jiktakof 47 #1601 Отговорено 20 Август, 2014 Моля колегите с дизеларки да направят един тест На място помпиш спирачката около 20-30 секунди светва ли ви (!) - тази лампа ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #1602 Отговорено 20 Август, 2014 ... Проблем ли е да се кара лятото с вода колата, предишната я карах така - лятото с вода, зимата изцяло с антифриз без никаква вода? ... Не е добре да се кара само с вода, защото нямаш никаква антикорозионна защита. Ако ползваш готов за употреба антифриз не се добавя вода, но ако е концентрат задължително се налива, колкото по-чиста е водата толкова по-добре. Антифриза дори синия спокойно си кара 3 години, а червения поне 5. Няма смисъл всеки сезон да го хвърляш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #1603 Отговорено 21 Август, 2014 Здравейте колеги, Оригинални амортисьори Monroe ми предлагат за Сивик 2004 1.6i.Някой слагал ли е от тях, да каже хубави ли са? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1604 Отговорено 21 Август, 2014 Някой да е забелязал че като пусне на 4 степен парното зимата на загрял двигател и стрелката на температурата на мотора от нормална ,почва постепенно да пада почти до долната черта?Аз смених термостата и мислех че е било от него , обаче след няколко дена пак почна -май нещо охладителната система не е изчислена както трябва,на предишната ми хонда нямаше такива работи,стрелката като залепнеше малко под средата и никаква причина не можеше да я мръдне оттам ,освен случая като взе да загрява повече и смених термостата и пак нямах грижи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #1605 Отговорено 22 Август, 2014 Моля колегите с дизеларки да направят един тест На място помпиш спирачката около 20-30 секунди светва ли ви (!) - тази лампа ?? Мдам мига мига 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #1606 Отговорено 22 Август, 2014 Свалих няколко сервизни ръководства за Сивик 7, но в нито едно не присъстваше версията EV1 известна още като TYPE S 2.0. На някой да му се намира такова? Май тази версия не е много разпространена във форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #1607 Отговорено 22 Август, 2014 Какво ти трябва за EV1 ?! Нещо конкретно ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #1608 Отговорено 22 Август, 2014 Исках да разгледам сервизното. Ако някой има такава да даде някакви отзиви и дали има нещо по-специална на което да обърна внимание при покупка. Проблем характерен за модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalski87 1 #1609 Отговорено 23 Август, 2014 Здравейте ще си сменям маслото на скоростната кутия.Кажете някакво хубаво масло или какво е оригиналното и ако някои си го е сменял да каже долу-горе колко струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1610 Отговорено 23 Август, 2014 Honda MTF- събра към 1.5 литра в моята кола, цената за литър е 29.50 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1611 Отговорено 29 Август, 2014 Здравейте колеги , онзи ден закачих колата на диагностина(мои приятел има лаптоп и програма) , та излезнаха грешки Р1550 и Р1551 ? Може ли някой да каже , кои точно са грешките , че на нас не ни излязоха ? Колата е Хонда Сивик 2004 год феис лифт (от скоро е моя собственост ) . Момчето дето я купих каза , че веднъж му е светнала лампата на двигателя (той за 3 години е минал 17 хил.км само и то почти всичко градско , което си е зле за дизела) и тогава сложил добавка и почнал само да зарежда на Шел В Пауър дизел лампата угаснала и повече нямал проблем . Та мисълта ми е , дали това са натрупаните грешки ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1612 Отговорено 29 Август, 2014 И има ли някой колега да сподели как се сваля километража , имам изгоряла крушка на оборотомера и много ме дразни . В предни постове на тази тема видях , че се говори за сваляне но на централната конзола , но никъде не видях и не разбрах как точно се сваля километража. Също лампичката на купето , дали се мушка с тънка отверчица м/у пластмасата и стъкалцето докато е на офф? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1613 Отговорено 29 Август, 2014 1550 по принцип е за клапан Н75 ... колата влиза ли в авариен режим ?? 1551 намирам само че е свързано с акумулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1614 Отговорено 29 Август, 2014 И има ли някой колега да сподели как се сваля километража , имам изгоряла крушка на оборотомера и много ме дразни . В предни постове на тази тема видях , че се говори за сваляне но на централната конзола , но никъде не видях и не разбрах как точно се сваля километража. Също лампичката на купето , дали се мушка с тънка отверчица м/у пластмасата и стъкалцето докато е на офф? Сваляш волана надолу , издърпваш черната пластмаса тя излиза лесно , имаш 3 болчета , откачаш буксите и отзад на черни цокалчета с въртене се вадят / слагат крушките ... Самата крушка я хващаш с клещи и без да стискаш я изваждаш от цокала , слагаш новата за 5ст. и въртиш . Сменяй ги всичките наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondacivicf 0 #1615 Отговорено 29 Август, 2014 Здравейте търся си хонда сивик 7 генерация до 4000 лева ако може да помогнете с предложения ще съм ви благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #1616 Отговорено 30 Август, 2014 Здравейте търся си хонда сивик 7 генерация до 4000 лева ако може да помогнете с предложения ще съм ви благодарен. Забрави за сега. Или чакай още някоя година за да паднат цените толкова. Обикаляй автокъщите и гледай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1617 Отговорено 30 Август, 2014 (Редактирано) И има ли някой колега да сподели как се сваля километража , имам изгоряла крушка на оборотомера и много ме дразни . В предни постове на тази тема видях , че се говори за сваляне но на централната конзола , но никъде не видях и не разбрах как точно се сваля километража. Също лампичката на купето , дали се мушка с тънка отверчица м/у пластмасата и стъкалцето докато е на офф? Сваляш волана надолу , издърпваш черната пластмаса тя излиза лесно , имаш 3 болчета , откачаш буксите и отзад на черни цокалчета с въртене се вадят / слагат крушките ... Самата крушка я хващаш с клещи и без да стискаш я изваждаш от цокала , слагаш новата за 5ст. и въртиш . Сменяй ги всичките наред Мерси колега , смених крушките и всичко си дойде на мястото (то доста лесно се свалял километража) . Така за грешките , за авариен режим не ми влиза е аз я карам от няколко дни. Пича каза , че веднъж му е влезнала и сложил добавка и почнал да кара само с Шел В Пауър и повече не му е светвала лампата(но той е карал само и предимно градско) . За другата грешка за акумулатора , каза че алтернатора му е бил заминал . Откарал я е на сервиз и са му казали , че четчиците са му сменили (на моя стар Сивик и аз ги смених тях) и предполагам от там е и останала грешката Р1551 Айде поздрави пък малко по-натам ще кача снимки А иначе аз по-принцип исках сега да взема бензинче , обаче не намерих читава Феис-лифтова и пак си взех познатата нафтова печка Редактирано 30 Август, 2014 от maldezzar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1618 Отговорено 31 Август, 2014 Честито Значи само ряз ... .. . . да не запича коравата турбинка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1619 Отговорено 1 Септември, 2014 Колеги днеска както си карам и светна лампата за свещите и не иска да изгасне постоянно свети ? Някакви идей от какво може да е? ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1620 Отговорено 1 Септември, 2014 Размърдах под капака релетата извадих ги и ги сложих пак и изчезна постоянно светещата лампичка на таблото за свещите . Преди да го направя премерих дали докато свети греят или просто си свети . Е не грееха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1621 Отговорено 2 Септември, 2014 (Редактирано) очаквай пак да светне. Ето при мен от какво беше http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=448807 - вече четвърта година не е светвала Редактирано 2 Септември, 2014 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1622 Отговорено 5 Септември, 2014 Няма никакви проблеми за сега. Аз мойта я продавам , искам да взема бензин . В момента се стекоха така нещата , че ще я карам много малко и предимно градско . За разлика до скоро минавах поне 300км и то повечето извънградско (на седмица) . Сега сигурно няма да има и 100 км . Та ако има желаещ дето иска дизелче , феис лифтова и му се прави бартер съм съгласен ако трябва и да доплатя . Нещо снимки не мога да кача за да я видите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko 1.4is 2 #1623 Отговорено 6 Септември, 2014 (Редактирано) Колеги, някой дали знае има ли възможност за слагане на багажник на покрива. Става дума не за тези греди които се подпъхват при вратите, а нещо което да се намъкне в лайсните по тавана? Редактирано 6 Септември, 2014 от Nasko 1.4is Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #1624 Отговорено 7 Септември, 2014 Някой свалял ли е рамената на чистачките? Развих гайката и дотам. Не мога да го извадя. Някоя особеност ли има? Пробвах и с лост,пъхнах го под ябълката,не помръдва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1625 Отговорено 8 Септември, 2014 На друга кола съм ги вадил с малка скоба за лагери. И трябва с нещо да се бележи позицията преди да се свалят, че после да не излизат извън стъклото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #1626 Отговорено 8 Септември, 2014 На друга кола съм ги вадил с малка скоба за лагери. И трябва с нещо да се бележи позицията преди да се свалят, че после да не излизат извън стъклото Благодаря, нямаше да се сетя. Честно казано шофьорската искам да я преместя малко нагоре, за да чисти почти до края на стъклото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1627 Отговорено 9 Септември, 2014 (Редактирано) Момчета какви са вариантите да се извадят от Сивика 1.7 цдти едни 160-180 кончета да кажеме ? Смяна на интеркулер,турбо , генерация,махане на ЕГР-то ,ремап?? И има ли някой дето си е играл да прави силов тунинг Редактирано 9 Септември, 2014 от maldezzar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #1628 Отговорено 9 Септември, 2014 Може да се докара до 220 кончета (може и магаренца) ... но ... ще струва точно ... 220 лефа! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1629 Отговорено 9 Септември, 2014 Хм, по-напред в темата колега е писал, че е направил своята 1.7ctdi 160к.с. и доколкото си спомням промените, които беше споменал не ми изглеждаха като да е минал с 220лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1630 Отговорено 9 Септември, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=g1852nHYRck Преди това съм писал какво съм правил по-колата ... Но най-добрия вариант за това 1.7 е хибдридно турбо 1752 с един челен кулер на 1.4бар-а имаш 160 коня 350нм , на 1.6бар-а 180 коня 380нм...Нов съединител на 1.5 бар-а си приплъзва , за това по-голям или керамичен мойта е готова , ще я слагам след няколко дни , а това е разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #1631 Отговорено 10 Септември, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=g1852nHYRck Преди това съм писал какво съм правил по-колата ... Но най-добрия вариант за това 1.7 е хибдридно турбо 1752 с един челен кулер на 1.4бар-а имаш 160 коня 350нм , на 1.6бар-а 180 коня 380нм...Нов съединител на 1.5 бар-а си приплъзва , за това по-голям или керамичен 10638174_843245525709167_1158586836_n.jpg мойта е готова , ще я слагам след няколко дни , а това е разликата 10685225_843245495709170_917752417_n.jpg Колега може ли да ме ориентираш за цени , да кажеме при тебе колко илезне ? А иначе като я направиш , направи измервания от 0-100 км/ч какво време ще даде предполагам около 8 секунди . И ако не ти е проблем може да ми драснеш на лична , какво си сложил и колко пари , и доволен ли си от резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Марчела 0 #1632 Отговорено 20 Септември, 2014 Привет колети, има ли някой от вас, който е сменял джантите на хондичката с такива с по-малък офсет? Хондето е със стоманени джанти с ЕТ 45, а искам да я обуя с лети с ЕТ35. Работата е там, че е "обута" и с по-високи гуми (195/65/15, вместо 195/60/15). Та ако има някой, който е извършил такава манипулация нека сподели дали е била успешна, че да не се налага само да се събуваме и обуваме при гумаджията Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LysiChKa 0 #1633 Отговорено 23 Септември, 2014 Здравейте, Предстои ми да се сдобия с първата си кола - Honda Civic 2003 1.7 CTDi - 100 к.с. Искам преди финализирането на сделката да я откараме за преглед в сервиз. Т.к. колата се намира в Благоевград случайно някой да знае там добър сервиз или майстор, който да свърши работата? Иначе количката изглеждаше много запазена отвън и отвътре. Единствено съединителя се оказа много твърд, отлепва си, но е много тежък педала, което за жена не е много ок. Собственика ми заобяснява, че моделите от 2003 и 2005 имали някакви пружинки, които се били смазвали и се пооправял педала, но не знам дали да му вярвам. Ако се окаже, че за да я карам градско ще трябва да сменям съединител ... е доста неприятен момент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1634 Отговорено 23 Септември, 2014 (Редактирано) Здравейте, Предстои ми да се сдобия с първата си кола - Honda Civic 2003 1.7 CTDi - 100 к.с. Искам преди финализирането на сделката да я откараме за преглед в сервиз. Т.к. колата се намира в Благоевград случайно някой да знае там добър сервиз или майстор, който да свърши работата? Иначе количката изглеждаше много запазена отвън и отвътре. Единствено съединителя се оказа много твърд, отлепва си, но е много тежък педала, което за жена не е много ок. Собственика ми заобяснява, че моделите от 2003 и 2005 имали някакви пружинки, които се били смазвали и се пооправял педала, но не знам дали да му вярвам. Ако се окаже, че за да я карам градско ще трябва да сменям съединител ... е доста неприятен момент. Пълни глупости , съединителя ти е за смяна и добре да не се кара така че ще изтърват помпите !! Редактирано 23 Септември, 2014 от jiktakof 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1635 Отговорено 23 Септември, 2014 Потвърждавам мнението на колегата, и моя беше корав като я купих и след смяната стана мек! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitaka_86 0 #1636 Отговорено 23 Септември, 2014 Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от: 1. Включено копче за климатика 2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо 3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен. При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Опитайте Когато се включат водоподгревните свещи включва ли се и компресора на климатика,защото при тази последователност,която описвате ми се включва и компресора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1637 Отговорено 23 Септември, 2014 Компресора на климатика е със съединител, който при температури под 18оС нормално би трябвало да е отделил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1638 Отговорено 23 Септември, 2014 (Редактирано) Моя пък беше мек но почна да приплъзва и след смяната с зелено Валео беше мек като перце няколко дена и после пак така ,но засега не прави номера и отделя с една идея по-надолу! Редактирано 23 Септември, 2014 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1639 Отговорено 24 Септември, 2014 При Хонда - при износването на феродовия диск на съединителя не се променя хода (разстоянието на отлепването на педала от пода), а само неговата твърдост. Колкото е по-твърд, толкова повече се приближаваш до неговата смяна. Изпитано и проверено: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=411224 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1640 Отговорено 28 Септември, 2014 Някой пробвал ли е да сменя проблемния соленоид, който контролира вакуума към турбото на дизела от преди фейслифта?Върнах си оригиналните части, че ше я хвърлям. Чистих турбото, чистих всякви сензори, но не съм проверявал на вакуум помпа волтажа по соленоида, мап-а и т.н. Въпреки раздвижената геометрия, продължава да минава в авариен режим след 3000 оборота на 3-та предавка и нагоре, а искам да я накарам да работи, за да я продам адекватно тази и 5-тата генерация и да се приключва сагата с тия хонда чекии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове