Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Dc_dwBdW4AAkWIM.jpg:large

Dc_qgy4WkAAWGxW.jpg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

f1e4c9c1-64be-4949-b89b-7263aed499af_500

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива го ,ама другия май ще потегли към резервите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за Гасли :( Отиде Хондата без да има вина... а толкова добра квалификация да направи ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От дивана вкъщи изглеждаше по-разумно да мине вляво от въртящият се, но той си знае.

А с Хартли какво стана, че пресече финала като на парад? Ясно че бе 2 обиколки назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или му свърши горивото..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най разумното беше оня бастун да не се прави на дрифтър и да си запали гумите а да си остане извън трасето и да изчака всички... Той от бързане още 2 невинни коли счупи.
Трябваше да го накажат защото реално ако не беше запалил гумите за да се завърти нарочно(след като вече беше излезнал от пистата) нямаше другите 2 коли да пострадат.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, напрежение, дават го онлайн, що да не си покаже магариите.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23212

:) Язък за хондичката. Събота падна двигателя, неделя - гумата. :(

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали има информация защо на тея тестове в Барселона нашите имат по толкова малко обиколки спрямо останалите ? Шак ли някакви проблеми има ?
Големите отбори са навъртели по 130-150 обиколки а ние най зле едвам 20-30 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За днес незнам,но на вчерашния тест се наложи смяна на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решили са, че трябва да сменят двигателя заради проблеми свързани с шасито. Само единствено не разбрах на кого е сменен двигателя. Предполагам, че е на Гасли от удара с Грожан.

Междувпрочем четох, че състезанието е било "изнервящо" за Хонда, защото удар с Грожан е скрил напредъка на Хонда в разработката на двигателя им. С други думи Хонда са се надявали, че колата на торо росо ще влезе в точките с дребни модификации по силовата установка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DdQNLR7XcAI4AJe.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Daniel Ricciardo 1:10:810 New Record :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм ама с двигател на рено ;) 

 

Иначе 7ми бива. 

 

За Канада ли готвеха големият ъпдейт ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те повечето "готвят" нещо за там, ма да видим дали ще е вкусно или постно. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха,аз си го харесвах.Беше добро момче ,но късмет,малшанс ...А дано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САмо такива новини да пускаш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой разбра ли защо уж по добрият ни пилот Гасли отпадна още на Q1, а Хартли дето е уж бая по слаб даде доста по добро време... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хартли кара с ъпдейт на двигателя, а при Гасли решиха да е стария поради технически проблеми с колата му. От там най-вероятно се получи разликата 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма и няма късмет :@ Баси канадчето ... направо го залепи на стената ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, инциденти стават, друг е проблема. Няма ли технически преглед, та като е видно че колата е трудна за управление - да не се пуска на пистата, щото е инструмент за непредумишлено убийство. А и се напълни с младоци, дето до преди 2-3 години са карали картинг, после нещо с външни колела и "пейка" отзад и хоп, тати му купил болид от Ф1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В линка по-долу, съгласно официални данни от Хонда, новия PU предоставя 30kW (40PS) повече мощност.

https://sportiva.shueisha.co.jp/clm/motorsports/motorsports/2018/06/09/___split_26/index_2.php

С това подобрение двигателя на Хонда е с около 5-10hp по-мощен от този на Рено, като преди началото на сезона разликата е била с 10hp в полза на французите. Подобрението при Рено е с около 20hp.

Mark Hughes: "If I was a betting man, I'd bet that Honda will win races next season."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Редбул подпишат с Хонда, иначе е относително ;) 

 

А Алонсо кво стана пак :D:D Май макларънчето му пак се повреди... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Drone написа:

Ако Редбул подпишат с Хонда, иначе е относително ;) 

 

Да, според мен това е имал в предвид Марк. Ще стане много интересно ако РБ минат на Хонда, това зависи от представянето на двигателите до края на сезона. На писти като Спа, Монца и Мексико ще си проличи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23299

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23298

Доколкото четох някъде моторите на Хонда са безплатни за отборите и има още бонуси. Тези на Рено всеки тим си ги плаща, а в какво ги слага е "друга бира". Съвсем скоро трябва да има решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хубаво фенове сме тука, хубаво 'нашите' момчета правят някакви пробиви ама... нека сме реалисти, РБ минат ли на Хонда шанса да се продаде отбора като опашкар е около 80%, с Рено имат 4 титли, 4 .... beat that. 

 

По скоро ми е в сферата на фантазиите, че ще минат към Хонда, а и това само може да натисне Рено да намалят цената на задвижващата единица.

 

Не на последно място не забравяйте, че Астън Мартин се гласят да влязат във Ф1 ако 'опростят' моторите, сиреч 1.6 Ве-6 тЮрбу.. и тва е нема хибрид нема батерия нема нищо (и после ше ми фалят Астън колко са напреднали....) та може и те да им станат доставчки, така че не изключвайте и този вариант.

 

Като цяло, не ми харесва Ред Бул защото са типичните 'наемници', нямат никакъ състезателен завет нямат никаква история (спомнете си че купиха Ягуар) , но имат пари... това е ... пари, а да и имат Ейдриън Нюй който купиха от Макларън пак с пари... та, от как са във Ф1, смятат себе си за голям играч и се държат като такъв, но нека сме честни - не са. Те са просто едни наемници, искащи всичко за тях да е къстъм и по-добро.. ами не.

 

 

Само си спомнете нашиОТ тапир Момчил Манчев как излезе и каза Ред Бул са най-бързи, водят с 2 десети от секундата на Ферари и Мерц.. ами не. Ред бул са добри на писти като Хунгароринг, Монако, писти изискващи повечко механично сцепление. Сега някой друг фен ще каже ама виж, те се качат на подиуми А У, качат се защото в момента е доста трудно да се следват машините във Ф1, турболентния въздух от предния автомобил прави предната ос на задния болид 'много лека'.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6/14/2018 at 19:00, Japanese fever написа:

Какво искаше да кажеш с това дълго и объркващо изказване?

 

В Ф1 не винаги са бързи тези, които имат най-много пари, а които имат най-добра оганизация и кадри - справка Ферари винаги са имали пари, но в средата на 90-те бяха много зле, докато не взеха Шумахер. По същото време горе-долу МакЛарън, които също имат много пари, гърмяха двигатели на Мерцедес почти всяко състезание. Мерцедес са на сегашното ниво след доста изгърмели двигатели (вярно, онези бяха V10 и V8) в началото на 2000-та.

 

Няма значение колко традиции имаш в спорта, щом го развиваш и си този, който вдига летвата. Аз също бих смятал себе си за голям играч, ако Ейдриън Нюи работи с мен или за мен.

 

Като говорим кой какво бил купил, нали сегашният отбор на Мерцедес е реално отборът на Хонда от 2006-та. 2006-та Хонда излизат със свой отбор след като купуват голям дял в отбра BAR (British-American Racing), който снабдяваха преди това с двигатели. 2008-ма Рос Браун и компания купуват отбора и той става Brown GP, който отбор участва във Ф1 само един сезон (2009-та), но печели и двете титли - при конструкторите и при пилотите (Бътън). Следващата година (2010-та) отборът е преименуван на Mercedes GP. Сега да кажем ли, че и Мерцедес са наемници, защото са купили друг отбор, които имат участия още в първите състезания на Ф1 преди 70 години? 

Нормална практка е да се купуват и преименуват отобори във Ф1, защото броят на отборите е строго определен и не е лесно и дори възможно да влезеш в този спорт без да купиш вече съществуващ отбор. Отделно никой не иска да започва от нулата в този спорт, а иска да използва вече изпробваното.

 

А да кажеш, че Ред Бул нямат никакъв "състезателен завет", при положение, че имат отбори в почти всички моторни спортове е смехотворно. Най-малкото трябва да те радва, че си инвестират парите в любимия ти спорт, докато Ферари, МакЛарън и Уилямс не знаят къде се намират. И не на последно място - да, Ред Бул имат много пари, за добро или за лошо. :D F1 е по принцип адски скъп спорт и трябва да имаш пари, ако искаш да си конкурентен, но както казах в началото, имало е отбори с много пари, коиото са били бавни. По принцип съм фен на Кими Райконен и на МакЛарън, да не си помислиш нещо.

 

 

 

Исках да кажа, че смятат отбор който е БАВЕН, за БЪРЗ, както и че се дразня как се надяват като го повтарят това(че е бърз) 10000 пъти да стане истина.

 

На поста ти освен да кажа - 'ми не -  друго не виждам... Хонда никога не са могли да правят шасита, а винаги мотори, хубаво е че знаеш, че сегашния отбор на Мерцедес преди едни 15 години беше Хонда, дано се понаучат наще и как се правят мотори, а не само как се продават отбори. 

 

Интересно как ще кажеш на топ 3 най-титулувана марка car maker в света 'наемник' :) тук сме ентусиасти на Хонда, но нека не забравяме кой са Мерцедес и какво са направили за автомобилната индустрия. 

 

Смехотворно е да кажеш, че енергийна напитка има състезателен завет защото спонсорира 1 тон отбори в много на брой спортове, смехотворно е да мислиш, че ако изкупиш най-добрите било то в ДТМ (май там нямат отбор) ВТЦЦ (май и там нямат) Льо Ман (май и там нямат) Инди(май и там нямат) Наскар (май и там нямат) , та нека го уточним това имането и нямането на отбор както и СПОНСОРСТВОТО на такъв.

 

Ферари Мерцедес и Макларън много добре знаят къде се намират, Уилямс горките да... малко са трагични, като погледнеш за РНД колко се пръска от ей там тримата големи тогава можеш да кажеш кой къде пръска и инвестира, не знам някой да знае освен може би CEO-тата. 

 

Отделно не съм съгласен, че е трудно да се влезе във Ф1, ама никак :) .

 

Фен си на състезател загубил всякаква мотивация за съревнование и на отбор който ако си уволни целия управителен съвет и върне Рон Денис + сделка с Мерцедес ще се намеси в борбата за титлата. По повод гърменето на Мерцедесови двигатели и тук не съм съгласен ама не ми се навлиза в тази тема, само ще подшушна, че Мак биха Ферари 2 години като стой та гледай :)

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност има един завет оставен от Сойширо...винаги да има малък бюджет за рали,Ф1,мотокрос,яхтинг и т.н.

Спорта е най-доброто средство за развойна дейност,а самото състезание е стимул за инженерите да се сблъскват с проблеми и да ги решават.Това е безценен опит и Хонда плаща мизерна цена за него.Няма значение на кого ще дават двигатели,въпроса е да правят нещо.

Ако Хонда имаха амбиции в шампионата ,повярвайте ми със всеки двигател щеше да си ходи и дръпнат пилот.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Red Bull Racing от 2019 с PU от Хонда.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Айде честито и лек път! Май май скоро ще сме шампиони. Да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2018/6/red-bull-and-honda-agree-two-year-engine-deal-.html

Попътен вятър мога да пожелая на бъдещият екип!

 

Към Маркони, мисля че на новият Акорд този 2.0Т двигател (а и на Тайп Р Сивик-а) двигателя е доста подпомогнат от Ф1 опита на Хонда - поправи ме ако бъркам ? 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го видя на живо ще ти отговоря.Тепърва навлизат кинетичните спирачки,Дай боже и в нашите коли след време...:)

Относно новината питам аз : Какво видя Хорнер в Канада на телеметричните данни ,което не го видяхме ние?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Markony написа:

Като го видя на живо ще ти отговоря.Тепърва навлизат кинетичните спирачки,Дай боже и в нашите коли след време...:)

Относно новината питам аз : Какво видя Хорнер в Канада на телеметричните данни ,което не го видяхме ние?

 

Някъде четох, че Гасли е изпреварвал Рено/Ферари/Мерцедес задвижвани машини (да се разбира Макларън, Заубер, мисля 1 Хаас и Форс Индия / Уилямс).

 

Може това да е в основата на всичко, макар че не вярвам тези по-горе да са със ласт спек на ПЮ. както са заводските отбори. (Май ще го гласуват това от догодина).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно се радвам на новината, понеже е "все нещо" и дори искам да съм оптимист, което времето ще докаже или опровергае. Много ми е нелепо обаче да чета фрази като "преговорите бяха изключително лесни". Хората удрят страшен пазарлък за дограма, хладилник или ремонт в сервиз, а тези -лесно им било. Подобни изявления са писаници на прес аташетата, които са оторизирани да изсмучат от пръстите си красиви фрази. Нещата се пекат отдавна и никой не е чакал никакви тестове. Гледа се в перспектива и се правят бизнес застраховки (това от средния мениджърски ешалон). Иначе "най босите"са пили по коктейлче в "приятна компания" и единият е сложил на "масата за преговори"омразата си към стария доставчик, а другият амбициите си (каквото и да му струва). Доста често нещата се решават субективно и на лична основа. И за колкото повече пари става въпрос, толкова по налице е този метод. А когато става въпрос за ужасно много пари, самите те вече нямат значение. Прекалено комплицирано е да се обследват всички странични ефекти и евентуалности. И да не ви се вярва, вярвайте -така е. Има една азиатска поговорка: "не е важно какво показваш, а какво прикриваш с това".

Иначе стискам палци на тенекиения бик с Астон Мартин на плешките. Сигурно Хонда ще пише на дървената планка под карбоновия кокпит, но ние ще си знаем и ще "стискаме палци" (мазни от чипса и мокри от потната бира). :thumbs1:

Иначе, Ред Бул "благодарят за сътрудничеството", а в отговор: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23318

Демек, като в оня виц за ловеца, дето като видял мечката, метнал пушката в драките и рекъл: "Ааа, аз съм за гъби". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като онзи виц съм. Със смесени чувства. Заклет фен на Ферари каращ Хонда.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...