Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колега, мисля че няма смисъл да сменяш крушките на контролните лампи с диодни. Тези които осветяват километража са по-малките, ето така изглеждат:

 

post-3845-0-61198000-1509558706_thumb.jpg

 

post-3845-0-85701800-1509558722_thumb.jpg

 

post-3845-0-37203900-1509558735_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо за резервата на безнинов Сивик 7, 1.6 Имам колата от няколко месеца. Винаги зареждам до горе, веднага след като светне лампата. Тази седмица реших да поема риск и да проверя, колко км. мога да измина, след като светне лампата. Знам, че на повечето коли е изчислено да изминат около 100км извънградско след светването. Сложих една туба с бензин в багажника и карах 75км градско - не свърши! Днес карах извънградско, и като се върнах в града свърши. Точно 150 км след първото светване на лампата (градско-ивънградско 50-50%) При мен, като светне няма премигване. Светне ли, не гасне, докато не заредя. Не се влияе от наклон на колата или полашкване. Не възнамерявам да карам така, но инфото може да е полезно на някой.

 

Сега един въпрос.

1. Оборотите ми на празен ход са ниски. Около 630-650, в упътването ги дават 750. Не гасне, няма вибрации или други проблеми. По дросела на D16V1 има ли винт за регулиране? На стария ми Акорд 5 на дросела имаше такъв винт. Като я купих, свалих дросела и стъпково моторче да го чистя, но май не видях винт! След това не съм правил обучения на компютъра. Трябавше ли?

Особеност - В началото след чистенето забелязах, че държи малко по-високи обороти, когато се движа по инерция. Спра ли, падат на нормалните граници - 750. Четох тук, че е нормално. Сега обаче го няма този ефект - по инерция си падат директно на 650. При вас как е?

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инфо на колегите с фарове за мъгла, фейслифтов модел. Днес се опитах да си сменя крушките на фаровете за мъгла, надявайки се че със свалянето на кората отпред която е хваната за предната броня ще мога да бръкна някакси и да ги сменя. Да ама не, не става, трябва да се свали бронята - супер тъпо и се отказах, поради липса на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, едно питане. Искам да сменя антифриза на Сивика 1.6 бензин, четох че освен пробката на радиатора, има пробка и на блока близо до масления филтър. Въпросът е като се източи антифриза от блока, после като се налива през преливника кога ще се напълни малкия кръг в двигателя, при положение, че термостата в началото е затворен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затворен е, но на термостата има едно малко клапанче, като възвратно. През него минава антифриза и се пълни малкия кръг. Ако греша някой да ме поправи.

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз именно това си мислех, дали не пропуска в обратна посока, а да е затворен само към радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос - има ли разлика в гарнитурите на капака клапаните, на D16V1 и D16W7?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да са еднакви, защото в руските Хонда каталози, като въведеш ВИН на кола с D16W7 мотор, излиза D16V1, плюс това надали от Хонда ще променят дизайна на такива неотговорни детайли за два почти еднакви мотора. Парт номера е: 12341-PLC-000 Аз преди година я смених, изпадна ми оригинална от ибей за около 20 евро и съм доволен. Съветвам те да сложиш оригинална + нови гумички / втулки - тези които са под болтовете на капака. От Бултрако ги взех към 25лв всичките и засега съм доволен, спря да омаслява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намират вакум маркучите на колектора на 1.6 100 витека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново актуален въпрос! Преди месец някъде, видях, че имам теч на масло, и отидох в сервиз. Смениха ми гарнитура на клапаните, сякаш теча спря за известно време, докато преди няколко дни не смених маслото, днес отново засякох доста голям теч!

Та въпросът ми е - дали е възможно от смяната на маслото, да е станало нещо, като например неуплътнил маслен филтър, или нещо друго? Ако не, къде другаде да гледам? А, да не забравя, двигателя е 1.6, 110 коня!

Редактирано от bahamonde

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извървял съм го този път... Гарнитурата на капака на клапаните е първата част от филма - нея вече си сменил, значи преминаваме натам. Има два основни "виновника" за теч на масло след капака на клапаните:

1. Тапата на разпределителния вал, която се намира вдясно от EGR клапана или отляво на капака на клапаните - черна пластмасова тапа с две хоризонтални черти на нея. С времето гарнитурката й (голям О-пръстен) се предава и от тапата започва да тече яко. Нея лесно можеш да я провериш, като погледнеш дали под нея се събира масло - гледаш точно вдясно от EGR клапана под тапата има нещо като легенче, в което се събира течащото масло. Ако там е омаслено, единственото решение е нова тапа, и то оригинална. Не става със силикон - пробвано неколкократно... Иначе ако там е сухо, значи не е от тапата и преминаваме натам.

Вторият виновник се нарича гарнитура на VTEC клапана. Тук филма е малко по-голям, защото самия клапан се сваля сравнително трудно - държи се на 3 болта, единия от които е на кофти място и за капак на всичко, имат навика да се чупят, когато се натягат повече от нужното. Това не си го пожелавай... Иначе като се свали клапана, гарнитурката се сменя лесно. Самата тя също е добре да е оригинална, за да си сигурен, че ще стане от първия път. На гарнитурката има и една малка метална цедка, която пък се задръства с времето и почва да пречи на VTEC системата, та поне ще я смениш превантивно.

Гарнитурата на VTEC клапана се познава също лесно - обикновено се омаслява самия клапан, а ако не я хванеш навреме започва да тече надолу, подлива маслото под капака на клапаните и започва да се вижда теч на масло отпред на блока на мотора, вляво от изпускателния колектор. Там започва да се вижда теч и когато си не си хванал навреме тапата на разпределителния вал...

Та общо взето е това - гарантирам ти че е някое от двете неща. Аз съм сменил и трите неща вече и навсякъде е сухо като в Сахара вече над година и нещо.

Ако пък теча ти е само отдолу на мотора, то е или картера, или семеринг коляновия вал или пък както си предположил са те метнали с масления филтър и са сложили някой ментак с измислено уплътнение...

Сподели къде наблюдаваш големия теч ;)

Успех с начинанието!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко би било лесно за идентифициране, ако обаче, през май месец не излязох от смяна на глава и гарнитура, и едва ли са пропуснали горепосочените уплътнения, понеже доскоро не течеше изобщо! За сряда имам уговорка да я качим на повдигач, и да гледаме, кое пак се е скапало, за половин година! Между другото, сякаш течовете се появяват периодично и изчезват, и са на няколко места, сякаш ми прилича на семеринга, ако има такава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес уплътнихме тапата на разпределителния вал, като че ли теча идва оттам! В понеделник ще я качим пак профилактично на повдигача, да проверим, дали има още теч!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще установиш, че не става с уплътняване... Аз също пробвах по този начин 2-3 пъти и всеки път беше въпрос на няколко месеца преди отново да текне... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята тапа и смених O-пръстена с нов за 30 стотинки преди една година и не е протекло още .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.12.2017 г. at 0:30, SkyWalker написа:

Скоро ще установиш, че не става с уплътняване... Аз също пробвах по този начин 2-3 пъти и всеки път беше въпрос на няколко месеца преди отново да текне... 

Не беше моя идея, в сервиза прецениха така. Исках да сложат нов пръстен, защо не и цяла нова тапа, но първо пробват с подмазване със силикон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Имам странен проблем, който се проявява не всеки път. Пътувам всяка седмица Кюстендил-София и обратно, като на тръгване от Кюстендил нямам проблеми, но при тръгване от София в петък в задръстванията, при потегляне на първа до превключване на 2ра се чуда някакво припукване - скърцане, което идва някъде отпред (като от кормилото навътре) ,попринцип рейката на колата тропа и се чудя дали не е от нея. Колата е Civic 7 2002г., 1.6 бензин. Някакви идеи както може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16V1 извадих буксата на EGR клапана за 15км и не дигна грешка това нормално ли е буксата е с 3 кабела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Бутонът за нулиране на километража не  иска да превключва. Някой, ако е имал същия проблем и го е отстранил, ще съм благодарен ако сподели .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам, но само като е студено, през останалото време си работи и затова не съм се занимавал с него. Все пак, ако някой го е оправил, може да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при мен. Чак когато добре се затопли таблото работи бутона.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с въпросния километраж IMG_0015.thumb.JPG.a8f955f6ebb413550d9ec8fee0ade178.JPG

интересува ме дали ще може да се замени със 
5a411675758a3_maxresdefault-.thumb.jpg.7df2b3b347f0a2de7a0f606aea76c718.jpg
Ако има колеги от Бургас със такъв бих искал да го пробвам става за 1 минута размяната .
И този проблем със ресет бутона май е при всички когато е студено не работи . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли  да се активира Прекъсвач (Rev limiter) като на бензиновите коли, чрез комп на хонда сивик 1.7 цтди ?

До колкото съм запознат, при ТДИ на VW може да се направи това нещо, както и при опеловия 1.7 цдти,  който е същия на хондовия мотор ; компа май  е различен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, става през ОБД буксата . Обърни се към фирмите които правят ремап . VRPerformance , madness , adler auto и др. Можеш да намериш инфо за връзка в интернет или Фейсбук страниците им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От 2-3 седмици насам при по-рязко ускорение и то не всеки път се чува едно скърцане от волана, ако го мръдна леко. Някой има ли идея дали е от рейката или шарнир, или нещо друго? Принципно не се чува тропане или някакви други звуци, когато карам. Скърцането се появява и в топло, и в студено време, при студен или загрял двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, гледах 2 Сивика и ми направи впечатление в централната конзола бутоните бяха разположени различно:

 

https://www.mobile.bg/11518336000252511

https://www.mobile.bg/11516266964182369

 

и 2те са с климатик, и 2те би трябвало да са фейслифт, ако се ориентирам по мигачите на страничните огледала.

 

Има ли някаква разлика?

Редактирано от BobbyK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифт са и двете.Първата е с климатик/хоризонталните врътки/,втората е с климатроник/вертикалните врътки/.

Редактирано от tony®

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, здравейте. Преди месец някъде купих 7ма ген. 2002, 1.7 cdti. Изчетох почти всичко възможно в този и други форуми, но така и не намерих информация за някои неща. Моля за съвет/информация на следните въпроси.

1. При отключване/заключване следва ли да има визуална сигнализация (мигачи);

2. Климат контрола, в частност врътката на топло/студено. Независимо на коя позиция е, все духа топло. Идея за корекция?;

3. Чувам странно стържене/виене от към динамото в диапазона 1800-2500 rpm. Ако на някой е имал подобен проблем, моля за инфо;

4. При по-високи обороти колата става доста шумна- нормално ли е или да търся пробив в генерацията;

5. Малко смешен въпрос, но в кой от двата стопа е разположен стопа за мъгла?;

6. Всички дизели ли са снабдени с водоподгревните свещи и как да разбера, дали са в изправност;

7. Реглажът на фарове не работи. Съществува ли отделен бушон за тях или да търся механичен проблем;

8. При отпускане на газта се получава лек луфт напред назад в скоростния лост. Идеи за отстраняване?;

9. При засичане на разход ми даде 8.4/100 само градско, а при коментар с колеги, същите ми цитираха 6-6.5 литра. На кое да вярвам ?;

10. Чувам странно прилопване от предницата. ( Смених предните два амортисьора, майстора каза, че всичко е здраво и ревизирано) Чета за проблем в рейката. Как да диятностицирам проблем в нея?

11. Минах реглаж на предница, баланс на джанти, но при най леката неравност волана чуква наляво и започва да бие натам. Възможно ли е реглажа да не е направен както трябва или се връщам на проблем в рейката?

 

Въпросите са много, знам, но освен с питане и четене не става. Тази Хонда няма нищо общо със старата ми 4-ка, която и със затворени очи можех да я разглобя и сглобя.

 

Надявам се да не съм прекалил и предварително благодаря на отзовалите се.

 

Поздрави!

Редактирано от bonev911

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой слагал ли е 2Din мултимедия???

 

Редактирано от jorko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/8/2018 at 20:03, bonev911 написа:

Колеги, здравейте. Преди месец някъде купих 7ма ген. 2002, 1.7 cdti. Изчетох почти всичко възможно в този и други форуми, но така и не намерих информация за някои неща. Моля за съвет/информация на следните въпроси.

 

...

 

Поздрави!

 

Колега, честито за придобивката!

 

Моята беше 1.6 VTEC бензин, а не дизел, но понеже ми служи вярно много години, ще се опитам да ти отговоря на някои от въпросите, които засягат и двете моторизации:

 

1. При отключване и заключване, всички мигачи примигват, като при заключване мигат 3 пъти, а при отключване - 1 път. Става въпрос за отключване/заключване от дистанционното.

2. Щом не ти работи врътката, значи си с климатик (хоризонтално разположени врътки), а не с климатроник (вертикално разположени врътки). Най-съществената разлика е, че при климатика, врътките командват клапите механично - с жила, а при климатроника - електронно - с електромоторчета. При теб най-вероятно или се е извадило или се е скъсало жило. Трябва да разглобиш централната конзола и да огледаш положението. Има видеа в youtube как става разглобяването. Ако там пък всичко е наред, следва да погледнеш самия клапан за топло/студено, който се намира зад двигателя, на стената.

3. Не съм имал такъв проблем, но най-вероятно е лагер на ролката на алтернатора - подменя се. Може и да е някоя от другите ролки...

4. При дизела незнам как е, но бензина си беше много шумен при високи обороти (за разлика от тихата работа на празен ход). Общо взето свикни, че си си взел една много шумна кола - за съжаление шумоизолацията на този модел е под всякаква критика - особено при скорости над 80 км/ч  и при мокър път - ужасно е! Возих се в една ръждива Opel Corsa, с няколко години по-стара от Сивика - ами по-тиха беше! Срам!

5. Светлината за мъгла би следвало да съвпада със страната на волана, в твоя случай би трябвало да е в левия стоп. Най-добре свали панела с крушките от стопа и ше видиш дали имаш крушка за целта.

6. Тук немога да помогна, защото не съм имал дизел;

7. Същият проблем имах и при мен - проблемът не е от бушон, а от моторчетата на фаровете - просто спират да работят. Така и продадох колата...

8. Скоростният лост е с жило и не е свързан с твърда връзка към трансмисията. Не би трябвало да се движи. Като разглобиш централната конзола заради врътките на парното, огледай и механизма на лоста...

9. Отново нямам пряко наблюдение при дизела, но си мисля, че ако си го засичал този разход в студовете - би следвало да е нормален. И при мен зимата се вдигаше с 1.5 - 2 литра, заради студеното време. Пък и зависи от стила на каране. На D16V1 много хора твърдят, че немогат да го свалят под 10 градско, пък аз, с изключение през зимата, редовно си го засичах на 8 - 9 градско... Зависи освен от стила ти каране, от състоянието на мотора, от качеството на горивото, от гумите и от разстоянието, което минаваш преди да загасиш колата ;)

10. Почти сигурно е, че е рейката. Единственото ти решение е, да си намериш рейка от кола с ляв волан, катастрофирала на малко километри. Късмет с това, аз нямах такъв. Така и си продадох колата. Това е ахилесовата пета на 7-ма генерация и почти няма лек, тъй като дори след ремонт на рейката, тропането се появява отново след определен пробег. Има много теми по въпроса. Аз те съветвам да се подготвиш психически, че така ще си караш колата докрай и просто да го преглътнеш ;)

11. И моята съм я водил на реглаж и нямаше проблеми с правата линия след това, независимо от разтропаната рейка. Провери си всички стойности от реглажа - ако навсякъде е ок и само на едно място има по-сериозно разминаване с нормата, това означава че в това въпросно колело имаш някакъв проблем по окачването или пък нещо изкривено - носач, шенкел, тампон и т.н. Общо взето е трудно за хващане и ако не ти се занимава и не е много дърпането, си карай така.

 

Успех с начинанията и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,колко струва шалтер за стартер валео за бензиново d16v1 и къде може да се намери по магазините ?

Днес го разглобих щото прави само чат-чат ииии ,кат фърлих боба и се падна шалтер,та затова него издирвам.

Интересна конструкция има тоя стартер ,само две триъгълни четки ,ротора и той колектора му не е пръстен ,ами отгоре на намотките са разположени площадките ,редуктор с планетарни предавки -увеличава въртящия момент

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих днес части за стартера в Косер . Шалтера го доставиха от Варна -45 лв ,четки -15 лв ,четкодържател 5 лв ,четките ги смених превантивно ,така и така бях го отворил - моите имат месо още ,обаче новите са 4 пъти по-дълги ,втулки не съм пипал ,понеже нямат никакъв луфт,сега стартера върти като щурав .

Щях да забравя още нещо ,междините на колекторните пластини бяха пълни с графит от четките и са давали частично късо -изчистих ги старателно и ги промих с кореселин .

Редактирано от borko 30
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за информацията.

1. Моите не светят. Проверих всички бушони, но не установих някой да в изгорял.

2. Разглобихме таблото. Жилото бе леко пречупено, но го увихме, пръснахме със смазочен спрей и сега се движи безпроблемно. За жалост, обаче продължава да не духа студено. ( Да не казвам, че като пусна климатика се чуват странни звуци от компресора)

3. Все още не съм стигнал до отстраняване на този проблем.

4. За шумоизолацията си напълно прав...

5. Намерих въпросната крушка, благодаря.

7. Явно машинките са си заминали, защото не намерих изгорял бушон

8. Като разглобихме таблото не видях да има някакви счупени компоненти. Продължавам да търся проблема

9. Като се постопли малко разхода падна на 7.2/100. Предполагам, като се стопли ще падне още.

10. Вече съм убеден, ще е рейката... Четох, че се нятягало нещо по нея  проблема се ограничавал за някакъв период от време.

11. Извън града не бие на никъде. Явно виражите и дупките в града ми създават илюзия. 

Отново благодаря за информацията. Поне добиха представа кое как да поправя.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.03.2018 г. at 21:48, borko 30 написа:

Намерих днес части за стартера в Косер . Шалтера го доставиха от Варна -45 лв ,четки -15 лв ,четкодържател 5 лв ,четките ги смених превантивно ,така и така бях го отворил - моите имат месо още ,обаче новите са 4 пъти по-дълги ,втулки не съм пипал ,понеже нямат никакъв луфт,сега стартера върти като щурав .

Щях да забравя още нещо ,междините на колекторните пластини бяха пълни с графит от четките и са давали частично късо -изчистих ги старателно и ги промих с кореселин .

Привет,колега. Информацията за стартера е много полезна. При мен се чува някакъв странен звук при палене, когато е студено, сякаш ремък в ремък се трие и не пали от четвърт, а се позамисля. Идея дали е въпросния шалтер, четки или бендикс, при така описан шум.

Благодаря предварително!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане.  Някой свързвал ли е субуфър в колата си,  че не виждам от къде ще се прекара кабела към акумулатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да задам един, може би недотам обичаен въпрос! Някой знае ли, на колко километра е препоръчително да се сменят оригиналните ангренажни ремъци,  с които колата излиза от завода? Както и, по какво могат да се разпознаят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж си в сервизната книжка, там пише - мисля, че беше на 100 хиляди или 8 години ( което настъпи първо). Ако се смени с оригинални консумативи пак дават 100 хил. км. Аз по спомен го смених на 6,5-тата година, на 80 000 км., но имаше още хляб в него. Водната помпа я смених при втората смяна на 155 хил. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните ги дават доколкото съм запознат да се сменят на 100 хил.км  .След това автърмаркет консумативите на 50-60 хил. макс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...