при мен е с дисплей,няма стрелка).След като стигна до 0 показанията се рестартираха сами след минута.Иначе като разход на първото извънградско при скорост между 120-140 км. и много много дъжд газовата ми даде разход около 13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #197 Отговорено 4 Февруари, 2013 Eee, мерси Тенев, че си направил този експеримент!Мен лично ме беше страх, защото ми казаха, че при "франсетата", когато показанието на бензин стигне до нула - колата хвърляла котва Сега и аз ще пробвам, като гледам да е в града Иначе забелязах, че при движение на магистрала и напълнена бутилка, стрелката се рестартира, но в града не иска... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #198 Отговорено 4 Февруари, 2013 (Редактирано) Дано и при теб да е като при мен.Ако 'хвърлиш котва' свиркай да помагам че ще ми е съвестно ;)/> При мен странното беше, че като остана дистанция 5 мили и лампичката изгасна все едно има бензин.Стигна до нула и се рестартира.Успех с експеримента :cool:/> Редактирано 4 Февруари, 2013 от MIYAMOTO Цитираш предходно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #199 Отговорено 4 Февруари, 2013 Еиии тея ваще коли хубаво че немат мозък да мислят, инак кво ли щяха да си помислят, "баси в ква държава съм попаднала, бензин няма а вървя!? що за хора са ми стопани, що за гориво ползвам та и на празен резервоар пак се движа 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #200 Отговорено 5 Февруари, 2013 (Редактирано) Eдно въпросче да питам - за колегите с БРЦ .Преди да ми премине от бензин на газ при студен двигател т.е. като си загрее и тръгне да превключва на газ почват да ми мигат всички зелени лампи на ключа ! Това съм забелязъл три пъти го прави . При гасене на двигателя проблема изчезва. но при опит от ключа да минеш от бензин на газ не става. Грешки не записва и не мога да я закарам до сервиз докато мига .Какво означава това мигане и наистина ли никъде не записва тези грешки !Тороидалната ми бутилка събира 29-30 литра при положение че е 41.5 литра - повече не успяха да я настроят ! Някакви идеи или това е нормално ? Не е на 80 процента ама тва е. Редактирано 5 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове