Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

 

Можеш всичко да си поръчаш от Бултрако примерно ,но после ще установиш че рейката пак тропа ,макар и по-малко.Дай я за рециклиране -там си правят каквито части трябват ,има и някакви втулки които ги правели по размера на вече износената ти рейка и би трябвало после да няма тропане.

 

В едната от посочените теми е показано какви са тези втулки. Смятам да твърдя, че тези втулки не са нещо кой знае какво и всеки по добър стругар би успял да ги направи от бронз като отидесх с корпуса на рейката и самия стержен. А като цена едно рециклиране какви пари е, защото ми се върти една сума от порядъка на 300 лв.

 

Ремонтният комплект е 120лв от Хонда. За 150лв ми го оправиха, сега няма тракане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Можеш всичко да си поръчаш от Бултрако примерно ,но после ще установиш че рейката пак тропа ,макар и по-малко.Дай я за рециклиране -там си правят каквито части трябват ,има и някакви втулки които ги правели по размера на вече износената ти рейка и би трябвало после да няма тропане.

 

В едната от посочените теми е показано какви са тези втулки. Смятам да твърдя, че тези втулки не са нещо кой знае какво и всеки по добър стругар би успял да ги направи от бронз като отидесх с корпуса на рейката и самия стержен. А като цена едно рециклиране какви пари е, защото ми се върти една сума от порядъка на 300 лв.

 

Ремонтният комплект е 120лв от Хонда. За 150лв ми го оправиха, сега няма тракане. 

 

Къде ти я оправиха за тези пари и ти ли си купи комплекта или от мястото където ти я правиха :) Между другото Бултрако малко са се оляли с тази цена ми се струва, в САЩ ремонтния комплект идва към 35 $ но нямаме избор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

Търся си разширителен съд за антифриз за моята кола. Автомобила е сивик 7-ма серия с дизелов двигател. Ако е възможно да ми дадете информация за автоморги, в които мога да си намеря. В краен случай може и магазин за нови авточасти. До сега имах предложения за директен внос от Япония, но цената и времето за доставка са много. Открих и магазин с части втора  ръка но не са оригинални. Погледнах и няколко сайта, но нямаха налични.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги който е сменял ангренажен ремък на сивик 7ма витек как отвъртяхте тази гайка на капака на ангренажа.Голяма мъка никой няма такъв ключ а е затегнат като за последно

Редактирано от Coupee

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или?

 Колега, този модел при натискане на газ и спирачка едновременно влиза в авариен режим ( без турбо). Трябва да се изгаси и стартира наново. Някъде във форума преди около 4 години бяха писали по темата колеги, които се занимават професионално със това. Не съжалявай, това с тази кола може да ти е единствения проблем. Карам такава 6 години и мога да ти кажа, че още не съм махал пластмасата на двигателя. И сигурно знаеш, не се форсира студена над 3000об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdraveite kolegi.. i az imam poblem sys zakluchvaneto na vratite... hondata mi e 1,6 vtec, cupe... i samo shofiorskata vrata mi se zakluchva s bagajnika... drugata vrata ne iska izobshto da mu dade tok do mashinkata... nqkakvi mneniq...? Blagodarq predvaritelno :(

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се изкажеш на кирилица ще ти бъдем полезни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма по лесно нещо да се пише на кирилица

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулките мисля че от тефлон ги правят.Горе -долу толкова струва със монтаж и демонтаж на рейката .Стругар и да ти направи втулките ,ти сигурен ли си че ще можеш сам после да я сглобиш и настроиш болта колко точно да е стегната -така че нито да има луфт ,нито пък да затяга.

къде в Добрич са толкова добри ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво е грешка 5001 на civic d16v1.Понеже на брат ми хондата това изкарва при диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е P0501?Грешка за датчика на скоростомера?Тази дето я пишеш -няма такава в обд2 протокола ,или аз не можах да я намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти каже честно не съм много сигурен майстора така каза но той беше луднал от работа и може момчето да е разменило цифрите.Но се разбрах ме пак да му я закарам да я закачи.Иначе той каза , че по някакви руски сайтове намерил информация за тази грешка 5001 и била за рециркулация на изгорелите газове.

Датчика за скоростомера къде се намира и дали са еднакви на d14z6 и d16v1 та да пробваме с датчика от мой та кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти каже честно не съм много сигурен майстора така каза но той беше луднал от работа и може момчето да е разменило цифрите.Но се разбрах ме пак да му я закарам да я закачи.Иначе той каза , че по някакви руски сайтове намерил информация за тази грешка 5001 и била за рециркулация на изгорелите газове.

