u`F`o 0 #2481 Отговорено 24 Август, 2015 Няма такава цена на 2006-та година Акорд. Дори на 300к км. Ако мислиш да вземеш най-евтината която намериш няма да си най-очаровани от здравина и без проблемност. Фейслифтовите започват от 4500, сложи грубо едни 700-800 за докарване и разходи по докарване... и тн.... в евро. Е как да няма, като ги гледам... тук П.С.: 2005-та са, ако една година има такова огромно значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2482 Отговорено 24 Август, 2015 Няма такава цена на 2006-та година Акорд. Дори на 300к км. Ако мислиш да вземеш най-евтината която намериш няма да си най-очаровани от здравина и без проблемност. Фейслифтовите започват от 4500, сложи грубо едни 700-800 за докарване и разходи по докарване... и тн.... в евро. Е как да няма, като ги гледам... тук П.С.: 2005-та са, ако една година има такова огромно значение Колега, годината има голямо значение, защото след 2006-та е фейслифта, колата вече е с повече екстри и съответно по-висока цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2483 Отговорено 24 Август, 2015 Където и да ги гледаш коли без пари няма Друг е въпроса дали действително са 2006г, има доста разлики по които можеш да ги хванеш, най основните са предната решетка, волана и таблото с уредите , успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2484 Отговорено 24 Август, 2015 При дизелите твърдят че има разлика в направията на някои части на мотора и след 2006г били по здрави.Това за екстрите нещо не може да ме впечатли, ако колегата каже конкретни екстри да ги сравниме с на моята дето е края на 2003гАко е бензинова разликите са предимно визулани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
u`F`o 0 #2485 Отговорено 24 Август, 2015 (Редактирано) Колега, годината има голямо значение, защото след 2006-та е фейслифта, колата вече е с повече екстри и съответно по-висока цена. Въобще не бях забелязал. Благодаря! Добре де, ако 2006-та година е фейслифт модел. Пак, защо са по 6-7 000 евра, като за тези пари можеш да си вземеш премиум клас - БМВ 3та серия със същите екстри (същия клас са, ако не се лъжа) ? Редактирано 25 Август, 2015 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2486 Отговорено 24 Август, 2015 Това вече не мога да ти отговоря... аз като плащах моята преди няма и година за 13500лв (2003г) можех да взема БМВ 3-серия Е90 2007-2008г за тея пари ама ей на дадох ги за Хондата За същите пари можех да карам S Clase на Mercedes 2003г и още куп по висок клас коли.Много марки коли съм сменил, но като Хондата здраво освен едно време Голф 2-ката ми друга не съм срещал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2487 Отговорено 24 Август, 2015 Разликите между Акорд преди и след фейслифта са достатъчно много: добавен е борд-компютър с много функции, визията е различна, има промени в двигателя и разположението на отделните възли, джантите са по-красиви, волана също е друг, имат сензор за дъжд и сензор за светлина, огледалото за обратно виждане в купето е с възможност за автоматично затъмняване (против заслепяване)... разликите са толкова много, че вероятно пропускам част от тях, моля знаещите да ме допълнят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2488 Отговорено 24 Август, 2015 (Редактирано) Зависи с кои ги сравняваш, защото Type S е в пъти по красив от който и да е фейслифтов вариант.И аз имам сензор за дъжд, както и VSA (Vehicle Stability Assist), джантите са относително нещо защото аз никога не оставам със заводските, ОЕМ ксенон имам с автоматичен реглаж на фаровете... всичко е до изпълнение според мене. Редактирано 24 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #2489 Отговорено 25 Август, 2015 (Редактирано) Разликите между Акорд преди и след фейслифта са достатъчно много: добавен е борд-компютър с много функции, визията е различна, има промени в двигателя и разположението на отделните възли, джантите са по-красиви, волана също е друг, имат сензор за дъжд и сензор за светлина, огледалото за обратно виждане в купето е с възможност за автоматично затъмняване (против заслепяване)... разликите са толкова много, че вероятно пропускам част от тях, моля знаещите да ме допълнят. Не си изцяло прав. Бензинов съм 2003та и имам VSA, сензор за дъжд и сензор за светлина. Наистина всичко си зависи от нивото на изпълнение и екстрите на отделния автомобил. За бензиновите единствената сериозна екстра в повече при фийслифта за мен е борд компютър. Редактирано 25 Август, 2015 от garyhobson Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2490 Отговорено 25 Август, 2015 Екстрите за които се сещам и ги няма преди фейслифта са навигация с гласови команди (май така я водеха) която все още се обновява и има карта за България. Докато преди фейса не се обновява от няколко години и няма за източна Европа. Също можеш да си peer-ваш телефона през Bluetooth, борд компютър и адаптивен круз контрол. Вече визуалните разлики както се казаха са лъскавата решетка, волана, при автомата скоростния лост. И наистина все пак зависи от нивото на оборудване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2491 Отговорено 25 Август, 2015 Излишни спорове, намерете пдф брошури в нета и ги сравнете. Разбира се, че може някой да си е поръчал нещо извън предлаганите екстри, което да го няма нито един друг екземпляр. Някой каза, че имало голяма разлика в двигателите...нека каже какви са тия голями разлики, защото аз не ги виждам в техническите документи, а визуалните са=0. В скоростната кутия на автомата, до колкото помня има разлика на 2 от предавките в предавателните числа, които са минимални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2492 Отговорено 25 Август, 2015 (Редактирано) Какво ще рече адаптивен круиз контрол? И моята има круиз контрол иначе.... Има разлика лека и в двигателите но малко хора я знаят а и едва ли е нужно дори да я знаят хората защото нищо не променя. Редактирано 25 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko12345 8 #2493 Отговорено 25 Август, 2015 Адаптивен круиз контрол е този, който намаля скоростта автоматично, когато наближиш друг автомобил, а когато няма никой пред теб пак ускорява до зададената скорост. Може и да задаваш дистанция до колата пред теб. Тази опция я има само за ниво Executive с автоматична скоростна кутия. Иначе с рaзликите в дизела не съм много запознат, но 2.0 мотора е променен със сигурност. Освен това 2.0 преди фейслифта няма VSA. Ето една брошура за английските дилъри в която са описани всички промени - https://www.scribd.com/doc/71144172. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #2494 Отговорено 25 Август, 2015 Брошури съм качил още в първия пост на темата. Разликите са, които аз съм хванал са в: Рефлекторите за мигачите във фаровете стават бели, а тези на габаритите синеят, за да бравят светлината от крушките по-бяла; Дизайна на километража; Подсветката на копчетата по таблото не е жълта, а синеещо-бяла; Борд компютър; Навигация с гласов контрол и с последващата поддръжка - карта за БГ; Дизайна на капака на еърбега, формата на волана, както и нови бутони за борд компютъра и за гласовото управление на навигацията; Бутоните за темпомата и аудиото са с по-приятно покритие и вече с подсветка; Автоматично затъмняване на вътрешното огледало за задно виждане, както и възможност за автоматично прибиране на страничните; Датчик за светлина, който пуска фаровете (това с дъжда не е новост - има го и преди фейслифта); Осъвременени чистачки на шофьорското стъкло, като за целта е променен и дизайна на рамото на шофьорската чистачка; Броните и праговете (най-видимо при предната,по-недоуловимо при праговете и задната броня). Съответно халогените също; Промяна на маската на радиатора, като "спорт" вече си е със стандартната маска, а единствената различна е на "Тайп-С" (много красива). Покрай промяната отпада хромираната лента на предния капак; 6 скоростна кутия при дизела, както и промяна в изпускателните колектори; Смяна на дизайна на джантите (не и на тасовете на 15-ките). Моите 17-ки (5-те двойни лъча) се предлагат и след фейслифта, като за по-лесно после ги боядисват само в един цвят. Сравняваме най-добре оборудваните версии. Мисля, че имаше и някаква система за контрол на дистанцията или движението в лентата, която ако не спира, то поне сигнализира за опасно приближаване или отклоняване. Някои от нещата, като бутоните на волана и чистачките съм ги мод-нал и на моята. Но като цяло са все разлики, заради които не бих дал 4-5 хил. лв повече, за все същата в основата си кола. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2495 Отговорено 25 Август, 2015 Привет. И още едно - LKAS Lane Keeping Assist System Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #2496 Отговорено 31 Август, 2015 Здравейте, колеги. Наложи ми се на си направя реглаж на клапаните заради газовият инжекцион (2.0 155к.с.). Напрвих го в сериозен Хонда сервиз (няма да споменавам засега името му). Чудесно, ама.... зареждах 4 пъти, всеки път едно и също - разход - с 3-4 на 100 отгоре от преди. Тази сутрин звъннах в сервиза, от където ми казаха "ами ние сме го направили по предписанията на Хонда, говори си с газаджията". Не ми звучи логично, при положение, че единственото, което е пипано, са клапаните, не газовия инжекцион или настройките му. Какво мислите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #2497 Отговорено 31 Август, 2015 Сега, ако трябва да отговоря в стила на някои колеги, щях да напиша, нещо от рода на: "А аз си ма'ам с дизеловия ми акорд без да ми се налага да регулирам клапани, че даже и свещи да сменям. Определено сте се прецакали с вашите бензинови лами. Ама не съм такъв човек и няма да го направя Иначе сериозно - и на мен в един такъв "сериозен Хонда сервиз" (подозирам, че е същият) ми направиха реглаж на бензиновия D15Z6. Не защото е имаше нужда като проблемни симптоми или газ, ами ей така - да я поглезя. В резултат след няма и 5 хил км ми се разтракаха клапаните - нещо, което не ми се беше случвало на нито една от хондите досега. Припомних си за времената, когато имахме Застава... Преди две седмици със смяната на маслото направих и нов реглаж, но вече другаде, и засега звучи наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2498 Отговорено 31 Август, 2015 (Редактирано) А регулирал ли си клапани преди този случай? Единственото, което ми хрумва е, ако не си, може да не са били ок при настройката на газ и сега като са в норма да има нужда от нова настройка... Според мен е добре да споделите , кои са сервизите. Редактирано 31 Август, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #2499 Отговорено 31 Август, 2015 Не, никога не съм регулирал досега. Но това звучи доста логично. Ще говоря с газаджиите. Сервизът е Юби Ко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2500 Отговорено 31 Август, 2015 Дано да е това, че съм си записал час за регулиране при тях...и ми стана малко тъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #2501 Отговорено 31 Август, 2015 Споко де, на мен те са сервизът, който ги оправи. Но интервенцията беше прекалено скоро, за да кажа дали резултатът е траен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2502 Отговорено 23 Септември, 2015 Моля спешно кажете за смяна на веригите на Акорд 7 ген. дизел, свалят ли се дюзите и горният капак на двигателя или може само със сваляне на страничния капак и картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2503 Отговорено 27 Септември, 2015 Дано не е късно за въпроса ти. Навремето питах в "Бултрако" за процедурата по смяна на веригите и те ми казаха ,че се сваля и горния капак и дюзите.Обясниха ми защо се свалят, но в момента не си спомням точно. Спомням си обаче добре, какво друго ми казаха: - че е възможно евентуално усложнение / скъсване на дюзите при развиването им/ и тогава се налага сваляне на цялата глава, съответно ремонт- разпробиване и вадене на скъсаната част от дюзата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2504 Отговорено 28 Септември, 2015 Да се скъса дюзата е доста трудно, но разбира се не е невъзможно. Но ако я скъсат, със сигурност трябва да си е за тяхна сметка ремонта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2505 Отговорено 28 Септември, 2015 Потвърждавам. За смяна на веригите се свалят и дюзите и горния капак, страничния капак и картера. Преди да сменя веригите се чуваше леко стържещ (метален) звук. Нямаше типичното тракане. При колкото майстора ходих, толкова различни мнения. Диагнозата от Бултрако Варна беше "шуми верига". Преди да сменя веригите и двете, особенно голямата бяха доста стегнати. Нямаше видимо разтягане или каквото и да друго притеснително, но реших да ги сменя. Сравнихме новите ОЕМ вериги със старите и разликата беше 1-2мм. Сега ми се струва, че е по тиха колата, но не съм 100% сигурен, по нататък ще кача клип преди и след смяната на веригите. Според мене ако не се е разтракала наистина веригата не належащо да се сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #2506 Отговорено 29 Септември, 2015 goga, картера не е нужно да се сваля.... и моля те, поправи си буквите на двигателя в аватара, че лично мен доста ме дразнят опелските cdti.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2507 Отговорено 30 Септември, 2015 Заради малката верига свалихме и картера. Не знам дали е било нужно, но го свалихме. Между временно смених и колектора с чугунен използван. Като го купувах преди година не знаех, че щита е различен. С преправяне сложихме стария, но не ми харесва и ще търся друг. Лошото е, че взе да се чува едно свирене само при високи обороти. Според мене е турбината и днеска ще хода да видя какво става, защото свиренето го нямаше преди да сменя веригите и колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2508 Отговорено 1 Октомври, 2015 Здравейте, някой знае ли какви обороти трябва да държат бензиновите мотори на празен ход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2509 Отговорено 1 Октомври, 2015 (Редактирано) При мен са 1100-1300, когато е студена 800, когато е загряла. Редактирано 1 Октомври, 2015 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2510 Отговорено 1 Октомври, 2015 Напоследък усещам леко притрисане и оборотите стоят на 650 при загряло положение. Опитах разни процедури за адаптиране( от you tube) обаче резултата е същия. Струва ми се, че се получи след регулиране на клапаните... Май ще трябва да ходя до Хонда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2511 Отговорено 1 Октомври, 2015 (Редактирано) Бях забравил също (понеже постоянно се кара на фарове), че когато няма включени консуматори на ток (фарове, печка) падат още малко до към 600-700 някъде. Редактирано 1 Октомври, 2015 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2512 Отговорено 10 Октомври, 2015 Заради малката верига свалихме и картера. Не знам дали е било нужно, но го свалихме. Картера се сваля ако се сменя и малката верига, ако е само голямата, няма нужда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2513 Отговорено 24 Октомври, 2015 Това е шума преди смяната на веригите. https://youtu.be/c0hnVrSnEHs И след смяната. https://youtu.be/81Dr_g2cf34 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2514 Отговорено 24 Октомври, 2015 (Редактирано) Това е шума преди смяната на веригите. https://youtu.be/c0hnVrSnEHs И след смяната. https://youtu.be/81Dr_g2cf34 Резултата ти е отличен, шумът ти и преди не е много голям, но на втория клип има разлика...Ти май си сменил не само веригите. Аз смених само веригите, но при мен разликата е по-голяма преди и след, но не направих клипове. При мен шумът най-добре се чуваше отстрани, над гумата,защото нямам пластмасовия капак отдолу. Когато сменях веригите видях, че лагера на ролката на обтегача на ремъка има луфт, но нямах тогава лагер, та да го сменя. Сега съм купил (6303, в eBay e от £2 до 8) и при по-добро време ще го сменя. Ще опитам да го извадя с шайби, втулки и шпилка, или с крика и втулки...На работа имаме преса, но трябва един ден да съм без кола за да го занеса...Няма смисъл да се сменя цялата ролка (£35), а за целия обтегач да не говорим £120-150 Редактирано 24 Октомври, 2015 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2515 Отговорено 25 Октомври, 2015 Само двете вериги смених и единия носач на малката верига. Този път сложих и оригинално масло 0w30 в туби по един литър. За обтяжната ролка, аз преди време като не знаех и смених цялата ролка с обтегача. Реално ако е добре обтяжния механизъм сменяй само лагера или само ролката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2516 Отговорено 25 Октомври, 2015 За обтяжната ролка, аз преди време като не знаех и смених цялата ролка с обтегача. Реално ако е добре обтяжния механизъм сменяй само лагера или само ролката. Нали точно това казах, че ще направя...Нали за това са форумите, че да се обменят знания и опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2517 Отговорено 25 Октомври, 2015 JapCar, просто потвърждавам това което си написал. Но все пак първо си виж обтегача дали има биене и по-големи вибрации на ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2518 Отговорено 25 Октомври, 2015 JapCar, просто потвърждавам това което си написал. Но все пак първо си виж обтегача дали има биене и по-големи вибрации на ремъка. Няма биене и вибрации. Само когато няма ремък и клатя ролката с пръсти, има луфт. Дори шум няма, върви мазно, защото съм го пълнил с грес когато сменях ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2519 Отговорено 29 Октомври, 2015 Колеги, искам да сменя антифзира на колата преди зимата. Колко литра ще ми трябват ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2520 Отговорено 29 Октомври, 2015 (Редактирано) Четох някъде май в ръководството че събира 5,4литра. Аз го сменях скоро 5 литра ми беше напълно достатъчен, предвид че малко остава в системата. Аз съм с к24. Поздрви Редактирано 29 Октомври, 2015 от Mad`Head 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове