Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Масово се сменят от Братушките, и всички за много очаровани след смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово се сменят от Братушките, и всички за много очаровани след смяната.

Не съм усетил нестабилност, защото не карам екстремно... А не се ли втвърдява още повече окачването/возията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересно. Аз карам всеки ден по планински път само със завои и не съм усетил нестабилност. Но ще я погледна и моята щанга. А от България няма ли как да се сдобием с 19-22мм щанга?

 

И един друг въпрос. Някой да знае дали има някакво калибриране на датчика за автоматичните чистачки? Много често продължават да работят след като вече отдавна стъклото е сухо или не се включват винаги, когато стъклото се намокри, например от друга кола, която съм настигнал. 

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, при комбитата от 7 ген. задната щанга е 22 мм., предната е 27мм. При седана мисля че бяха 14мм и 26 мм

Поздрави и успех на всички!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така ето защо хората твърдят че комбито седи здраво на пътя, но е малко вероятно неговата щанга(задна) да стане на седан...

Аз предлагам да вземем да измерим за да се знае кое колко е. Днеска ще гледам да премеря моята предна щанга, а задната ми е 13мм

 

Нямам идея как влияе на комфорта по дебелата щанга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната щанга и въобще цялото задно окачване са различни при комбитата и седаните. Предното е окачване е еднакво, с изключение на щангата, 280мм дискове при някои К20 и амортисьора (фабричните ксенони).

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26.5мм е моята предна щанга.

Нека някой да премери колко е на комбитата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, време ми е за смяна на амортисьори след 200к.

 

Попаднах на тази тема от 2013г  http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86106&hl=%2B%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%89%D0%B8+%2B%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BE%D1%80%D0%B8

Амортисьори Koni Sport Kit   http://www.koni.com/Cars/Products/List.aspx/?t=KoniComPartSearch&q=&m=50&mk=380&mt=1&modelt=136

 

Някой слагал ли е такива и има ли впечатления?

Искам да ги сменя, като запазя ориг. пружини и се възползвам от възможността за понижение чрез монтажа на чашката / ако ми е ниско да върна изходна позиция/

 

пп. писах на колегата PARADOX ама не е влизал във форума от 3 месеца

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Понеже параноично следя нивата на всички течности, ми направи впечатление че капачкта на казанчето за хидравличното масло има прорез в горния си край по цялата окръжност и там леко се омаслява. Не тече, не подлизва, не губи течност, просто стои мазно. При забърсване по кърпичката остават следи от масло. Казвам че не тече, понеже отвън по капачката или казанчето няма мазно, сухо е.

 

Има ли място за притеснение при това положение? Капачката така ли трябва да има този прорез?

Дали не са ми препълнили казанчето при смяната на маслото? Откакто е сменено, нивото винаги си стои на около 2 пръста от гърлото, т.е. капачката има постоянен допир с маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така трябва да бъде капачката. При смяна на накладки и дискове се източва от течноста, ако не при избутване на цилиндрите от тези отвори ще прелее. Също е нормално при износване на накладките в дълъг период от време течността да спадне малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги още един въпрос - стават ли фарове от бензин на дизел?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, разликата е при фаровете на коли с ляв и десен волан.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Ники!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновия Акорд забелязах на двете предни врати над стъклата, над наклонената част, под лъскавата лайсна, някакви малки черни  пластмасови неща. На дизеловия ги няма.

Някой знае ли за какво са?

post-30849-0-47616000-1463183481_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има само предположения, но нещо не ми се връзват напълно... Защо не всички го имат?

В петък ще ходя в Хонда с дизела да му сменят възд. възглавница, дано се сетя да питам. но е възможно и там да има догадки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Toва е водач на стъклото и не е предположение ;)  Може да бъде полезен в случаите на вдигане на стъклото, при висока скорост. Ако в купето има по-високо налягане, то при вдигането на стъклото, то може да излезне леко по-навън от горните канали и така да докачи уплътненията, вместо да влезне вътре в тях. Доста други коли също слагат тези джаджи.

 

ПП. При монтажа на ветробрани тези неща трябва да се махнат.

