icko_stanev 78 #3241 Отговорено 20 Април, 2017 ....Пиша ти просто за да не се засилиш да купиш нещо, което не е тази кола. ....Дано се включи и ти сподели. Благодаря колега, не съм отварял кутията и не знам как изглежда, затова реших да попитам. Този филтър, където и да погледна, го дават за 1.7 дизел. Не съм решил дали да го сменям с спортен все още. Единствения + за мен е пропускането на повече въздух към двигателя, а колкото до разхода, колата и така си харчи малко. Не съм много сигурен дали си заслужава изобщо цялото главоболие за дизелов двигател.Не ги гледай какво пишат по магазините, аз филма го играх с тампона отпред към радиатора. На всякъде го дават, че става за дизел, но реално си е за бензин 1.7. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3242 Отговорено 21 Април, 2017 Колеги, искам да сменя спирачната течност. Спирачките са ясни, но искам да попитам как се обезвъздушава съединителя? С помпане, с вакуум или със спирнцовка и пълнене отдолу нагоре? Също така колко течност събират всяка система? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3243 Отговорено 24 Април, 2017 (Редактирано) А на вас вратите задържат ли се в отворено положение? И четирите врати не могат да стоят отворени напълно или в средно отворено положение, както на други коли. Отварям, пускам и те се затварят! Редактирано 24 Април, 2017 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3244 Отговорено 24 Април, 2017 Същата работа е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3245 Отговорено 24 Април, 2017 При мен се задържат, а моята е двуврата и са още по-тежки. Пак да питам дали някой знае за течността на съединителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3246 Отговорено 24 Април, 2017 Два пъти започвам да пиша за тая течност и все не успявам да довърша. Един литър е достатъчен за спирачките и съединителя. Може с помпане, може на самотек, може и с вакуум. На моята я сменях с помпане, на баща ми - с вакуум помпа, отдолу през пробката. Един и същи ефект. Просто трябва да се следи казанчето да не засмуче въздух. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JOKERRR 0 #3247 Отговорено 27 Април, 2017 Здравейте, колеги. От скоро се сдобих с Civic 1,7CTDI 2004г, добра кола за жената, закарах я на майстор да й сменят ремъци, ролки, масло, филтри. Взех колата от майстора и решихме малко да се разходим, след 30км каране, преди да изгася колата, ми се чу странно виене или скърцане по-скоро, не мога да го определя и спрях радиото, и тогава се чуваше много по-добре. Отворих капака, шума идваше от ангренажния ремък, закарах колата отново при майстора. На другия ден ми каза, че понеже ремъка е нов, а зъбното колело старо, докато се напасне, щяло да е така, на мен изобщо не ми се вярва да е така. Затова, ако някой има идея, ще съм благодарен. Вече съм минал 1000км имам чувството, че шума се засилва, да поясня шума се чува когато колата е на обороти и при много леко подаване на газ, после нагоре изчезва. Благодарност, ако някой помогне.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3248 Отговорено 27 Април, 2017 Ако чуваш и едно такова особено гъргорене и виене от ангренажа - е пренатегнат ремъка . Като е студена по не се чува. Но след няколко километра, минати, се усилва - поне така беше при мен, като го бяха пренатегнали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3249 Отговорено 27 Април, 2017 Такава смешка за първи път чувам! Толкова много стари коли има в България и на всички ли се чува да вие и скърца след смяна на анг. ремък? Нещо ме съмнява. Каква марка е ремъка? Да не би да е сложен неправилен такъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JOKERRR 0 #3250 Отговорено 28 Април, 2017 Точно така е колега, като е студена не се чува и след няколко километра започва. Иначе ремъкът е CONTITECH Парт номер: CT1078, ролките са SKF, ще отида отново при майстора да го отпусне малко. Благодаря колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenerife2008 0 #3251 Отговорено 28 Април, 2017 (Редактирано) Относно рейката, оказа се като махнахме двата маншона, че няма изобщо грес (този майстор велик в Добрич е решил да не слага), сложих течна грес и всичко утихна. Ако някой рециклира рейка, да го има в предвид. Накрая дори се оказа, че рейката нищо й е нямало и не е била за ремонт, а е тракал изпуснал амортисьор. Няколко майстора обаче казваха : оквачването ти е бетон, рейката ти потропва. Като я рециклирахме, пак остана тропането и най-накрая един приятел, като я вдигна на подемник, забеляза амортисьора. Сменихме двата предни и всичко е ок вече. Редактирано 2 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3252 Отговорено 29 Април, 2017 Тази кола има ли регулатор за силата на светлината на таблото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3253 Отговорено 29 Април, 2017 Няма . Обаче пък крушките горят . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3254 Отговорено 29 Април, 2017 Как се е счупил свртодиода? Странно звучи. Да не би като са връщали километража?Абсурд да е връщан, по таблото няма манипулации освен моите. А и колата е от Англия закупена, лично от мен преди доста години, със сервизна история до последно.Счупил се е от вибрации, според мен, нямам идея как е станало, но е факт , че беше откъртен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3255 Отговорено 29 Април, 2017 (Редактирано) Тази кола има ли регулатор за силата на светлината на таблото? Няма .Обаче пък крушките горят . Как да няма! Фейслифтовите (за другите не знам) се регулират от бутона за нулиране на километража. Дори има дневен и нощен режим, т.е. помни настройките без включени светлини и с включени такива и съответно се променят. Редактирано 29 Април, 2017 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #3256 Отговорено 30 Април, 2017 Колеги, кажете къде да сменям съединител в Пловдив. Искам да е при някой механик, който знае какво прави и е сменял на 7-ма генерация. Евентуално и лагер на първичен вал ще сменям, леко шуми, като пусна съединителя. Кой е оригинално каченият съединител за D16V1- LUK или Еxedy? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naBkaTa 3 #3257 Отговорено 30 Април, 2017 Колега, за твоята кола оригиналния съединител е Exedy, за дизел е Luk! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3258 Отговорено 3 Май, 2017 Колеги, първо да споделя че проблема с водата в багажника наистина се реши след като сложих уплътнение между купето и стоповете. Второ - наистина Blue Print опаковат оригинални ролки на на NSK Japan. И трето - имам едно питане. Мисля да сам да сменя ангренажа ляото. а) Гледах видеа и разбрах, че се ползва специален инструмент за контра на ролката на коляновия вал. Искам да питам дали на пистолет на въздух ще се развие, защото инструмента не е евтин? Проблемът е че Двигателя се върти в посока обратна на часовниковата стрелка и колкото по-дълго или по-бързо се кара, толкова повече се натяга ролката, гледах, че ползват тръби по 2-3 метра за рамо, за да разхлабят гайката, та дали ще тръгне на пистолет? б) трябва да източа маслото, за да сменя уплътненията на колановия вал и на разпределителния, нали? в) преди да сваля ремъка, трябва валовете да са завъртяни на горна мърта точка, нали? г) когато сложа новия ремък и превъртя мотора на ръка няколко пъти какво усилие е нормално да се изисква, ако всичко е наред и мотора се върти само обратно на часовника, нали? Благодаря предварително. Ето това е специалният инструмент: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #3259 Отговорено 5 Май, 2017 (Редактирано) Здравейте, колеги! Някой запознат ли е за какво служи този бутон, който се намира зад жабката, вляво: Благодаря предварително на отзовалите се! Редактирано 5 Май, 2017 от SkyWalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #3260 Отговорено 6 Май, 2017 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=17677 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3261 Отговорено 7 Май, 2017 Един спешен въпрос, относно модификациите на двигател 1.6 ВТЕК 110 коня, за сивик 7? Какви са разликите между двигатели с код D16V1 и D16W7? Интересува ме най-вече, дали главите им са еднакви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3262 Отговорено 10 Май, 2017 Както и да е, явно няма чак такива познавачи на хонда тук, разбираемо е! Оказа се, че практически нямат разлика, единият е за европейския, другия за азиатския пазар! W7 е по-късна модификация, вероятно за фейслифта и е малко по-мощен, с около 5 коня! Та питам, дали ще се усетят тия 5 коня или да не тая надежди, че хондата ще стане бегачка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3263 Отговорено 10 Май, 2017 Само че W7 с 5-те коня повече пише, че го слагат на Сивик от 2005 до 2007г.,а този 110 коньовия на 7-ма седан за някои "пазари". D16W7 Edit VTEC-E Found in: 2005–2007 Honda Civic Vti-L/ Vti (Asia) Bore and Stroke: see D16 Series Engines Displacement: see D16 Series Engines Compression: 10.9:1 Power: 115 hp (85.8 kW, 117 ps) at 5,600 rpm Torque: 112 lb·ft (15.5 kg/m, 152 Nm) at 4,300 rpm Valvetrain: SOHC, four valves per cylinder Redline: 6,100 rpm Limit: 6,200 rpm Fuel Control: OBD-1 MPFI ECU Code: PM12 Also found in 2001–2005 Honda Civic ES (Europe, Turkey, Singapore) Same as above, except: Power: 110 hp (82.0 kW, 81 kW) at 5,600 rpm Torque: 112 lb·ft (15.5 kg/m, 152 Nm) at 4,300 rpm Redline: 6,100 rpm Limit: 6,200 rpm Така или иначе едва ли би се усетила разлика от 5 коня. Все пак зависи и от цялостното състояние на двигател, скорости, съединител и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3264 Отговорено 11 Май, 2017 (Редактирано) Ако е до 2007г, означава ли, че го има и на 8ма генерация? А двигателя, освен блока, буталата и колянов вал, май всичко друго е вече сменено! Ако направя аналогия с голф 4, 100 и 105 коня, да, едва ли би се усетила осезаема разлика в мощността! Само дето, там са различни глави, а тук са почти еднакви! Редактирано 11 Май, 2017 от bahamonde Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M Ivanov 0 #3265 Отговорено 12 Май, 2017 Здравейте колеги! Имам следния въпрос - кажете какво е положението с 1.7 VTEC двигателя, който слагат на американските купета 7ма серия? Понеже доста ми се харесват тези коли, пък този двигател не е толкова популярен, кажете надежден ли е; как върви колата; и прочие... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #3266 Отговорено 13 Май, 2017 Аз да се похваля, че си докарах колата от Англия и я регистрирах тук и обърнах фаровете благодарение на тази тема : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102610 , за което много благодаря на колегите с акордите. Манипулацията е същата при Сивика с лупи, само, че фара се разглобява напълно. Махат се всички крушки, гумените уплътнения и моторчето за регулиране на височината. След това се загрява във фурна за 20-25 мин на 70-75 градуса, след което най-добре двама човека с малки отвертки бързичко отварят фара. При сглобяването се доближават двете части на фара и пак във фурната. После се притиска добре докато всички чопчета са вкопчани. Някои дреболии които правих: Преглеждах си ангренажа и свалях кабелите от алтернатора без да разкача акумулатора и изгорих 80 А предпазител. Ремонтирах го с 0.2 ома медна жичка, но всеки ми каза, че такива предпазители не се кърпят и намерих в морга от Ровър. Оказа се същия с малки козметични разлики. Горния е моя ремонтиран, долния е от Ровъра: След това си направих от алуминиева ламаринака, щипката която държи щеката на пръчката за предния капак, защото я счупих. Нямам снимка, но ако някой иска ще кача. Другото интересно е, че реших да пробвам колата с масло по английските предписания и преди да си тръгна и смених маслото с Castrol 0w-30. Не е подходящо, гори го особено при каране по магистрали с високи обороти. С 5w-30 не ми е мърдало от щеката. Смених предни светлини, като на лупите сложих Osram Cool Blue Intense 20% и съм много доволен от тях. На габаритите отпред сложих LED Philips Xtreme Vision 8000K и ги денем карам само с тях, като дневни светлини. Само че светят доста по-синьо то лупите. Трябваше да взема 6000К или по-малко, за да са еднакви, но... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenerife2008 0 #3267 Отговорено 16 Май, 2017 Някои пробвал ли е да смени всмукателния колектор на 1.6 бензиновия сивик? Мисля, че ще има ефект - примерно всмукател от d16y8 или d16z6. Поне на сивик 6 генерация имаше добър ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3268 Отговорено 16 Май, 2017 (Редактирано) Павено е това нещо, за ефект не знам, защото трябва настройка, за да стане като хората. Проблемът е обд2 електрониката, защото не може да се настройва както старите компютри. Може би по-добре да се замислиш за минаване към Обд1, направо с делко. Редактирано 16 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dio 3 #3269 Отговорено 22 Май, 2017 Развален ми е механизма за ел.стъклото на шофьорска врата. Някой да знае дали е еднакъв с механизма на кола с дясна дирекция, пак лява врата? Хеч. 2004 фейс, 2 врати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3270 Отговорено 23 Май, 2017 Днес си сложих лампа за витека ,по начина описан от колегата Ruil4o.При плавно ускорение се включва някъде на 3100-3200 оборота ,но не се усеща нищо .При по рязко настъпване на педала -не до ламарината ,се включва на 2500 оборота ,като се усеща леко придърпване и почва да набира като щурава ,при отпускане на педала изключва на 2800 някъде . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3271 Отговорено 30 Май, 2017 Тъй като втека действа само на всмукателените клапани си мислях, че ако карам извънградско до 100км/ч (тогава се включва втек-а) разхода ще е драстично по-малък, от колкото ако карам примерно със 105-110 км/ч. Според мен разхода не се променя много в тези граници. Явно пълненето с гориво зависи от дросела, а втека просто вкарва повече въздух в двигателя. Нещо като турбото се получава? Но може и да греша - не съм правил много замервания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3272 Отговорено 30 Май, 2017 Абе, как пълненето с гориво ще зависи от дросела... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3273 Отговорено 30 Май, 2017 Оп, прав си! Зависи от много неща - положението на дросела, и от там компютъра (оборотите, датчици) към дюзите... - а бе, сложна матеря е за мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #3274 Отговорено 5 Юни, 2017 Колеги помогнете с решението на един проблем. Колата е Civic 1.6, 2001г. От няколко месеца имам един звук хлоп-хлоп при преминаване през по-големи неравности или слизане от легнал полицай. Чувам го само отпред, долу в ляво. За последните 3 месеца съм сменил: два предни амортисьора с тампони, два шарнира, две биалетки, два външни накрайника и тампони на стабилизиращата щанга. Звука си остава същия след всяка смяна. От дясно не се чува нищо. При малки неравности също е пълна тишина. Само когато предните колела пропаднат рязко надолу. При ниска и висока скорост почти няма разлика в звука. За проба откачихме цялата стабилизираща щанга и покарах без нея, но тропането си остана. Преди време имах проблем с рейката, но след като и смених втулката и слайдера не я чувам да се обажда, а и при нея звука е различен. На канал не може да се хване нищо. При напъване с щанга всички тампони изглеждат здрави и стегнати. Не съм сменял само пружини, тампони на носача и вътрешни накрайници. Просто се изморих от принципа проба-грешка. Някой ако е имал подобен проблем нека да помогне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3275 Отговорено 5 Юни, 2017 (Редактирано) Ами пробвай вътрешните накрайници, някой да върди волана на място, ти ги дръж . Ако има луфт, ще се усетят . Възможно е и от тампоните на носачите,тези големите, напъни ги със щанга ..аз всичко съм сменял по предницата, без рейка. Редактирано 5 Юни, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3276 Отговорено 5 Юни, 2017 Колега, yky, какви амортисьори и тампони на макферсоните сложи. Аз сложих тампони Каяба и като че ли се усили тропането. Лагера не ляга толкова плътно към тампона, а и отвора, през който минава амортисьора е малко по-широк. Вече не помня с колко, но май беше 1мм и малко. Нищо не споменаваш за шарнирите, а също и за спирачните апарати. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #3277 Отговорено 7 Юни, 2017 Относно проблема на колегата yky, имах подобна симптоматика, като мина през неравност и се усещаше някакво почукване. Окачването го преглеждах на няколко сервиза, навсякаде едно и също - всичко изглежда наред. В последствие установих че имам за смяна преден тампон на двигателя, който се оказа скъсан. Смених го и почукването изчезна! Така че, колега хвърли и едно око на тампоните на двигателя, може оттам да изскочи нещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3278 Отговорено 7 Юни, 2017 Колеги, за смяна на стоп на хеч с 5 врати трябва ли да се сваля задната броня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #3279 Отговорено 7 Юни, 2017 (Редактирано) Да, но е лесно. Става за 2мин. Това е за преди фейса. За фейса не съм сигурен. Редактирано 7 Юни, 2017 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #3280 Отговорено 8 Юни, 2017 За стоп на преди фейслифтова не се сваля задна броня. От вътре през багажника има капаче и 3 гайки мисля бяха. След това трябва добре да уплътниш иначе започва да влиза вода в стопа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове