Markony 2246 #1241 Отговорено 1 Април, 2019 На 30.03.2019 г. at 22:15, rollin написа: Гасли не може да изпреварва ! Ако сте гледали миналата година всички състезания има няма 10 изреварвания да има, та дано съм лош пророк но Гасли е много слаб пилот. Поддържа добро темпо но дойде ли време да изпреварва и се заковя. Браво на макларън, иначе нашите са гола водя на тая писта, дано да е само на тая де... Миналата година стана 4-ти с по- слаба кола на същата писта.Явно сега мощният двигател е проблем...няма удържане Знам ,че имат опция да го сменят по време на първенството ,но нито Квят ,нито Албън имат по- голям опит ,така ,че няма да го изгонят скоро,а и предполагам ,че скоро ще влезе в час. 2 думи за Макс. Много интелигентно каране след втората смяна на гуми.Буквално всяка обиколка му гледах секундите.Без да претоварва и да се юрка стопяваше по 1 десета,докато не научи ,че Лек е изпушил и има 3 обиколки да го изпревари.Но и тогава не натисна безразсъдно. Последните 2 обиколки преди Сейфти кара си държеше твърдо 6 сек. след Ботас. Това ми говори ,че е узрял вече и знае какво ще стане като притиснеш техниката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #1242 Отговорено 1 Април, 2019 Общо взето не заслужаваше верстапен 3-тото място и за това не ме беше яд толкова че излезе сейфти кар. По ме беше яд за Леклер, че им изнесе една лекция как се кара а накрая го предаде техниката. Яд ме е и за това че Хамилтън намаза отново(не го харесвам аз като пилот ако ще да счупи всички рекорди) Все още редбул са доста далече от Ферари и Мерцедес. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1243 Отговорено 1 Април, 2019 Макс изпусна старта, а и тея 6 секунди ги държа дооста време, все едно беше закачен на твърд теглич. Можеше да натисне, но - той си знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #1244 Отговорено 1 Април, 2019 Red Bull признават за неуточнено шаси, през цялото състезание е имало борба с презавиване и за двамата, не добра работа с гумите, и висока чувствителност към силния вятър по време на състезанието. Според мен както всяка година ще видим голям пакет с подобрения по Ред Була в гранд при на Испания. Утре и в сряда ще има тестове на пистата в Бахрейн, наред с другите, Алонсо и Мик Шумахер ще тестват съответно за Макларън и Ферари/Алфа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #1245 Отговорено 1 Април, 2019 Надявам се Нюи да се справи.Това ,което видях е че задния мост превърта.Никой вече не роптае за мощността на Хонда... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1246 Отговорено 1 Април, 2019 Да - ъмбеливъбъл! Още в петък се оплакваха че твърде многото мощност е трудно контролируема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #1247 Отговорено 1 Април, 2019 За ферари и тяхното подпиране от ФИА може да се напише сериал от 200 серии по 45мин. всяка. 20г. не бяха помирисвали титла, НО реклама, инвестиции, се връщат с първи места и огромни продажби! А, за да се изясня напълно, нахалния и безскруполен мошеник шумахер им дойде в огромен плюс! 1 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #1248 Отговорено 1 Април, 2019 Преди 4 часа, Markony написа: Надявам се Нюи да се справи.Това ,което видях е че задния мост превърта.Никой вече не роптае за мощността на Хонда... Много магарета да не вземе да полети в следващо състезание с най некоректния пилот през последните 15г. За справка Ферари и мерцедес имат по 990кс. Ред Бул 39кс по малко а Рено 7кс. по малко от Ред Бул. Всичко това примерно в Q3 събота. Вижте и времената Макс и Карлос, за да си направите изводите за скапания двигател рено в макларън, че е доста по добър от Хонда. За сейфти кара има точна причина, защо ли пилота си тръгна без да постави волана на мястото му, което е строго забранено. По важно е негативното писане нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1249 Отговорено 1 Април, 2019 преди 23 минути, vespa написа: ... изводите за скапания двигател рено в макларън, че е доста по добър от Хонда. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24238 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #1250 Отговорено 1 Април, 2019 Не знам от къде ги взе тия стойности.Суровата мощност без правилните настройки дава лоши времена.Същия проблем имат всички отбори,не само Редбул.В течение на сезона ще си покаже кой къде е.Фактите ,че Сайнц изпревари Макс и ,че МАкс изпревари Фетел. не покриват теорията ти.А рено щели да монтират фабричен пожарогасител в купето ,че им трябва на всеки старт 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1251 Отговорено 1 Април, 2019 Рендетата първом трябва да разгадаят мистерията кой хакер дистанционно им "дръпна шалтера" по едно и също време. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1252 Отговорено 1 Април, 2019 А Ферари винаги са си били афери. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24237 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #1253 Отговорено 1 Април, 2019 Markony трябва повече да четеш, то надпреварата всички я гледаме а за двигатели рено имам в предвид макларън. Цецо помниш ли дебюта на Алонсо с двигател Хонда, че след токови удар и в болница лежа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #1254 Отговорено 1 Април, 2019 Какъв хакер, то така яко изпуши че гаранция сгъна някви биели И предното състезания счупиха мотор и това пак, по важното е че нашия мотор за сега държи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #1255 Отговорено 1 Април, 2019 В българския сайт всичко се взима наготово от Германия и Италия, поне правилно ги превеждат. Ние имаме само един журналист, който разбира от F1, който е вече с бели коси. Тези статии ги прочетох още сутринта. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #1256 Отговорено 1 Април, 2019 Не винаги, да не кажа почти никога, превода е коректен. Някои "новини" ги публикуват с цяла седмица закъснение. Препоръчвам, който се справя с английски/немски да чете други източници. Според мен "каращия блъскащи колички" трябваше да бъде наказан заради съприкосновението му със Сайнц в четвъртата обиколка. Но тук повечето сте сложили "Хонда"-очилата и това го пропускате. Тогава нямаше да има значение дали колата на сигурността е попречила за второ поредно качване на стълбичката, защото четвърти щеше да се движи един Макларън. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #1257 Отговорено 1 Април, 2019 (Редактирано) Мххммм... ама накрая се движеше към бокса.Интересно как подобно нещо му се случи и в Австралия. Но иначе да подкрепям за Верстапен. Редактирано 1 Април, 2019 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1258 Отговорено 1 Април, 2019 Безспорно Максималния има още доста "леб да изиде" докато се рафинира, но на него проблема му е чисто човешки - просто не е още "човек на място". Обаче за победи требе много хъс и малко разум, а не обратното. :) 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #1259 Отговорено 1 Април, 2019 Преди 1 час, vespa написа: Markony трябва повече да четеш, то надпреварата всички я гледаме а за двигатели рено имам в предвид макларън. Цецо помниш ли дебюта на Алонсо с двигател Хонда, че след токови удар и в болница лежа. Чета аз ,не ме мисли мене.Тая таблица за пиковата мощност дето са я правили на база звукови характеристики е изсмукана от пръстите на тия дето са писали софтуера.Ако някой караше на пълна мощност ,с гумите щяха да сменят и двигатели И стига негативи вече.Ей тука се кълнем от тук нататък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #1260 Отговорено 1 Април, 2019 Преди 3 часа, vespa написа: ....... За сейфти кара има точна причина, защо ли пилота си тръгна без да постави волана на мястото му, което е строго забранено.... Ако можеш, ми обясни горното - нещо не вдявам. п.п. И само да поясня: Нямам навика да пиша негативно, а и не съм фен нито на Верстапен, нито на Ферари - просто така ги виждам и усещам нещата. п.п.п. Също, относно споменатия инцидент, между Верстапен и Сайнц - според мен, първия няма вина,просто се защити перфектно от атаката на втория и почти през цялото време на атаката, болида му беше една идея пред този на Сайнц. Изгледайте повторение и ще се уверите. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #1261 Отговорено 2 Април, 2019 И според мене в конкретния случай нямаше как да накажат нито Верстапен нито Сайнц по простата причина че болидите бяха ма равно при контакта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #1262 Отговорено 2 Април, 2019 Няма как да преместят колата като е без волан без помощта на трактор/мотокар, и пак казвам на колата мигаше червената лампа което означава риск от токов удар. Последния път когато имаше трактор на пистата и нямаше сейфти кар, Жул Бианки катастрофира в него и по-късно почина. От тогава имплементираха виртуална кола на сигурност и Хало-то. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #1263 Отговорено 2 Април, 2019 Бранко на всяко състезание в Q3 (последните минути от квалификациите) на готови настройки на шасито се дава и максималната мощност на двигателя, която е само за тези последните решаващи обиколки и няма нищо общо със състезателните настройки за следващия ден. Емич на шасито има индикатор, който е извън волана, свети червено и значи високо напрежение не ме докосвай, затова волана не беше поставен на мястото му и се наложи излизането на сейфти кара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #1264 Отговорено 2 Април, 2019 Много ясно, че безопасността е на първо място. Но вместо да затапват състезанието с кола за сигурност до края му, можеше само в този участък да има виртуална кола, или някакви там знаменца - както много пъти се е случвало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1265 Отговорено 3 Април, 2019 Дано този наследник е достоен за фамилията си и по човек от "нашия". Важното е да има фейр плей. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24242&fbclid=IwAR2uaDPcRSQ--jVYRQ8tnh05FFrbeliIBSg69La_6kCISTstFTFnO1n1ius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #1266 Отговорено 3 Април, 2019 (Редактирано) Със сигурност нама да като Краш-Арогантностапен. Редактирано 3 Април, 2019 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1267 Отговорено 6 Април, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24248&fbclid=IwAR0Map9QzEXMlQ26B21qiUz_ZycCiqXsAtB4y4SBOXwi4QfEzFJGcKzPgYc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #1268 Отговорено 6 Април, 2019 Изчетох една доста яка статия за работата на Мобил и Хонда през последните 3 месеца .Мобил сравняват работата си с Редбул ,когато бяха с Рено.Преди са правили тестове на 4 типа масло за месец ,а с Хонда са направили 40.Сега аз питам Мобил колко масла имат за тестване :). Тестването става на специална установка.На нея са закрепени един двигател,копие на стандартния куплиран през кардан към една хидроспирачка.Двигателя си бачка ,а спирачката имитира натоварване. Динамометрични датчици отчитат отдаваната мощност и при различните масла.Имам такъв стенд на работа ,който съм правил преди 30 години.Един тест отнема 4-5 дена.Интересно ми е Хонда какво са сътворили... Съмнянва ме ,че са сътворили масло за парти мода,което не пуши :). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #1269 Отговорено 6 Април, 2019 Преди 3 часа, Markony написа: Преди са правили тестове на 4 типа масло за месец ,а с Хонда са направили 40 Тествани са били 36 вида масло и 40 вида гориво през зимната пауза: Цитат DAVID TSURUSAKI Global Motorsport Technology Manager, ExxonMobil Formula OneTM may have enjoyed a winter break, but the work behind the scenes at the teams and their suppliers has continued at a rapid pace. ExxonMobil has been working flat-out, testing 36 engine oil and 40 race fuel variations over the winter. https://theparcferme.com/exxonmobil-focused-on-red-bull-racing-honda/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1270 Отговорено 9 Април, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24255 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1271 Отговорено 12 Април, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24271&fbclid=IwAR0mEYC8UXzA5pSLwWWTHXoQKGl8BJv9HfsL_L97g4qsmXwpTroUUAfH3Ck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1272 Отговорено 13 Април, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24273 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #1273 Отговорено 13 Април, 2019 Форца Леклерк, коментарите оставаме за утре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1274 Отговорено 13 Април, 2019 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24274 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1275 Отговорено 14 Април, 2019 Еми, явно сме около Ферари като възможности, а добрата хрумка за най-бърза обиколка на Гасли също добави точка за отбора. Адмирации и за "хоби" пилота на Алфа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #1276 Отговорено 14 Април, 2019 Абе не сме много близо до ферари, ама добре че си огелпиха стратегиите та ни подариха 4-тото място... Гасли пак трагичен... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1277 Отговорено 14 Април, 2019 Само че не изгасих телевизора...,егати и стратегиите на черните кончета!Така като гледам мисията WINNOW, ще я превърнат в WINNSOMETIMES . Много комерсиално стана всичко,добре че има някоя друга борба в средата.Даже и "Максчо"поулегна и не прави зрелище! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #1278 Отговорено 14 Април, 2019 Щом на тази писта беше толкова скучно, представям си какво ще е на някои други Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #1279 Отговорено 14 Април, 2019 Наистина това беше супер скучно състезание... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #1280 Отговорено 14 Април, 2019 Добър подарък ни направи Ферари.Състезанието като цяло беше скучно. Някой разбрали какво се случи с Квият? Няма как да бъда фен на Ферари,с тези отборни заповеди и стратегии.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове