Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Привет! Намерих в e-bay няколко Diagnostic Tool Scanner-а.Единият от тях е същият с който ми откриха повреденият сензор на коляновият вал..Цената е прекалено ниска за да се довериш,аз платих повече за диагностика...Някой ползвал ли е нещо подобно?

Какво означава,че "Поддържа всички протоколи OBD-II"

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170798026431&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

 

http://www.ebay.ca/itm/Diagnostic-Scanner-Interface-ELM327-USB-OBDII-OBD2-CAN-BUS-V1-5a-P1-/371061869075?ssPageName=ADME:X:RTQ:CA:1123

 

http://www.youtube.com/watch?v=ImUtj_Z56X8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех този http://www.youtube.com/watch?v=vQSsUPrGLHs за 12лв. и съм изключително доволен.Ползвам го с симбиан и андроид телефони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах го! Благодаря колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,интересува ме имате ли проблеми с радиото в колата-по спецялно добре ли хващате станциите или има смущения?Питам защото докато бях с оригиналното радио хващах перфектно станциите само когато колата е на място.Тръгна ли в движение всичко отива по дяволите.Взех си нов плеър и реззултата е същия едно към едно.Имам подозрене че може би е самата антена или скъсан кабел до антента.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето радио няма проблеми нито с оригиналното нито с другото дето го имам резерва от старата хонда!Колкото до скенера,аз си купих от продавалника MEMOSCAN U381 със качен софтуер от следващия модел U581!Не струва 10 лв ама си е самостоятелен уред -закачаш и мери и показва живи данни.Повече няма да гуша тези мисири на елкона дет хабер нямат какво правят и какво мерят!Имам един въпрос-никой ли не е измислил устройство дето да се закача за компа и да мери разхода на бензин?Какви дърти баржи от други марки има дето показват разхода ,пък на японците да не им дойде на акъла да сложат разходомер на достатъчно скъпите си коли ,и то след 2001г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем на аеродека,пробвах с 2 различни СД-радио плеъра,проверявах кабелите и все същото.На определени места просто радиото изчезва и до минута се появява. Някой ако има идея от какво е ,ще се радвам да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, не мога да направя сравнение между оригиналния плеър и афтърмаркет, защото го смених още първата неделя. Според тази схема http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__1600

има два кабела и ако втория е маса, значи проблема идва от лоша маса. Другият вариант е ако има усилвател и той получава смущение (пак от лоша маса, от ксенон или други). Според мен е лоша маса.

 

Моето радио няма проблеми нито с оригиналното нито с другото дето го имам резерва от старата хонда!Колкото до скенера,аз си купих от продавалника MEMOSCAN U381 със качен софтуер от следващия модел U581!Не струва 10 лв ама си е самостоятелен уред -закачаш и мери и показва живи данни.Повече няма да гуша тези мисири на елкона дет хабер нямат какво правят и какво мерят!Имам един въпрос-никой ли не е измислил устройство дето да се закача за компа и да мери разхода на бензин?Какви дърти баржи от други марки има дето показват разхода ,пък на японците да не им дойде на акъла да сложат разходомер на достатъчно скъпите си коли ,и то след 2001г.

Идва им акъла, колега, през 2004г. Не е чак болка за умиране, че няма разходомер. На служебната ми неуДачия показва доста неща, ама файда.  :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,този втори кабел не го видях като си слагах новия плеър.....явно е някъде много преди самата букса???

Найстина проблема може да е в нея че иначе няма никаква логика.Сигурен съм че проблема не е в плеърите а е някъде по трасето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение на твърдия съединител ! - Смяна комплект съединител (500лв с труда) .... другия вариант караш изтърват помпи даваш по 100лв за брой и (50лв за смяна , ако не можеш сам)   и така ги редуваш , горна -долна , горна -долна ,така че сами преценете кое ви излиза по евтино. аз изкарах 30к км с твърд съединител , при което смених горна и точно когато взе да изтърва и долната оставих колата за смяна на съединител. Друг е въпроса , че във всеки един момент може да те остави на пътя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам няколко въпроса. Може и да са коментирани, ама 30 страници няма кога да ги чета пък търсачката на тоя форум все едно аз съм я правил и т.н..

Та да си питам. Фаровете на хеч с 4 врати същите ли са като на хеч с 2 врати и фаровете с лупи след фейса стават ли за модела преди фейса и ако стават трябва ли да се преправя нещо по буксите.

Другото което ме интересува е какъв е размера на говорителите в предните и задните врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете пасват трябва само инсталацията да се преправи. Говорителите са 16.5 см предни и задни 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от 3 месеца притежавам Сивик 7 ген  дизел и за съжаление се появи проблем,започна да изключва първа предавка при потегляне.Изчетох всички страници по темата и не видях някой да е имал подобен проблем.Изключва не всеки път,но започна да го прави доста често.Въпросът ми е към знаещите,имате ли си на идея какъв може да е проблемът,евентуална цена на ремонта и евентуално някой кадърен в Пловдив да го отстрани.Не знам дали има значение но Хондата  се води 1.7 Спорт.Благодаря предварително на отзовалите се. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам въпрос относно обръщането на воланите.Да ме насочите към сервиз.. и евентуално да ми кажете горе-долу колко пари излиза обръщането от десен към ляв волан.Знам , че само таблото се сменя.. ( уж ) .. какво още има и въобще да ми хвърлите малко светлина по тази тема, че на намирам нищо.Въобще струва ли си ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден колеги!Искам да попитам притежателите на Civic 7 generation 1.6 vtec 110 к.с. какъв разход ви дава в града и извън града? Моята на бензин в града ми дава 11-12 на 100 а извън - 6-7 на 100. Един приятел, със същата, ми каза, че в града му харчи около 7-8 на 100 и  се позамислих, че моята харчи много....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 в града за натоварен трафик е нормално,но 12 си е притеснително,смени си бензиностанцията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждам на Лукойл обикновен 95, а и колата е със сменена ламбда сонда, да не е и от нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята в града също над 10 ми харчи но колко точно не мога да кажа,от където и да зареждам винаги е над 10,само че аз карам на къси разтояния и като тръгвам всеки път е студена и може би затова е така разхода.На някой може и наистина да му е 7-8 на сто градско ама като се качи не да минава като мене 3 км до работа ,ами да кара цял ден ,пък на мене като пристигна таман е влязла в работната си температура и я изгасям-вечер пак така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята ми правеше 9-10 газ в града с инжекцион беше,това е за трафик в Шумен по 7 км в едната посока (до работа).Зимата харчеше повече,този разход е за лятото.За да разберете колко харчи точно трябва да заредите пълна.... после караш примерно 200 км и зареждаш пак до горе и после смяташ и така ,това е най-точния начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята ми правеше 9-10 газ в града с инжекцион беше,това е за трафик в Шумен по 7 км в едната посока (до работа).Зимата харчеше повече,този разход е за лятото.За да разберете колко харчи точно трябва да заредите пълна.... после караш примерно 200 км и зареждаш пак до горе и после смяташ и така ,това е най-точния начин

Няма нужда да засичаш по този начин ако си с фейслифтов модел. На мен в града ми гори 8. Ако попадна в брутално задръстване дава моментно 11 да кажем но като покарам по някой по дълъг булевард спада. Това е без да и стъпвам и сравнително нежно каране.  Извън гарада каране със 130 км 6-7 литра. Каране със 150-180 9-10л. каране със 90-110 пада под 6 л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

моята ми правеше 9-10 газ в града с инжекцион беше,това е за трафик в Шумен по 7 км в едната посока (до работа).Зимата харчеше повече,този разход е за лятото.За да разберете колко харчи точно трябва да заредите пълна.... после караш примерно 200 км и зареждаш пак до горе и после смяташ и така ,това е най-точния начин

Няма нужда да засичаш по този начин ако си с фейслифтов модел. На мен в града ми гори 8. Ако попадна в брутално задръстване дава моментно 11 да кажем но като покарам по някой по дълъг булевард спада. Това е без да и стъпвам и сравнително нежно каране.  Извън гарада каране със 130 км 6-7 литра. Каране със 150-180 9-10л. каране със 90-110 пада под 6 л.

 

Обоснови се за фейс модела при засичането ? Това което съм написал е най-точният метод за засичане !

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

моята ми правеше 9-10 газ в града с инжекцион беше,това е за трафик в Шумен по 7 км в едната посока (до работа).Зимата харчеше повече,този разход е за лятото.За да разберете колко харчи точно трябва да заредите пълна.... после караш примерно 200 км и зареждаш пак до горе и после смяташ и така ,това е най-точния начин

Няма нужда да засичаш по този начин ако си с фейслифтов модел. На мен в града ми гори 8. Ако попадна в брутално задръстване дава моментно 11 да кажем но като покарам по някой по дълъг булевард спада. Това е без да и стъпвам и сравнително нежно каране.  Извън гарада каране със 130 км 6-7 литра. Каране със 150-180 9-10л. каране със 90-110 пада под 6 л.

 

Обоснови се за фейс модела при засичането ? Това което съм написал е най-точният метод за засичане !

 

Имам предвид, че колата ми изчислява сама разхода на трип. Т.е. занулявам си  и колата ми изчислява постоянно колко ми е разхода за изминатите километри и ми го изписва в прозорчето на километража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам само на фейслифтовите ли модели показва моментен разход или и на предишните модели от 2001 - 2002 година. Моята е 2002 но не знам дали има такава екстра  :angel:  :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейслифтовите показва средния, а не моментния разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даянче,нямат показания за разход !Иначе сложили електронен километраж -и за какво -само по лесно да се превърта !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,да попитам за въпросния модел предлага ли се заводско подлакътник,защото като съм разглеждал обявите масово са без такъв(само за Тайп Р не съм гледал) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги! Вече почнаха жегите и днес реших да пусна климатика. Направи ми впечатление, че духа много слабо студено. Зареждан е миналата година (август месец) пред очите ми в автокъщата от където купих колата, защото и тогава не духаше много студено. Собственика на автокъщата ми показа една тръба отпред при двигателя, която била за климатика и трябвало винаги да е студена. Днес обаче тази тръба беше топла. Филтъра на купето е сменен... Защо климатика не ми духа студено, дали има някакъв проблем? Как мислите?  :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма фреон, затова духа слабо студено. Имаш някъде теч ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това климатика си е слаб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги! Вече почнаха жегите и днес реших да пусна климатика. Направи ми впечатление, че духа много слабо студено. Зареждан е миналата година (август месец) пред очите ми в автокъщата от където купих колата, защото и тогава не духаше много студено. Собственика на автокъщата ми показа една тръба отпред при двигателя, която била за климатика и трябвало винаги да е студена. Днес обаче тази тръба беше топла. Филтъра на купето е сменен... Защо климатика не ми духа студено, дали има някакъв проблем? Как мислите?  :blink:

Отиди някъде да ти замерят системата дали изпуска, останалото е бърборене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен това климатика въобще не е слаб !През зимните месеци като не се ползвал и се удървял семеринга на компресора и оттам пускал по малко фреон!Миналото лято като го заредиха ми тракаха зъбите от студ-сега карам с климатик от 20 дена ама нещоооооооо-пак е изфирясал фреона!Даянче,тази тръба като си насмогне климатика трябва да е почти ледена и да има капки конденз по нея ,пък на другата най в дясно да е гореща -тогава климатика работи добре!

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново питам.. някой може ли да ми отговори за смяната от десен на ляв волан. Съжалявам, че се повтарям, но ми е спешно и затова така натъртвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да смениш волана ти трябват доста части:

табло,съобразено с годината на колата,рейка(здрава), пластмасови прагове,кората с дръжката за отваряне на преден капак,резервоара дето се отваря,ламарината между двигателя и купето,модул за парното с мотора и т.н. Смяна на местата на Вина,може би нов прозорец,преправяне на цялата инсталация ел.,преправяне на парното и климатика,нов механизъм за чистачките...

Колата се реже доста сериозно,има планки към калниците.Не е невъзможно ,но ако се прави трябва доста време,добро оборудване и добър майстор.

Аз лично имам частите на 80%,но така и не се реших да си обърна Type-R -a ,файда никаква,само главоболия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички манияци.Някой да знае случайно от каде в пловдив мога да си намеря пласмасата която държи цд-то (не оригиналното) за сивик 7-ма ген. Моля пишете на лс ако някой знае или има за продан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Муфончо,тая работа със смяната на дирекцията сме е мислили с аверри тука мноооооого одавна,понеже от англия идваха точно наполовина на цена колите с десен волан ,обаче,работата става дебела като се почне-хич не ти трябва да се хващаш-накрая само ядовете остават !!!Няма да се впускам в приключенията които са минали след смяна на дирекция хора-не само хондаджии-и проблемите първо с електро инсталацията които стават и така нататък!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Eдин колега беше писал:     "   Здравейте колеги, проблемът ми се случи докато пътувах извън градско. Както си карах и изведнъж колата започна да губи мощност и трябваше от 5 предавка да превклювам на по ниска и така карах известно време на 3та 50тина км, докато колата съвсем не огасна. На таблото още от начало светна енджин чек малко по-късно светна и лампата за подгревните свещи. Обадих се на мобилен сервиз, от където направиха една бърза диагностика и казаха, че е датчик на колянов вал или на разпределителен - изчистиха грешката и ме оставиха по живо по здраво . Закарах я до местния сервиз и човека го смени като каза, че датчика за коляновия вал и за разпределителния е един и същ. Прблема си остана и сега не знам какво да правя. Колата гасне по време на движение след известно време след като поизстине двигателя пали. "
  • [*]
0 [*]
 
[*] 

и на мен ми се случи защото, Има ли някой със същия проблем и какво е решението  ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че за коляновия вал и за разпределителния има отделни датчици-майстора да не е сменил който не трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

днес смених прословутия чип . труда стува 20 лв . чипа ( бош ) - 78 лв , а дигностиката 30 лв . засега няма проблеми със запалването и изгасванeто в движение. карах  хондичката си 60

км . 

Редактирано от xdxxdx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Намерих в e-bay няколко Diagnostic Tool Scanner-а.Единият от тях е същият с който ми откриха повреденият сензор на коляновият вал..Цената е прекалено ниска за да се довериш,аз платих повече за диагностика...Някой ползвал ли е нещо подобно?

Какво означава,че "Поддържа всички протоколи OBD-II"

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170798026431&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

 

http://www.ebay.ca/itm/Diagnostic-Scanner-Interface-ELM327-USB-OBDII-OBD2-CAN-BUS-V1-5a-P1-/371061869075?ssPageName=ADME:X:RTQ:CA:1123

 

http://www.youtube.com/watch?v=ImUtj_Z56X8

 

Колега, тръгна ли този скенер на дизеловата 7 генерация ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз като колегата borko 30 имам подобен проблем с климатика. Миналата година (даже точно преди 1 година) съм купил колицата (1.4, 90 кс, 2002, 5вр.), климатика си работеше. Пускам го (чува се едно леко свистене за 1-2 секунди, всъщност не знам дали този звук е нормален) и след кратко време в колата се живее. Миналото лято съм го ползвал, но бих казал доста рядко, след това цяла есен и зима не съм се и сетил да го включвам. И преди 2 дни го пускам, но уви - онова тихото свистене се чува постоянно, а студен въздух - няма). Излязох извън колата, вдигнах капака като пипнах тръбичката на климатика - не е студена. Вентилатора иначе си върти. Въпроса ми е това свистене чува ли се във вашите коли и...да ми препоръчате читаво място (при възможност за Пловдив), където да се обърна да ми намерят евентуални пробиви по системата и така де....да ми го оправят климатичето.

Предварително Ви Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Update на казуса: Одеве като пробвах климатика и перката ми вече не включва :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...