Jump to content
Guest Mark Antoniy

Назлобяване до колкото може

Recommended Posts

Чудя се моята колко ще може, но след 2 дена пътувам за София и мисля да я пробвам леко :Dдо сега с Вектрата 190 съм правил по магистралата като се ома предвид че е с 1.8 моноинжекция 90 коня а хондата ми е с 1.6 D16Y3 113 коня но да видим какво ще стане.Не мога да свикна още с това че колата дърпа над 4000 оборота незнам и при другите ли е така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да дърпа тогава, моята опъва здараво след 4500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да свикна още с това че колата дърпа над 4000 оборота незнам и при другите ли е така?

Там е истината ...яко в лютеницата и хич да не ти пука ! Тъкмо ше прочистиш малко нагара от клапаните ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ей заинтересовахте ме....Antony, вземи снимай под капака на ЕЦУ-то и двигателя... врех тия 225 не се вдигат току така, явно или колата е пипана доста или караш с гуми, доста по-малки от фабричните :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да споделя моя опит. С D16A6 Сивик 4-та генерация хеч/ гуми 195/50/15 / съм правил 210 и тази скорост е прекалена за тази малка и лека кола, но пък ускорението над 4500 оборота е убийствено. Сега карам D15B2 5 gen. седан/гуми 205/40/17/ и максимум съм правил 200, но доста по-дълго и отегчително ги стигам. Но пък е доста по-устойчива от хеч-а на 200.Хора не си мъчете Хондите на ниски обороти, те стават истински след 4500 об. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........Сега карам D15B2 5 gen. седан/гуми 205/40/17/ и максимум съм правил 200, но доста по-дълго и отегчително ги стигам. Но пък е доста по-устойчива от хеч-а на 200..........

Още някой да го каже, от кога го разправям и на някой все още не им се вярва :cool: Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей заинтересовахте ме....Antony, вземи снимай под капака на ЕЦУ-то и двигателя... врех тия 225 не се вдигат току така, явно или колата е пипана доста или караш с гуми, доста по-малки от фабричните :D

Еми Емо, лошото е че в момента нямам фото апарат. :D Мини през Екото да я видиш. На месечната няма да идвам за съжаление. Гумите са 195/50/15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето че я пробвах но не напълно просто ме достраша над 210 да вдигамНо иначе я тествах по нагорнището към тунела на магистрала Тракия от към Пловдив,на 4-а ждигна 180 със климатик и съм доста доволен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ей заинтересовахте ме....

Antony, вземи снимай под капака на ЕЦУ-то и двигателя... врех тия 225 не се вдигат току така, явно или колата е пипана доста или караш с гуми, доста по-малки от фабричните :D

Еми Емо, лошото е че в момента нямам фото апарат. :D Мини през Екото да я видиш. На месечната няма да идвам за съжаление. Гумите са 195/50/15

 

аз останах с впечатление , че си бил със 195/45/15 като си правил тия изпълнения ...

поне на мен ми каза ,че караш такива гуми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте всичкии аз да се похваля: максимално съм успял да постигна 200 км по магистралата София- Ст. Загора, с гуми 175/75/13, но ми беше спукано гърнето, та нямаше проблеми със скоростта. След като завариха гърнето- без зор до 180 км, но после, до 200 по- трудно ускорява. не помня при какви оборотин но 100 % са до 7000 об/мин- не съм минавал още тази граница !!!на 5 предавка при 3000 об/мин съм със скорост около 115 км/час, двигателя е Д14А4, 90 коня, но колата е на 120К км, сигурно и това е от значение!По магистралата веднъж ми се наложи да надмина едно Ауди ТТ, но се наложи да достигна до 190 км/час, но да ви кажа честно- по ме кефи да си дърпам с Хондички- удоволствие е, когато надминеш някои събрат или той те надмине, да се поздравим с едно вдигане на ръка :D а, и моля някои да ми отговори къде се събират феновете от Клуба в София, и кога ?Благодаря предварително за отговора!Пожелавам на всички безавариино пилотиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orleto

А някой да е слагал гуми 175/70/13 на Хонда Сивик Англичанка 5 врати с 1.4 мотор? Оригинално е с 175/65/14, но мене ми иде тромава. Оказва се, че тъпата англичанка 6-та ген. 1.4(90) е 1090 кг и 0-100 за 13.3 сек, а сивик седан 5-та ген. 1.4(90) е 980 кг и 0-100 за 10,2сек.И на какво отгоре и слагат гуми 14" не мога да разбера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikola Kostadinov

Пичове аз даже не мога да кажа каква точно ми е колата :) Знам само че е Civic VTEC '95 внесена е от САЩ, 126к.с. Значи километража ми е разграфен до 200 км/ч (има и мили до 120) няма никви тунинги и на магистралата стрелката ми излезе извън разграфеното (близо 205-210 км/ч) при около 6000 оборота (ама честно казано оборотите не помня колко бяха ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера по магистралата за П-в две EG3-ки/мойта и на Respect/. в едната 4 в другата 2 души .... 190 с аванс за 200 ! И един ниско отвяващ ни Х с над 210 на колегата DNL. Доволен съм от 75 си магаренца ! :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове аз даже не мога да кажа каква точно ми е колата :cool: Знам само че е Civic VTEC '95 внесена е от САЩ, 126к.с. Значи километража ми е разграфен до 200 км/ч (има и мили до 120) няма никви тунинги и на магистралата стрелката ми излезе извън разграфеното (близо 205-210 км/ч) при около 6000 оборота (ама честно казано оборотите не помня колко бяха :cool: )

с какви гуми си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, незнам защо но вашето клипче

малко ми наподобява теамта ....... леко в начален стадий!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да ми изпобалансират гумите и вибрациите значително се стопиха. Все още има леки, но не както преди. Затова реших да се изрежа колко' мога с пребалансираните цървули и ... ужас ... на 4-та пак не мога да напълня повече от 5700 оборота (170КМ/Ч) по надолнище, плавно преминаващо към равнина. :D Май ще ходим да гледаме ъгъл на запалване. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EDIT: Е, аз там я отсякох на 177. Повече просто не пожела. Изведнъж се сецна и рече "Е, па нема да вр'им над 177!" :D

:P Че малко ли са 177км/ч за 1.4 мотор?!По важното е че колата е наред и вьрви ни повече, ни по- малко то другите!Е, ако искаш повече- вземаш плавниците и влизаш в "морето" наречено "Tuning" :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, не ви ли е страх че ще спукате гума - с какви гуми ги дигате тия скорости?Щото аз като четох преди няколко месеца, че на гумите с индекс "180км/ч" (да де буква е индекса, ама не помна коя, S? T?) се гарантират 10 мин движение с тази скорост преди да почне разрушение на гумата... леееко ми се дръпна л****то, с извинение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с това Ауди де ;) Остава да го сложиш и в "на колко километра вече ви е страх" и ще го видим трети път ;)Не ме влече да карам с максимална скорост, но като си купиш кола рано или късно изплува и въпроса "колко ли може?" ;) 230км/час си ги направи, но повече не опитвам. Предпочитам да ме е страх и да ме изпреварват:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с прелюда направих 56 m/s ;) може и още ,но аз не мога :o

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с прелюда направих 56 m/s ;) може и още ,но аз не мога :o

201km/h не е чак толкова. аз с 1.4 правих 190 ама не съм я държал понеже само се мъчеше....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към средата на Август с 2-ма авери(единят от които 100+ кг., аз другият по около 85-90 кг.) заминахме за морето с три сака багаж и пълен резервоар, някъде около Айтос я настъпах до край и ... 210 km/h, а ако бях сам..... нз :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моя Акорд сам дигал най мн 210 и ми направи впечатление стрелката на бензика как праволинейно започва да клони как центъра на земята :o))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15b2 200 със старо масло и 2болта на 1та джанта :o + без окачване ;) сдърпах се с едно ауди а4 ама аудито мина 200 ;) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Сори, ама пак Ауди.

добре,но с какьв мотор е,и на каква цена/да не е като на Порше-60л/100км или нещо такова/,но межеше да пуснеш снимка на ферари което се движи с 300.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия с Холандска газ 210,в БГ с наша си газ 190 ;) . На бензин не съм пробвал но ми е много любопитно някой пробвал ли е такава и колко е ''заковал''.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелееее страшни сте в истинския смисъл на думата.Всичко е добре но не искам да ви срещам на пътя ;) .Повече от 180 не съм вдигал щот ме е страх.Иначе на светофарите се избазиквам хеле с голфоветеееееее.Продължавайте така с успехите на любимата марка и бъдете мнооооого внимателни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като стана на въпрос за скороста да питам аз мойто люде 2.0 автомат съм го напъвал 1 път без проблем си направи 200 и нито километър повече при 5100 оборота мисля...... та мисълта ми е възможно ли е да е ограничена по някакъв начин(не че някога ще вдигна повече), но не може да върви по малко от Королата ми която е 1.6 и съвсем малко по лека ако има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд 2.0 (Ф20А4) е електронно ограничен на 201 км/ч. (поне моя беше - някои колеги кават, че са правили и повече, ама ми е странно как става тоя номер). Пробвал съм се на равно на магистралата със 100 октана и на 200 изведнъж спря да ускорява, въпреки, че личеше, че колата може още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд 2.0 (Ф20А4) е електронно ограничен на 201 км/ч. (поне моя беше - някои колеги кават, че са правили и повече, ама ми е странно как става тоя номер). Пробвал съм се на равно на магистралата със 100 октана и на 200 изведнъж спря да ускорява, въпреки, че личеше, че колата може още.

Така е и при мен беше същото само че 207км/ч :help: ,а по надолнище стигнах един път 210км/ч (то това зависи и от гумите на кой какво му показва) ,ама определено са ограничени точно на 6100-200 оборота спират. Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към средата на Август с 2-ма авери(единят от които 100+ кг., аз другият по около 85-90 кг.) заминахме за морето с три сака багаж и пълен резервоар, някъде около Айтос я настъпах до край и ... 210 km/h, а ако бях сам..... нз :help:

айде и с теб да споделя :( ... понеже е било по баира надолу - без багажа, хората и бензина - 190

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди оптичният тунинг съм пробвал моята 1.3 на магистралата и с двама пътника успях да залепя 190 км/h и без проблем ги поддържа сега не бих рискувал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм се на равно на магистралата със 100 октана и на 200 изведнъж спря да ускорява, въпреки, че личеше, че колата може още.

За това говоря и аз до 180 без проблем после малко по бавно до 200 и край.Бая се зачудих ама после се успокоих като си казах сигурно е ограничена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Б20-ка 200км/ч ги лепна без проблем ама дотам,май е ограничена щот се усеща че може и още !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...