Jump to content
Guest Mark Antoniy

Назлобяване до колкото може

Recommended Posts

Guest Mark Antoniy

Пичове повече от 195-197 км в час не ще да вдигне вече хондата ми от както си сложих скоростна кутия от 1,3! Но пък за сметка на това , в продължение на 100 км. не падна под 190 км. скороста! Дори и при промяна на наклона! Като включа климатика закрепва 180км в час! Разхода при средно 190 км в час ми е 9,5 - 9,8 на 100! Преди с по-дългите скорости вдигаше над 200 ! Но при промяна на наклона (лека промяна) падаше на около 170! Са не пада! За маслото няма да говоря! Реших, че ще ви е интересно да разберете Д15Б2 кво може! Представям си с двувалов V-TEC кво стаа....... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Е Марк малко ли си е 190 лм/ч Сигурно щото нали знаеш че като стигнеш една скорост искаш повечко и повечко,аз лично се кефя на моята ev2 която на 18 години 160 ги прави без проблем,вдигало се е и 170 ама не искам да се мъча повече че ограничителя е до 180 :angry::blink::(:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Мойта - D13B2 - с повече от 180 не съм я мъчил, ама с 5 човека по едно от нанадолнищата на магистрала Тракия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ПРЕДИ да скъсам ангренажния ремък (т.е. ПРЕДИ ремонта) на един участък извън Враца правех 150, със хиляди мъки 160 км/ч ! Сега, СЛЕД като се смениха половината клапани, на този същия участък правя 190 и има мегдан за още !!! Всъщност, това (ЗА СЕГА) ми е най-високата скорост която съм правил с тази кола.

 

Иначе по магистралата на път за София (фактически, на "зеления асфалт" малко ПРЕДИ края на самата магистрала) ПРЕДИ ремонта правеше към 180. Сега, СЛЕД ремонта лично Аз НЕ съм я натискал до дупка на този участък, да видя колко по-динамична ще е, но скоро време - ще я изтествам ;):D:)

 

Това може EW2-ка мотор :) По принцип, предавките на тази кола са МНОГО къси спрямо тези на по-новите модели с D15B2-ка мотор. Имал съм за кратък период Сивик ED6 (4-a генерация Хечбек) с D15B2 мотор - определено ВТОРА и ТРЕТА предавка на тази кола са МНОГО по-дълги спрямо на CIvic "Ballade"-та. НО има и нещо друго !!! "Настройката" на двигателя към трансмисията на "Балада"-та е така направена, че тази кола има ТЯГА, общо взето еднакво ускорение още от 1300 - 1400 rpm до 6000 ПОЧТИ БЕЗ особени изменения, в смисъл - въртящия момент се постига още при под 2000 оборота. Докато на Сивик 4-ата генерация докато я имах ми правеше впечатление че тази кола ПОД 2000 оборота има много по-слабо ускорение спрямо 3-ата генерация с EW2 мотор, но пък СЛЕД като мине 2000 - 2200 меко казано ПОЛУДЯВА !!! Примерно, (за Сивик 3-ата генерация) ако се движиш на 2-а предавка с 1500 об./мин и натиснеш рязко газта веднага ще се ускори БЕЗ замисляне, докато 4-ата генерация с D15B2 при същата ситуация - ти си натиснал педала на газта до дупка, но чакаш да мине 2000-те оборота и чак СЛЕД това започва да ускорява ЯКО !

 

VTEC-овите мотори са още по-"драстични" - те до 4000 оборота просто НЯМАТ никакво ускорение !!! Обаче СЛЕД 4500 - 5000 (в зависимост от мотора де) вече стават ЛУДИ и НЕпобедими ! :) Интересно ми е Виктор да сподели впечатлението си от неговата кола, която е с VTEC-E двигател - тези двигатели въпреки че са с VTEC система са по-уравновесени спрямо другите версии (най-вече версията "DOHC VTEC") и НЕ са направени за "ръчка" във високите обороти, а именно в ниските са им силите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Под 2000 оборота ич ме нема. После бива. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Blagoy

ами аз над 3 000 оборота започвам да усещам нещо, а над 4 000 определено става интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Със Шатъл на 400 000 хил.км. по маг.Тракия си карам със 180-190 км.без проблем.Моя е със 13 цола гуми.така го пише и на табелката незнам защо.С двигател D16A6А CRX-a на 225 си пълни обортомера и до там.На 15 цола е обаче.Има изместване на километража но колко е незнам.До 190 е много бърз после по бавно стават нещата,но прилично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

А представете си хора малкото Лого с двигател 1.3 и скромните 65 коня и 690 килограма се опава на магистралата на 180 и заспива,ограничител на таблото 200 :):) Просто какво да ви кажа,дивашка работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

то кат е трагнало така да кажа и аз с моита машинка да ви кажа 4есно много се ма4их с 210 220 штот ми се вклю4ваше ограни4ителя но сега ве4е го няма и стрелката ще се с4упи в 240 км /4 сажалявам само 4е неуспяхме да снимаме гонката която направихме с едно 4и4оне Е 500 на връщтане от слан4ев бряг по баловете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

d16z7 -за напеорсветените 1.6 127 коня -по магистарлата с 4-ри 4овека дигна 210200км/4 ги напраи -на 6000рпм ! 210 не видях на колко оборота 200км/4 ги дигна по лек наклон210..по леко надолни6те :)навръ6тане :)) 180-190 си ги подържа по равен-туи темпо държе6е един акорд 2.0 147 коня ;)4е след него-сивика бе6е като залепен :D)и добре се ускорява6е;)))без проблеми става дъма и за 4-ри 4овека в колата...;))15" -джанти 195/50 гъми..;))сивик 5генерация-не е пипан :)о6те

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

ПРЕДИ да скъсам ангренажния ремък (т.е. ПРЕДИ ремонта) на един участък извън Враца правех 150, със хиляди мъки 160 км/ч ! Сега, СЛЕД като се смениха половината клапани, на този същия участък правя 190 и има мегдан за още !!! Всъщност, това (ЗА СЕГА) ми е най-високата скорост която съм правил с тази кола.

 

Иначе по магистралата на път за София (фактически, на "зеления асфалт" малко ПРЕДИ края на самата магистрала) ПРЕДИ ремонта правеше към 180. Сега, СЛЕД ремонта лично Аз НЕ съм я натискал до дупка на този участък, да видя колко по-динамична ще е, но скоро време - ще я изтествам ;):D:)

 

Това може EW2-ка мотор :) По принцип, предавките на тази кола са МНОГО къси спрямо тези на по-новите модели с D15B2-ка мотор. Имал съм за кратък период Сивик ED6 (4-a генерация Хечбек) с D15B2 мотор - определено ВТОРА и ТРЕТА предавка на тази кола са МНОГО по-дълги спрямо на CIvic "Ballade"-та. НО има и нещо друго !!! "Настройката" на двигателя към трансмисията на "Балада"-та е така направена, че тази кола има ТЯГА, общо взето еднакво ускорение още от 1300 - 1400 rpm до 6000 ПОЧТИ БЕЗ особени изменения, в смисъл - въртящия момент се постига още при под 2000 оборота. Докато на Сивик 4-ата генерация докато я имах ми правеше впечатление че тази кола ПОД 2000 оборота има много по-слабо ускорение спрямо 3-ата генерация с EW2 мотор, но пък СЛЕД като мине 2000 - 2200 меко казано ПОЛУДЯВА !!! Примерно, (за Сивик 3-ата генерация) ако се движиш на 2-а предавка с 1500 об./мин и натиснеш рязко газта веднага ще се ускори БЕЗ замисляне, докато 4-ата генерация с D15B2 при същата ситуация - ти си натиснал педала на газта до дупка, но чакаш да мине 2000-те оборота и чак СЛЕД това започва да ускорява ЯКО !

 

VTEC-овите мотори са още по-"драстични" - те до 4000 оборота просто НЯМАТ никакво ускорение !!! Обаче СЛЕД 4500 - 5000 (в зависимост от мотора де) вече стават ЛУДИ и НЕпобедими ! :) Интересно ми е Виктор да сподели впечатлението си от неговата кола, която е с VTEC-E двигател - тези двигатели въпреки че са с VTEC система са по-уравновесени спрямо другите версии (най-вече версията "DOHC VTEC") и НЕ са направени за "ръчка" във високите обороти, а именно в ниските са им силите.

Сещам се, че сменява ангренажен ремък, но можеш ли да ми кажеш какво точно и ремонтира и какво сменя, защото аз сега ще сменям гарнитура на главата и може да се окаже, че и нещо друго 'трябва' да се подмени. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Мой съвет е ако е дърта хондичката, т. е. на много километри, сменяй квото можеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Начи с 5-та ген ВТИ ме ядоса един голф 2-ка и 210 :) напраих във София. Можеше и още...С 6-та ген ВТИ седан съм правил 240 с 4 човека багаж и климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Сещам се, че сменява ангренажен ремък, но можеш ли да ми кажеш какво точно и ремонтира и какво сменя, защото аз сега ще сменям гарнитура на главата и може да се окаже, че и нещо друго 'трябва' да се подмени. :)

Аз описах в темата с която се "похвалих" :) за случката, но и тук ще го кажа:смениха се 6 клапана (от общо 12) - 4 Изпускателни (т.е. всичките изпускателни) и 2-та всмукателни клапана на 4-и цилиндър - за щастие "само" тези бяха криви, а останалите 6 всмукателни НЕбяха засегнати. ТОВА Е !!! Стандартните неща като гарнитура на глава, гарнитури на изпускателните колектори мисля че няма смисъл да ги споменавам - то се подразбира... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Мой съвет е ако е дърта хондичката, т. е. на много километри, сменяй квото можеш!

Това и ще правя. Започвам от гарнитурата на главата защото си течеее ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

PARADOX_sf ама какво се опитва6 да каже6 4е -6-та ген вти е по бърза от 5-та ?вти ????или аз не разбрах добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Не ве.Просто едната съм имал възможност да я шпора извън града.Другата още не е помирисвала извънградско и не знам колко ще направи.Пък и гумите са гадни и ме е страх...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER
:D) няма да е пове4е да те сжетна пи6е :)230 на километража :)ама ти мойе каже6 4е 250 е напраила ;)))....:))))))искам да кайе6 като пробва6 на колко рпм ги прави:)))))))ако няма проблем де ;)))...да види6 обороитеа ....това за климатика дет го каза ?...;)) препомни си добре дали е бил вклу4ен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rocco

Аз с моята съм правил 230 км, ама само веднъж, и то на магистралата преди Варна, оборотомера беше съвсем малко преди 8 хил , тоест преди да влезне в червеното. Иначе на равен път 210 км....... БЕЗ КЛИМАТИК!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

И този караше с толко км/ч

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER
:))кара6е какув е тоя двигател :)) ???????номер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

И този караше с толко км/ч

Еххх, а той дали знае че в момента служи за назидание ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Абе хора, Това си е направо страшно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

трагично си е :))някои хора карат...на 8000+ оборота и после за6то се разваляли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec
Отговорено (Редактирано)

Снимките са много страшни. :) тряя да се внимаа :)

ОТНОСНО КИЛОМЕТРИТЕ Досега 2 пъти съм я зобил единия колкото е последната черта другия 10 по малко че нямах време за другите 10 :)

 

Публикувано изображение

Редактирано от V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino
:):P:D;);):):);) Горкия човечец ;) Омбре кажи кои си е издухал по такъв начин двигателя , нарпаво ми се къса сърцето ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Аз с моята съм правил 230 км, ама само веднъж, и то на магистралата преди Варна, оборотомера беше съвсем малко преди 8 хил , тоест преди да влезне в червеното. Иначе на равен път 210 км....... БЕЗ КЛИМАТИК!!!!!!

Ако е било на 8000 тва са 240!При мене също беше на 8000...Иначе гръмналия мотор май е едновалов втек или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Аз моята баба наста 2 пъти само съм я пържил здраво извънградско. Първия път преди да разкарам гадния си стар въздушен филтър, както и задръстения с боклуци от "супер бензина" на ОМВ !!! Направи 190 км/ч. Втория път беше след като разкарах филтъра и сложих новия FILTRON (червен на цвят) и нов горивен, както и след смяна на масло. Наистина имах чувството чу всяка една от 109-те ми кобилки под капака е родила по 1 жребче и теглят с пълна мощ! Максималната скорост на същата отсечка беше 210 км/ч като ме беше шубе (признавам си честно) да я газя нагоре. А можеше. Оборотомер не съм гледал. До края на другата седмица трябва да съм с новите ауспуси и конусен спортен филтър YED и тогава мислим с братлето ми с хронометър да я засечем 0-100. По каталог я дават за 10 секунди, ама си мисля, че сега ще ги направи по-бързичко. Поне се надявам. Иначе съм с b20a3 мотор, Хонда Прелюд 2.0 ЕХ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Аз нямам оборотомер но при 190 /192-3 км. на 4-та с тая скоростна кутия е на изключвател т.е. 7200 об.в мин.! Значи при 5-та е към 6000 об.! Ако при толкова оборота , това са и максималните обороти или иначе казано това е мах мощноста при тези обороти, са вредни за нея, то всички технически данни на двигателя са празни приказки и тоя двигател за нищо не става! Ако при тези обороти ми излезе биела през капака, ще я изхвърля колата!!!! Този тъй наречен ред лайн , който е на оборотомера илюстриран с червено , не е за украса! А и по характеристиките на колите ред лайна е момента до който двигателят ще работи с по-голяма натовареност но без пагубен резултат!От тук си правете сметката дали си заслужава да си махаш изключвателя!Това се отнася за МАГНУМ! Трябва на 6500 да изключва при теб! Или поне преди 7000 е със сигурност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

А и още нищо любопитно. Старата лада , която имаше баща ми от нова, правеше 7000-8000 оборота когато си поиска и доста често без никакво затруднение! Говоря за 2104 1,3куб с диференцял 4,3 пр.число. Е на него 110 км. в час, на втора е при 7600 об. мин!От нова до 120 000 км. пробег компресията и беше 10,5 на четирите цилиндъра! После челно в блок, и за съжеление добрият мотор остана да гние!На нея мах мощност е при 5400 об.! Една лада се държа невероятно добре при такъв режим , кво да говорим за хонда???? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

това 4е на 1-ва .. може дигне 8000 2-ра може дигне 8000 не зна4и 4е и на 5-та може ги дигне защото така като гледам скоро някои ще каже4е е дигнал 8500 !!!! на 5-та ине казвам 4е на 5-та не може ги вдигне но тоеа 6те...е за момент ! все пак е 1.6....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Има значение колко време ще ги държи а не на коя предавка ги е вдигнала за малко! Ако мотора е изправен!По мое мнение за хондов мотор е абсолютно нищо да си потдържа 6000 об. в мин!А за ладока , тя ги е потдържала 5000- 6000 об. мин почти винаги на дълъг път но на 4-та ! Тя си беше с читири степенна скоростна кутия! За това правия съпоставка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

Mark Antoniy това с ладата дет го казва6 5000-6000 на 4-та тря ти е 150 някаде на ладата не съм виждал лада която да може си подържа максилманата скорост !;) 5000-6000 оборота е ма4ение за ладата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy
Отговорено (Редактирано)

Точно толкова! 140-160 км. Не мисля , че и е било мачение. Поне не даваше признаци за мъчение. Никакви! Даже аз не съм карал друга лада коята да вдига 100км в час за 15-16 секунди! Най- се кефех като се гавреше, преди доста години става въпрос,бил съм на 10-11годинки, с голфове двойки . 1,3 естествено! Тази лада беше белгийска! Имат разлика в качеството спрямо тези за Русия и България.ПП: Дори и да му звучи невероятно на някой, истина е! И много други са се съмнявали и са губели басове по повод вървенето й и съответно над 7000 об. че не са и проблем колкото и пъти да ги е вдигала! А си беше фабрично от завода такава , без да и е пипано абсолятно нищо!

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Тази лада беше белгийска! Имат разлика в качеството спрямо тези за Русия и България

Сигурно е била произведена в СРЯДА или ЧЕТВЪРТЪК ;);) Затова така ;)Майтап бре ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Абсолютно си прав! ;) От всичките които избира баща ми, тая беше с най-малко дификти! ВСИЧКИТЕ БЯХЯ С ДЕФЕКТИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

Старата лада , която имаше баща ми от нова, правеше 7000-8000 оборота когато си поиска и доста често без никакво затруднение! Говоря за 2104 1,3куб -;) сигурен ли си е 4е е лада а не някои ферари ????? ????ако седне6 да про4ете6 малко литература 6те види6 4е на ладата и дават на 7000оборота да по4ват да се топят буталата !има лади тъи нерар4ените "реза4ки " които праваят тези обороти и .....;)))всяка седмица са в сервизите да те светна сега за тая лада дето говори6 на 2-ра пове4е от 90 не може и то ги дига ....като 2-ма цигани я бутата отзада ти ми говори6 за 110 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Стига с тия Лади бе хора ;)!!!Дайте нещо по-младо, както се казваше ;);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MUGEN-POWER

да спирам е с ладите ;) и да минаваме на хонди за6тото там е истината колко правеите на 2-ра ???? ;)))) и 3-та питам за сивици конкретно ;)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Ще си позволя да кажа още нещо за лада!2105 с 4,1 или 3,9 диференцял прави 120 км.в час на втора!!!!Спирам с ладите , не ми се спори със СВЕТНАТИ хора по въпроси на които съм очевидец и много токива наричайки я "ферари " губеха басовете също толкова убедени колкото MUGEN-POWER!А за Хонда, мога да ти кажа,че мойта Д15Б2 със старата ми скоростна кутия изглеждаше положението по- следния начин:Разлика с 14" 185/60/регинерат/ и 13" 175/70 на 3-та предавка съответно 155км. и 160 км. изключвател!За другите предавки при 185/60/14 летни:1-ва - 60/61-2 км.2-ра - 101/102 км.3-та - 153/155 км.4-та - ./непомня точно да ми е изключвала/ с 175/70/30 5-та - НЕЗНАМ на 130 мили /209/ км. не изключваше!С новата ми скоростна кутия:1-ва - 53/54км.2-ра - 90/93 км.3-та - 139/140 км.4-та - 190/192км.5-та - НЕЗНАМ на 195-197 не изключва!ПП: За неверни данни нося отговорност по член..... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...