SkyWalker 37 #1841 Отговорено 11 Декември, 2014 Колеги, тъй като по-нагоре стана дума за корите по дизеловите мотори да ви попитам: Някой случайно да знае на бензинов Сивик (D16V1 мотор), дали може да се сложи тази кора под мотора: Спешно ми трябва да знам, за да преценя дали да я купувам или да не давам грешни пари. Все ми се иска да сложа някаква допълнителна защита отдолу, че бензинката е съвсем гола долу, в сравнение с дизеловите. Благодаря предварително за помощта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1842 Отговорено 11 Декември, 2014 Много прилича на тази с която е моята ама така е трудно да се определи.Тази за този модел ли я дават?Моята я скъсах миналата зима в едни снежни коловози и я свалях да я кърпя и по спомени беше нещо такова ама не мога да кажа със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #1843 Отговорено 11 Декември, 2014 Сутрин на студено работи доста грубо моя двигател ,като запаля докато качи маслото ,първите 4-5сек е трактор после веднага затихва. И сега като паднаха градусите ,подгравям по 2-3 пъти и пали маалко по-трудно все едно стартера превърта 4-5 пъти. Друго .. като го загася ми разклаща колата. (на загрял двугател ,някой да не си помисли че си го паля ей така ,за разнообразие ) При вас така ли е ? При мен е същата работа от 2-3 седмици насам, като добавим и за по-весело един облак бял пушек при първото палене за деня (вероятно неизгоряла нафтичка)...Любопитна съм да видя какво мислят колегите Този въпрос съм го мислил и съм го измислил.Динамото има нужда от ролка с фройлайф и всичко ще си дойде по местата с разклащането при палене и гасене и не само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NaskoMonev 1 #1844 Отговорено 11 Декември, 2014 Колеги, тъй като по-нагоре стана дума за корите по дизеловите мотори да ви попитам: Някой случайно да знае на бензинов Сивик (D16V1 мотор), дали може да се сложи тази кора под мотора: Спешно ми трябва да знам, за да преценя дали да я купувам или да не давам грешни пари. Все ми се иска да сложа някаква допълнителна защита отдолу, че бензинката е съвсем гола долу, в сравнение с дизеловите. Благодаря предварително за помощта! Не се подлъгвай по тези сайтчета.. Според мен де.. В повечето сервизи даже и няма да поискат да ти монтират подобен тип кора.. Аз доста се порастърсих за тая кора и бая се поизмъчих.. Да ти кажа честно поне до сега каквото съм видял, най- добре е да се купи нова оригинална. Другото е да имаш познат с морга или някой който се занимава подобни неща.. Или ако имаш много голям късмет да намериш някой, който случайно си е ударил колата и има такава кора и нищо не разбира и да ти даде кората или подобни пластмаси за 5-10 лв., защото му е неудобно да ти вземе даже някакви пари за тези неща.. Ако ме светнете как да качвам снимки ще ви покажа какъв е точно моя проблем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #1845 Отговорено 11 Декември, 2014 Благодаря за отговорите! При мен се случва често дори и през по-малки локви. Проблема е, че всичко е много оголено при десния подкалник и кората отдолу явно не е оригиналната и не закрива всичко както трябва. На практика пистовия ремък си е отвън, всичко влиза там. Кал, вода и т.н. Като се намокри свири доста, все едно не е сменян. Особено сега зимно време е и много влажно в Бургас и не може да изсъхне с часове. Трябва да карам поне 1-2 часа да изсъхне то да няма други локви. Някой не се ли сеща за алтернатива на тази кора? Някой да изработва по поръчка? здравей колега ремакът не трябва да свири когато се намокри ако е нов и добре опънат. Така че пробваи да го оптегнеш ако има вариант и ако няма ефект значи е износен .Тогава наи добре сложи един нов и няма да имаш проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1846 Отговорено 11 Декември, 2014 botevist1912 Чшшш - да не ти тече картера колега къде побра 4.5 литра - някой те е метнал Двигател D16V1 Капацитет : Капачка на маслото 3,5 литър : Капачка на филтър 0,2 литър choro Повече от 4 литра няма нужда освен ако не ти трябва да доливаш ..... Моя грешка, сега погледнах и тубата ми е 4 литра. Сори, че подведох колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #1847 Отговорено 11 Декември, 2014 Дравейте колеги.Някой да знае?тези водо подгревни свещи при колко градоса се включват.Проверих ги със пробна лампа всички си рааботят обаче когато свържа пробната лампа към кабела които влиза в самата свещ и пусна климатика градусите на топло и вентилатора на някоя степен, нищо не се случва.Имали определени градуси на блока,при които трябва по този кабел да тръгне+ благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NaskoMonev 1 #1848 Отговорено 11 Декември, 2014 Благодаря за отговорите! При мен се случва често дори и през по-малки локви. Проблема е, че всичко е много оголено при десния подкалник и кората отдолу явно не е оригиналната и не закрива всичко както трябва. На практика пистовия ремък си е отвън, всичко влиза там. Кал, вода и т.н. Като се намокри свири доста, все едно не е сменян. Особено сега зимно време е и много влажно в Бургас и не може да изсъхне с часове. Трябва да карам поне 1-2 часа да изсъхне то да няма други локви. Някой не се ли сеща за алтернатива на тази кора? Някой да изработва по поръчка?здравей колега ремакът не трябва да свири когато се намокри ако е нов и добре опънат. Така че пробваи да го оптегнеш ако има вариант и ако няма ефект значи е износен .Тогава наи добре сложи един нов и няма да имаш проблеми. Благодаря ти! Ремъкът е добре опънат. Всички ролки са старателно проверени и с тях няма проблеми. Първо сложих Континентал (смятам, че доста хубав ремък, дори и от добре познатите Гейтс), карах около 10000 хил. След това заложих на Дайко като по мек (понякога и по-евтините варианти са по-добри). Пак същата работа. При положение, че с един хубав ремък от сорта на Континентал, с който може да караш и 200000км. Не е в ремъка проблема, просто влиза вода, кал и т.н. Опитвал съм и какви ли не глупости от сорта да пръскам ремъка и ролките с ВД и разни смазки, който помагат, но временно. Като мина пак през вода и има много влага и пак свири.. Буквално ми писна.. Дай емайл да ти пратя снимки да видиш къде е проблема.. Просто никъде няма такива кори, къде ли не търсих и не звънях.. Още малко и ще прибегна до побългаряването и ще изрежа отнякъде парчето, което ми трябва и ще го сглобя.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
choro 0 #1849 Отговорено 11 Декември, 2014 Колеги, мерси за отговорите за маслото! Имам и друг въпрос. Като карам по магистралата, понеже волана не се върти много след време почва да скърца при леко завъртане и в двете посоки(все едно бавно отваряте някоя врата дето не са смазани пантите). Пробвал съм да спра, развъртам го хубаво наляво надясно и спира да скърца. В града го нямам този проблем заради повечето маневри, които се правят. Някой има ли идея от какво е това? Да не е тази прословута рейка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #1850 Отговорено 11 Декември, 2014 Добре,че някой ми обърна внимание и ми помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1851 Отговорено 11 Декември, 2014 (Редактирано) Не се подлъгвай по тези сайтчета.. Според мен де.. В повечето сервизи даже и няма да поискат да ти монтират подобен тип кора.. Аз доста се порастърсих за тая кора и бая се поизмъчих.. Да ти кажа честно поне до сега каквото съм видял, най- добре е да се купи нова оригинална. Другото е да имаш познат с морга или някой който се занимава подобни неща.. Или ако имаш много голям късмет да намериш някой, който случайно си е ударил колата и има такава кора и нищо не разбира и да ти даде кората или подобни пластмаси за 5-10 лв., защото му е неудобно да ти вземе даже някакви пари за тези неща.. Ако ме светнете как да качвам снимки ще ви покажа какъв е точно моя проблем.. Ей тия точно внасят полски кори (взимал съм от тях за Пасат и кората е дебела и здрава пластмаса). В сервизите махат корите за да си свършат работата и после някои умишлено не ги слагат. Ако се сетиш да ги питаш "къде ми е кората" "не ти трябва", защото ще ти се наложи пак да ги посетиш но доста по-скоро - нали така си вадят хляба. Nasko, като гледам снимките, които ми изпрати - липсва ти кората на подкалника Редактирано 11 Декември, 2014 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1852 Отговорено 11 Декември, 2014 (Редактирано) Отскоро ми се появи едно ръмжане откъм скоростната кутия. Когато е студена има едно приръмжаване, като ромолене на неутрално положение и при отпуснат съединител. Като го натисна - спира. Чува се значително около 2000 оборота, на скорост, когато започна да ускорявам. Като фиксирам газта на определени обороти и шума намалява. Когато колата и скоростната кутия позагреят, в статично положение шума не се чува, но когато е в статично положение и при отпуснат съединител напъна скоростния лост, отново започва да се чува.За лагер на първичния вал на скоростната кутия ли да мисля или за лагера на маховика? Лагерът на притискателя е сменян преди 1000км с LUK, та гаранция не е от него. Редактирано 11 Декември, 2014 от srptng000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1853 Отговорено 12 Декември, 2014 Относно трудното палене + лек бял пушек = Подгревни свещи ... При мен беше същата работа ... И като ги сменях 2 от подгревните ми свещи бяха със счупен връх Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #1854 Отговорено 12 Декември, 2014 Привет, колеги! Днес съвсем случайно забелязах в задната част на колата отдолу едно цилиндрично нещо, което не ми е ясно какво е всъщност... Намира се зад резервоара и има вход и изход с тръби. Прилагам и снимка: Ще съм благодарен ако някой да ме осветли по въпроса! (Колата я имам отскоро и все откривам нещо ново по нея ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1855 Отговорено 12 Декември, 2014 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17089&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2003&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6S&nplblk=B__0400Номер 5 - филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1856 Отговорено 12 Декември, 2014 srptng000 ,сваляй скоростите за ревизия на лагерите ,може вече да не е само на първичния вал лагера тръгнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1857 Отговорено 12 Декември, 2014 къде отиде ти бе, брато? казах отскоро... как си заминават лагери на скоростна кутия за 2 седмици?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #1858 Отговорено 12 Декември, 2014 До choro Ако скърцането се чува все едно , че е от волана , провери си тампоните на макферсона ( горе с лагерите). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #1859 Отговорено 12 Декември, 2014 Всичко за Сивик 7 генерация didi0o, Виж това: Публикувано от Jorko. на 07 март 2010 - 18:27 в Технически въпроси Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от:1. Включено копче за климатика 2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо 3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен. При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Опитайте Мисля, че се включват под 5оС 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #1860 Отговорено 13 Декември, 2014 Здравейте колеги, Някой случайно да знае ангренажният комплект за d14z6 мотора какви пари е. Да се приготвя психически за отпускане на средства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #1861 Отговорено 13 Декември, 2014 Здравейте колеги, Някой случайно да знае ангренажният комплект за d14z6 мотора какви пари е. Да се приготвя психически за отпускане на средства. Ремъкът е евтин, но ролката е скъпа... По спомени, като обслужвах моята, комплектът беше около 200 и малко лева (Gates), като по-голямата част от сумата е за тъпата ролка... Прибави и за труд и тегли чертата. Доколкото знам, няма съществена разлика в цената за 1.4 и 1.6.. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1862 Отговорено 13 Декември, 2014 То хубаво 200 лв говориш ама ролката може да не е за смяна. Моята при първото обслужване не я смених и досега нямам проблеми вече почти 4 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #1863 Отговорено 13 Декември, 2014 То хубаво 200 лв говориш ама ролката може да не е за смяна. Моята при първото обслужване не я смених и досега нямам проблеми вече почти 4 години. Да, така е, ако смени само ремъка, ще излезе доста тънко, но поне за мен винаги е било правило, че тези неща се сменят комплект, за да ми е по-мирна главата. Още повече, че ставаше въпрос за току що купена кола, нов внос - няма как да знаеш този преди теб какви ги е вършил... Един колега в работата ми например си купи преди 3 години HR-V, и си я кара без проблеми и до днес без да е сменял ремъци или ролки (според него "изглеждали ОК", когато я купувал и затова не ги сменял). Тъй че всеки си действа на своя отговорност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1864 Отговорено 13 Декември, 2014 Много добре - ами ако блокира "добре" изглеждащата ролка колко ще струва ремонта на потрошения двигател ? :yes: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #1865 Отговорено 13 Декември, 2014 (Редактирано) Именно! Затова по-горе на въпроса на колегата, отговорих с цена за цял комплект ангренаж + ролка. Аз лично никога не пестя от такива интервенции, защото след това излиза двойно, тройно и т.н. Между другото по същия начин действам и със всички симетрични системи по колата - ако едната страна дефектира и следва ремонт, правя автоматично и другата, макар и тя да е все още здрава (въпреки че много хора не виждат смисъл в това). Досега тази стратегия винаги ми е спестявала главоболия и нито един път не съм почувствал "че съм се минал"... Поздрави! Редактирано 13 Декември, 2014 от SkyWalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #1866 Отговорено 14 Декември, 2014 Никой ли не може да сподели някакво мнение по случая. Проверих водоподгревните свещи си работят, а парното продължава да духа леко топло. Всички филтри са сменени. Днес връщах и ръчно в двигателния отсег кранчето с което се регулира топло/студено и все същото. Възможно ли е дори и да го движа то да не се върти вътре достатъчно и да не пропуска необходимото количество антифриз, което да преминава. Отностно прекъсването на колата продължава да си го прави. Закачахме я на компютър не показва никакви грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #1867 Отговорено 14 Декември, 2014 Никой ли не може да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1868 Отговорено 14 Декември, 2014 За играенето на оборотите - виж си на първо време всички тръби след дебитомера дали за плътно стегнати една за друга. Възможно е да гълта въздух след дебитомера, който въздух остава неотчетен, и за тва да е играенето.За парното - сигурен ли си, че на кнобката за реглаж на температурата жилото е закачено за лоста на парното? Дизела загрява бавно зимно време, парното също. При мен чак след 10-тина минути става жега вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #1869 Отговорено 15 Декември, 2014 За играенето на оборотите - виж си на първо време всички тръби след дебитомера дали за плътно стегнати една за друга. Възможно е да гълта въздух след дебитомера, който въздух остава неотчетен, и за тва да е играенето.За парното - сигурен ли си, че на кнобката за реглаж на температурата жилото е закачено за лоста на парното? Дизела загрява бавно зимно време, парното също. При мен чак след 10-тина минути става жега вътре. Благодаря ти, ще погледна за тръбите след дебитомера, а отностно парното съм сигурен защото го бутах на ръка за да видя дали се движи и отделно разглобих цялата средна конзола на колата за да проследя движението на всички жила и си функционират нормално. Термостата е сменяван преди 3-4 години освен той да се е развалил. Колата си загрява точно за 2,5 км температурата на стрелката сочи малко под средата, което мисля че е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1870 Отговорено 15 Декември, 2014 Е ако двигателя е загрял и не ти топли парното вероятно радиаторчето му е запушено и се налага неговата смяна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stuf4o 1 #1871 Отговорено 15 Декември, 2014 Предполагам радиаторчето се намира зад жабката, където са и филтрите за купето. Някой дали може да каже как, ако може да се почисти или, ако не може как се разглобява за да се подмени и съответно цената му. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1872 Отговорено 16 Декември, 2014 (Редактирано) Ако наистина е запушено радоаторчето свалянето е сложно - като на повечвто коли. Най добре прескочи до сервиз Омбре. Не съм свалял точно такова. Редактирано 16 Декември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1873 Отговорено 17 Декември, 2014 Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …?? След като ти прочетох поста реших да видя моята как е след дъждовете,ужас,багажника мокър,гредите мокри и тавана мокър.Ей на това му се вика теч,някой може ли да сподели евентуално от къде е?Водата се е стичала от към тавана по гредите до багажника и по фазерният таван посока предницата. Понеже никой не се включи ще си отговоря сам.От антената беше,разкачане на тавана откъм багажника,демонтаж на антената,полиуретанов силикон м/у антената и тавана и зглабяне.За сега 3ти ден е сухо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #1874 Отговорено 17 Декември, 2014 Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …?? След като ти прочетох поста реших да видя моята как е след дъждовете,ужас,багажника мокър,гредите мокри и тавана мокър.Ей на това му се вика теч,някой може ли да сподели евентуално от къде е?Водата се е стичала от към тавана по гредите до багажника и по фазерният таван посока предницата. Понеже никой не се включи ще си отговоря сам.От антената беше,разкачане на тавана откъм багажника,демонтаж на антената,полиуретанов силикон м/у антената и тавана и зглабяне.За сега 3ти ден е сухо. И аз слагах силикон навсякаде,пантата на багажника,тапата на кабелите,някакви снадки под лентата на тавана и водата намаля леко…Не съм се сещал за антената , но ако излезе от там ще те черпя....направо ми гръмна главата да мисля откъде може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1875 Отговорено 17 Декември, 2014 Ако ще слагаш слагай силикон който остава еластичен след като исъхне,ако е такъв който се втвърдява може да протече и повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #1876 Отговорено 17 Декември, 2014 Е да много ясно,дано излезе от антената и при мен въпреки че тавана и гредите не съм забелязал да са мокри.Водата сълзи от капачето зад стопа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kofeto_civik 0 #1877 Отговорено 19 Декември, 2014 Здравейте колеги.Някой да има бензинка 1.6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sky_Walker 2 #1878 Отговорено 19 Декември, 2014 Здравейте колеги.Някой да има бензинка 1.6?Привет, колега! Аз търкалям отскоро една такава красавица. Май сме малцинство с бензиновите седмици, но и за миг не съм съжалил досега за избора на двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #1879 Отговорено 20 Декември, 2014 И аз съм с бензинка 1,6 и също много си я харесвам. Та по този повод да попитам, че с търсачката нищо не излезе. 1. Загасна ми частта от таблото с датчиците на температурата и безина. Предполагам, че са изгоряли крушките, а не бушон или нещо такова. Как се сменят тези крушки? 2. Има леко скърцане в педала на съединителя, което много ме дразни. Пробвах да сложа в основата малко финно масло но пак се появява тази досада. Слувало ли ви се е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1880 Отговорено 20 Декември, 2014 И аз съм с бензинка 1,6 и също много си я харесвам. Та по този повод да попитам, че с търсачката нищо не излезе. 1. Загасна ми частта от таблото с датчиците на температурата и безина. Предполагам, че са изгоряли крушките, а не бушон или нещо такова. Как се сменят тези крушки? 2. Има леко скърцане в педала на съединителя, което много ме дразни. Пробвах да сложа в основата малко финно масло но пак се появява тази досада. Слувало ли ви се е това? 1.дърпаш черната пластмаса около таблото,излиза доста лесно ,няма никакви крепежи.После развиваш 2 болтчета в долната част и едно в горната.Таблото излиза напред,но си свали волана най-долу.Крушките ще видиш в задната част на цокли 2.смазваш с WD ,може и с грес - няма оправия от това.Трябвало е да сложат един маншон там пълен с грес и щеше да се реши проблема ,но.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове