Jump to content

Hiti

Фен
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Hiti

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.03.1965

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Haskovo
  • Интереси
    От всичко по малко.
  1. Днес реших кардинално да оправя проблема на мойта нафтова печка.От един месец спря да върви под 1800-2000оборота.На 1500 даваш газ на 4предавка и аха да тръгне назад при лек наклон.Откачих вакуума на 'еко'клапана и нещата малко се пооправиха ама нейсе все нещо ме човъркаше отвътре.Та днес откачих клапана за вакуума на EGR-а разглобих го почистих всичко смазах го и монтаж.Свалих MAF-а - леле беше си черен , напръсках пластинките със спрей за мазнотии и нагар от заваръчен апарат.Поседя така 15мин и после с евтин дезодорант измих мръсотията.Механична интервенция не препоръчвам.Одухах го с въздух на по лека струя и монтирах на мястото му.Веднага се усети динамиката на колата.На 4-та и 1200об леко подаване на газ и колата си те слушка и веднага наема.Почистете си MAF-сенсорите/дебитомер/ много внимателно и доста чуденки около вървежа на колата изчезват.
  2. За 500вата ти трябва 40А предпазител. I*U=P I=P/U=500/12=42A Приблизително 6А на 1квадрат следва 7квадрата кабел.Взимаш 6квадрата многожилен меден не силиконов кабел-слагаш му обука и директно на клема '+'.Минуса го взимаш от корпус някъде до устройството.Общо взето е това.Може да ползваш и някакъв UPS - пак става,връзваш кабелите на мястото на неговата батерия.Е трябва да е по обикновен.Успех.
  3. Смених ремъци и ролки.Ремъци Гейтс,ролки Джапанпартс-мисля че така май бяха.Всичко 280лв.Остава да направя реглаж предница и предни гуми зимни.За тази година май ще й е за последно.Регулирах фаровете и малко уреличих ниските обороти,че сутрин е по добре така.
  4. Слагах ремонтирания си радиатор.Изправях гредичката за която е хванат радиатора с въже и камион.Накрая всичко изглежда приключи добре.Тези интервенции се наложиха след хлътване в дупка на 'Прохода на реп'. Изкривила се гредичката и радиатора се опирал в компресора.5 протрити тръбички и така.Сега си почивам и кефя на добре свършената работа.
  5. Смених маслото и филтрите.Цялостно почистване на купето и багажника с последващо измиване.
  6. Зависи с какъв двигател е колко кубика е.Купих я с Банер и 3 год. нямах проблем и тази зима го смених с 77А/ч на Искра.Колата ми е дизел.За бензинова може и по малък.Ориентирай се по стойката на акумулатора,големината му и от тази големина взимаш 62А/ч и няма да имаш ядове.Варта по каталог излиза 45 за дизела на Бош също.Банер искат 100А/ч така че средното е 62.Зависи и колко пари ти се дават .Ако си с бензинка няма да имаш грижи и на 45А/ч.Успех.
  7. Вчера беше работен ден и купих всички крушки за които знам че има по уредите.Та днес се захванах да ги сменям.Вадя бутон и сменям едни малки че и завити около фасунката.криво-ляво оправих конзолата след това почнах таблото.Имаше описание но явно неважи за англичанките.Има два болта горе които се виждат и два болта долу които се виждат при махнати уреди и всичко си е вече както трябва.Три болта на таблото и то излиза.Бяха изгорели 3броя крушки а четвъртата много почерняла.Имаше две отгоре които са изгорели но тях не смених защото не обичам да ми свети толкова много и ще си правя димър но незная кога защото моята няма.Пробвах дали всичко е ОК и почнах да затварям всичко по обратния път си пасна точно.Сега и през деня се виждат супер числата и символите.Добре че не смених както бях решил някой цвят,щеше да е голяма пъстрота.Сега навсякъде свети с мек бледожът/луннобял/цвят.Много хубаво стана като че имам нова кола.Следващия път ще слагам термометър за външна температура,сега мисля как да хвана цифрите.
  8. Вчера един идиот ме фрасна отзад с Пасат и само теглича ме спаси от разрушения.Та наложи се да откача задната броня от клипсите и да я наместя наново,само с това се отървах благодаря на Бога.Смених всички клипси а валеше и един гаден сняг но какво да се прави.Многа здрава броня а пък теглича баси и желязото не мръдна.
  9. Вече 3год. съм с 2.0аеродек.Да 86кончета е но много добре върви.Нямаш проблем при наклон няма да го усети.Старая се да карам до 3000оборота и на дълъг път ми дава 4.8/100 Реално двигателя се държи еднакво добре от 1800 до 4000 без проблем-не трябва да включваш предавки надолу даваш леко газ и тя тръгва и не се захълцва.Привърженик съм на дизела и няма такова удоволствие в градски условия вкл на 3-та и не се налага да сменяш.На светофар може да се тръгне и на 2-ра и до 4500 винаги си напред при много задръствания.Ами това е много добра колица.Не съм усетил с климатик да гори повече - с един резервоар 840км до светването на лампата само магистрала и средна скорост 110км/ч.Няма да съжаляваш е стига мотора да е подържан не пазен а подържан - няма нужда от пазене газ и така. Хайде със здраве.
  10. И на четирите врати трябва да свети.Багажника е отделно.Пробвайте като извадите кнопката да дадете кабелчето към мястото на завиване на болтчето - трябва да светне.Има и модели при които е с две кабелчета - тогава едното е маса а другото идва от плафона и то се дава към корпус и пак трябва да светне ако не тогава има проблем.При несветене може да се пусне кабелче от предната дясна врата до задна дясна и така би трябвало да работи.
  11. Според мен трябва да се гледа и самата шарка.Не препоръчвам гуми които в средата имат кантhttp://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi те обикновено са М+S. По добре за чиста зима и сняг с лед ще е старатаhttp://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=Wi Това важи и за всички останали марки.Едната е компромис за студено и незаскрежено време.Другата си е в райони с повече сняг и лед през годината.Като МОНТЕРО 2 е супер за киша и много вода/точно поради този канал който се образува в средата/.Успех при избора.За градски условияе най труден избора поради топящия се лед всяка сутрин си е приключение.Винаги поради тази причина залагам на строго зимните от декември до март.
  12. Пък да знаеш каква завист ме е обхванала.Браво!
  13. По хубаво от нафтова печка няма.Каквато нафта ми падне такава слагам.За по сигурно при смяна на масло сменям и горивния филтър - засега нямам проблеми.
  14. Много хубава тема.Явно навсякъде е различно.По мои сметки данъка ми е уж около 50лв ноооо 2години ми искат за Ауди 66кв 95год 35лв а за Сивика63кв 99год 90лв.Голяма идиотщина.Всичко си е на местните направия поне дупките да ги правят на неравности.Бележката ти я дават от всеки който прави прегледи след проверка разбира се на колата,отиваш в НАП или където се плащат в населените ви места местните данъци и такси и се оправят нещата.
  15. Лада 2101 набор1978г.Още е в движение бих казал невеоятен автомобил.Още се чудя как съм карал тая железария със 140км/ч.Гуми виденки най добрата гума,после стомил-а на поляците.Първата ми западна кола е Ауди А6/Ц4 , сега съм всекидневно в Сивика и той най ми е мил.
×
×
  • Създай нов...