Редактирано от ВесКо
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си повторя въпроса:

И един друг въпрос. Някой да знае дали има някакво калибриране на датчика за автоматичните чистачки? Много често продължават да работят след като вече отдавна стъклото е сухо или не се включват винаги, когато стъклото се намокри, например от друга кола, която съм настигнал. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже изчетох доста теми. В момента съм в процес на закупуване на акорд 7 до 2005 год.,,,та за момента има ли някъде някого в България, който да подкарва навигацията за България на модела преди фейса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже изчетох доста теми. В момента съм в процес на закупуване на акорд 7 до 2005 год.,,,та за момента има ли някъде някого в България, който да подкарва навигацията за България на модела преди фейса?

Няма, това е мисия невъзможна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже изчетох доста теми. В момента съм в процес на закупуване на акорд 7 до 2005 год.,,,та за момента има ли някъде някого в България, който да подкарва навигацията за България на модела преди фейса?

Можеш, ако присадиш целия блок, Двд-Ром+Дисплей+Окабеляването, от фейс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже изчетох доста теми. В момента съм в процес на закупуване на акорд 7 до 2005 год.,,,та за момента има ли някъде някого в България, който да подкарва навигацията за България на модела преди фейса?

Здрасти, колегата ВесКо е описал всичко повече от подробно тук:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99823&hl=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, чистиха ми дроселовата клапа и оборотите се пообъркаха - в покой са си колкото трябва, но като изключа от скорост в движение падат до 900 и после се вдигат на 1500-1700. Като спра падат. Четох, че искало някакво обучение и уж го направих, но файда нямаше. Накрая разкачих акумулатора, но и това не помогна... Дали просто не трябва да покарам няколко стотин километра да се самонастрои? До чистене на дросела стигнах понеже на загрял двигател трябваше да паля с малко газ, иначе стояха оборотите на 500 докато не натисна газта да се нормализират. Поне този проблем се оправи :)

 

След 1500км изгубих надежда, че ще се саморегулират и отскочих до сервиза да ги оправят. Вече всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какъв беше проблема ? 

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са го обучили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, обучени са наново. Oписаните от хонда начини със загряване на място и после 5 мин на празен ход при мен не сработи, а и по руските форуми има още доста хора, при които не е станало и се е наложило намеса през HDS.

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обучени са наново. Oписаните от хонда начини със загряване на място и после 5 мин на празен ход при мен не сработи, а и по руските форуми има още доста хора, при които не е станало и се е наложило намеса през HDS.

Тъкмо мислех да почиствам дросела и след това да преобучавам по споменатия метод, но не знаех, че не става...Дай повече инфо ако знаеш, кой метод работи все пак?...А какво е "през HDS" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HDS =  honda diagnostic system - демек техния си софтуер за диагностика. Може би и с Delphi ще стане, но не е сигурно. Ако не ти е наложително по-добре не го пипай дросела или поне се приготви психически, че може да се обърка нещо след това. Гледам си с дизел - там представа си нямам дали е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HDS =  honda diagnostic system - демек техния си софтуер за диагностика. Може би и с Delphi ще стане, но не е сигурно. Ако не ти е наложително по-добре не го пипай дросела или поне се приготви психически, че може да се обърка нещо след това. Гледам си с дизел - там представа си нямам дали е същото.

В няколко теми споменах, че купих и бензинов 2.0, та сега се интересувам от него. Май трябва да сменя колата в подписа вече, мислех след като продам дизела...

Като купя кола, обичам да правя профилактика на основни неща които рано или късно ще го изискат...

При всяка смяна на акумулатора ли е предвидено такова обучение и то в сервиз? Ако не се откачва акумулатора при сваляне на дросела, по какво системата познава, че нещо е правено, та иска обучение?

Когато огато купих дизела преди година, тук се коментираше диагностиката (не намирам темата) с използването на Mini VCI кабела за Тойота, с хондовски софтуер. Някой сеща ли се нещо за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагам, тъй като дросела е електронен, разкачен един път от системата, след това се нуждае от обучаване, а може би и МАП сензора да се разкача, за което също е нужно обучение. Най-вероятно ЕКУ-то губи информацията запаметена преди това, свързана с тези и подобни модули, а с ХДС тези данни се вкарват в ЕКУ-то, както трябва.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, тъй като дросела е електронен, разкачен един път от системата, след това се нуждае от обучаване, а може би и МАП сензора да се разкача, за което също е нужно обучение. Най-вероятно ЕКУ-то губи информацията запаметена преди това, свързана с тези и подобни модули, а с ХДС тези данни се вкарват в ЕКУ-то, както трябва.

