Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Няма такава цена на 2006-та година Акорд. Дори на 300к км. Ако мислиш да вземеш най-евтината която намериш няма да си най-очаровани от здравина и без проблемност. Фейслифтовите започват от 4500, сложи грубо едни 700-800 за докарване и разходи по докарване... и тн.... в евро.

 

Е как да няма, като ги гледам... тук 

П.С.: 2005-та са, ако една година има такова огромно значение :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма такава цена на 2006-та година Акорд. Дори на 300к км. Ако мислиш да вземеш най-евтината която намериш няма да си най-очаровани от здравина и без проблемност. Фейслифтовите започват от 4500, сложи грубо едни 700-800 за докарване и разходи по докарване... и тн.... в евро.

 

Е как да няма, като ги гледам... тук 

П.С.: 2005-та са, ако една година има такова огромно значение :)

 

Колега, годината има голямо значение, защото след 2006-та е фейслифта, колата вече е с повече екстри и съответно по-висока цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където и да ги гледаш коли без пари няма :)
Друг е въпроса дали действително са 2006г, има доста разлики по които можеш да ги хванеш, най основните са предната решетка, волана и таблото с уредите , успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизелите твърдят че има разлика в направията на някои части на мотора и след 2006г били по здрави.
Това за екстрите нещо не може да ме впечатли, ако колегата каже конкретни екстри да ги сравниме с на моята дето е края на 2003г
Ако е бензинова разликите са предимно визулани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, годината има голямо значение, защото след 2006-та е фейслифта, колата вече е с повече екстри и съответно по-висока цена.

 

 

 

Въобще не бях забелязал. Благодаря! Добре де, ако 2006-та година е фейслифт модел. Пак, защо са по 6-7 000 евра, като за тези пари можеш да си вземеш премиум клас - БМВ 3та серия със същите екстри (същия клас са, ако не се лъжа) ? 

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече не мога да ти отговоря... аз като плащах моята преди няма и година за 13500лв (2003г) можех да взема БМВ 3-серия Е90 2007-2008г за тея пари ама ей на дадох ги за Хондата :)
За същите пари можех да карам S Clase на Mercedes 2003г и още куп по висок клас коли.
Много марки коли съм сменил, но като Хондата здраво освен едно време Голф 2-ката ми друга не съм срещал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите между Акорд преди и след фейслифта са достатъчно много: добавен е борд-компютър с много функции, визията е различна, има промени в двигателя и разположението на отделните възли, джантите са по-красиви, волана също е друг, имат сензор за дъжд и сензор за светлина, огледалото за обратно виждане в купето е с възможност за автоматично затъмняване (против заслепяване)... разликите са толкова много, че вероятно пропускам част от тях, моля знаещите да ме допълнят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с кои ги сравняваш, защото Type S е в пъти по красив от който и да е фейслифтов вариант.
И аз имам сензор за дъжд, както и VSA (Vehicle Stability Assist), джантите са относително нещо защото аз никога не оставам със заводските, ОЕМ ксенон имам с автоматичен реглаж на фаровете... всичко е до изпълнение според мене.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите между Акорд преди и след фейслифта са достатъчно много: добавен е борд-компютър с много функции, визията е различна, има промени в двигателя и разположението на отделните възли, джантите са по-красиви, волана също е друг, имат сензор за дъжд и сензор за светлина, огледалото за обратно виждане в купето е с възможност за автоматично затъмняване (против заслепяване)... разликите са толкова много, че вероятно пропускам част от тях, моля знаещите да ме допълнят.

Не си изцяло прав. Бензинов съм 2003та и имам VSA, сензор за дъжд и сензор за светлина. Наистина всичко си зависи от нивото на изпълнение и екстрите на отделния автомобил. За бензиновите единствената сериозна екстра в повече при фийслифта за мен е борд компютър.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрите за които се сещам и ги няма преди фейслифта са навигация с гласови команди (май така я водеха) която все още се обновява и има карта за България. Докато преди фейса не се обновява от няколко години и няма за източна Европа. Също можеш да си peer-ваш телефона през Bluetooth, борд компютър и адаптивен круз контрол.

Вече визуалните разлики както се казаха са лъскавата решетка, волана, при автомата скоростния лост.

И наистина все пак зависи от нивото на оборудване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излишни спорове, намерете пдф брошури в нета и ги сравнете. Разбира се, че може някой да си е поръчал нещо извън предлаганите екстри, което да го няма нито един друг екземпляр. Някой каза, че имало голяма разлика в двигателите...нека каже какви са тия голями разлики, защото аз не ги виждам в техническите документи, а визуалните са=0. В скоростната кутия на автомата, до колкото помня има разлика на 2 от предавките в предавателните числа, които са минимални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече адаптивен круиз контрол? И моята има круиз контрол иначе....

Има разлика лека и в двигателите но малко хора я знаят а и едва ли е нужно дори да я знаят хората защото нищо не променя.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптивен круиз контрол е този, който намаля скоростта автоматично, когато наближиш друг автомобил, а когато няма никой пред теб пак ускорява до зададената скорост. Може и да задаваш дистанция до колата пред теб. Тази опция я има само за ниво Executive с автоматична скоростна кутия. Иначе с рaзликите в дизела не съм много запознат, но 2.0 мотора е променен със сигурност. Освен това 2.0 преди фейслифта няма VSA. Ето една брошура за английските дилъри в която са описани всички промени - https://www.scribd.com/doc/71144172.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брошури съм качил още в първия пост на темата.

 

Разликите са, които аз съм хванал са в:

  • Рефлекторите за мигачите във фаровете стават бели, а тези на габаритите синеят, за да бравят светлината от крушките по-бяла;
  • Дизайна на километража;
  • Подсветката на копчетата по таблото не е жълта, а синеещо-бяла;
  • Борд компютър;
  • Навигация с гласов контрол и с последващата поддръжка - карта за  БГ;
  • Дизайна на капака на еърбега, формата на волана, както и нови бутони за борд компютъра и за гласовото управление на навигацията; Бутоните за темпомата и аудиото са с по-приятно покритие и вече с подсветка;
  • Автоматично затъмняване на вътрешното огледало за задно виждане, както и възможност за автоматично прибиране на страничните;
  • Датчик за светлина, който пуска фаровете (това с дъжда не е новост - има го и преди фейслифта);
  • Осъвременени чистачки на шофьорското стъкло, като за целта е променен и дизайна на рамото на шофьорската чистачка;
  • Броните и праговете (най-видимо при предната,по-недоуловимо при праговете  и задната броня). Съответно халогените също;
  • Промяна на маската на радиатора, като "спорт" вече си е със стандартната маска, а единствената различна е на "Тайп-С" (много красива). Покрай промяната отпада хромираната лента на предния капак;
  • 6 скоростна кутия при дизела, както и промяна в изпускателните колектори;
  • Смяна на дизайна на джантите (не и на тасовете на 15-ките). Моите 17-ки (5-те двойни лъча) се предлагат и след фейслифта, като за по-лесно после ги боядисват само в един цвят.

 

Сравняваме най-добре оборудваните версии.

 

Мисля, че имаше и някаква система за контрол на дистанцията или движението в лентата, която ако не спира, то поне сигнализира за опасно приближаване или отклоняване.

 

Някои от нещата, като бутоните на волана и чистачките съм ги мод-нал и на моята. Но като цяло са все разлики, заради които не бих дал 4-5 хил. лв повече, за все същата в основата си кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

И още едно - LKAS

Lane Keeping Assist System

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

Наложи ми се на си направя реглаж на клапаните заради газовият инжекцион (2.0 155к.с.). Напрвих го в сериозен Хонда сервиз (няма да споменавам засега името му). 

 

Чудесно, ама.... зареждах 4 пъти, всеки път едно и също - разход - с 3-4 на 100 отгоре от преди. 

Тази сутрин звъннах в сервиза, от където ми казаха "ами ние сме го направили по предписанията на Хонда, говори си с газаджията". Не ми звучи логично, при положение, че единственото, което е пипано, са клапаните, не газовия инжекцион или настройките му. 

 

Какво мислите ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, ако трябва да отговоря в стила на някои колеги, щях да напиша, нещо от рода на:

 

"А аз си ма'ам с дизеловия ми акорд без да ми се налага да регулирам клапани, че даже и свещи да сменям. Определено сте се прецакали с вашите бензинови лами.

Ама не съм такъв човек и няма да го направя :D

 

Иначе сериозно - и на мен в един такъв "сериозен Хонда сервиз" (подозирам, че е същият) ми направиха реглаж на бензиновия D15Z6. Не защото е имаше нужда като проблемни симптоми или газ, ами ей така - да я поглезя. В резултат след няма и 5 хил км ми се разтракаха клапаните - нещо, което не ми се беше случвало на нито една от хондите досега. Припомних си за времената, когато имахме Застава...

 

Преди две седмици със смяната на маслото направих и нов реглаж, но вече другаде, и засега звучи наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А регулирал ли си клапани преди този случай? Единственото, което ми хрумва е, ако не си, може да не са били ок при настройката на газ и сега като са в норма да има нужда от нова настройка...

Според мен е добре да споделите , кои са сервизите.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, никога не съм регулирал досега. Но това звучи доста логично. Ще говоря с газаджиите.

 

Сервизът е Юби Ко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е това, че съм си записал час за регулиране при тях...и ми стана малко тъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко де, на мен те са сервизът, който ги оправи. Но интервенцията беше прекалено скоро, за да кажа дали резултатът е траен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля спешно кажете за смяна на веригите на Акорд 7 ген. дизел, свалят ли се дюзите и горният капак на двигателя или може само със сваляне на страничния капак и картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не е късно за въпроса ти.

