Jump to content
Tino

Новата 9-та генерация на Сивик

Recommended Posts

не знам защо си решил че са подобие на мерцедес, това е като да кажеш че хонда копира от друга марка понеже фаровете и са отпред, няма къде другаде да са освен на броня или вградени във фаровете

Последните няколко години е мода, а в някои страни дори задължително всички нови коли, да имат "дневни" светлини, отделни от стандартните габарити/къси/дълги, правят се от светодиоди (LED). Много производители вече слагат на колите си такива дневни светлини, но всеки е със "запазен" и уникален дизайн. Пример: при БМВ са кръглите рингове във фара, при Ауди са извитите ивици във фара, при Мерцедес са малките прави ленти поставени в долната част отстрани на бронята (вижте S-класата от снимката и разни други модели на мерцедес и ще се убедите, че е така). Няма друга кола (или поне аз не съм срещал) чийто дневни светлини да са точно там, където са и на мерцедесите (отдолу в страни на предната броня)... освен този Сивик, което не говори за оригиналност на Хондата, а напротив - за копиране, плагиатство. Просто от Хонда повтарят нещо, което някой вече е направил, това се нарича копиране. Защото реално това не е първа хонда с дневни светлини - и CR-Z има дневни светлини, но те са вградени във фаровете, нямат нищо общо като дизайн и местоположение спрямо дневните светлини на този Сивик. За пореден път Хонда доказаха, че нямат изграден "собствен дизайн" и не си следват техните концепции, стилове и прочие, а гледат от някой нещо какво е направил, два Хондови модела с един не си приличат. Току виж, следващия модел Акорд или CRV могат да бъдат с дневни светлини като на БМВ (рингове)... няма да се учудя. Затова "копиране" говоря.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това съвсем не е така. Новите Porsche-та и някои други марки коли също имат фабрично daylights в бронята... Незнам защо се опитвате да сравнявате тази Хонда с други марки. По пътя на тази логика, всички съвременни коли са копирали ABS системата на Chrysler, които те първи залагат в своите коли....Когато нещо е рационално и изпитано, защо да не се използва и от други? Неможе Хонда, през цялото си съществуване да бъде постоянен иноватор!Поздрави.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лош Хюндая. Аааа като се загледах в емблемата то било Хонда :D

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с ADH-Honda. Според мен компанията определено е тръгнала на долу. Не влагат нищо като нова разработка, а същевременно цените на новите автомобили са главозамайващи като качество на производство и глезотийки вътре.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно надолу, за мое най-голямо съжаление. Новият Civic 2012 направо го разсипаха от критика в САЩ и в класациите обира последните места в класа си. Това никога не се е случвало с Хонда. :( В САЩ като кажеш "надежден и евтин автомобил", една от първите асоциации е Хонда, било то Сивик, Акорд или някой друг модел. Сега в класацията Сивикът е на 14-то място от 15 възможни, като след него е само новата Jetta на VW. На първите места са корейците, както и (учудващо за самите класиращи :)) местни (domestic) марки.

В този бизнес (то за всеки важи де) има едно златно правило: За да бъдеш пръв, винаги мисли като втория. Аз мисля, че откак Хонда ги удари кризата, просто прекратиха всякакви разработки (както казваше Т. Живков навремето: "Другари, да се снишим, докато ни отмине бурята! Ха-ха-ха...") и сега логично жънат каквото са засели. Не може да се опитваш да пробутваш "претоплени манджи" в такъв конкурентен бизнес и да се надяваш на какъвто и да било успех. Може би разчитат на някаква инерция, която да води потребителите към марката, но това ще трае година, две максимум и после положението ще стане още по-зле. Особено пък комбинацията спорен външен вид, стари двигатели и допотопно окачване (тук се дава пример с Рено, аз да спася малко положениетои да кажа, че същото окачване го има в Golf I GTI. :tooth: Та не е толкова зле положението де... :D). Всичко в новия Сивик крещи: "Ефтинджос."

Наскоро се возих в CR-V 2009. Бях ги виждал само отвън и много ми допадаха. Даже се "точех" за подобно. Бяха необходими 7-8 километра за да разбият бляновете ми на пух и прах. Тази кола (пръстите не ми се пречупват да използвам определението "джип") как се кандилка в завоите, просто не ми се вярваше. Седалките уж бяха кожени, но вместо да са комфортни и да потънеш блажено в тях, лично аз се чувствах като на дървена скамейка в парка. Изключително неудобно. Пластмасите вътре не ща въобще да ги коментирам, че да не засегна някой собственик. Иначе двигателят дърпаше добре, но ми се стори шумен (за това може да е виновна изолацията или по-скоро липсата на такава; във вехто служебно Пежо (не му знам точно модела, но е ван и модела е едни и същ за Фиат, Ланчия и Ситроен) дизел е много по-тихо). Страшно се разочаровах и сега вместо да кроя планове за следващата си Хонда мисля да търкалям настоящата докато издържи. :unsure:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи сте мрънкалници!Какво и е на новата визия?Мисля че е супер,в сравнение на всичко от този клас произведено в Европа.Двигателите не били мощни,сменете марката тогава.Има Аудита в този клас с малък двигател и с по 200к.с.Цялата нова политика на Хонда е насочена към екологията.След време ще видите,че всички други производители,ще се насочат към нея.Японеца не е глупав.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За визията казах вече, че опира до конкретния човек. На теб ти харесва и аз нямам проблем с това. На мен не ми харесва и не виждам причина ти да имаш проблем с това.

Обаче пък не мога да разбера кое им е толкова екологичното? Ти знаеш ли за направата на батериите на един хибрид колко ла.на се отделят (поинтересувай се за Тойота Приус, има страшно много изписано по въпроса и ще ти е най-лесно да го намериш; Хонда няма да са изключение), за каква екология става дума? И точно пък автомобилите са най-малкия проблем при замърсяванията. Поинтересувай се един танкер или самолет (от класа на Боинг 747 или Еърбъс 380) ако щеш какво отделя, само като пример. Хибридите сега просто са на мода, това е, иначе в настоящия си вид са напълно безсмислени. Просто едни високотехнологични играчки целящи да задоволят/гъделичкат нечие его ("Аз карам хибрид, 'начи съм ебаси еко-пича!")

За какво трябва да усложняват конструкцията с електромотори, електроника и акумулатори, само за да постигнат някаква измислена икономия? От моята 7-ма генерация Civic има бензинови, дизелов и хибрид. Нещо ми се спи вече и не мога да намеря данните за разхода на 1.3 хибрида, но моят бензинов двигател харчи 5/100 извънградско и 8/100 в града (като правя уточнението, че градско с градско не си приличат). Динамиката на хибрида ще е по-лоша от моята, откъдето и да го погледнеш, а на дълъг път надали ще харчи по-малко. В града може би, но само може би ще има малко предимство (което може би ще се стопи от 90-те кила разлика в моя полза), но аз моята там не я карам, а използвам градския транспорт или се комбинираме по няколко колеги в един служебен автомобил. Това е доста по-еко, не мислиш ли?

Не виждам модели с "range extender" в гамата на Хонда, като на Opel Ampera/Chevrolet Volt. Там двигателят с вътрешно горене се използва само като генератор на електричество, а задвижването на колелата става от електромотори. Поинтересувай се колко изминава с едно зареждане подобен автомобил и колко най-"наточения" Хонда еко модел. Ще се разочароваш.

Не е нужно всичко направено от Хонда да се смята за непогрешимо и единствено правилно. Сляпата вяра и безусловното фенство не са добра идея. Летиш нависоко, а падането от там е доста болезнено. Да бъдем реалисти. И на мен не ми е приятно, но положението е такова.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лош,но предпочитам 8цата,къде къде по агресивен.Като го гледам тук при мен ще се купува повече от 3тата възраст хора :(

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още СНИМКИ и КЛИПОВЕ на новият Сивик.Вече се повтарям, ама не мога да разбера, аз ли съм кьорав, че не виждам никъде отзад тръбите от ауспусите или просто няма такива :ph34r:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауспусите са подвити и скрити зад бронята, като при Тойота...И на мен не ми допада това решение.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И дръжките на вратите не са хромирани,като на 8-цата.Но като я гледам вече втори ден,сякаш започна да ми допада.А може на живо да не е толкова лоша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма то май и на мен така :cool: Колата си е брутална.На живо сигурно ще е още по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата почти я преглътнах , но отстрани стои адски посно , а стоповете :no: Чакам седана :( Забравих интериора - ако му махнем емблемата от волана минава като интериор на народна европейска кола , което хич не ме радва :mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с ADH-Honda. Според мен компанията определено е тръгнала на долу. Не влагат нищо като нова разработка, а същевременно цените на новите автомобили са главозамайващи като качество на производство и глезотийки вътре.

Гледат от германците.Те точно това правят лампички навсякъде, нови брони, фарове,стопове а отдолу нищо ново.Справка концерна ВАГ на една недоклатена ненадеждна платформа се крепи целия им концерн.Окачване едно от А4 с 1.6 мотор до А8 с W12 6.0, Патаса, А4,А6 и Шкода Супърб и ,,новия" Сеат Ексео едно и също с други тенекии.Там се плаща за емблемата.Ама от Ауди кожени салони да искаш, е това правят, но нещо да си пооправят дефектите не.Чакат да излезе новия Голф та да направят новото ТТ на неговата платформа и да умножат цената х 2.С един дизайн, кожени салони и реклами трупат огромни печалби.Та мисълта ми е, че японците явно започват да прихващат от германските похвати. Редактирано от Беселин
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам доста неща копирани от европейската конфекция - което не ми допада.

Харесва ми идеята да се вдигат задните седалки , но пък вратите са доста дълбоки, и усещането e подобно на това като да си в бункер - изпитвал съм го непомня вече в каква кола . Като цяло изглежда що-годе добре но...... и CR-Z-a изглеждаше добре на снимките но, на улицата щях да го подмина ако не бяха емблемите.

 

 

п.п. извинете за невежеството но "тийзъри" българска дума ли е и какво означава???? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата 9-та генерация на Сивик - видяхте ли я, как я намирате???http://www.hondanews.eu/en/news/index.pmode/modul,detail,0,1976-DEFAULT,21,text,1/index.pmode

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте клипа (казва се "New Honda Civic Location B-Roll") как снимат колата докато се кара по път (не мога да дам директен линк към клипа :( ). Дали защото автомобилът е сниман в реални условия (а не прес-фото сесия с добавени фотошопски обработки) или защото е червена :rolleyes: , но определено ми харесва тази кола, как е стъпила на пътя. :)

Редактирано от ShEfA
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Google казва: Няма резултати за "New Honda Civic Location B-Roll"

 

в youtube няма клипче с такова име. Дай сайта, в който да го търсим

Редактирано от aλexandro
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Google казва: Няма резултати за "New Honda Civic Location B-Roll"

 

в youtube няма клипче с такова име. Дай сайта, в който да го търсим

 

Визирах от линка над предишното ми мнение, т.е. от ТОЗИ ЛИНК

 

Търсите отдолу където пише RELATED VIDEO, клип озаглавен "New Honda Civic" с картинка на червена кола (вторият клип най-отгоре отляво надясно). Егати идиотската навигация която направих :ph34r: , ама не мога да копирам конкретния URL на клипа, затова така го обяснявам къде се намира...

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уааау колата изглежда супер! Дано и качеството да е такова!Колко ли 40К ще е цената? Бултрако първо ще трябва да си продадат 8ците на тази цена разбира се... :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото си спомням това се говореше и преди,че 5та е по хубава от 6 ген,че 7ма е англииски боклук,8ма им беше странна на много хора с тази стъклена решетка.:rolleyes::rolleyes:хаиде да станат на по 10//12 год и тогава ще ви харесат и ще си говорим вав същия форум колко са ненормални:rolleyes:иначе наистина хондите не са това което бяха:honda:даите куповач за един истински ненормален прелюд 3ген на цената на 5та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение колата е страхотна и нямам търпение да я видя на живо.Радвам се ,че вече и някои от вас започнаха да я харесват ;) , тъй като отначало доста я оплюха.Все пак това е автомобил проектиран и от инженери от формула 1 и мисля, че тепърва ще ни впечатлява.ХОНДА !!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от първите кратки ревюта на новия сивик - директно от автошоуто във Франкфурт -->

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак повтарям Сивика си е супер!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз пак да ти потретя, че това си е лично твое мнение. !!! Престани да повтаряш едно и също като развален грамофон, или поне се обоснови кое му е "супер"-а. !!!И за да не съм извън темата: Сега гледах едно интервю с дизайнера на екстериора, та според него предницата трябвало да прилича на разперила криле птица, готвеща се да полети. Не смея да попитам какво шмърка тоз' господин... :D Външният вид да го оставим настрана (то е ясно - или ти харесва, или не), но:- двигателите са старите (по-нагоре в темата писах какво очаквам);- отзад е ниско за по-високи пасажери;- нищо не е направено с подобряването на видимостта;- задното окачване е допотопно;- от шофьорското място ме обзема клаустрофобия (това отново е спорно, като с външния вид).Но иначе колата е супер. :rolleyes: То какво точно остана за "иначе"-то? Едни сгъваеми задни седалки и - най-накрая - по-свястни материали за интериора, че белким го добутат до нивото на конкурентите (Голф и компания). А да, да не забравяме чистаката на задното стъкло. Йеее! :DСтранно впечатление ми прави, че каквото и да ги питат, отговорът е все: "Така пожелаха клиентите." Може би пък са прави хората. Направили са си маркетингово проучване, видели са кои ще са им бъдещите клиенти и са "скроили" автомобила според тях. Явно наистина клиентите ще са по-възрастни хора, както казваше някой назад в темата. И като се замисля, наистина в Германия този Сивик би го взел по-улегнал човек, който си прави сметката, че заради намалените вредни емисии на дизеловия двигател ще успее да спести определено количество пари (под формата на по-ниски данъци да речем), че багажното пространство ще може да варира, т.е. ще му е по-лесно да си товари покупките и т.н. Когато започна да изтича информация за разработката на този модел, четох някъде, че шефът на Хонда е поставил за цел с този модел Сивик да се завърне към корените си. Съответно си представях нещо компактно и злобно (в най-добрия смисъл на думата), предназначенo да доставя радост всеки ден (каквато е формулировката на Сивик от самата фирма). Представях си нещо пипнато по неповторим начин, но ясно носещо духа на 4-та и 5-та генерациии, използващо максимално всички нови технологии. А то какво се получи... :(За мен е очевидно, че Хонда здраво са били разтърсени от кризата и всякакви разработки са били замразени (не само наследника на NSX), така че в момнта този Сивик не се явява нов модел, а е "претоплена мнаджа", като целта е да се изкара нещо "ново", което евентуално да събуди интереса на купувачите. ПП Интересно ми е само как по американските форуми непрекъснато се оплакват от тяхната 9-та генерация и въздишат по европейската. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло като гледам снимките нещо ни мъ кефиДа си стягам дъртия сивик и ще го карам докато се разпадне :lol:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам някой да ми разясни какво стана с Хонда в последните години?Къде отиде спортния дух?И всичкото качество в автомобилите?Защо така тръгнаха в друга посока?Явно няма да има вече ИСТИНСКИ наследници на црх,нсх,с2000,интегра,прелюд!Няма да има и бързи малолитражки.Питам съвсем сериозно!ADH-Honda Предполагам ти ще можеш да отговориш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се опитам да отговоря.

Ми много просто.

В среда с жестока конкуренция и този жесток пазар и криза, за да оцелееш на пазара правиш каквото правят и другите водещи просизводители (боклуци)

Пести се от дизайн, от материали, вложените простотии са по евтини, да има все пак и печалба след продажбата а- У нямам аз друго обяснение

А да само цените са същите, те са в традиция с марката - скъпа марка :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подобрили са интериора и возията което беше голям недостатък на 8-цата, да бяха върнали независимото задно окачване, добрия обзора и вече щеше да ми хареса. Що се отнася до дизайна, типичен японски дизайн! (японците си имат тяхно разбиране за дизайна)а като говорите за технологии, не забравяйте за модела Clarity! най-голямата стъпка в развитието на алтернативните горива, напълно конвенционална и функционираща кола сериино производство на водород каквато няма никой друг производител в света! това е бъдещето, тия хибриди и рендж-екстендери и сякви други боклуци са пълна измишлиотина, също като даунсайзинга и турбинирането на двигателите което в момента е супер-модерно, но със сигурност не е и бъдещето! може би хонда са решили да прескочат тези модни течения за да си развиват водородните двигатели.хонда ще спаси света! :)http://www.automedia.bg/news/article_4397.html

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата ще се продава за 39 500лв. в UK, значи тук можем да очакваме цени от сорта на 45 000 и отгоре лева. Не, че ще купувам, ама да изкажа предсказание.За дизайна мога да пиша много. Има интересни части, но има и доста безлични а в някои случаи дори грозни елементи. Тъй или иначе наистина дизайнът не е експлозивен като този на 8 ген., който вкара повечето производители в дълбоки размисли за техните автомобили, но пък да видим - може да се окаже изключително надеждна и качествена кола, която да стане бестселър, както някога са били моделите от този клас на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- двигателите са старите (по-нагоре в темата писах какво очаквам);- отзад е ниско за по-високи пасажери;- нищо не е направено с подобряването на видимостта;- задното окачване е допотопно;- от шофьорското място ме обзема клаустрофобия (това отново е спорно, като с външния вид).ПП Интересно ми е само как по американските форуми непрекъснато се оплакват от тяхната 9-та генерация и въздишат по европейската. :D

Двигателя не е стария. Модернизиран е значително, на vtec.net имаше едно описание - промените са вътре в блока, снижен е разходът, еластичността е подобрена, но ако се наложи ремонт - забрави :S, ползват се някакви специални пластмаси или гуми вътре в блока ...Засното окачване е със специални тампони с течност в тях + рамо на Уат (май), заема малък обем като торсион, подобрена е управляемостта... и пак при ремонт ще се опре до оригинални части само.Представи си как изглежда американската... на чужд гъз и 100 тояги са малко :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хммм ми нещо не можа да ми хареса :) Интериора ми прилича на 8-ма генерация, отвън е някакво грозновато.... Подкрепям "user" за видимостта - никаква я няма. При 7,8,9 генерации е отвратително - гредите отпред на прозореца ми заемат половината завой, а за т.н. френски гараж или паркиране на заден - трябваха ми 4-5 месеца горе-доло да свикна с размерите... на 8-ма генерация не можах да се оправя - ужас е (има един гаден спойлер). При тази като погледнеш назад и нищо не се вижда :D ако има колче, камък или нещо по-ниско от 50 санта - ще се чуе преди да се види.Това, че са увеличили NM-трите е добре. От към двигатели - ясно е, че се справят достатъчно добре :)Като екстри - какво да кажем - нищо ново и непознато на пазара.Отново да се върна на дизайна - на мен ли ми се струва или след 6-та генерация (дори и след 5-та) взеха да ги правят все по-грозни колите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво мислят от VW и са прави: http://fakti.bg/avto/19807-shefat-na-vw-se-podigra-s-honda?ref=nf

Да си кара Голфа шефа на Фолксваген.Предпочитам автомобил със собствено излъчване и уникалност.Оборудван с изпитани технологий, а не клиширана кутия на която и се прави само фейслифт от 20 години с двоен съединител.Имам своите резерви за новия Сивик, но това е защото винаги имам прекалено високи очаквания.И все пак я предпочитам от абсолютно всички в сегмента ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...