Имам предвид, че при изключен контакт без откачен акумулатор, би трябвало ЕКУ да не знае какво става с датчиците, дали са свързани или не и нищо да не се промени...Ако на контакт се разкачи нещо, ЕКУ ще реагира разбира се.

Не разбирам защо из други форуми се споменава, че и след източване на антифриза се прави обучение????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, за всяка подобна аномалия си има и своето логично обеснение, но е вярно и това, че без контакт можеш и еърбеците да си подменяш и няма да имаш проблем, освен в случаите, когато нещо се обърка.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, за всяка подобна аномалия си има и своето логично обеснение, но е вярно и това, че без контакт можеш и еърбеците да си подменяш и няма да имаш проблем, освен в случаите, когато нещо се обърка.... ;)

Е, за еърбега не трябва да се рискува, може да дадеш късо някъде към постоянен +.

Все пак никой ли не се сеща нещо за " тук се коментираше диагностиката (не намирам темата) с използването на Mini VCI кабела за Тойота, с хондовски софтуер."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих таковаа нещо. http://sklad66.com/cms/Japan.html

Горното, евтиното. Върши работа. Купих го преди година, че е срамота за едно закачане на комп да искат 30лв, а Бултрако 60.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С Torque Pro или с друга програма, като изберете от менюто чистене на грешки / clear faults on ECU / излиза съобщение, че паметта ще бъде изтрита, ще има лош празен ход и иска потвърждение!!!.

 

Това може би е причината при откачане на акумулатор да не се ресетва ECU-то и празния ход!!!

 

п.п: Това се вижда с  блутут ELM 327 /около 25лв./ и Torque Pro  /свален от нета/ на таблет или телефон.

НЕ купувайте без да проверите дали сработва с вашия автомобил. Все пак това е ефтино китайче.

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих таковаа нещо. http://sklad66.com/cms/Japan.html

Горното, евтиното. Върши работа. Купих го преди година, че е срамота за едно закачане на комп да искат 30лв, а Бултрако 60.

Този кабел вероятно е Mini VCI , който споменах, че имам от Тойотата. Ползвах го с Techstream, чудесна работа вършеше, на живо се гледат всички параметри на двг, много неща се настройват по купе, трансмисия, даже свирката "сложи колан" се изключва...

В описанието на кабела което си дал пише:

Подходящ за диагностика на HONDA, модели след 1996г.

За работа със софтуера HDS 3 (2015г.), на дилъсрко ниво

 

От къде да сваля този софтуер за да го пробвам? Дали ще трябва наново да се инсталират драйвери?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Софтуера ти го дават заедно със кабела. Софтуера е на HDS на Honda, същия като в представителството. Не знам каква е разликата между евтиния кабел и скъпия модул.

Иначе трябват драйвери, дори са заключени и при инсталирането им пишеш мейл и ти връщат ключ, докато софтуера не иска ключ (по спомен). Аз съм го ползвал само за четене на грешки, че другите неща не ги разбирам и не пипам. Софтуера ми изглежда на цяло функционален?!?! Чете ACC, VSA, докато някои от универсалните диагностики не ги засичат. За 67лв, толкоз.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуера ти го дават заедно със кабела. Софтуера е на HDS на Honda, същия като в представителството. Не знам каква е разликата между евтиния кабел и скъпия модул.

Иначе трябват драйвери, дори са заключени и при инсталирането им пишеш мейл и ти връщат ключ, докато софтуера не иска ключ (по спомен). Аз съм го ползвал само за четене на грешки, че другите неща не ги разбирам и не пипам. Софтуера ми изглежда на цяло функционален?!?! Чете ACC, VSA, докато някои от универсалните диагностики не ги засичат. За 67лв, толкоз.

Видях го софтуера в Ютюба, много подобен на Techstream на Тойота. Спомням си, че тогава вървеше само на WinXP, но по-къснои май стана и на Win7.

Из нета се намират доста места за даунлоуд, уж безплатни, но накрая става ясно, че не са...

Твоят на XP ли върви?

Някой знае ли място за даунлоуд на кракнат софтуер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен е на 8.1 х64.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...