Навремето питах в "Бултрако" за процедурата по смяна на веригите и те ми казаха ,че се сваля и горния капак и дюзите.Обясниха ми защо се свалят, но в момента не си спомням точно.

Спомням си обаче добре, какво друго ми казаха: - че е възможно евентуално усложнение / скъсване на дюзите при развиването им/  и тогава се налага сваляне на цялата глава, съответно ремонт- разпробиване и вадене на скъсаната част от дюзата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се скъса дюзата е доста трудно, но разбира се не е невъзможно. Но ако я скъсат, със сигурност трябва да си е за тяхна сметка ремонта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. За смяна на веригите се свалят и дюзите и горния капак, страничния капак и картера. Преди да сменя веригите се чуваше леко стържещ (метален) звук. Нямаше типичното тракане. При колкото майстора ходих, толкова различни мнения. Диагнозата от Бултрако Варна беше "шуми верига". Преди да сменя веригите и двете, особенно голямата бяха доста стегнати. Нямаше видимо разтягане или каквото и да друго притеснително, но реших да ги сменя. Сравнихме новите ОЕМ вериги със старите и разликата беше 1-2мм. Сега ми се струва, че е по тиха колата, но не съм 100% сигурен, по нататък ще кача клип преди и след смяната на веригите. Според мене ако не се е разтракала наистина веригата не належащо да се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

goga, картера не е нужно да се сваля.... и моля те, поправи си буквите на двигателя в аватара, че лично мен доста ме дразнят опелските cdti....   :punch:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради малката верига свалихме и картера. Не знам дали е било нужно, но го свалихме.

Между временно смених и колектора с чугунен използван. Като го купувах преди година не знаех, че щита е различен. С преправяне сложихме стария, но не ми харесва и ще търся друг. Лошото е, че взе да се чува едно свирене само при високи обороти. Според мене е турбината и днеска ще хода да видя какво става, защото свиренето го нямаше преди да сменя веригите и колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли какви обороти трябва да  държат бензиновите мотори на празен ход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са

1100-1300, когато е студена

800, когато е загряла.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък усещам леко притрисане и оборотите стоят на 650 при загряло положение. Опитах разни процедури за адаптиране( от you tube) обаче резултата е същия.

Струва ми се, че се получи след регулиране на клапаните...

Май ще трябва да ходя до Хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях забравил също (понеже постоянно се кара на фарове), че когато няма включени консуматори на ток (фарове, печка) падат още малко до към 600-700 някъде.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради малката верига свалихме и картера. Не знам дали е било нужно, но го свалихме.

 

Картера се сваля ако се сменя и малката верига, ако е само голямата, няма нужда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е шума преди смяната на веригите.

https://youtu.be/c0hnVrSnEHs

 

И след смяната.

https://youtu.be/81Dr_g2cf34

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е шума преди смяната на веригите.

https://youtu.be/c0hnVrSnEHs

 

И след смяната.

https://youtu.be/81Dr_g2cf34

Резултата ти е отличен, шумът ти и преди не е много голям, но на втория клип има разлика...Ти май си сменил не само веригите.

Аз смених само веригите, но при мен разликата е по-голяма преди и след, но не направих клипове. При мен шумът най-добре се чуваше отстрани, над гумата,защото нямам пластмасовия капак отдолу.

Когато сменях веригите видях, че лагера на ролката на обтегача на ремъка има луфт, но нямах тогава лагер, та да го сменя. Сега съм купил (6303, в eBay e от £2 до 8) и при по-добро време ще го сменя. Ще опитам да го извадя с шайби, втулки и шпилка, или с крика и втулки...На работа имаме преса, но трябва един ден да съм без кола за да го занеса...Няма смисъл да се сменя цялата ролка (£35), а за целия обтегач да не говорим £120-150

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само двете вериги смених и единия носач на малката верига. Този път сложих и оригинално масло 0w30 в туби по един литър. За обтяжната ролка, аз преди време като не знаех и смених цялата ролка с обтегача. Реално ако е добре обтяжния механизъм сменяй само лагера или само ролката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 За обтяжната ролка, аз преди време като не знаех и смених цялата ролка с обтегача. Реално ако е добре обтяжния механизъм сменяй само лагера или само ролката.

Нали точно това казах, че ще направя...Нали за това са форумите, че да се обменят знания и опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, просто потвърждавам това което си написал. Но все пак първо си виж обтегача дали има биене и по-големи вибрации на ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, просто потвърждавам това което си написал. Но все пак първо си виж обтегача дали има биене и по-големи вибрации на ремъка.

Няма биене и вибрации. Само когато няма ремък и  клатя ролката с пръсти, има луфт. Дори шум няма, върви мазно, защото съм го пълнил с грес когато сменях ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да сменя антифзира на колата преди зимата. Колко литра ще ми трябват ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде май в ръководството че събира 5,4литра. Аз го сменях скоро 5  литра ми беше напълно достатъчен, предвид че малко остава в системата.

Аз съм с к24.

Поздрви

Редактирано от Mad`Head
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...