Jump to content

bonev911

Фен
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

24 Neutral

Относно bonev911

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 22.11.1991

Profile Information

  • Кара
    Карал Civic 4 ген. Сбирщайн, а текущо не толкова японски, а английски Сивик 1.7 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  1. Здравейте, колеги. След кратка липса на Хонда, отново се сдобих с такава. Макар и да няма никаква база за сравнение със старата ми 4ка. Та... Новата "стара" Хонда е Сивик, с мАтор 1.7 cdti 2003- хечбек с 4ри врати. Първите ми впечатления са добри, динамика, пространство в купето, багажник и т.н. Днес я вкарах в сервиз да я огледат, та... До момента за смяна- предни амортисьори, дискове, накладки и други дреболии. Пиша по повод няколко питанки от моя страна. Ще се радвам някой да хвърли светлина. 1. Климат контрола, в частност врътката на топло/студено не работи. Въртя на топло, духа топло, въртя на студено, пак духа топло. Нямах никакъв шанс да пробвам климатика, дали изобщо работи. Ако някой си е патил от това, моля да сподели. 2. Из форума четох, че при отключване/заключване с фабричното дистанционно има светлинна индикация чрез мигачи. Това при всички модели ли е или не. 3.Фабрично дават размер на гумите 195/60/15. От старата ми останаха много запазени Тойо-та, но размерът им е 195/50/15. Виждам,че според калкулаторите имат доста разлика, но преди да тръгна да ги продавам реших да попитам, какво биха минусите, ако сложа тях. 4.Реглажът на фаровете не работи. Дали проблемът е механичен или е възможно да е изгорял някой бушон ( има ли изобщо отделен за тази функция) 5.Бях чел, че тези мотори са снабдени с подобно на свещи, които подгряват антифриза и при включване на топло+климатик стопляли 2 минути след студен старт и започвало да духа в купето топло. Та..всички мотори ли са снабдени или не, тъй като пробвах и не се получи. Съществува ли начин за диагностика, освен закачане на комп? 6. Всякакви допълнителни съвети от ваша страна биха ми били полезни, тък като от тези колички никакъв ме няма ( за 4та ген съм доста по в час) Предварително благодаря на всички споделили мнения, препоръки и съвети. Поздрави!
  2. Хонда Сивик 4-та ген.

    Здравейте, колеги. Време е да се разделя със Сивика си по ред причини. Сивикът е в мен от 3 години, като доста неща по него са сменени. Всеки ден се кара. Автомобилът стоково е ED6 1.5 16v 90 к.с. Д15Б2 . Първа регистрация август 1991 година. Рядко срещано изпълнение: пълен ел. пакет ( огледала, стъкла, шибедах) климатик, сервоусилвател на волана. Седалки от ЦРХ 2ра ген. Всмукателния колектор е сменен с такъв от Д16А6, ECU от Д16А6,лънч контрол на 4500 оборота, прекъсва на 8000 оборота(никога стрелката не се е озовава Ла там. правено от Kalmara .Изпускатетелен колектор 4-2-1.Крайно гърне оригинален Remus TYPE CRX. Блокът е сменен с такъв от Д14А4.(към колата давам и оригиналния блок). Главата си е оригинална. Калкулацията показа, че с този сетъп степента на сгъстяване е малко по голяма. Алуминиеви джанти с борд, четириточков колан MOMO. Сменени :гарнитура на главата Victor Reinz - метална, гарнитура на изпускателния колектор, нов алуминиев радиатор, свещи ОЕМ от общите поръчки от Щатите, кабели BOSCH SILICONE PROTECT,предни гуми на един сезон TOYOTA PROXIES T1R, горни и долни шарнири марка 555, дискове, предни и задните накладки. Като забележки, които са нормални за възрастта - леко избили на две места ръжди. (купето отдолу е перфектно!) дясната врата е натисната, както и предния капак ( имам нов, просто не е монтиран и го давам с колата) Хондата не е правена за гонки, не е излизала на гонки. Правена е за фън и от фенщина. Със сигурност пропускам доста неща. При интерес на лично или тел. 0878879957- Димитър. Цена с всичко горе посочено - 1799 лв. Евентуален коментар в рамките на разумното. Поздрави!
  3. Нова цена, колеги.25 лв.....
  4. 30 лв. ECU-то бонусПоздрави!
  5. Да повдигна малко.
  6. Да повдигна малкоКоляновия вал замина!Да се счита за ъп!
  7. Ъп. Имам налични и други части. Питайте спокойно ако ви трябва нещо. Ще търся из склада и ще ви дам отговор. П.П. буталата вече не са налични. Поздрави!
  8. Привет колеги. Продавам си баса, заедно с усилвателя и кабелите. Багажника на четворката ми идва вече малък, а и няма как да сложа стрът Цената за член на форума е 100 лв. Данни и снимки в обявата:http://olx.bg/i/prodavam-bas-kasa-usilvatel-kabeli-za-avtomobil-i56038292За връзка ЛС или тел. 0883438142Поздрави!
  9. Нова цена, колеги.30 лв.Поздрави!
  10. И има две кукички отдолу. Поне на моята е така.
  11. Привет, колеги . Продавам различни части, останали след разпиляването на Сивик седан 4-та и Шатъл. И двете Хонди са с Д16А6 двигатели.1. Делко Д16А6, до последно работещо. Цена:80 лв.2. Бутала Д16А6+ биели, нямат надрано, в добро състояние. Цена 80 лв. По отделно: само бутала:50 лв, само биели 30 лв. 3. Колянов вал Д16А6, в добро състояние. Цена: 60 лв.4. Седалки ЦРХ, ако не се лъжа 2-ра ген преди фейслифта. Цена: 80 лв. двете. ( на шофьорската има малко прокъсано)5. Стъкла предни, дясно/ляво- Шатъл. Цена 15 лв. на брой. За двете: 30 лв.6. Задни врати Хонда Шатъл, оборудвани, без гнилочи, в добро състояние. Цена: 40 лв./ бр.;7. Климат контрол, с управлението Хонда Шатъл, добро състояние. Цена: 35 лв.8. Стопове Шатъл средните+ десен, с мигача, добро състояние: Цена общо 35 лв. Пращам до всяка точка на България, чрез Еконт, естествено с опция преглед.Снимки на частите:http://bonev911.snimka.bg/auto-racing/chasti-sivik-sedan-4-ta-i-shat-l.832036За връзка- ЛС или тел. 0883438142- Митко
  12. Делкото отново е за продан. Колегата на когото го пратих не видял, че е за 4-та генерация.П.П. Извинявам се на модераторите за грешката.
×