Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Централния отвор се разминава с 0,4 мм

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с майстора. Когато има толкова малка разлика не е препоръчително да се слагат всякакви видове втулки и тейпове, понеже няма как да де фиксира джантата и ще тресе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте светва чека -9999 5001 0401 идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

Колата е сивик 7-ма фейс 5 врати, въпросът ми за много от Вас може да е смешен и нелогичен, но все пак... Блъснаха ме отзад в ляво, при което стопа е напълно повреден, изкривена ламарина и т.н. От вече 10 дена и повече търся стоп за фейс но неуспех. Прозвънях всяка една обява но няма(НОВ ми казаха без алтернатива 250лв)! За да се оправи ламарината ми трябва задължително здрав стоп, както и да е...един ден ще намеря, но до тогава въпроса ми е мога ли да сложа стопове от преди фейса за самото изправяне??? Засилих се да купувам но ми се видя, че има разлика в основата към бронята, ще си пасне ли или по принцип се сменя броня със стопове? Моля някой запознат да сподели мнение(опит)... Благодаря Ви предварително!

Редактирано от DGoranov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,можете ли да ми кажете при 7ма генерация фейслифт какви системи за сигурност притежава автомобила стоково? ABS,ESP? Да се избягват ли коли без ESP,особено като става дума за млад шофьор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми дава да си променя горния пост,забравих да питам и друго...Кой от двата варианта е по-удачен според вас?

1.Да се вземе 1.6 VTEC версията и да не и слагам ГИ,а да я карам така само на бензин(ще се кара в София главно и от време на време извънградско)

2.Да взема дизеловия 1.7 и да му направя чип-тунинг,който пише че вдига мощността от 100 на 130к.с и уж сваля леко разхода.

Май повече ме тегли към дизел + чип,но може ли това да създаде някакви ненужни ремонти?

Ако взема VTEC-а,разхода му приемлив ли е за градско?

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системите за сигурност са ABS, 4 бр. въздушни възглавници, колани и евентуално (много рядко) теглич. Това в кръга на майтапа. ESP няма, но доста често търговците го "бъркат" с EPS, което при 7ма Сивик е Electric Power Steering, т. е. електрическо серво. Ако лампата за EPS свети след стартиране на двигателя, значи има проблем.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, vassilevv said:

Не ми дава да си променя горния пост,забравих да питам и друго...Кой от двата варианта е по-удачен според вас?

1.Да се вземе 1.6 VTEC версията и да не и слагам ГИ,а да я карам така само на бензин(ще се кара в София главно и от време на време извънградско)

2.Да взема дизеловия 1.7 и да му направя чип-тунинг,който пише че вдига мощността от 100 на 130к.с и уж сваля леко разхода.

Май повече ме тегли към дизел + чип,но може ли това да създаде някакви ненужни ремонти?

Ако взема VTEC-а,разхода му приемлив ли е за градско?

 

 

 

 

Ако търсиш икономия, най-удачно е бензин с газов инжекцион. Ще се движиш по-евтино отколкото на дизел. Но имай и предвид, че (в зависимост от километрите, които ще въртиш) газовата вероятно ще я избиваш първата година. Ако взимаш дизел, не мисли, че чип тунинг ще ти свали разхода. Той се прави за мощност, не за разход. При дизела имаш потенциално по-скъпи ремонти, така че там е малко късмет с избора. Мой личен избор е, че аз стар дизел на незнайни километри по-скоро не бих взел.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори! Павел,да може би си прав за старите дизели и мен нещо ме притеснява това,още повече че знанията ми като цяло са минимални и шанса да се наиграя е висок.Иначе не бих казал че търся на първо място икономия,но все пак да е приемливо положението.Дизела + чип ми звучи като цяло по-забавно за каране заради по-високия въртящ момент,но може би ще се насоча към бензина и ще си го карам така 1-2г и после ще скоча на нещо по-мощно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от стилът на шофиране. Когато карам само за кеф на мен лично ми доставя удоволствие да сменям повече скорости, да изравнявам обороти, да си играя малко повече с краката… Това не е съвсем на лице с дизела, най-малкото защото няма да ти е много нужно да сваляш предавки с по-големия въртящ момент. Провокират различен стил шофиране и не мога да кажа, че универсално единият е за предпочитане – зависи от предпочитанията на шофьора. За предимно спкойно градско, да, турбинката е по-приятна от това да качваш обороти и да събираш погледи и смехове. Но ти (съдя по преден пост) си по-млад шофьор, може би говорим за първа кола? Скромно мисля, че за първа кола е по-подходяща надеждна кола, която да не ти бърка в джоба твърде много, която да те научи да „работиш“, за да вземеш повече от двигателя вместо мързеливо само да натиснеш педала. Според твоите приоритети може и да е фактор екологията във въпроса стар бензин или дизел. Особено включвайки чип в картинката (сещам се за всяко протягане към бутона за рециркулиране на въздуха като съм на светофар зад някое тди).

 

Иначе си е въпрос на вкус казало кучето и си облизало задника. А аз си карам кораба с автомата и давам акъли, хаха.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно прав си,че говорим за първа кола и има доста смисъл в това което казваш за разликата между двата вида двигатели.Със сигурност търся на първо място надеждна кола,и то не толкова от финансово естество,колкото това че изобщо не ми се занимава с майстори,сервизи и т.н,като се знам че нищо не разбирам кой знае как ще ме лъжат...надявам се разума в мен да надделее и да взема заложа на надеждността🙂 А на тази бензиновата версия все пак може ли да и се направят някакви леки подобрения с цел повишаване на мощността,ако ще е и с малко да е? Гледам че някои хора си слагат някакви спортни филтри и т.н,имат ли ефект? Също така,има ли смисъл да се зарежда от по-скъпия бензин ако търся малко повече мощност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За малък атмосферен бензинов двигател като този няма да усетиш нищо от спортен филтър – най-много да направи компромис с пречистването на въздуха, който двигателя „диша“. За малки модификации за мощност нямаш много варианти според мен. Най-осезаема разлика в ускорение и динамика ще усетиш като возиш максимално малко боклуци в багажника (по-малко тегло, което да ускоряваш). За по-скъпия бензин, колеги, които карат с този двигател, трябва да кажат. Ако има разлика, не мисля, че ще е нещо особено осезаемо. В това отношение турбинираният дизел определено има повече потенциал за лесен ъпгрейд на мощността.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.08.2019 г. at 20:44, nakata написа:

Вземи си 2литра като този например https://www.cars.bg/offer/c3220499

👌👍... няма нищо общо с 1.6 vitec, за 1,4 да не говорим.... 200 си ги вдига от раз... 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2018 г. at 11:09, brokofil написа:

С нови :D

 

На 5.12.2018 г. at 22:51, kiril9666 написа:

Здравейте, някой намери ли решение за шибаното стържене около 2к оборота, щото ще се побъркам скоро и ще я засиля някъде.

Абсолютно логичен отговор... 😂 👌👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още се колебая между Корола 2004 и Сивик (хеч или седан) - също и Хюндай i30 2009. Като комфорт/возия и проходимост и разход - имат ли съществени разлики?
ПП: Има ли разлики в седановата версия на Civic (най-красивата за мен)? И защо е толкова рядка - за 1.6i бензин - срещам някакви хибриди...
Избягвам комбито заради по-високия разход/двигател и по-трудното маневриране.
 

Парното зимата бързо ли загрява?


Питам се дали на хеча - може да се свали предната пасажерска седалка с идеята да се спи вътре (1,7м височина), На корола комби става и само задните да са спуснати.
Лесно ли се демонтира? Друг е въпроса дали нивото при задните ще е еднакво или и тях ще трябва да се отвиват?

Снимката е примерна (корола 2017)

corolla-im-test-drive-review38.jpg

 

Редактирано от hakama

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Дали са взаимозаменяеми фаровете от преди и след фейслифта или имат някакво разминаване?

Ако някой има опит, моля да сподели. 

 

Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На форма се напасват, обаче трябва да се преправи цялата ел. инсталация, понеже са с различни крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, birev написа:

На форма се напасват, обаче трябва да се преправи цялата ел. инсталация, понеже са с различни крушки.

Значи слагането на LED крушки ще е малко по-трудно, отколкото си мислех :(.. но пък не звучи невъзможно. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди фейса са h4 - букса с 3 пин-а ( + за къси + за дълги - общ) на фейслифта са h1 на лупите и на дългите h9 (ako се бъркам някой да ме поправи)
трябва 3-ната букса да я разделиш на 2 букси 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HB3 са крушките на дългите, но това в случая не е от толкова голямо значение. Преправянето на инсталацията също не е голяма философия, просто трябва да се намерят букси за дългите от кола донор. НО проблем се явява ей този цокъл (номер 5 от снимката)  http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__0801 . На него се поставя крушката Н1 и се защипва с пружинките/телчета, кой както им казва...  Та за монтаж на ксенон или LED крушки или трябва да се изтърбуши стария цокъл (socket) или да се купува адаптор като тези от линка https://www.google.com/search?biw=1366&bih=625&tbm=isch&sxsrf=ACYBGNQ7SzBzauSunVaP7ndktfezfuUZBQ%3A1568805060358&sa=1&ei=xBCCXa29FYbEwQL2m6nIAw&q=SOCKET+H1+honda&oq=SOCKET+H1+honda&gs_l=img.3...1024.4204..4784...0.0..0.116.656.0j6......0....1..gws-wiz-img.......0i30j0i8i30.QfjLW7zQMPU&ved=0ahUKEwitr-CintrkAhUGYlAKHfZNCjkQ4dUDCAc&uact=5

Аз пробваш ксенон без такъв адаптор и резултат беше такъв, че светлинния сноп се изместваше и се получаваше една дупка без светлина пред автомобила. Мисля, че някой колега беше споменавал, че е слагал LED, ако може да сподели снимков материал.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, icko_stanev написа:

 

 Може да се намерят ,       ЦЪК   ,но дали си заслужава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах лед крушки и мога да кажа, че е пълен ужас. Вярно бяха от Алито, но бяха доста добри като изработка и едни от най скъпите, с адаптори за тях, но пред колата осветеността беше ужасна. Подарих ги на един приятел. От тогава зимата карам с или найтбрейкъри или филипс ектрийм и съм супер доволен. Вярно горят бързо, но зимата си я изкарват. Лятото слагам бюджетни и това е. Ако някой гони визия на колата, избор на пазара колкото щеш - бели, сини и т.н., но от към осветеност и качество на светлинния сноп по добри от найтбрейкърите и филипса за сега няма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък съм ЛЕД крушки ( фейслифтов фар) и до сега никога не ми е светил толкова добре . Бил съм със скъпи халогенни , всякакви ксенони ... Но лед-а е най-доброто. От алиекспрес за около 20долара с 2г. гаранция . Просто за първия монтаж свалих фаровете . Иначе докато фаровете са на колата е трудно , защото вентилаторите пречат много . Има лед крушки който са с метални плетки за охлаждане и с тях би било по-лесно.

Накратко за монтажа: Тъй като цокала на лед H1 е малък и телчетата не могът да го задържат на фара , сложих една голяма шайба (която за съжаление не измерих , но пасва перфектно) . После само мушкаш крушката , слагаш гумата (която трябва да се поореже , за да не покрива вентилатора) и свързваш + и -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за споделената информация от първа ръка, бяхте ми полезни... май ще се откажа. Един приятел си монтира на шкодата на рефлекторните фарове лупи и им сложи LEDове... и сега са като боен фар (когато е на къси, са настроени и не заслепяват насрещното движение, но на дълги напред е като ден),... ама тук май няма да се получи същото... за съжаление. Живи и здрави, ще карам с Найтбрейкър и аз... че не ми се занимава да експериментирам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бил съм с халоген,бил съм със скъпи лед крушки,но най-добре свети качествения ксенон (не от алиекспрес). От една година карам с ксенон от местен сайт за ксенонови системи, и съм мега доволен. Осветеността е по-добра от някои фабрични ксенони на BMW,Mercedes и прочие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за кои BMW/Mercedes :) Принципно, само ксенонът не е достатъчен за да има добра осветяемост. Без значение какъв е фарът, дали с ксенон или обикновенна крушка, рефлекторът ако е в лошо състояние то няма да свети добре и при 2-та вида. Мисля, че Хонда са доста назад точно с фаровете от доста други премиум марки автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък чух от две места (поне за ксеноните), че са били като цяло добри, дори по-добри от някои други големи марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mkilla, ксенон се слага само във фар с лупа, а не с рефлектор,въпреки,че някой хора го слагат и на рефлектори....

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега brokofil, дали фарът е прожекторен или рефлекторен, то това няма връзка дали фарът има ксенонова крушка или обикновенна.   Иначе абсолютно съм на същото мнение, че xenon който е за оригинално вграждане няма общо с повечето афтърмаркет. То и фаровете са с друго качество :) 
Pavel_Pavlov, на Хонда специално започнаха да вграждат ксенони супер късно или ако има модели особено до 2001 година то се е плащало не малко за тази екстра. При BMW/Mercedes а и не само при тях, имат повече серийно вграждане точно на xenon а не е "екстра" като при Хонда. Всъщност то и стелките при Хонда са екстра...

 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mkilla, не си прав,колега. Ако се поинтересуваш малко,ще разбереш,както казах по-горе,че принципно XENON крушка се слага само в прожекторен фар (или за по-просто фар с лупа). Има хора,който слагат ксенонови крушки и в рефлекторен фар,но това е абсолютно погрешно,поради факта,че рефлекторът разпръсква светлината по друг начин,за разлика от прожекторния,който я събира в точка и винаги прави ясна граница. Така,че ако фарът е с лупа,съвсем спокойно можеш да си сложиш афтърмаркет ксенон ( качествен,не от алиекспрес) и ще получиш страхотна осветяемост в пъти по-добра от халогенната крушка или ЛЕД-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че и двамата казвате верни неща, но ги тълкувате различно. На рефлекторен фар Може да се сложи ксенон, но не е никак желателно. Също така фабрично никой не го прави, по същата причина. Другото, което мисля беше разбрано грешно, е, че фаровете с лупи също имат рефлектор.

 

С други думи не мисля, че защитавате различни тези :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това което знам е, че ксеноновата система е независима от фаровете. Точно поради тази причина когато се монтира ксенон не е нужно да се подменя и фара. Ксеноновите крушки се монтират директно на мястото на стандартните крушки. Затова няма значение какъв е фарът, дали рефлекторен или такъв с лупи. Естествено, че единият може би ще свети по-добре от другият но това е без значение при монтажа на самият ксенон. Може би говорим за 1 и също нещо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Наскоро Хондата се предаде на път към работното ми място.Изгасна и повече не запали.До тогава вървеше чудесно и нямаше никакви признаци, че нещо не е наред.Пуснах ѝ диагностика и показа грешка P1087 Fuel rail pressure low.

Оставих я в сервиз където ми казаха, че помпата, която подава гориво към дюзите е повредена тотално и не може да се рециклира.Корпуса ѝ бил крив, а нова струвала 1600лв.Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?Какво ще ме посъветвате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси читава втора употреба, колега. Ето в тази тема става въпрос към средата за ГНП :

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Карам хонда сивик 1.7 цтди исузу мотора и от известно време има странен шум от към ангренажа (Поне масторите така ми казаха ) което се увеличава при загрят мотор,ангрежана е сменен с ролките и водната помпа преди 35хил км  както и да е решихме да сменим ролките пак понеже си мислихме че шума е от тях но, продължава да издава същия звук подобен на стържене 

Може ли да е от водната помпа или динамото при положение че звука се чува отзад а не отпред и да подчертая че звука се увеличава при загрял мотор   :help:

Редактирано от Honda4ee2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може да откачиш само за пробата пистовия ремък и ще разбереш дали е от динамото . Ама не забравяй че пистовия върти и водната помпа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jiktakof написа:

ами може да откачиш само за пробата пистовия ремък и ще разбереш дали е от динамото . Ама не забравяй че пистовия върти и водната помпа :)

Майстора каза че ги е откачил и пак се е чувало  между другото звука е подобен на този 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и при мен се чува нещо подобно макар,че и аз като теб съм сменил ремъци и ролки. Мисля, че този звук идва от компресора на климатика но като гледам той си работи нормално и не смятам да барам. Не е от алтернатора защото моя мина през пълен ремонт плюс смяна на лагери и пак чува този звук.

Редактирано от Чичо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, има ли някой датчик на рейла и датчик за високото налягане, което е към ГНП-то?

Защото смених дюзите и като я закачим на диагностика горивните стойности намаляват когато се изфорсира, а като работи на място се завишават. Според мен се впръсква повече нафта и не съм сигурен кой от двата датчика е.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...