Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Моля колегите с дизеларки да направят един тест :) На място помпиш спирачката около 20-30 секунди светва ли ви (!) - тази лампа ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Проблем ли е да се кара лятото с вода колата, предишната я карах така - лятото с вода, зимата изцяло с антифриз без никаква вода? 

 

...

 

Не е добре да се кара само с вода, защото нямаш никаква антикорозионна защита.

Ако ползваш готов за употреба антифриз не се добавя вода, но ако е концентрат задължително

се налива, колкото по-чиста е водата толкова по-добре.

 

Антифриза дори синия спокойно си кара 3 години, а червения поне 5. Няма смисъл всеки сезон да го

хвърляш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Оригинални амортисьори Monroe ми предлагат за Сивик 2004 1.6i.Някой слагал ли е от тях, да каже хубави ли са? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е забелязал че като пусне на 4 степен парното зимата на загрял двигател и стрелката на температурата на мотора от нормална ,почва постепенно да пада почти до долната черта?Аз смених термостата и мислех че е било от него , обаче след няколко дена пак почна -май нещо охладителната система не е изчислена както трябва,на предишната ми хонда нямаше такива работи,стрелката като залепнеше малко под средата и никаква причина не можеше да я мръдне оттам ,освен случая като взе да загрява повече и смених термостата и пак нямах грижи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля колегите с дизеларки да направят един тест :) На място помпиш спирачката около 20-30 секунди светва ли ви (!) - тази лампа ??

Мдам мига мига ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих няколко сервизни ръководства за Сивик 7, но в нито едно не присъстваше версията EV1 известна още като TYPE S 2.0. На някой да му се намира такова? Май тази версия не е много разпространена във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти трябва за EV1 ?! Нещо конкретно ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да разгледам сервизното. Ако някой има такава да даде някакви отзиви и дали има нещо по-специална на което да обърна внимание при покупка. Проблем характерен за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ще си сменям маслото на скоростната кутия.Кажете някакво хубаво масло или какво е оригиналното и ако някои си го е сменял да каже долу-горе колко струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda MTF- събра към 1.5 литра в моята кола, цената за литър е 29.50

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , онзи ден закачих колата на диагностина(мои приятел има лаптоп и програма) , та излезнаха грешки Р1550 и Р1551 ? Може ли някой да каже , кои точно са грешките , че на нас не ни излязоха ? Колата е Хонда Сивик 2004 год феис лифт (от скоро е моя собственост ) . Момчето дето я купих каза , че веднъж му е светнала лампата на двигателя (той за 3 години е минал 17 хил.км само и то почти всичко градско , което си е зле за дизела) и тогава сложил добавка и почнал само да зарежда на Шел В Пауър дизел лампата угаснала и повече нямал проблем . Та мисълта ми е , дали това са натрупаните грешки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И има ли някой колега  да сподели как се сваля километража , имам изгоряла крушка на оборотомера и много ме дразни . В предни постове на тази тема видях , че се говори за сваляне но на централната конзола , но никъде не видях и не разбрах как точно се сваля километража.  Също лампичката на купето , дали се мушка с тънка отверчица м/у пластмасата и стъкалцето докато е на офф?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1550 по принцип е за клапан Н75 ... колата влиза ли в авариен режим ?? 1551 намирам само че е свързано с акумулатора 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И има ли някой колега  да сподели как се сваля километража , имам изгоряла крушка на оборотомера и много ме дразни . В предни постове на тази тема видях , че се говори за сваляне но на централната конзола , но никъде не видях и не разбрах как точно се сваля километража.  Също лампичката на купето , дали се мушка с тънка отверчица м/у пластмасата и стъкалцето докато е на офф?

Сваляш волана надолу , издърпваш черната пластмаса тя излиза лесно , имаш 3 болчета , откачаш буксите и отзад на черни цокалчета с въртене се вадят / слагат крушките ... Самата крушка я хващаш с клещи и без да стискаш я изваждаш от цокала , слагаш новата за 5ст.  и въртиш . Сменяй ги всичките наред 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте търся си хонда сивик  7 генерация до 4000 лева ако може да помогнете с предложения ще съм  ви благодарен.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте търся си хонда сивик  7 генерация до 4000 лева ако може да помогнете с предложения ще съм  ви благодарен.   :)

Забрави за сега. Или чакай още някоя година за да паднат цените толкова. Обикаляй автокъщите и гледай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И има ли някой колега  да сподели как се сваля километража , имам изгоряла крушка на оборотомера и много ме дразни . В предни постове на тази тема видях , че се говори за сваляне но на централната конзола , но никъде не видях и не разбрах как точно се сваля километража.  Също лампичката на купето , дали се мушка с тънка отверчица м/у пластмасата и стъкалцето докато е на офф?

Сваляш волана надолу , издърпваш черната пластмаса тя излиза лесно , имаш 3 болчета , откачаш буксите и отзад на черни цокалчета с въртене се вадят / слагат крушките ... Самата крушка я хващаш с клещи и без да стискаш я изваждаш от цокала , слагаш новата за 5ст.  и въртиш . Сменяй ги всичките наред 

 

Мерси колега , смених крушките и всичко си дойде на мястото (то доста лесно се свалял километража) . Така за грешките , за авариен режим не ми влиза е аз я карам от няколко дни. Пича каза , че веднъж му е влезнала и сложил добавка и почнал да кара само с Шел В Пауър и повече не му е светвала лампата(но той е карал само и предимно градско) . За другата грешка за акумулатора , каза че алтернатора му е бил заминал . Откарал я е на сервиз и са му казали , че четчиците са му сменили (на моя стар Сивик и аз ги смених тях) и предполагам от там е и останала грешката Р1551 :punk:   Айде поздрави пък малко по-натам ще кача снимки :) А иначе аз по-принцип исках сега да взема бензинче , обаче не намерих читава Феис-лифтова и пак си взех познатата нафтова печка

Редактирано от maldezzar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !!! Значи само ряз ... .. . . да не запича коравата турбинка :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска както си карам и светна лампата за свещите и не иска да изгасне постоянно свети ? Някакви идей от какво може да е? ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размърдах под капака релетата извадих ги и ги сложих пак и изчезна постоянно светещата лампичка на таблото за свещите . Преди да го направя премерих дали докато свети греят или просто си свети . Е не грееха :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очаквай пак да светне. Ето при мен от какво беше http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=448807 - вече четвърта година не е светвала

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакви проблеми за сега. Аз мойта я продавам , искам да взема бензин . В момента се стекоха така нещата , че ще я карам много малко и предимно градско  . За разлика до скоро минавах поне 300км и то повечето извънградско (на седмица) . Сега сигурно няма да има и 100 км . Та ако има желаещ дето иска дизелче , феис лифтова  и му се прави бартер съм съгласен ако трябва и да доплатя . Нещо снимки не мога да кача  за да я видите :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой дали знае има ли възможност за слагане на багажник на покрива. Става дума не за тези греди които се подпъхват при вратите, а нещо което да се намъкне в лайсните по тавана?

Редактирано от Nasko 1.4is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой свалял ли е рамената на чистачките? Развих гайката и дотам. Не мога да го извадя. Някоя особеност ли има? Пробвах и с лост,пъхнах го под ябълката,не помръдва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На друга кола съм ги вадил с малка скоба за лагери. И трябва с нещо да се бележи позицията преди да се свалят, че после да не излизат извън стъклото  :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На друга кола съм ги вадил с малка скоба за лагери. И трябва с нещо да се бележи позицията преди да се свалят, че после да не излизат извън стъклото  :biggrin:

Благодаря, нямаше да се сетя. Честно казано шофьорската искам да я преместя малко нагоре, за да чисти почти до края на стъклото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета какви са вариантите да се извадят от Сивика 1.7 цдти едни 160-180 кончета да кажеме ? Смяна на интеркулер,турбо , генерация,махане на ЕГР-то ,ремап?? И има ли някой дето си е играл да прави силов тунинг :punk:

Редактирано от maldezzar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се докара до 220 кончета (може и магаренца) ... но ... ще струва точно ... 220 лефа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, по-напред в темата колега е писал, че е направил своята 1.7ctdi 160к.с. и доколкото си спомням промените, които беше споменал не ми изглеждаха като да е минал с 220лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=g1852nHYRck Преди това съм писал какво съм правил по-колата ... Но най-добрия вариант за това 1.7 е хибдридно турбо 1752 с един челен кулер на 1.4бар-а имаш 160 коня 350нм , на 1.6бар-а 180 коня 380нм...Нов съединител на 1.5 бар-а си приплъзва , за това по-голям или керамичен 

 

post-24851-0-54060400-1410300098_thumb.jpg

мойта е готова , ще я слагам след няколко дни , а това е разликата 

 

post-24851-0-46040200-1410300079_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=g1852nHYRck Преди това съм писал какво съм правил по-колата ... Но най-добрия вариант за това 1.7 е хибдридно турбо 1752 с един челен кулер на 1.4бар-а имаш 160 коня 350нм , на 1.6бар-а 180 коня 380нм...Нов съединител на 1.5 бар-а си приплъзва , за това по-голям или керамичен 

 

Публикувано изображение10638174_843245525709167_1158586836_n.jpg

мойта е готова , ще я слагам след няколко дни , а това е разликата 

 

Публикувано изображение10685225_843245495709170_917752417_n.jpg

Колега може ли да ме ориентираш за цени , да кажеме при тебе колко илезне ? А иначе като я направиш , направи измервания от 0-100 км/ч какво време ще даде предполагам около 8 секунди . И ако не  ти е проблем може да ми драснеш на лична , какво си сложил  и колко пари ,  и доволен ли си от резултата :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колети, 

 

има ли някой от вас, който е сменял джантите на хондичката с такива с по-малък офсет? Хондето е със стоманени джанти с ЕТ 45, а искам да я обуя с лети с ЕТ35. Работата е там, че е "обута"  и с по-високи гуми (195/65/15, вместо 195/60/15). Та ако има някой, който е извършил такава манипулация нека сподели дали е била успешна, че да не се налага само да се събуваме и обуваме при гумаджията :)

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Предстои ми да се сдобия с първата си кола - Honda Civic 2003 1.7 CTDi - 100 к.с. Искам преди финализирането на сделката да я откараме за преглед в сервиз. Т.к. колата се намира в Благоевград случайно някой да знае там добър сервиз или майстор, който да свърши работата?

Иначе количката изглеждаше много запазена отвън и отвътре. Единствено съединителя се оказа много твърд, отлепва си, но е много тежък педала, което за жена не е много ок. Собственика ми заобяснява, че моделите от 2003 и 2005 имали някакви пружинки, които се били смазвали и се пооправял педала, но не знам дали да му вярвам. Ако се окаже, че за да я карам градско ще трябва да сменям съединител ... е доста неприятен момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Предстои ми да се сдобия с първата си кола - Honda Civic 2003 1.7 CTDi - 100 к.с. Искам преди финализирането на сделката да я откараме за преглед в сервиз. Т.к. колата се намира в Благоевград случайно някой да знае там добър сервиз или майстор, който да свърши работата?

Иначе количката изглеждаше много запазена отвън и отвътре. Единствено съединителя се оказа много твърд, отлепва си, но е много тежък педала, което за жена не е много ок. Собственика ми заобяснява, че моделите от 2003 и 2005 имали някакви пружинки, които се били смазвали и се пооправял педала, но не знам дали да му вярвам. Ако се окаже, че за да я карам градско ще трябва да сменям съединител ... е доста неприятен момент.

Пълни глупости , съединителя ти е за смяна и добре да не се кара така че ще изтърват помпите !!

Редактирано от jiktakof
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам мнението на колегата, и моя беше корав като я купих и след смяната стана мек! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от:

1. Включено копче за климатика

2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо

3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен.

При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Публикувано изображение

Опитайте Публикувано изображение

Когато се включат водоподгревните свещи включва ли се и компресора на климатика,защото при тази последователност,която описвате ми се включва и компресора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора на климатика е със съединител, който при температури под 18оС нормално би трябвало да е отделил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя пък беше мек но почна да приплъзва и след смяната с зелено Валео беше мек като перце няколко дена и после пак така ,но засега не прави номера и отделя с една идея по-надолу!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Хонда - при износването на феродовия диск на съединителя не се променя хода (разстоянието на отлепването на педала от пода), а само неговата твърдост. Колкото е по-твърд, толкова повече се приближаваш до неговата смяна. Изпитано и проверено: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=411224

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли е да сменя проблемния соленоид, който контролира вакуума към турбото на дизела от преди фейслифта?Върнах си оригиналните части, че ше я хвърлям. Чистих турбото, чистих всякви сензори, но не съм проверявал на вакуум помпа волтажа по соленоида, мап-а и т.н. Въпреки раздвижената геометрия, продължава да минава в авариен режим след 3000 оборота на 3-та предавка и нагоре, а искам да я накарам да работи, за да я продам адекватно тази и 5-тата генерация и да се приключва сагата с тия хонда чекии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...