sl3000 24 #681 Отговорено 9 Март, 2017 Дано да не се окаже, че Бърни е бил най-доброто решение за управлнието на спорта. Формула 1 винаги е била по-консервативно, но и по-скъпо и технологично шоу в сравнение с американските си еквиваленти. Иначе наистина в момента проблемите на Хонда изместват погледа от проблемите на Рено, които също не са в идеална кондиция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #682 Отговорено 9 Март, 2017 Бърни беше пич.Уважавах го.Ще видим младоците какво ще направят.Ф1 си остава бизнес със зрелища.Само дето зрелищата липсват вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #683 Отговорено 10 Март, 2017 Джапанезе,казвам че колите в Инди са идентични,а не между Инди и Ф1!!Там използват двигатели шевролет и хонда/поне до миналата година/,поради тези причини ролята на пилота е голяма.бюджетите са нищожни спрямо тия във Ф1 .Колко отбори от Ф1 фалираха през последните 20г??Карт серийте и Индикар бяха два отделни шампионата ,причината е че собствениците имаха спорове.Карт вече не съществува.В Инди има повече контакти и за това и катастрофи,спрямо Ф1 е много по мъжки спорт и опасен,но ние нали това искаме да гледаме??Спомняте ли си как Ралф Шумахер се оставяше на брат си да го прескочи,това спорт ли беше?И,кота Шумахер е помагал на Еди,та той го съботираше за световната ,ако Еди бе станал той щеше да обере славата/Ферари бая време не бяха ставали СШ/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #684 Отговорено 10 Март, 2017 Мога да кажа, като фен на марката, че Ферари е още ненадминатата легенда във F1.В онези години на Шумахер,колата им беше най-бързата, с най-добрата комбинация от мощ и аеродинамика.Няма да забравя как Шуми ги затваряше с обиколки.Бяха силен отбор, като цяло. Какви питстопове правеха само като време техниците им. В годините, винаги го е имал финансовия фактор. Ферари са били и винаги ще бъдат фактор във F1:),ако не ги настигне кризата разбира се, като много др. отбори в не далечното минало. https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_Grand_Prix_winners_(constructors) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #685 Отговорено 10 Март, 2017 (Редактирано) С малко смях през сълзи, мога да предположа че администрацията на марката гледа твърде напред и ще задобреем значително като дойде ерата на водородните задв. системи във Ф1. Тъкмо и Асимо ще е готов да пилотира Редактирано 10 Март, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #686 Отговорено 10 Март, 2017 И формула Е набира скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #687 Отговорено 10 Март, 2017 (Редактирано) Мога да кажа, като фен на марката, че Ферари е още ненадминатата легенда във F1.В онези години на Шумахер,колата им беше най-бързата, с най-добрата комбинация от мощ и аеродинамика. Да не забравяме и гения на Жан Тод, не 1 и 2 състезания Шумахер ги печелише именно като се подченяваше и печелише състезанията в бокса. Няма да забравя едно състезание в Малайзия, стартира последен, свърши първи, 4 бокса, в сравнение с 2 на другите, не всичко е двигател и аеродинамика, не казвам че и те не са фактор, просто висчко е една сложна комбинация от всички тези фактори. Жалко, че вече всичко е тъпи гуми, пазенето им, икономия на гориво, и лайнарии, няма я газ-та до ламарината, в края на състезанието две коли с еднакви гуми и кг да карат на боя разстояние една от друга и човека с по добри нерви да победи, а не като сега, копчето на ДРС-а и +20км/ч по-висока скорост в края на правата, тръпката от изпреварването се изгуби... Редактирано 10 Март, 2017 от dctR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #688 Отговорено 13 Март, 2017 Все пак, мисля че ще е интересно, а за нас (както пише и в материалчето) https://autoreview.ru/articles/avtosport/f17-test2 е жалко че проблемите на Макларън са Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #689 Отговорено 16 Март, 2017 Това не е на добре.http://clubs1.bg/news/m-m-41220 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #690 Отговорено 16 Март, 2017 Не значи ,кой знае какво....100 милиона + заплати на сезон са сериозна сума.Обаче историята говори ,че Хонда може сама да се откаже от шампионата.Тогава не знам...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #691 Отговорено 16 Март, 2017 Хонда може сама да се откаже от шампионата.Тогава не знам...... Най-вероятно ще закрият Ф1 Шегувам се, но последния път когато се отказаха тима взе че стана шампион Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #692 Отговорено 17 Март, 2017 Викат подкрепление за пазарлъците http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/30069-mika-hakinen-se-vyrna-v-mclaren/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #693 Отговорено 17 Март, 2017 Предпочитам да викнат NASA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #694 Отговорено 17 Март, 2017 Няма светлина в тунела... май ще ни зарязват...http://www.sportal.bg/news.php?news=654333 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #695 Отговорено 19 Март, 2017 Не, че искам да се разделят, но искам да видя вече Алонсо в конкурентна кола, не го харесвам, никога не съм го харесвал, но след Мика и Шуми, никой друг не може да му стъпи на карането. Без него в челото е скучно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #696 Отговорено 19 Март, 2017 Абсолютно съм съгласен.И аз не харесвах Алонсо и Фетел даже.Но като се ядосат и имат техника под краката си правят чудеса... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #697 Отговорено 20 Март, 2017 Все още е началото на шампионата-не знаем на кой какво няма да работи като хората(освен на Мерцедес може би). При наличие на свобода за промени до средата на сезона можем да сме свидетели на абсолютно нови като разработка задвижващи единици. Така че на Алонсо може да му се отдаде шанс да се прояви. Стига и шасито да го позволява... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #698 Отговорено 20 Март, 2017 Е, съвсем скоро ще видим началото. Иначе последният от тези https://autoreview.ru/articles/avtosport/f17-honda сценарии също е любопитен -Макларън с двигател от МВ и основен спонсор -Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #699 Отговорено 20 Март, 2017 За съжаление нещата не се случват така.Сценарий с Макларън/Мерцедес и главен спонсор Хонда е противоречие на рекламния бизнес. По вероятно е Хонда да купи Макларън или да си излязат със самостоятелен отбор.В случая всички варианти свършват зле за Макларън. Не ми казвайте ,че ако всички отбори са с мотор Мерцедес ще гледате формула 1.......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #700 Отговорено 20 Март, 2017 След няколко дни, ще има някаква яснота - кой, с кого, до къде и така нататък. Сезона се очертава да е интересен и според мен, няма да липсват изненади - е времето ще покаже все пак. Сега главния въпрос е : Отново ли ще ни правят на маймуни ( този път от Мтел ) или пак да разчитаме на Добрия Стар - RTL! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #701 Отговорено 20 Март, 2017 Не зная за М-тел. В програмата на Диема Екстра тренировките и състезанието в Австралия е вече включено. Поне за сега изглежда са купили правата поне за старта на шампионата. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #702 Отговорено 20 Март, 2017 Да архивираме темата и да пуснем F1 2017 ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #703 Отговорено 20 Март, 2017 (Редактирано) Диема са с права до 2020. Там ще се гледа. Редактирано 20 Март, 2017 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #704 Отговорено 20 Март, 2017 Или след 2 часа на торент Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #705 Отговорено 20 Март, 2017 Дано да си остане и по Диема - защото бях чул ,че са купили правата, но само за 2 години !? Писна ми, всеки да си прави канал, да купува някакви права, да не ги дава на други оператори и да те принуждава да минаваш на неговата телевизия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #706 Отговорено 20 Март, 2017 Ф1 е мъртва от доста време. Това сегашното не е много Ф1, макар да прилича до някъде. Дали всички ще са с мотор Мерцедес или Рено едва ли е добре, но пък немците каква вина имат, че всички останали не могат да направят мотор. Хонда да купи Макларън? Не ги виждам жълтурите като самостоятелен тим, който ще мачка наред. По-вероятно е китайците да създадат самостоятелен успешен тим отколкото Хонда. Видяхме напъните на Тойота и колко успяха, същото ще е и с Хондата. Това че случайно преди време са извадили читав мотор не е гаранция, че пак ще успеят. Някак си се улавям, че продължавам да гледам състезанията по инерция. Нямай тръпката, която имах навремето, когато караха големите пилоти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #707 Отговорено 20 Март, 2017 Мда, нищо като едно време, колите ли са като едно време, жените ли са, пържолите ли са като едно време.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #708 Отговорено 24 Март, 2017 Втората тренировка Алонсо 12-ти с много занижени параметри на двигателя... Само на мен ли ми прави впечетление уловката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #709 Отговорено 25 Март, 2017 Видяха се преди малко НЕ занижените до къде го докараха. Маковете ще приключат с Хонда . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #710 Отговорено 25 Март, 2017 Не ми казвай,довечера ще гледам торентите. Дано да не сме последни да чупя телевизора..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #711 Отговорено 25 Март, 2017 Не сме, но го сложи по-към края на секцията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #712 Отговорено 25 Март, 2017 Надеждата умира последна! Ще погледаме утре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #713 Отговорено 25 Март, 2017 Имаме чувство за хумор поне. Алонсо е велик.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #714 Отговорено 26 Март, 2017 Май няма да видим нищо по-различно от Макларан Хонда този сезон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #715 Отговорено 26 Март, 2017 Колкото и да не искам да го вярвам изглежда така. Очаквах много по-лошо представяне.Отпадане в първите обиколки или затваряне с поне 2 обиколки. Всъщност окачването беше проблем за Алонсо. Осъзнавам, че настроението ми се смрачава. Не искам да го кажа, но представянето на Хонда е безобразно. За 2 години опит все таки поне надеждността и мощността ще са на някво конкурентно ниво. Хонда падат надолу. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #716 Отговорено 26 Март, 2017 Bravo scuderia! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #717 Отговорено 26 Март, 2017 http://formula1.sportal.bg/news.php?id=21688 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #718 Отговорено 26 Март, 2017 (Редактирано) Интересно какъв точно е бил проблема с окачването? Видно бе че си държеше позицията и изведнъж го застигнаха и изпревариха. Макар и "дефорсирани" моторите издържаха, така че не ги отписвайте. Иначе битката е интересна и болидите изглеждат в добрия "олд скул" стил с широките гуми. За Алонсо , но макар и огорчен, е оптимист. https://www.f1-world.ru/news/news.php3?idnews=1703261030 Редактирано 26 Март, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #719 Отговорено 26 Март, 2017 Коренно различно гран при от миналогодишните. Повече агресия, по късно спиране, по ранно натискане на газта, абе с две думи, полъх от доброто старо време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #720 Отговорено 27 Март, 2017 Агресивно минаване през бордюр или контакт.Няма какво друго да прецака окачването.Жалко наистина .Държа ги 50 обиколки.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове