Jump to content

DjIvo

Фен
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно DjIvo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 16.05.1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Стара Загора
  • Интереси
    Да мирише на изгоряла гума!
  1. Нямам думи просто........красота Пуска ли я с нещо на пистата?
  2. Хах че закво ти са е брат.....само ще ти ядат накладките,пък и тия с които си в момента незнам дали имат 5-6 хил.километра!Махни АБС-а и сам прецени дали ще има нужда от нарязани дискове...според мен ще се откажеш
  3. Don Enco .....тя за вървенето върви супер......ама вземи махни тая глупава помпа на АБС-а и вържи тръбичките дирекно на спирачната помпа,че като гледам неможе да спира Мислех да го правя тва преди ама не се стигна дотам,дискове нови накладки нови,спирачки-Йок
  4. Обясни защо?Ако е за разните слухове че падала "циментацията" на вала и някви такива....са абсолютни глупости!Ако вал на хонда не се шлайфал то хонда и фирмите произвеждащи части за тях не биха предлагали ремонтни размери лагери,а направо нов колянов вал с лагери!Това че трудно износват валовете си е отделен въпрос,същото се отнася и за блоковете.Защо мислиш че ако си сложиш оригиналните лагери след година пак ще трябва да отваряш мотора?Сегашния ми автомобил който купих преди 6 години беше на милион и двеста хиляди километра когато го взех,и аз бях първия човек който и отвори мотора (знам историята на колата и собственика ми е добър приятел) и за тези километри лагерите бяха перфекни както и вала!Незнам защо се притесняваш толкова от старите си лагери но мисля че си луд (без да се обиждаш) да дадеш толкова пари (18бр х 70лв....смятаййй ) а и гаранция че оригиналните ти лагери ще изкарат повече от новите,поради простата причина че в завода са си свършили работата!
  5. И вала и лагерите ти са перфекни,вземеш ли да ги сменяш ще се вкараш в голям филм.Щом е вървяла досега без проблеми и вала е лягал добре на лагерите както се вижда на снимките,събирай я с тези лагери и си карай като пич....само да не им размениш местата!
  6. Ахам....А с какъв ангренажен ремък си?
  7. Това мисля да направя,но още събирам информация с какво мога да се сблъскам,а и не бързам заникъде затова че цялото време на света е мое
  8. Колеги четете малко по-внимателно моля ви,в първото мение съм написал какви части имаме от Д16А9-ката а именно глава инсталация,всмукател,дюзи и комп който е ПМ7-ца!Оригиналния комп който в момента е на колата със стоковия Д15Б7 е друг,но даже не съм го гледал какъв е QUOTE(DjIvo @ Sep 24 2010, 05:07 PM) *....можеби защото съм карал Б-серия двувалка и съм правил няколко старта с витека и очаквах да ме бие пък тя стана друга....Все си мисля че добре настроена двувалка ще се цепи доста по-добре от витека???Би ли го пояснил това, защото двуваловата Б серия и двуваловата Д серия са различни неща и не трябва да имаш еднакви очаквания към двете!Имах напредвид че Акорда на Don_Enco който в момента прави той,беше мой.Той е Б20А8 133 коня стоков и съм се пускал няколко пъти с витеци в които няма нищо стоково смисъл чипосани генераций и т.н. и очакванията ми бяха да ме бият предвид доста по-малкото им тегло (единия беше сивик купе 5-та ген. другия беше 6-та ген. хеч.) и почти изравнената мощност,вървяхме заедно единствено на 1-ва от там нагоре им дърпах ,затова някак си съм по-оптимистично настроен към двуваловата глава,но не е там работата а в това да подкараме Д15-ката с главата от Д16-ката,затова някой ако се сети още нещо да казва
  9. То по утъпканата пътека всеки може...ама не е интересно само делко и датчик ни трябва,другото го има!А и защо не сте толкова добре настроени за двуваловата глава колкото за витековата?На мен каточе ли по-ми харесва двувалката....можеби защото съм карал Б-серия двувалка и съм правил няколко старта с витека и очаквах да ме бие пък тя стана друга....Все си мисля че добре настроена двувалка ще се цепи доста по-добре от витека???
  10. Компа е PM7-ца,но щом ще трябват датчик и делко от Д16А9 значи работата се забавя докато намерим...че и дросел ще се търси май??......А така и не разбрах или поне в темата на Tino не видях някъде да се опоменава точно какви са разликите в главите и кое се препрявя....болтове някви у-а ама то един болт ли има че да разбера точно
  11. Така е но тази глава с другите части я намерихме на цена близка до подарък,затова се насочихме към нея,пък и друваловата глава някак по-добре ми се струва
  12. Здравейте всички!Едно приятелче кара Сивик Купе 5-та генерация със D15B7 мотор,и вече взе да му идва слабичък !Кроим разни планове да изкараме повече кончета от маторя като си остане атмосферка.Намерихме глава от D16A9 заедно с валовете всмукателя(без дроселовата клапа) инсталацията,дюзите и компа.Доколкото намерих информация,главата от D16A9 става на блока на D15-ката но все още някои работи не са ми ясни и затова се допитвам до Вас!1.Какви изненади можем да очакваме при поставянето на главата?2.Дросела от Д15-ката ще стане ли на смукателя от Д 16-ката,или трябва да търсим такъв от Д16-ка?3.Главата която намерихме няма делко и така наречения PGM-Fi Control Sustem Sensor който стои на вала на изпускателните клапани!Делкото от Д15-ката ще свърши ли работа и този сензор може ли да се замени с някаквър друг от Б20-ка примерно или трябва да търсим оргинален за Б16-ка?Това са нещата които се сещам засега!Ако някой се сети за още нещо което може да излезе нека сподели!Благодаря предварително на всички отзовали се
  13. Бреххх...тя взела да става"Яката Раота"....Сглобена трябва да я видим .....Браво браво
  14. С каква боя е пръскана......според мен ярко червеното и ходеше повече
  15. Ще стане извънземна брат.....браво Отворих ти малко повече работа след като я "пребих" но тя си го заслужи,надявам се на теб поне да не ти прави такива дертове както на мен и да те слуша!Погледни го от добрата страна,сърцето и е перфекно (правил съм го с много любов) и си заслужава влагането на толкова много средства за да се оправи другата част,а като я завършиш ай намери някой да и махне ограничителя на скороста,не може да прави 200 като пич и да спира трябва да си обръща километража Като гледам колко хубава става ми се насълзяват очите направо,не съм вярвал че ще я видя перфекна!Може би много хора ще ме ругаят за това че съм се отнесъл така към нея,но при положение че влагате 80% от заплатата си в колата и все излиза някакъв проблем,и все нещо се чупи...идва един момент в който чашата прелива!Въпреки това и до ден днешен мога смело да заявя че това е един от най-невероятните автомобили правен някога като поведение на пътя комфорт,вървене и нещото което почти няма автомобил което да оправдае е разхода.....бахти колата караш 160-180 накрая спираш на бензиностанцията зареждаш и Ъъъъъ смяташ.....8 на сто??? Радвам се че е в добри ръце!Определено трябва да минеш покрай Стара Загора да и се порадвам малко
×
×
  • Създай нов...