Jump to content

bonev911

Фен
  • Мнения

    79
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

24 Neutral

Относно bonev911

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 22.11.1991

Profile Information

  • Кара
    Карал Civic 4 ген. Сбирщайн, а текущо не толкова японски, а английски Сивик 1.7 cdti
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. bonev911

    Климатик

    Здравейте, колеги. След пълно обслужване+смяна на предни амортисьори+ремонт на стартер, дойде и момента да се захвана с климатика. Колата е Хонда Сивик 1.7 cdti, 2003 г. Когато включа климатика се чува, че компресора се включва, но започва един странен стържещ звук. И познайте... Не духа студено... Молбата ми е за съдействие към тези, които са се сблъсквали с подобен проблем или могат да ме насочат какво да го правя този климатик. Благодаря предварително! Поздрави!
  2. Привет,колега. Информацията за стартера е много полезна. При мен се чува някакъв странен звук при палене, когато е студено, сякаш ремък в ремък се трие и не пали от четвърт, а се позамисля. Идея дали е въпросния шалтер, четки или бендикс, при така описан шум. Благодаря предварително! Поздрави!
  3. Колега, благодаря за информацията. 1. Моите не светят. Проверих всички бушони, но не установих някой да в изгорял. 2. Разглобихме таблото. Жилото бе леко пречупено, но го увихме, пръснахме със смазочен спрей и сега се движи безпроблемно. За жалост, обаче продължава да не духа студено. ( Да не казвам, че като пусна климатика се чуват странни звуци от компресора) 3. Все още не съм стигнал до отстраняване на този проблем. 4. За шумоизолацията си напълно прав... 5. Намерих въпросната крушка, благодаря. 7. Явно машинките са си заминали, защото не намерих изгорял бушон 8. Като разглобихме таблото не видях да има някакви счупени компоненти. Продължавам да търся проблема 9. Като се постопли малко разхода падна на 7.2/100. Предполагам, като се стопли ще падне още. 10. Вече съм убеден, ще е рейката... Четох, че се нятягало нещо по нея проблема се ограничавал за някакъв период от време. 11. Извън града не бие на никъде. Явно виражите и дупките в града ми създават илюзия. Отново благодаря за информацията. Поне добиха представа кое как да поправя. Поздрави!
  4. Колеги, здравейте. Преди месец някъде купих 7ма ген. 2002, 1.7 cdti. Изчетох почти всичко възможно в този и други форуми, но така и не намерих информация за някои неща. Моля за съвет/информация на следните въпроси. 1. При отключване/заключване следва ли да има визуална сигнализация (мигачи); 2. Климат контрола, в частност врътката на топло/студено. Независимо на коя позиция е, все духа топло. Идея за корекция?; 3. Чувам странно стържене/виене от към динамото в диапазона 1800-2500 rpm. Ако на някой е имал подобен проблем, моля за инфо; 4. При по-високи обороти колата става доста шумна- нормално ли е или да търся пробив в генерацията; 5. Малко смешен въпрос, но в кой от двата стопа е разположен стопа за мъгла?; 6. Всички дизели ли са снабдени с водоподгревните свещи и как да разбера, дали са в изправност; 7. Реглажът на фарове не работи. Съществува ли отделен бушон за тях или да търся механичен проблем; 8. При отпускане на газта се получава лек луфт напред назад в скоростния лост. Идеи за отстраняване?; 9. При засичане на разход ми даде 8.4/100 само градско, а при коментар с колеги, същите ми цитираха 6-6.5 литра. На кое да вярвам ?; 10. Чувам странно прилопване от предницата. ( Смених предните два амортисьора, майстора каза, че всичко е здраво и ревизирано) Чета за проблем в рейката. Как да диятностицирам проблем в нея? 11. Минах реглаж на предница, баланс на джанти, но при най леката неравност волана чуква наляво и започва да бие натам. Възможно ли е реглажа да не е направен както трябва или се връщам на проблем в рейката? Въпросите са много, знам, но освен с питане и четене не става. Тази Хонда няма нищо общо със старата ми 4-ка, която и със затворени очи можех да я разглобя и сглобя. Надявам се да не съм прекалил и предварително благодаря на отзовалите се. Поздрави!
  5. Здравейте, колеги. След кратка липса на Хонда, отново се сдобих с такава. Макар и да няма никаква база за сравнение със старата ми 4ка. Та... Новата "стара" Хонда е Сивик, с мАтор 1.7 cdti 2003- хечбек с 4ри врати. Първите ми впечатления са добри, динамика, пространство в купето, багажник и т.н. Днес я вкарах в сервиз да я огледат, та... До момента за смяна- предни амортисьори, дискове, накладки и други дреболии. Пиша по повод няколко питанки от моя страна. Ще се радвам някой да хвърли светлина. 1. Климат контрола, в частност врътката на топло/студено не работи. Въртя на топло, духа топло, въртя на студено, пак духа топло. Нямах никакъв шанс да пробвам климатика, дали изобщо работи. Ако някой си е патил от това, моля да сподели. 2. Из форума четох, че при отключване/заключване с фабричното дистанционно има светлинна индикация чрез мигачи. Това при всички модели ли е или не. 3.Фабрично дават размер на гумите 195/60/15. От старата ми останаха много запазени Тойо-та, но размерът им е 195/50/15. Виждам,че според калкулаторите имат доста разлика, но преди да тръгна да ги продавам реших да попитам, какво биха минусите, ако сложа тях. 4.Реглажът на фаровете не работи. Дали проблемът е механичен или е възможно да е изгорял някой бушон ( има ли изобщо отделен за тази функция) 5.Бях чел, че тези мотори са снабдени с подобно на свещи, които подгряват антифриза и при включване на топло+климатик стопляли 2 минути след студен старт и започвало да духа в купето топло. Та..всички мотори ли са снабдени или не, тъй като пробвах и не се получи. Съществува ли начин за диагностика, освен закачане на комп? 6. Всякакви допълнителни съвети от ваша страна биха ми били полезни, тък като от тези колички никакъв ме няма ( за 4та ген съм доста по в час) Предварително благодаря на всички споделили мнения, препоръки и съвети. Поздрави!
  6. И има две кукички отдолу. Поне на моята е така.
  7. Привет колеги. Имам една питанка. На разпределителните валове на д15 и д16 нон втек- един вал има ли някаква щампа? Разглеждах един от д16а6, никъде не намерих щампа, а когато свалих делкото на моята д15б2, през отвора видях някакви символи " ALBERT 8126" гравирани с лазер. Та въпрсът ми е на стоковия вал има ли някъде някаква щампа и ако да- набита ли е или лазерно гравирана ?Поздрави!
  8. bonev911

    Помощ при mpfi swap

    Как се случи това ? Другата седмица на 4-ката и аз ще я правя тази манипулация...
  9. Колега, аз съм с 4-2-1, някой от предишните собственици го е слагал, но 4-ката е сцепена, заваряна и сега пак издиша от там. ( толкова е и била заварена) Та когато настъпя започва да ми мирише на изгорели газове в купето. Наясно съм, че чудеса не стават само с един колектор с или без генерация. Края на месеца ще махам моно-то и ще слагам пълна игла. Колектор съм намерил за символична сума от y8, от който практически ще взема само 4-ката. И от двата колектора ще сглобя един, че не се трае миризмата като мина 6000-6500...А и да ти кажа д14-ка със спортен колектор и генерация на ВТИ доста добре се получи. При мен проблема за генерация е такъв, че гърнето, крайното входа му е 47 мм външно, а не искам да се разделям с него. П.П. Сега само мисля да махна кожуха на катализатора и средното гърне и да сложа само едно резонаторно. Ако ще се засилва повече от пълната игла вече ще мисля варианти за генерация, но за сега ще я търкалям така.Благодаря за отговора тиПоздрави!
  10. Привет, колеги. Въпросът ми е какво се печели с изпускателен колектор 4-2-1 от y8. Че е по- добре, по- добре е, но защо, как и с колко по- добре е.П.П. Моля само без коментари " най- добре е спортния 4-2-1" или подобни. Наясно съм, просто имам наличен от y8 и ме интересува дали ще има някаква разлика изобщо.+ Още един въпрос. Някъде бях чел, че на края на единицата, където е шланеца фабрично е стеснен изхода. Това вярно ли е? И какво ще стане, ако го срежа и сложа мека връзка.Поздрави!
  11. bonev911

    Избор на ауспух

    Намираш си стоково гърне и жената ще е доволна. Защото ако сложиш "спортно" такова ще бучи още повече.Поздрави!
  12. bonev911

    Хонда Сивик 1.3

    Карба е мъгла... силно не го харесвам този мотор. Относно разхода на газ- нов изпарител или отремонтиране на стария.По- евтин турски изпарител е около 50-60 лв. Рядко си заслужава да отремонтираш наличния( освен ако не е Ловато, БРЦ, примерно) Моята с 15 лв. ( 12-13 литра ) минавам няма и 100 км. градско. Но преди, когато я взех си ми правеше 9-10 градско, извън града съм падал и на 6,5 . Иначе за бензина- 10 лв. бенз не са 4 литра, а по- скоро 2-3... Защото около 20-30 % е въздух, докато вдигне от цистерната до пистолета. ( поне така си мисля аз )П.П. На д13 мисля, че най- добрия вариант за посъживяване на мотора+ по- малък разход е да сложиш смукател от д15б2. ( аз поне ака мислех да правя с една д13-ка)100-120 лв излиза манилулацията и ще си доволен. Виждал съм 2 д13-ки с такива смукатели с цел по- малък разход. Защото каквото и да си говорим карба си дърпа.
  13. Привет, колега. Зор ли пали на бензин или директно палиш на газ. Както каза колегата, по- горе, може да е лагер на динамото и той да вие. Принципно той се сменя. Вземи мултицет и замери колко зарежда акумулатора и изобщо дали го зарежда, защото може и самото динамо да е дало фира, ако се е намокрило, макар че не би трябвало да има проблем ( то натази логика след като си измиеш двигателя динамото трябва да спира да работи... ) Да не би да е замсукала вода в карба ? Вдигни капака на карбуратора и погледни филтъра сух ли е, защото ако е мокър няма как да смуче както трябва въздух. Щом го прави тоя чалъм и на бензин и на газ, изключваме изпарител и газовата система.Моя съвет е:1. Вдигни капака на въздушния филтър и погледни в какво състояние е той.2. Ако там всичко е ок, вземи мултицет и замери акумулатора, ако ти покаже 14+ волта си ток и жица 3. Ако и там всичко е ок и зарежда, смъквай динамото и го давай на майстор да ти смени лагера.П.П. Ако динамото не подлежи на ремонт трябва да търсиш такова само от 4-та ген, защото след това Хонда сменят дистрибутора си на динама и на 5,6 и т.н. генерации е по- голямо и не се побира. ( мой приятел сменя на 4-ката динамо и беше взел от 5-та и не стана)Поздрави!
  14. Колеги, колко от вас възнамеряват да се пускат към JapanFest-a тази година ? Идеята ми е да видим кое как и да наспираме четворките една до друга за една групова снимка Поздрави!
  15. Другият вариант е просто някоя пластмаса от подкалниците примерно или от кората по двигателя или самата броня да лопат... както беше станало при мен...Щом ходовата част е изрядна търси някоя пластмаса или както каза колегат капака да не лопат. И само вътрешни кормилни накрайници ли смени ? Принципно външните се разбиват първо.Поздрави!
×