tenev 27 #1 Публикувано 7 Септември, 2012 Здравейте всички фенове на Honda,След прекъсване от 2 години и аз се връщам на Honda.Само че този път съм решил да си взема CR-V 2008г. автоматик.Иска ми се да му сложа газ,че доста ще се кара а при тези цени на бензина няма да ми е много рентабилно.Та въпросът ми е има ли някой който е направил такава комбинация и дали не става много тромава колата.Ако някой се навие да направим и малък тест драйв ще съм безкрайно благодарен.Знам че има много изписано по подобни теми в форума но точно за такава комбинация газ и автомат не успях да намеря.Така че всички мнения са добре дошли.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 8 Септември, 2012 Как можа да прекъснеш....светотатство Едва ли си първия с ЦРВ дето слага газ,темата е дъвкана ,само се разрови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #3 Отговорено 8 Септември, 2012 Как можа да прекъснеш....светотатство Едва ли си първия с ЦРВ дето слага газ,темата е дъвкана ,само се разрови.Ами аз се чудя къде ми беше ума да прекъсвам ама на ...По темата наистина има много писано но ако има някой който реално е направил такава комбинация ще съм му благодарен да сподели опита си.Вярно ли е че при скорост над 140 ставало доста шумно вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #4 Отговорено 9 Септември, 2012 Колега лично мой съвет като човек карал 1и2 версия на ЦРВ не бих си взел последната с 2.0 мотор.Преди време време имаше една тема за чисто ново ЦРВ което дало 90 кс на дино.Гледай по добре Американската версия с 2.4 мотор.Иначе за ГИ едно Романо с ОБД контрол заспива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #5 Отговорено 9 Септември, 2012 Правил съм такава комбинация, даже е на метан .Няма проблеми , стига да е настроена добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #6 Отговорено 9 Септември, 2012 Колега лично мой съвет като човек карал 1и2 версия на ЦРВ не бих си взел последната с 2.0 мотор.Преди време време имаше една тема за чисто ново ЦРВ което дало 90 кс на дино.Гледай по добре Американската версия с 2.4 мотор.Иначе за ГИ едно Романо с ОБД контрол заспива.Аз и за това пуснах темата за да видя дали има някой който го е правил и да събера различни мнения.За американския вариант ме притеснява след това как ще се намират части. Извинявай но това за 90 лс на дино не го разбрах Правил съм такава комбинация, даже е на метан .Няма проблеми , стига да е настроена добре.А кое точно си правил.Американския вариан или този за европа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #7 Отговорено 9 Септември, 2012 Колеги моля ви се .Никой ли не кара тука CR-V след 2007 г. на газ.Прочетох сигурно целия форум но не видя хикой да каже колко му е разхода на газ за този двигател.А ако има и някой с автоматик би било чудесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #8 Отговорено 10 Септември, 2012 А кое точно си правил.Американския вариан или този за европа Европейския Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #9 Отговорено 11 Септември, 2012 Колега лично мой съвет като човек карал 1и2 версия на ЦРВ не бих си взел последната с 2.0 мотор.Преди време време имаше една тема за чисто ново ЦРВ което дало 90 кс на дино.Гледай по добре Американската версия с 2.4 мотор.Иначе за ГИ едно Романо с ОБД контрол заспива.Не пиша често, но чета. Няма как да не се намеся и да попитам: какъв е проблемът на този двигател? Имам две такива, като едната е на 65 000, а другата - на 88 000. Не съм видял проблем нито във вървежа, нито в липсата на мощност или въртящ момент. Какво те кара да мислиш, че този двигател не става?Иначе по темата - и аз взех да се заглеждам за газифициране и ще ми бъде интересно някой да сподели опит с CR-V 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #10 Отговорено 11 Септември, 2012 Не пиша често, но чета. Няма как да не се намеся и да попитам: какъв е проблемът на този двигател? Имам две такива, като едната е на 65 000, а другата - на 88 000. Не съм видял проблем нито във вървежа, нито в липсата на мощност или въртящ момент. Какво те кара да мислиш, че този двигател не става?Иначе по темата - и аз взех да се заглеждам за газифициране и ще ми бъде интересно някой да сподели опит с CR-V 3 Най-накрая да се появи някой има реални впечатления от колата.Чета по форумите че при по-висока скорост ставал доста шумен.Мен ме интересува при 140-150 как е шума в купето.АКо може сподели и какъв е разхода при тази скорост,макар и на бензин.Твоята автоматик ли е?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #11 Отговорено 12 Септември, 2012 (Редактирано) не обичам автоматици при висока скорост едва ли има тихи автомобили... Да, появяват се шумове, но те определено не са от двигателя. Все пак челното съпротивление не е малко и при тези скорости е нормално шума да се усили.Скорости 140-150 няма къде да се поддържат много-много в България. Старая се да спазвам ограниченията, все пак Разходът е около 9. Докарвал съм го и под 7, но трудно Последно ходене до Халкидики - разход 7,5. Ходене до Австрия (където 3/4 от пътя е магистрали) - 8,4. Надявам се това да е достатъчен ориентир Редактирано 12 Септември, 2012 от svo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #12 Отговорено 12 Септември, 2012 не обичам автоматици при висока скорост едва ли има тихи автомобили... Да, появяват се шумове, но те определено не са от двигателя. Все пак челното съпротивление не е малко и при тези скорости е нормално шума да се усили.Скорости 140-150 няма къде да се поддържат много-много в България. Старая се да спазвам ограниченията, все пак Разходът е около 9. Докарвал съм го и под 7, но трудно Последно ходене до Халкидики - разход 7,5. Ходене до Австрия (където 3/4 от пътя е магистрали) - 8,4. Надявам се това да е достатъчен ориентир Благодаря за инфото.Би ли уточнил тези разходи които си ги дал при каква скорост са.А Що се отнася до ограниченията....на магистралата е разрешено вече със 140км.,трябва да сме подоготвенни. Някъде бях чел че не трябва да се подържат дълго време високи обороти на газ.Някой знае ли нещо по въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 12 Септември, 2012 Много четеш!Кой да знае какво става и как се умешват газта и буталата като си в лютеницата?Даже и да ти отговори някой..ще му повярваш ли?Щото аз не!Пропан-бутана е по-щадящ от от бензина като температура и замърсявания.Само дето гори малко по-бавно...ама малко.За целта има техники,които специалистите прилагат и режимите се уеднаквяват.Лично двигателя 2008 не познавам,но щом е Хонда няма да се двуомя.А автоматика щом можеш да си го позволиш като разход ,скачай смело.Не се сещам за конкуретнтна марка в тоя СУВ клас с по-малък разход... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #14 Отговорено 12 Септември, 2012 Мдааа...днес за първи път се качих на CR-V 2008г. автоматик.Сядам паля тръгвам и до около 40-50 км.,като изключим мудността на колата, всичко беше ОК.Обаче след като качихме малко скоростта дойде тоталното ми разочорование.Появи се някакво смесица между виене и свестене което беше доста неприятно и изнервящо.Не знам дали този автомобил имаше проблем но си казах че ако тръгна на дълъг път, сигурно ще скоча на 20-я км от колата.Очаквах да е шумно,все пак е джип, но това ми дойде в повечко.Трябва да направя тест драйв с някой друг екземпляр CR-V. ...........А автоматика щом можеш да си го позволиш като разход ,скачай смело.Не се сещам за конкуретнтна марка в тоя СУВ клас с по-малък разход...То е ясно че ще гори...доста.Въпроса е колко ще е това доста.Ако е до 14 газ извънграско при 140 км ще е ОКИмам една молба към хората които имат такъв автомобил.Дали е възможно с някой да направим един тест драйв за 20 -30 мин.Искам да разбера наистина това ли е колата за мен.Знам че харчи доста и аз ще сипя горивото Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 12 Септември, 2012 (Редактирано) На 150 коня си доволен на 15.Като се поглезиш с големите гуми и ролбарите,багажник и други неаеродинамични екстри отиваме на 18.Динамиката на газ е по-добра от на бензина,но все пак си тежи телевизорчето...Edit: Пък и като се замислиш кола за 50к лева,сега тука за2-3 лв газ на проблем ли ще го правим? Редактирано 12 Септември, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #16 Отговорено 13 Септември, 2012 А наясно ли си изобщо, защо искаш CR-V?!За да се возиш тихичко със 140-150, и 11/100 газ?!Ако е така, направо се откажи! CRV-то е направено за други цели.п.п. За динамиката на автоматика може да поспорим, ако питаше за 1-ва ген. Щото не съм карал 3-та! Ама като знам, как върви 1-ва, 128 коня ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #17 Отговорено 13 Септември, 2012 А наясно ли си изобщо, защо искаш CR-V?!За да се возиш тихичко със 140-150, и 11/100 газ?!Ако е така, направо се откажи! CRV-то е направено за други цели.п.п. За динамиката на автоматика може да поспорим, ако питаше за 1-ва ген. Щото не съм карал 3-та! Ама като знам, как върви 1-ва, 128 коня ...Не си спомням да съм казал че искам да се возя тихичко но и не очаквам да трябва да крещя за да се чуя при скорост от 140 км.А относно разхода (в предния ми пост) питах дали 14/100 газ ще ми стигнат.Никъде не съм казал 11/100.Така че нека да бъдем коректни.Наясно съм защо искам СУВ.Само ще кажа че имам вила до която се стига по черен път и не е за ниска кола.Освен това ми се налага доста да обикалям из БГ.За това реших да комбинирам нещата.Когато говоря за динамика имам предвид изпреварванията основно.Има какво да се желае в тази насока.Не ме разбирайте погрешно.Колата като цяло ми харесва.Просто има някои елементи с които или трябва да свикна или....да се насоча към друга кола.И пак си остава молбата ми ако има хора с подобен автомобил и ако имат желание, нека да направим един тест драйв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #18 Отговорено 13 Септември, 2012 чак пък да се надвикваш при 140... Или преувеличаваш, или си попаднал на кофти екземпляр Динамиката при изпреварване е отлична. Изпреварвам достатъчно успешно дори и на 5-та. Не знам дали няма проблем заради автоматика. Тест-драйв можеш да си поръчаш и в Бултрако Определено мога да кажа, че в този клас трудно можеш да намериш нещо по-добро. И като цена, и като качество. Аз по принцип не робувам на марки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #19 Отговорено 13 Септември, 2012 (Редактирано) Пак да кажа че съм карал колата само 10 мин.И свистенето идваще повече от задната част на автомобла а не от двигателя.За преувеличаване не може да ства и дума защото съм фен на Honda.Все пак съм карал Акорд 6 години.Лошото е че смених марката за две години Иначе динамиката може би ми се струва слаба защото карах до сега 150 коня дизел.Но не ми е проблем това.Ще свикна.Дано да имат в Бултрако от този модел че нали 2010 има някакви изменения.Иначе колата като возене,поведения и всичко друго ми допадна много.Сега чета за опита на други колеги относно щумоизолация ).Абе ще се пазарува CR-V Редактирано 13 Септември, 2012 от tenev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #20 Отговорено 13 Септември, 2012 Определено мога да кажа, че в този клас трудно можеш да намериш нещо по-добро. И като цена, и като качество. Абе в Русе кацна една Акура...баш в тоя клас и парите са и по-надолу,ама си требе транспорт,разправии и чакане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #21 Отговорено 14 Септември, 2012 парите са по-надолу преди или след "транспорт, разправии, чакане" Аз имах предвид това, което можеш да отидеш и да си купиш от магазина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Дани 1 #22 Отговорено 14 Септември, 2012 Аз карам с двигател 2,4 бензин,163 кс,автоматик-2005 год..И мога да ти кажа че разход бензин градско ми е 12-15 според сезона,извън града 8,5-10.За газ не съм се замислял,годишно имам 10 000км, и според мен не си струва упражнението газ.Наема се много бързо ,и няма чак толкова голям шум в купето.Зависи и от гумите с които е обут.Зимните са по шумни.За ремонти никакви през последните две години и 25 000 км.Автомобила е от Америка,части тука има.Става дума за Honda Element EX,прекрасен СУВ с грозна визия).Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #23 Отговорено 14 Септември, 2012 Не колега,след транспорта и обмитяване цената е 25% надолу.Говоря за нови коли 1-2 годищни.Тук всичко е опорочено.ВНосителите си имат манталитет на много Гоуеми.Не стига,че поръчват сглобки за като "България",ами и цените не отговарят на сглобките.При нисък долар е супер далавера да внесеш кола.За целта трябва да си там обаче.Карго палет и скеле дървено по поръчка за втора кола.По този начин се избива транспорта.Румънците се избиха да внасят мускулести джипове от щатите и да ги регистрират в Русе....Разтоварват ги директно на пристанището.Транспорта е 3-6 месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #24 Отговорено 14 Септември, 2012 Аз карам с двигател 2,4 бензин,163 кс,автоматик-2005 год..И мога да ти кажа че разход бензин градско ми е 12-15 според сезона,извън града 8,5-10.Honda Element EX,прекрасен СУВ с грозна визия).Дано съм бил полезен.Благодаря за инфотоДнес говорих с един от сервизите на хонда в Сф.