Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Централния отвор се разминава с 0,4 мм

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Говорих с майстора. Когато има толкова малка разлика не е препоръчително да се слагат всякакви видове втулки и тейпове, понеже няма как да де фиксира джантата и ще тресе. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте светва чека -9999 5001 0401 идеи ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте колеги,

Колата е сивик 7-ма фейс 5 врати, въпросът ми за много от Вас може да е смешен и нелогичен, но все пак... Блъснаха ме отзад в ляво, при което стопа е напълно повреден, изкривена ламарина и т.н. От вече 10 дена и повече търся стоп за фейс но неуспех. Прозвънях всяка една обява но няма(НОВ ми казаха без алтернатива 250лв)! За да се оправи ламарината ми трябва задължително здрав стоп, както и да е...един ден ще намеря, но до тогава въпроса ми е мога ли да сложа стопове от преди фейса за самото изправяне??? Засилих се да купувам но ми се видя, че има разлика в основата към бронята, ще си пасне ли или по принцип се сменя броня със стопове? Моля някой запознат да сподели мнение(опит)... Благодаря Ви предварително!

Edited by DGoranov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,можете ли да ми кажете при 7ма генерация фейслифт какви системи за сигурност притежава автомобила стоково? ABS,ESP? Да се избягват ли коли без ESP,особено като става дума за млад шофьор?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ми дава да си променя горния пост,забравих да питам и друго...Кой от двата варианта е по-удачен според вас?

1.Да се вземе 1.6 VTEC версията и да не и слагам ГИ,а да я карам така само на бензин(ще се кара в София главно и от време на време извънградско)

2.Да взема дизеловия 1.7 и да му направя чип-тунинг,който пише че вдига мощността от 100 на 130к.с и уж сваля леко разхода.

Май повече ме тегли към дизел + чип,но може ли това да създаде някакви ненужни ремонти?

Ако взема VTEC-а,разхода му приемлив ли е за градско?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Системите за сигурност са ABS, 4 бр. въздушни възглавници, колани и евентуално (много рядко) теглич. Това в кръга на майтапа. ESP няма, но доста често търговците го "бъркат" с EPS, което при 7ма Сивик е Electric Power Steering, т. е. електрическо серво. Ако лампата за EPS свети след стартиране на двигателя, значи има проблем.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vassilevv said:

Не ми дава да си променя горния пост,забравих да питам и друго...Кой от двата варианта е по-удачен според вас?

1.Да се вземе 1.6 VTEC версията и да не и слагам ГИ,а да я карам така само на бензин(ще се кара в София главно и от време на време извънградско)

2.Да взема дизеловия 1.7 и да му направя чип-тунинг,който пише че вдига мощността от 100 на 130к.с и уж сваля леко разхода.

Май повече ме тегли към дизел + чип,но може ли това да създаде някакви ненужни ремонти?

Ако взема VTEC-а,разхода му приемлив ли е за градско?

 

 

 

 

Ако търсиш икономия, най-удачно е бензин с газов инжекцион. Ще се движиш по-евтино отколкото на дизел. Но имай и предвид, че (в зависимост от километрите, които ще въртиш) газовата вероятно ще я избиваш първата година. Ако взимаш дизел, не мисли, че чип тунинг ще ти свали разхода. Той се прави за мощност, не за разход. При дизела имаш потенциално по-скъпи ремонти, така че там е малко късмет с избора. Мой личен избор е, че аз стар дизел на незнайни километри по-скоро не бих взел.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за бързите отговори! Павел,да може би си прав за старите дизели и мен нещо ме притеснява това,още повече че знанията ми като цяло са минимални и шанса да се наиграя е висок.Иначе не бих казал че търся на първо място икономия,но все пак да е приемливо положението.Дизела + чип ми звучи като цяло по-забавно за каране заради по-високия въртящ момент,но може би ще се насоча към бензина и ще си го карам така 1-2г и после ще скоча на нещо по-мощно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зависи от стилът на шофиране. Когато карам само за кеф на мен лично ми доставя удоволствие да сменям повече скорости, да изравнявам обороти, да си играя малко повече с краката… Това не е съвсем на лице с дизела, най-малкото защото няма да ти е много нужно да сваляш предавки с по-големия въртящ момент. Провокират различен стил шофиране и не мога да кажа, че универсално единият е за предпочитане – зависи от предпочитанията на шофьора. За предимно спкойно градско, да, турбинката е по-приятна от това да качваш обороти и да събираш погледи и смехове. Но ти (съдя по преден пост) си по-млад шофьор, може би говорим за първа кола? Скромно мисля, че за първа кола е по-подходяща надеждна кола, която да не ти бърка в джоба твърде много, която да те научи да „работиш“, за да вземеш повече от двигателя вместо мързеливо само да натиснеш педала. Според твоите приоритети може и да е фактор екологията във въпроса стар бензин или дизел. Особено включвайки чип в картинката (сещам се за всяко протягане към бутона за рециркулиране на въздуха като съм на светофар зад някое тди).

 

Иначе си е въпрос на вкус казало кучето и си облизало задника. А аз си карам кораба с автомата и давам акъли, хаха.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно прав си,че говорим за първа кола и има доста смисъл в това което казваш за разликата между двата вида двигатели.Със сигурност търся на първо място надеждна кола,и то не толкова от финансово естество,колкото това че изобщо не ми се занимава с майстори,сервизи и т.н,като се знам че нищо не разбирам кой знае как ще ме лъжат...надявам се разума в мен да надделее и да взема заложа на надеждността🙂 А на тази бензиновата версия все пак може ли да и се направят някакви леки подобрения с цел повишаване на мощността,ако ще е и с малко да е? Гледам че някои хора си слагат някакви спортни филтри и т.н,имат ли ефект? Също така,има ли смисъл да се зарежда от по-скъпия бензин ако търся малко повече мощност?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

За малък атмосферен бензинов двигател като този няма да усетиш нищо от спортен филтър – най-много да направи компромис с пречистването на въздуха, който двигателя „диша“. За малки модификации за мощност нямаш много варианти според мен. Най-осезаема разлика в ускорение и динамика ще усетиш като возиш максимално малко боклуци в багажника (по-малко тегло, което да ускоряваш). За по-скъпия бензин, колеги, които карат с този двигател, трябва да кажат. Ако има разлика, не мисля, че ще е нещо особено осезаемо. В това отношение турбинираният дизел определено има повече потенциал за лесен ъпгрейд на мощността.

Edited by Pavel_Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вземи си 2литра като този например https://www.cars.bg/offer/c3220499

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.11.2018 г. at 11:09, brokofil написа:

С нови :D

 

На 5.12.2018 г. at 22:51, kiril9666 написа:

Здравейте, някой намери ли решение за шибаното стържене около 2к оборота, щото ще се побъркам скоро и ще я засиля някъде.

Абсолютно логичен отговор... 😂 👌👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все още се колебая между Корола 2004 и Сивик (хеч или седан) - също и Хюндай i30 2009. Като комфорт/возия и проходимост и разход - имат ли съществени разлики?
ПП: Има ли разлики в седановата версия на Civic (най-красивата за мен)? И защо е толкова рядка - за 1.6i бензин - срещам някакви хибриди...
Избягвам комбито заради по-високия разход/двигател и по-трудното маневриране.
 

Парното зимата бързо ли загрява?


Питам се дали на хеча - може да се свали предната пасажерска седалка с идеята да се спи вътре (1,7м височина), На корола комби става и само задните да са спуснати.
Лесно ли се демонтира? Друг е въпроса дали нивото при задните ще е еднакво или и тях ще трябва да се отвиват?

Снимката е примерна (корола 2017)

corolla-im-test-drive-review38.jpg

 

Edited by hakama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Дали са взаимозаменяеми фаровете от преди и след фейслифта или имат някакво разминаване?

Ако някой има опит, моля да сподели. 

 

Благодаря!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На форма се напасват, обаче трябва да се преправи цялата ел. инсталация, понеже са с различни крушки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, birev написа:

На форма се напасват, обаче трябва да се преправи цялата ел. инсталация, понеже са с различни крушки.

Значи слагането на LED крушки ще е малко по-трудно, отколкото си мислех :(.. но пък не звучи невъзможно. Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...