Jump to content

dctR

Фен
  • Мнения

    167
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

dctR last won the day on Юли 5 2016

dctR had the most liked content!

Обществена Репутация

84 Neutral

Относно dctR

  • Ранг
    Новак
  • Рожден ден 15.03.1988

Profile Information

  • Кара
    D14 vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна майка
  1. Bardahl продукти!

    Днес ходих до официалното им представителство да взема една добавка и ги попитах за въпросните 2 продукта, отговора на 2те момчета в офиса беше: аз: кое е по-добро от 2те? те: и 2те са добри, сумолюба е доста по бюджетен вариант, взимат го хора за големи като кубатура двигатели, за да не слагат по два флакона фюлерин, иначе самия той(фюлерин) е много добър за засилени двигатели, а и не само. Караме служебните си коли с фюлерин, ако разликата в парите не е такъв проблем, фюлерин. За следващата смяна на масло, ще сложа едно флаконче на печката, пък ще видя...
  2. BMW(мръсна дума) 2000кубика 150 коня, 6 цилиндра редови(най балансирания двигател както си прочел правилно), където и да умре, късно ще му е, но с един автомат и Лепа Брена(още по мръсна дума, но 2те неща са взаймносвързани) да ти припява се ядва. За други алтернативи не се сещам, ако искаш 4+ цилиндъра и тези граници...
  3. Bardahl продукти!

    Извинявай колега, но малко неразбрано остана, кое визираш под "тази добавка", защото тук става въпрос за два вида на въпростната марка? И като един малък съвет ако мога да си позволя да ти дам, след като ползваш добавката за почистване на маслената система, после свали си и картера и го почисти добре от падналите налепи/грес/слъч или както и там да я нарешеш слузта която ще се е стекла в картера, вземи си 2л(достатъчни са за кратковременна работа на двигателя) допълнително масло от това което слагаш в двигателя, сипи го, остави колата да работи 2мин, източи го и пак свали картера. Това се прави с цел минимално количество от този препарат да остане в магистралите, ваните и т.н. защото е доста агресивен и не е добре да остава в двигателя с оглед на това да не наруши качествата на новото масло. Също така ограничи се с еднократно използване на тази добавка, колкото и доволен да си от нея.
  4. Bardahl продукти!

    На Хондето бях ползвал фюлерин, определено се усети доста голяма разлика в поведението на мотора. Чета Ви за този сумолюб и се чудя, как е възможно да се направи толкова универсална добавка, като се има на предвид колко са различни хидравличните, двигателните и трансмисионните масла... Миамото в доста старо мнение споменава за случая с Т.Славов(лека му пръст), аз мога да добавя и S1-то на Ники Златков който с подобен проблем също минава 60% от един етап без масло и последствия никакви за двигателя, и 2мата с фюлерин. За мен лично този сумолюб е малко спорен от към качество, както казах маслата са доста различни, при различни условия, натоварвания и т.н. работят. единствения му плюс който виждам е с пъти по изгодната цена, а май не се чувствам толкова богат за да ползвам евтини продукти,
  5. Honda Ej8. Черното купе.

    Ако си мислиш, че пък тези пластмасови втулки поемат някакъв товар... за правилното центроване на джантата към главината и оста на въртене на джантата и главината да съвпаднат, за да няма биене и следователно тресене при движение на колата са по скоро. Яка лъскарка, супер. (y)
  6. F 1

    Не, че искам да се разделят, но искам да видя вече Алонсо в конкурентна кола, не го харесвам, никога не съм го харесвал, но след Мика и Шуми, никой друг не може да му стъпи на карането. Без него в челото е скучно...
  7. За или против средното гърне

    Не знам какво му е ускорителното на това гърне, след като е точно обратното, турбинира потока и следователно го забавя. Моята кола беше доста шумна, сложих една такова около 50см. дълго, по скоро някакви илюзорни разлики, сложих още едно такова, но към 30см. във звука отново някаква илюзорна промяна, но колата се запуши.
  8. F 1

    Да не забравяме и гения на Жан Тод, не 1 и 2 състезания Шумахер ги печелише именно като се подченяваше и печелише състезанията в бокса. Няма да забравя едно състезание в Малайзия, стартира последен, свърши първи, 4 бокса, в сравнение с 2 на другите, не всичко е двигател и аеродинамика, не казвам че и те не са фактор, просто висчко е една сложна комбинация от всички тези фактори. Жалко, че вече всичко е тъпи гуми, пазенето им, икономия на гориво, и лайнарии, няма я газ-та до ламарината, в края на състезанието две коли с еднакви гуми и кг да карат на боя разстояние една от друга и човека с по добри нерви да победи, а не като сега, копчето на ДРС-а и +20км/ч по-висока скорост в края на правата, тръпката от изпреварването се изгуби...
  9. F 1

    RIP на Жул Биянки, жалко, че хората го забравят толкова скоро, И да не съм напълно офф-топик, нали новите собственици на Ф1 са Американци, тези дни четох статия, че имат идея да направят Ф1 в стил MotoGP. Там състезателната неделя е от 3 състезания, според кубиците на моторите, и те искат да въведат нещо такова във Ф1, с провеждане на Ф2/3/4 дори, които да бъдат "подгряващи" и дори както автора на статията беше притеснен, по интересни от самата "черешка на тортата" Ф1... Лично аз тая надежди, защото Американците са големи фенове на Наскар където все още зареждането на гориво става с едни бидончета нарамени от солидни мъжаги и самото зарежда е бавно, но каквото за едните, такова и за другите, да го върнат от догодина.
  10. Мда, Бардал еднолитрова опаковка, около 37лв струва, в магазина ще ти кажат как се дозира, то и на нея си пише, + 5-6гр на литър гориво двутактово масло, ще забравиш за всякакви проблеми, зима и лято.
  11. Civic 1.7 cdti

    Защото 2 пъти съм се сблъсквал с това, колкото и странно и непонятно да е, този проблем да идва от горивната помпа. Уж при по-големи отбороти трябва да не и стига горивото примерно, и ако ще се очаква загуба на мощност то да е в горния диапазон на обороти, да, ама не. Трудно ми беше да го повярвам, но в крайна сметка след смяна на горивната помпа с целия ел. модул към нея и двете коли са перфектни. При първата кола, защото отказвахме да повярваме, че е това проблема, рециклирахме турбото с всичко ново в сервиз за турбини, човека и там ни каза, че турбото е тръгнало ама има още много живот в него, ние не не давай, никаква промяна в колата. След подмяна на помпата, колата стана друга, на следващата без да го мислим същата процедура и всичко се оправи, отново. При първата кола беше толкова зле положението, че по на нагорнище, дизела гаснеше дори, толкова голяма загуба на мощност, а след 2к rpm все едно някой го рита отзад, гуми започва да върви. Втората не беше толкова зле, но много мудна. Не знам как се диагностицира този проблем, и дали при теб това ще е проблема, просто споделям опит.
  12. Civic 1.7 cdti

    Съжелявам, горивна помпа...
  13. Всеки който се занимава със смяна на автостъкла може да ти извърши операцията, не е нищо сложно, буксата се лепи на стъклото и после се маже с кантактен лак с малка четчица, като за нокти, за да направи контакт и воала. Аз го играх това предната зима, залепих го с поксипол към стъклото, после по магазините за авто-джунжурии се продават такъв контактен лак, 5 грама по спомен бяха към 15лв, но това количество стига за дозина стъкла. Поздрави!
  14. Ето го и моя

    Няма да има проблем там, уверявам те
  15. Промени в раздел Civic - since 1972

    На мен лично малко разхвърлено ми идва като погледна примерно раздел "Сивик" от долу започва едно луда изреждане на генерации, години, някак си не изглежда прилежно подредено, дали как ще изглежда ако всяка генерация е на нов ред? Скролването ще се увеличи малко, но ще изглежда някак си по издържано, според мен.
×