Хората ми казаха че ако искам да я газифицирам да се огледам за американския вариянт.При европейския вариянт въртящия момент бил по-голям и се случвало да прегреят клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #25 Отговорено 14 Септември, 2012 (Редактирано) ...Иначе динамиката може би ми се струва слаба защото карах до сега 150 коня дизел. ...Като покараш повече от 10 минути 150-160 коня автомат, пак ще си говорим Да не забравяме и онова "едно на ум"- въртящият момент на дизела п.п. За тишината, скоростта, и разхода, казах "ако" п.п.п. Задължително ли е частите за американката да са от Америка Щото моята е JDM-ка, а части си купувам от Англия. Редактирано 14 Септември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #26 Отговорено 14 Септември, 2012 (Редактирано) Разхождал ли си се тукhttp://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462На 2-ра, 3-та, и 4-та страници има по една темичка за газ. Не помня дали се споменава 3-та ген., но нещата едва ли са по-различни.п.п. Това за въртящия момент и клапаните ми звучи малко несериозно Редактирано 14 Септември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #27 Отговорено 14 Септември, 2012 Като покараш повече от 10 минути 150-160 коня автомат, пак ще си говорим Да не забравяме и онова "едно на ум"- въртящият момент на дизела п.п. За тишината, скоростта, и разхода, казах "ако" п.п.п. Задължително ли е частите за американката да са от Америка Щото моята е JDM-ка, а части си купувам от Англия.Да уточня че до сега карах 150 к.с. дизел автоматик.Като изключим началното замисляне от 1-2 сек при тръгване колата вървеше многоИначе за частите хората казаха че за 20 дена пристигат от US. А дали са от там или UK само те си знаятАз не разбирам от коли но това за клапаните ми звучи доста разумно.Най-простата логика е че двигателя работи на по-ниски обороти.Гледал съм темите там но те са предимно за I ген. Има 1-2 и за втора но не и за 3-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #28 Отговорено 14 Септември, 2012 Не съм карал дизел автомат за повече от няколко минути тест драйв.Обаче не мога ти опиша, какво се случва, когато скочиш на газта на 128 коньовия Хонда автомат при скорост 110 например. Кикдауна връща моментално от D4 (overdrive) на 2-ра, и веднага на 3-та, която е почти директна. Оборотомерът стига до червено, километражът до 150-160, а пишман бойрейсъра, който ти присветква с фаровете отзад, не проумява, какво му се е случило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #29 Отговорено 14 Септември, 2012 сравнен с дизела автомат, бензина автомат е доста по тромав и усещането също е за по-бавно ускоряване , доста по-добре е 2.4 бензина търси такъв.Аз когато взимах тествах и трите автомата бензин 150к.с. бензин 164к.с.( някъде там май бяха) автомат и дизел автомат 150к.ската. може би равни бяха дизела и бензина на 2.4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #30 Отговорено 14 Септември, 2012 Автомата е мързелива работа,но когато ми зависи живота от тия 1-2 секунди не бих му се доверил,дори да е с 300 коня отпред .Днес ми наложи да водя една Фабия до сервиз Варна.Невероятна кола.1,2 ТСИ мотора на Поло 105 коня с турбина.Малък самолет ви казвам.Останах изненадан от това моторче.Автоматик с новата 7 степенна кутия.Това мишле поддържаше 140 на равно,а на магистралата застрелях няколко "черни" джипа с 190.Разход на бензин под 8,3 не можах да смъкна.Независимо от това останах много доволен.НО!!!Автоматика и на ръчен режим мисли 2 секунди преди да реши къде се намира -в кой режим и ти кво искаш от него.2-3 пъти ми се наложи да смъкна предавака докато изпреварвам и той..мисли.Единствено кикдауна работи по-бързичко за около секунда,но докато смъкне от 7 на 4-та пак минават 2 секунди.Иначе нагоре ги реди перфектно.Та така с автоматите.С ръчка никога не съм "изтръпвал",даже и на 90 коня сивичето... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #31 Отговорено 16 Септември, 2012 Днес карах CR-V 2008 година внос от Канада.Разликата с предното което карах беше огромно.Колата на 140 се държеше супер.Нямаше никакъв вой,прекален шум и други негативини неща които видях при предното CR-V( 2008г.,купено от БГ,бензин 2.0 на 130 хил.).Не знам дали защото това беше с двигател 2.4 но ускорението бесше съвсем прилично за такава кола.Двигателя направо мъркаше Та въпроса ми към по-компетентните е дали моделите(като части на) CR-V III за САЩ и Канада са едни и същи.Иначе с частите ще е голяма драма.А някой да е газифицирал такова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #32 Отговорено 19 Септември, 2012 Никой ли не кара американско CR-V след 2007 г. да сподели мнение.Как е с частите,качеството,разхода и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #33 Отговорено 19 Септември, 2012 (Редактирано) Когато попитах/казах ...п.п.п. Задължително ли е частите за американката да са от Америка Щото моята е JDM-ка, а части си купувам от Англия.имах предвид точно това - частите за американките едвали са тотално различни от тези за европейките.Не съм сменявал, кой знае, колко неща. Единственият "проблем", който имах беше с изпускателната система. Катализаторът за JDM-ката беше по-дълъг от този за англичанката. За сметка на това пък средната тръба беше по-къса. Ако ги сменяваш едно по едно, се налага рязане и заварки, но ако смениш всичко наведнъж английската система заспива на JDM-ката. Та тетака п.п. Има един друг момент. В Англия части се поръчват не по VIN, а по рег.номер. Казвам си регистрацията, и уважаващата себе си фирма отсреща знае, какво да ми прати. Така стана с предните дискове и накладки. Моите са 4х114.3, а на останалите CRV-та са 5х114.3, но никой не ме попита това, направо ми пратиха правилните части.п.п.п. Излъгах, имах проблем и с намирането на полуоска, но благодарение на форумите и чичо Гугл, се справих успешно с проблема. Редактирано 19 Септември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #34 Отговорено 19 Септември, 2012 Той двигателя го има на акорда, пък и модела се предлага с този двигател и в германия, просто тука не се внася.питал съм за американка в представителя на хонда в стара загора и хората си казаха че няма дертове и поддържат няколко такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #35 Отговорено 19 Септември, 2012 Колега огледай и новите че сега са много евтини особенно ако им се приспадне ддс излизат на цената на карана 3/4годишна кола.. Имат. Няколко бройки че идва новият модел, а забравих и 5години гаранция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #36 Отговорено 19 Септември, 2012 Той двигателя го има на акорда, пък и модела се предлага с този двигател и в германия, просто тука не се внася.питал съм за американка в представителя на хонда в стара загора и хората си казаха че няма дертове и поддържат няколко такиваИ аз съм чувал че в Германия го има с този мотор но онзи ден от Бултрако изрично ме увериха че той бил само за Америка и в Европа не се предлагал Колега огледай и новите че сега са много евтини особенно ако им се приспадне ддс излизат на цената на карана 3/4годишна кола.. Имат. Няколко бройки че идва новият модел, а забравих и 5години гаранцияГледах ги.Модела който ме устройва излиза около 49000(този от промоцията +автоматик)Като си взема ДДС-то излиза около 41000 лв.Пак ми е отгоре с около 10000-15000лв. на бюджета който съм си определил.А като сложим и обслужването при тях заради гаранцията....Все още не мога да си го позволя. Пожелавам си го за следващата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #37 Отговорено 20 Септември, 2012 (Редактирано) че какво му е на обслужването , май пълното беше около 300-400лв, а те и цените паднаха тази година (всъчщност другия месец май ше правя само масло и видя новите цени , но скоро си купувах филтър за клима който навремето съм го плащал по 130лв а сега май беше около 30-40лв. Между другото пробвай някоя 2008г и тествай една 2012г, определено има разлика и аз я виждам постоянно . Редактирано 20 Септември, 2012 от damianski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #38 Отговорено 20 Септември, 2012 за цената си прав , а и всеки си знае сметката успех с търсенето , а за двигателя 2,4 съм виждал такива в германия даже преди 2 години щях да взимам една такава от представител с германия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #39 Отговорено 20 Септември, 2012 Утре отивам да гледам една американска.Някой знае ли дали аудиото можа да се смени с европейско.Преди години си донесох едно cd pioneer от US.Слагам го на старата хонда и хоп изненада.....хваща само нечетни честоти.Та въпроса е дали ще съвпаднат куплонзите на европейската и американската. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #40 Отговорено 21 Септември, 2012 http://www.cars.bg/u799882 тази ли е американската? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове