Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колеги, тъй като по-нагоре стана дума за корите по дизеловите мотори да ви попитам:

 

Някой случайно да знае на бензинов Сивик (D16V1 мотор), дали може да се сложи тази кора под мотора:

 

Публикувано изображение

 

Спешно ми трябва да знам, за да преценя дали да я купувам или да не давам грешни пари. Все ми се иска да сложа някаква допълнителна защита отдолу, че бензинката е съвсем гола долу, в сравнение с дизеловите.

 

Благодаря предварително за помощта!  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много прилича на тази с която е моята ама така е трудно да се определи.Тази за този модел ли я дават?Моята я скъсах миналата зима в едни снежни коловози и я свалях да я кърпя и по спомени беше нещо такова ама не мога да кажа със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сутрин на студено работи доста грубо моя двигател ,като запаля докато качи маслото ,първите 4-5сек е трактор после веднага затихва. И сега като паднаха градусите ,подгравям по 2-3 пъти и пали маалко по-трудно все едно стартера превърта 4-5 пъти.  

Друго .. като го загася ми разклаща колата. (на загрял двугател ,някой да не си помисли че си го паля ей така ,за разнообразие :D

 

При вас така ли е ?

При мен е същата работа от 2-3 седмици насам, като добавим и за по-весело един облак бял пушек при първото палене за деня (вероятно неизгоряла нафтичка)...Любопитна съм да видя какво мислят колегите :)

 

Този въпрос съм го мислил и съм го измислил.Динамото има нужда от ролка с фройлайф и всичко ще си дойде по местата с разклащането при палене и гасене и не само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тъй като по-нагоре стана дума за корите по дизеловите мотори да ви попитам:

 

Някой случайно да знае на бензинов Сивик (D16V1 мотор), дали може да се сложи тази кора под мотора:

 

Публикувано изображение

 

Спешно ми трябва да знам, за да преценя дали да я купувам или да не давам грешни пари. Все ми се иска да сложа някаква допълнителна защита отдолу, че бензинката е съвсем гола долу, в сравнение с дизеловите.

 

Благодаря предварително за помощта!  :)

 

Не се подлъгвай по тези сайтчета.. Според мен де.. В повечето сервизи даже и няма да поискат да ти монтират подобен тип кора.. 

Аз доста се порастърсих за тая кора и бая се поизмъчих.. Да ти кажа честно поне до сега каквото съм видял, най- добре е да се купи нова оригинална. Другото е да имаш познат с морга или някой който се занимава подобни неща.. Или ако имаш много голям късмет да намериш някой, който случайно си е ударил колата и има такава кора и нищо не разбира и да ти даде кората или подобни пластмаси за 5-10 лв., защото му е неудобно да ти вземе даже някакви пари за тези неща.. :) Ако ме светнете как да качвам снимки ще ви покажа какъв е точно моя проблем..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! При мен се случва често дори и през по-малки локви. Проблема е, че всичко е много оголено при десния подкалник и кората отдолу явно не е оригиналната и не закрива всичко както трябва. На практика пистовия ремък си е отвън, всичко влиза там. Кал, вода и т.н. Като се намокри свири доста, все едно не е сменян. Особено сега зимно време е и много влажно в Бургас и не може да изсъхне с часове. Трябва да карам поне 1-2 часа да изсъхне то да няма други локви. :) Някой не се ли сеща за алтернатива на тази кора? Някой да изработва по поръчка?

здравей колега ремакът не трябва да свири когато се намокри ако е нов и добре опънат. Така че пробваи да го оптегнеш ако има вариант и ако няма ефект значи е износен .Тогава наи добре сложи един нов и няма да имаш проблеми.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

botevist1912

Чшшш - да не ти тече картера колега :yes:

къде побра 4.5 литра - някой те е метнал !!!

Публикувано изображение Двигател D16V1 Публикувано изображение

 

  Капацитет : Капачка на маслото 3,5 литър   : Капачка на филтър 0,2 литър  

 

choro

Повече от 4 литра няма нужда освен ако не ти трябва да доливаш .....

Моя грешка, сега погледнах и тубата ми е 4 литра. Сори, че подведох колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дравейте колеги.Някой да знае?тези водо подгревни свещи при колко градоса се включват.Проверих ги със пробна лампа всички си рааботят обаче когато свържа пробната лампа към кабела които влиза в самата свещ и пусна климатика градусите на топло и вентилатора на някоя степен, нищо не се случва.Имали определени градуси на блока,при които трябва по този кабел да тръгне+ благодаря предварително.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за отговорите! При мен се случва често дори и през по-малки локви. Проблема е, че всичко е много оголено при десния подкалник и кората отдолу явно не е оригиналната и не закрива всичко както трябва. На практика пистовия ремък си е отвън, всичко влиза там. Кал, вода и т.н. Като се намокри свири доста, все едно не е сменян. Особено сега зимно време е и много влажно в Бургас и не може да изсъхне с часове. Трябва да карам поне 1-2 часа да изсъхне то да няма други локви. :) Някой не се ли сеща за алтернатива на тази кора? Някой да изработва по поръчка?

здравей колега ремакът не трябва да свири когато се намокри ако е нов и добре опънат. Така че пробваи да го оптегнеш ако има вариант и ако няма ефект значи е износен .Тогава наи добре сложи един нов и няма да имаш проблеми. :)

 

 

Благодаря ти! Ремъкът е добре опънат. Всички ролки са старателно проверени и с тях няма проблеми. Първо сложих Континентал (смятам, че доста хубав ремък, дори и от добре познатите Гейтс), карах около 10000 хил. След това заложих на Дайко като по мек (понякога и по-евтините варианти са по-добри). Пак същата работа. При положение, че с един хубав ремък от сорта на Континентал, с който може да караш и 200000км. Не е в ремъка проблема, просто влиза вода, кал и т.н. Опитвал съм и какви ли не глупости от сорта да пръскам ремъка и ролките с ВД и разни смазки, който помагат, но временно. Като мина пак през вода и има много влага и пак свири.. :) Буквално ми писна.. Дай емайл да ти пратя снимки да видиш къде е проблема.. Просто никъде няма такива кори, къде ли не търсих и не звънях.. Още малко и ще прибегна до побългаряването и ще изрежа отнякъде парчето, което ми трябва и ще го сглобя.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мерси за отговорите за маслото!

 

Имам и друг въпрос. Като карам по магистралата, понеже волана не се върти много след време почва да скърца при леко завъртане и в двете посоки(все едно бавно отваряте някоя врата дето не са смазани пантите). Пробвал съм да спра, развъртам го хубаво наляво надясно и спира да скърца. В града го нямам този проблем заради повечето маневри, които се правят. Някой има ли идея от какво е това? Да не е тази прословута рейка? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,че някой ми обърна внимание и ми помогна  :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Публикувано изображение

 

 

 

Не се подлъгвай по тези сайтчета.. Според мен де.. В повечето сервизи даже и няма да поискат да ти монтират подобен тип кора.. 

Аз доста се порастърсих за тая кора и бая се поизмъчих.. Да ти кажа честно поне до сега каквото съм видял, най- добре е да се купи нова оригинална. Другото е да имаш познат с морга или някой който се занимава подобни неща.. Или ако имаш много голям късмет да намериш някой, който случайно си е ударил колата и има такава кора и нищо не разбира и да ти даде кората или подобни пластмаси за 5-10 лв., защото му е неудобно да ти вземе даже някакви пари за тези неща.. :) Ако ме светнете как да качвам снимки ще ви покажа какъв е точно моя проблем..

 

 

 

Ей тия точно внасят полски кори (взимал съм от тях за Пасат и кората е дебела и здрава пластмаса). В сервизите махат корите за да си свършат работата и после някои умишлено не ги слагат. Ако се сетиш да ги питаш "къде ми е кората" "не ти трябва", защото ще ти се наложи пак да ги посетиш но доста по-скоро - нали така си вадят хляба. 
Nasko, като гледам снимките, които ми изпрати - липсва ти кората на подкалника
Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро ми се появи едно ръмжане откъм скоростната кутия. Когато е студена има едно приръмжаване, като ромолене на неутрално положение и при отпуснат съединител. Като го натисна - спира. Чува се значително около 2000 оборота, на скорост, когато започна да ускорявам. Като фиксирам газта на определени обороти и шума намалява. Когато колата и скоростната кутия позагреят, в статично положение шума не се чува, но когато е в статично положение и при отпуснат съединител напъна скоростния лост, отново започва да се чува.За лагер на първичния вал на скоростната кутия ли да мисля или за лагера на маховика? Лагерът на притискателя е сменян преди 1000км с LUK, та гаранция не е от него.

Редактирано от srptng000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно трудното палене + лек бял пушек = Подгревни свещи ... При мен беше същата работа ... И като ги сменях 2 от подгревните ми свещи бяха със счупен връх :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

 

Днес съвсем случайно забелязах в задната част на колата отдолу едно цилиндрично нещо, което не ми е ясно какво е всъщност... Намира се зад резервоара и има вход и изход с тръби. Прилагам и снимка:

Публикувано изображение

 

Ще съм благодарен ако някой да ме осветли по въпроса! (Колата я имам отскоро и все откривам нещо ново по нея :D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

srptng000 ,сваляй скоростите за ревизия на лагерите ,може вече да не е само на първичния вал лагера тръгнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде отиде ти бе, брато? казах отскоро... как си заминават лагери на скоростна кутия за 2 седмици?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До choro

Ако скърцането се чува все едно , че е от волана , провери си тампоните на макферсона ( горе с лагерите).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко за Сивик 7 генерация

didi0o, Виж това:

 

 

Публикувано изображение Публикувано от Jorko. на 07 март 2010 - 18:27 в Технически въпроси

Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от:

1. Включено копче за климатика

2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо

3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен.

При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Публикувано изображение

Опитайте Публикувано изображение

 
 
Мисля, че се включват под 5оС
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой случайно да знае ангренажният комплект за d14z6 мотора какви пари е. Да се приготвя психически за отпускане на средства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Някой случайно да знае ангренажният комплект за d14z6 мотора какви пари е. Да се приготвя психически за отпускане на средства.

 

Ремъкът е евтин, но ролката е скъпа... По спомени, като обслужвах моята, комплектът беше около 200 и малко лева (Gates), като по-голямата част от сумата е за тъпата ролка... Прибави и за труд и тегли чертата. Доколкото знам, няма съществена разлика в цената за 1.4 и 1.6.. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво 200 лв говориш ама ролката може да не е за смяна. Моята при първото обслужване не я смених и досега нямам проблеми вече почти 4 години. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво 200 лв говориш ама ролката може да не е за смяна. Моята при първото обслужване не я смених и досега нямам проблеми вече почти 4 години. 

 

Да, така е, ако смени само ремъка, ще излезе доста тънко, но поне за мен винаги е било правило, че тези неща се сменят комплект, за да ми е по-мирна главата. Още повече, че ставаше въпрос за току що купена кола, нов внос - няма как да знаеш този преди теб какви ги е вършил... Един колега в работата ми например си купи преди 3 години HR-V, и си я кара без проблеми и до днес без да е сменял ремъци или ролки (според него "изглеждали ОК", когато я купувал и затова не ги сменял). Тъй че всеки си действа на своя отговорност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре - ами ако блокира "добре" изглеждащата ролка колко ще струва ремонта на потрошения двигател ? :yes: :yes: :yes:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно! Затова по-горе на въпроса на колегата, отговорих с цена за цял комплект ангренаж + ролка. Аз лично никога не пестя от такива интервенции, защото след това излиза двойно, тройно и т.н. Между другото по същия начин действам и със всички симетрични системи по колата - ако едната страна дефектира и следва ремонт, правя автоматично и другата, макар и тя да е все още здрава (въпреки че много хора не виждат смисъл в това). Досега тази стратегия винаги ми е спестявала главоболия и нито един път не съм почувствал "че съм се минал"...

 

Поздрави! ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не може да сподели някакво мнение по случая. Проверих водоподгревните свещи си работят, а парното продължава да духа леко топло. Всички филтри са сменени. Днес връщах и ръчно в двигателния отсег кранчето с което се регулира топло/студено и все същото. Възможно ли е дори и да го движа то да не се върти вътре достатъчно и да не пропуска необходимото количество антифриз, което да преминава.

 

Отностно прекъсването на колата продължава да си го прави. Закачахме я на компютър не показва никакви  грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За играенето на оборотите - виж си на първо време всички тръби след дебитомера дали за плътно стегнати една за друга. Възможно е да гълта въздух след дебитомера, който въздух остава неотчетен, и за тва да е играенето.За парното - сигурен ли си, че на кнобката за реглаж на температурата жилото е закачено за лоста на парното? Дизела загрява бавно зимно време, парното също. При мен чак след 10-тина минути става жега вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За играенето на оборотите - виж си на първо време всички тръби след дебитомера дали за плътно стегнати една за друга. Възможно е да гълта въздух след дебитомера, който въздух остава неотчетен, и за тва да е играенето.За парното - сигурен ли си, че на кнобката за реглаж на температурата жилото е закачено за лоста на парното? Дизела загрява бавно зимно време, парното също. При мен чак след 10-тина минути става жега вътре.

Благодаря ти, ще погледна за тръбите след дебитомера, а отностно парното съм сигурен защото го бутах на ръка за да видя дали се движи и отделно разглобих цялата средна конзола на колата за да проследя движението на всички жила и си функционират нормално. Термостата е сменяван преди 3-4 години освен той да се е развалил. Колата си загрява точно за 2,5 км температурата на стрелката сочи малко под средата, което мисля че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако двигателя е загрял и не ти топли парното вероятно радиаторчето му е запушено и се налага неговата смяна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам радиаторчето се намира зад жабката, където са и филтрите за купето. Някой дали може да каже как, ако може да се почисти или, ако не може как се разглобява за да се подмени и съответно цената му.

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е запушено радоаторчето свалянето е сложно - като на повечвто коли. Най добре прескочи до сервиз Омбре. Не съм свалял точно такова.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …??

След като ти прочетох поста реших да видя моята как е след дъждовете,ужас,багажника мокър,гредите мокри и тавана мокър.Ей на това му се вика теч,някой може ли да сподели евентуално от къде е?Водата се е стичала от към тавана по гредите до багажника и по фазерният таван посока предницата.

 

Понеже никой не се включи ще си отговоря сам.От антената беше,разкачане на тавана откъм багажника,демонтаж на антената,полиуретанов силикон м/у антената и тавана и зглабяне.За сега 3ти ден е сухо.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колеги помагайте откъде може да влиза тази вода в багажника от дясната страна.....капе през капачето на стопа :Х... За да извадя стопа трябва ли да се маха бронята …??

След като ти прочетох поста реших да видя моята как е след дъждовете,ужас,багажника мокър,гредите мокри и тавана мокър.Ей на това му се вика теч,някой може ли да сподели евентуално от къде е?Водата се е стичала от към тавана по гредите до багажника и по фазерният таван посока предницата.

 

Понеже никой не се включи ще си отговоря сам.От антената беше,разкачане на тавана откъм багажника,демонтаж на антената,полиуретанов силикон м/у антената и тавана и зглабяне.За сега 3ти ден е сухо.

 

И аз слагах силикон навсякаде,пантата на багажника,тапата на кабелите,някакви снадки под лентата на тавана и водата намаля леко…Не съм се сещал за антената , но ако излезе от там ще те черпя....направо ми гръмна главата да мисля откъде може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще слагаш слагай силикон който остава еластичен след като исъхне,ако е такъв който се втвърдява може да протече и повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да много ясно,дано излезе от антената и при мен въпреки че тавана и гредите не съм забелязал да са мокри.Водата сълзи от капачето зад стопа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Някой да има бензинка 1.6?

Привет, колега! Аз търкалям отскоро една такава красавица. Май сме малцинство с бензиновите седмици, но и за миг не съм съжалил досега за избора на двигател ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с бензинка 1,6 и също много си я харесвам.

Та по този повод да попитам, че с търсачката нищо не излезе.

 

1. Загасна ми частта от таблото с датчиците на температурата и безина. Предполагам, че са изгоряли крушките, а не бушон или нещо такова.

Как се сменят тези крушки?

 

2. Има леко скърцане в педала на съединителя, което много ме дразни. Пробвах да сложа в основата малко финно масло но пак се появява тази досада.

Слувало ли ви се е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с бензинка 1,6 и също много си я харесвам.

Та по този повод да попитам, че с търсачката нищо не излезе.

 

1. Загасна ми частта от таблото с датчиците на температурата и безина. Предполагам, че са изгоряли крушките, а не бушон или нещо такова.

Как се сменят тези крушки?

 

2. Има леко скърцане в педала на съединителя, което много ме дразни. Пробвах да сложа в основата малко финно масло но пак се появява тази досада.

Слувало ли ви се е това?

1.дърпаш черната пластмаса около таблото,излиза доста лесно ,няма никакви крепежи.После развиваш 2 болтчета в долната част и едно в горната.Таблото излиза напред,но си свали волана най-долу.Крушките ще видиш в задната част на цокли

2.смазваш с WD ,може и с грес - няма оправия от това.Трябвало е да сложат един маншон там пълен с грес и щеше да се реши проблема ,но....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...