Датчика за скоростомера къде се намира и дали са еднакви на d14z6 и d16v1 та да пробваме с датчика от мой та кола.

 

Ако дава грешка за сензора за скорост не трябва да ти работи уреда със стрелката на таблото.

Датчиците на кутията са 2,единия е за задна скорост,другия е за скоростта.Може да тестваш като извадиш куплунга на единия и включиш на задна,лампата трябва да не свети при изваден.

 

Датчиците са еднакви за 1.4 и 1.6 (номер 13 от схемата)

 

104734dec004e9a2d9584b7a63ce70db-1056x52

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички уреди си работят и колата върви много добре.Майстора мисли , че е ЕГР и го сменихме с един втора употреба но не знаем да ли въобще и той работи.След смяната и чистенето на грешката чека пак светна след 20 км..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички уреди си работят и колата върви много добре.Майстора мисли , че е ЕГР и го сменихме с един втора употреба но не знаем да ли въобще и той работи.След смяната и чистенето на грешката чека пак светна след 20 км..

 

Колега, я пак се върни при майстора и прочетете отново грешката. Ако има грешка, свързана с EGR системата, то тя трябва да започва с 04, т.е. Р04хх. Кодовете, започващи с Р05хх са свързани общо взето със сензорите за скорост на колата, празния ход и т.н. Тъй че провери със сигурност какъв е кода и тогава вече да се опитваме да помогнем.

 

Ако все пак грешката идва от EGR системата, то е почти сигурно че не е от дефектен ЕГР клапан, а от запушени канали на ЕГР системата. Аз съм точно в този филм в момента и ще ми свалят колектора да ги чистят. Оказва се, че е чест проблем при Хонда.

 

Успех! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Здравейте колеги.

Колата е фейселифтов дизел. Обслужен е преди 1000 км, ремъци, филтри, масло, свещи...всичко, което е имало нужда. Имам следния проблем: понякога (не винаги) колата между 1800 и 2000 оборота "прекъсва". Оприличавам го все едно автоматик превключва скорост.  Лошото е, че не мога да го хвана точно при какви условия го прави. Имал ли е някой от подобен случай? Прави го само на тези обороти, предимно на втора скорост като ускорявам със средно подаване на газ, т.е. нито мн плавно, нито педала до долу :) Никакви лампи не светят. Може ли да е от турбото? 

Ако на някой му хрумне нещо по въпроса ще се радвам да сподели.

Поздрави!

 

Същия проблем! Някой ..нещо ?

 

 

На мен ми се струва, че се получава на оборотите, на които включва турбото, което ме навежда на мисълта, че е нещо свързано с него. За съжаление в момента нямам време да ходя на сервиз и си я карам така :(

 

Колега дай газ до край и ако изключи и ти светне чека значи ти е за смяна клапана за високо налягане  на горивото не се плаши като изгасен (отваряш капака и почваш да помпаш гумената помпа при горивния филтър(докато не стане твърд)  се намира на ГНП-то на мен ми прави същото едно накъсване все едно придърпва и ми казаха че е този клапан нямам време да го сменя за да кажа дали е 100% от него но ако ти изгасне колата си като мен. По между другото клапана е на бош и струва около 240 лв. Ако го оправиш пиши как си го оправил. Поздрави.

 

Не ми гасне колата ,някой друг да има подобен проблем?

Искам да знам колко пари ми трябват за да го отстраня ,започна да ми зачестява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам един проблем. Доста често ми гори крушката на единия от късите фарове. Евно има някакъв проблем при свързването на крушката. Някой има ли идея от къде може да е този проблем? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Имам един проблем. Доста често ми гори крушката на единия от късите фарове. Евно има някакъв проблем при свързването на крушката. Някой има ли идея от къде може да е този проблем? Благодаря

Колега и при мен беше така за 2 месеца 3 крушки . Сложих ксенон и сега карам 2-ра година :) (ксенон-а е вариант ако си с фейслифт и фаровете са с лупи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сега да даде отговор на един малко тъп въпрос. На сивик 7 хетчбек задните прозорци отварят ли се по някакъв начин :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3 врат ли питаш? Ако да, мисля че няма начин.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сега да даде отговор на един малко тъп въпрос. На сивик 7 хетчбек задните прозорци отварят ли се по някакъв начин :D

Отварят се но еднократно.:)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или?

 Колега, този модел при натискане на газ и спирачка едновременно влиза в авариен режим ( без турбо). Трябва да се изгаси и стартира наново. Някъде във форума преди около 4 години бяха писали по темата колеги, които се занимават професионално със това. Не съжалявай, това с тази кола може да ти е единствения проблем. Карам такава 6 години и мога да ти кажа, че още не съм махал пластмасата на двигателя. И сигурно знаеш, не се форсира студена над 3000об/мин.

 

Днес реших да пробвам колко ще вдигне на магистралата, щом вдигна 190 пак светна чека. И пак без да натискам газ и спирачка едновременно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Я сега да даде отговор на един малко тъп въпрос. На сивик 7 хетчбек задните прозорци отварят ли се по някакъв начин :D

Отварят се но еднократно. :)

 

Ясно аз си помислих, че може да е примерно като при Пежо 306 там на тривратото се отварят задните прозорци 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

Надявам се да можете да ми помогнете със съвет. Със 7-gen Civic 1.6 VTEC съм. През пролетта исках да освежа климатроника за лятото и в тази връзка заведох хондата на сервиз, където смениха въздушен филтър и поленов филтър с актвен въглен. 

 

Отне ми известно време да установя, че след тази смяна работата на климатроника е доста по-шумна - когато е пуснат от вътре се чува осезаемо бръмчене и се усеща тресене на цялото купе, а отвън в областта откъм дясната гума има някакво стържене, което не зная как да го определя. Със сигурност обаче е в резултат на работата на климатроника, защото иначе не се чува. 

 

Също така, когато тръгвам с пуснат климатроник, първите 30-40 секунди се чува яростно свирене като от ремък, но мисля, че също е от климатроника, тъй като спира, когато го изгася. 

 

Можете ли да ме ориентирате на какво се дължи това и дали трябва да се притеснявам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:honda:Здравейте колеги,

сивика ми е 2002 г. 1.6 vtec с ГИ. 

Имам проблем с веригата на подгрева на първата ламбда сонда, който за съжаление остана и след поставянето на нова. Подгрева се управлява по маса от компютъра. До буксата на сондата стига напрежение от 9 волта а не нужните 12 :hmmm:.

Моля колега със същия двигател да сподели колко ома трябва да е съпротивлението на оригинална сонда за този модел.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си смених изгорелия габарит отзад вдясно. Сега когато си пусна фаровете ми светва и третия стоп, а когато натисна спирачка при спрени фарове ми светват и габаритите отпред, таблото и циферблатите и ми  пищи зумера като отворя вратата. Не ми се струва нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

Надявам се да можете да ми помогнете със съвет. Със 7-gen Civic 1.6 VTEC съм. През пролетта исках да освежа климатроника за лятото и в тази връзка заведох хондата на сервиз, където смениха въздушен филтър и поленов филтър с актвен въглен. 

 

Отне ми известно време да установя, че след тази смяна работата на климатроника е доста по-шумна - когато е пуснат от вътре се чува осезаемо бръмчене и се усеща тресене на цялото купе, а отвън в областта откъм дясната гума има някакво стържене, което не зная как да го определя. Със сигурност обаче е в резултат на работата на климатроника, защото иначе не се чува. 

 

Също така, когато тръгвам с пуснат климатроник, първите 30-40 секунди се чува яростно свирене като от ремък, но мисля, че също е от климатроника, тъй като спира, когато го изгася. 

 

Можете ли да ме ориентирате на какво се дължи това и дали трябва да се притеснявам?

 

Прилича ми на неправилен монтаж на филтъра въпросното стържене.

 

Свиренето при тръгване на колата е пистов ремък,или трябва да се натегне или трябва да го смениш,ремъка по спомен струва около 15 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги имам един проблем миналият ден както си карах всичко нормално паркирам пред вкъщи  гася колата натискам съединителя и изведнъж потъна и не се оправи отворих капака течеше течност от долната помпа както и  да е смених я вчера но не се оправи проблема течността беше сива и все едно имаше малки стружки желязо смених течността но педалът пак не стана твърд обезвъздуших но няма налягане днес свалих и горната помпа нямаше течове от нея отворих я беше и се изяла гумичката и вкарваше грес в системата и явно затова е повредила и долната днес поръчах нова на Закс 141евро понеже не съм в бг искам да попитам с какво мога хубаво да прочистя системата некой ми беше казал със спирт разполагам с него ако е удачно да го направя не зная дали няма да се повредят гумите на помпите ако някой може да помогне ще почерпя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При монтаж на филтрите на купето има една особеност-филтрите имат посока на преминаване на въздуха.За пистовия ремък ако е стар ясно е за смяна-може да се свали и ясно се вижда по пистите дали се е напукал,ако е сменян скоро явно не е натегнат добре. Моя ходих сигурно 4-5 пъти при майстора и ми вика добре е,но не беше.Като се натяга е добре да се гледа между ролките с по-голямото разстояние между тях,защото лъже ако се гледа  между другите с по-малко разстояние.Май не го обясних много добре,надявам се да сте ме разбрали.

И аз да попитам откъде имам пряка видимост до изпарителя на климатика.Искам да го напръскам с спрей за почистване,че много мирише като спра климатика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни правих на stock 100к.с. дизеловата кола remap и изисках да ми дадат резултатите във файлов формат на динамометричния стенд за да може да се направи съпоставка на една графика влиянието на газта и ремап-а при дизелите, а не само да имам една картинка разпечатка, без прегледност. На колата без хибридно турбо, със сток карантия се извадиха едни 160к.с. с ремап+газ за 600лв. (300 за ремап и 300 за газовата) и още се чудя дали да давам 1к лв. за хибридно турбо за едните към 180-200к.с. да се докарва, като по-скоро намирам, че няма смисъл и по-скоро няма да го правя за сега. Резултатите са следните:

sravnenie.jpg

Нарочно не вкарах резултатите от remap+gas, защото ще се набъркат в графиките на въртящия момент на другите и няма да има прегледност.

Сега малко анализ. Може да се види с просто око защо default дизелите имат кратки предавки и малък работен диапазон. При червената графика колата default от когато включи турбото от 2к до 3к има висок въртящ момент, но след това той бързо спада, а конските сили не нарастват. Това води до редуциране на ускорението след 3к оборота, т.е. това, което хората наричат, че дизела 'тъпче'.
С ремап-а на черната графика се вижда, че въртящия момент е изместен в малко по-високи обороти, но пак, достигне ли се до пика-а му, спадането е бързо и поне покачването на конските сили прави колата с по-дълги предавки от default.
При +газта без remap ..... може да се види, че въртящият момент не спада толкова брутално и го има висок и при голЕмите обороти. Също така и с повишаване на оборотите и конете растат. Оказва се, че разликата от слагането на газ на дизел при читав съединител е между 30-40% повишение на конските сили спрямо default! (да се гледа разликата между червената и синята криви). След ремап + газ се получава характеристика като синята, просто подместена още нагоре и не е интересно слагането ѝ, при положение, че формата е същата. Високия въртящ момент в цялата работна лента, комбиниран с постоянното покачване на кривата на конските сили потвърждава усещането при каране, че колата си ускорява от началото до края.

 

Нещото, което не се вижда от графиката е, че заради газта в изгорелите газове при смяна на предавка турбото остава 'живо' за 1-2 секунди. Така като съм на нафта ако сменя предавка на 3к оборота падам на 1,5к и чакам турбото да се напълни, а при +газ си от турбо в турбо зона и нямаш турбо дупка при смяна на предавки. И с газта турбото по-бързо се развърта. Това се сещам като странични бонуси, които няма как да се видят от графиката, но допълват по-приятното за каране усещане като при бензинова кола.

 

Ще помоля колегата jiktakof да си признае той ли е със 170 коньовата дизеларка нa Jivko Ctoqnov от EPcivic форума от тая тема там:

http://www.epcivic.com/index.php?/topic/26790-my-hondaliza-170hp/page-5

Ако е така ще може да сподели инфо или клипчета с хибридната gt1752 турбина, която последно е сложил и прави 170к.с. само на нафта има ли голяма разлика откъм turbo-lag спрямо 1749va, с която е правил 160 к.с.? Писал е и за по-впечатляващ звук от 52-та :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си смених изгорелия габарит отзад вдясно. Сега когато си пусна фаровете ми светва и третия стоп, а когато натисна спирачка при спрени фарове ми светват и габаритите отпред, таблото и циферблатите и ми пищи зумера като отворя вратата. Не ми се струва нормално.

 

 

 

колега провери (масата)еден топ кабели които е захванат към купето в багажника под някоя кора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера реших да минавам преглед дизеларката и взеха, че ме "скъсаха". Дясно задно колело на 0.00 при дръпната на максимум ръчна спирачка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем досега, защото не намерих нищо? Гледаха я уж в канала, но заключението беше "трябва да си я видите и до 14 дни да дойдете за преглед". Да оставим и настрана арогантността, която започна след като разбраха, че отивам със закупен предварително ваучер...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Днес покарах ctdi - то на писта Дракон но още след около 3 км светна чек енджъна и колата загуби мощност. Загасих и запалих, направих още 3 обиколки без много да я зоря и без проблем с мощността и със светеща лампа. След 15 минути запалих и лампата сама изгасна. Явно влиза в авариен режим като види много зор, или?

 Колега, този модел при натискане на газ и спирачка едновременно влиза в авариен режим ( без турбо). Трябва да се изгаси и стартира наново. Някъде във форума преди около 4 години бяха писали по темата колеги, които се занимават професионално със това. Не съжалявай, това с тази кола може да ти е единствения проблем. Карам такава 6 години и мога да ти кажа, че още не съм махал пластмасата на двигателя. И сигурно знаеш, не се форсира студена над 3000об/мин.

 

Днес реших да пробвам колко ще вдигне на магистралата, щом вдигна 190 пак светна чека. И пак без да натискам газ и спирачка едновременно :)

 

И аз имам същия проблем ама на 1.6 бензинката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Сивици имат ли ESP (или така нареченото VSA)? По-напред четох в темата, че Сивик 7gen нямат VSA, но се разрових в нета и намерих, че след фейслифта петвратите Сивици получават VSA (не всички). В Cars и Mobile за почти всички пише, че имат ESP, но не може да се има много вяра, изобщо дори. Съществува ли въобще тази система в Сивик 7 генерация и как да проверя дали определен автомобил я има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автотърговците се възползват от това, че на таблото пише EPS и лъжат хората че има ESP. И аз мисля че 7-ма нямат.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://de.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_7._Generation

http://fakti.bg/avto/3222-avtomobilyt-na-staro-corolla-ili-civic65

 

И на двете места пише, че след фейса има. На какво да вярвам...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвай на каквото искаш,но няма ESP a има EPS - демек има електрическа рейка.Който ти казва че има другото явно те лъже.На тези уикипедии никога не можеш да им вярваш на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е зацепвал 1.7цдти двигателя сам? Вчера сменях ангренаж и се ръководех от наръчника: преди да сваля ремъка подравних белязките на коляновата и разпределителната ролка, така че да са в горна мъртва точка, блокирах ролката на разпределителния вал, след което блокирах и тази на горивната помпа. свалих ремъка, сложих новия, започвайки от коляновия вал, през маслената помпа, паразитната ролка, горивната, ролката на разпределителния и накрая през обтяжната. върнах я (обтяжната) леко и внимателно, така че да обтегне и разблокирах. завъртях два пъти коляновия вал в посока по часовниковата стрелка и какъв е резултатът - коляновата и разпределителната ролка си срещат белязките, но тази на горивната помпа ми се разминава... :/ като върна два оборота на обратно, всички ролки застават пак на белязките. дайте някви съвети и предложения за действие, че до 3 дни тряа да съм готов с колата, пък има още много работа по нея... 
принципно бих я избутал/издърпал до сервиза до нас, ама гаража е малко под земята и не ми е ясно как точно ше я изкарам оттам.

 

п.п. в наръчника на опел за корса и астра има две положения - при корса се действа по гореописания метод. при астра коляновия вал се връща обратно 60 градуса преди обтягането на обтяжната ролка, след което се правят два оборота по посока на въртенето на двигателя + 60 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, което не се бях сетил и заради, което действам както при старите дизели без common rail - диаметъра на разпределителната ролка и горивната ролка са различни, тоест винаги ше има разминаване. компютъра засича и определя кога да бъде впръскването, защото помпата само нагнетява, а не впръсква. ще пробвам и ако тва даде резултати, ше пиша един менюъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да си почистя вентилатора. http://prikachi.com/images/679/8282679q.jpg  Може да видите колко е черен. Около него също беше черно. Също успях да видя откъде ми скърца съединителя. http://prikachi.com/images.php?images/758/8282758E.jpg  Оградил съм кое в кое се стърже. Само трябва да реша с какво да го смажа, въпреки че тук съм чел че ефекта трае 2 седмици.

Редактирано от LachoPB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...