ivorpetkov 16 #641 Отговорено 13 Декември, 2012 (Редактирано) ...да изключа колата от скорост....Парното духа почти студено/хладноЗабравих да спомена,че на място няма проблеми,може би защото охлаждането е по-малкоНе съм забелязал такова нещо при бензиновия вариант, търси причината, не изглежда нормално. Редактирано 13 Декември, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #642 Отговорено 13 Декември, 2012 Изтиването на мотора се получава по принцип при продължително спускане на скорост, когато се спира подаването на гориво към цилиндрите. На празен ход не би трябвало да се получава така ... аз поне не съм забелязал подобно явление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #643 Отговорено 13 Декември, 2012 (Редактирано) Тук става дума за температурата на водата,вярно,че мотора я топли,но все пак за 5 мин няма как да стане ледена.Казвам пак,че при работа на място проблем няма,проблема е само като се движа на свободна предавка,а и не духа съвсем студено,но определено е по-студено от колкото като колата е на скорост Редактирано 13 Декември, 2012 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #644 Отговорено 14 Декември, 2012 Искам да попитам нещо, карам хонда сивик 1,6 в-тек 2002г. Когато карам по павета или минавам през неравности (някой друга дупка) ми се струва че доста ми тресе волана и се получава едно прилично удряне. Някой може ли да ми каже от какво е това и горе долу за какви пари става дума ремонта ? Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #645 Отговорено 14 Декември, 2012 Това е рейката най-вероятно.Някъде бях чел че ремонта е около 200 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #646 Отговорено 14 Декември, 2012 колеги имам следния проблем,когато натисна колата над 3 500 обората на някоя скорост и гасне.Спирам за няколко секунди вадя клю4а и колата си пали светва 4ека и пак си върви карах я на сервиз и ми казаха 4е мойе да е от горивния колектор някакво буталце, интересувам се на някои дали му се е слу4вало този проблевм.Страница 25 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Евгении 0 #647 Отговорено 15 Декември, 2012 (Редактирано) Искам да попитам, когато си вдигна прозореца до половина и над половина, когато мина през малки дупчици се чува как трепери, нещо не е уплътнен ли нз. Как да го оправя, че ме изнервя това трептене ? Благодаря предварително Редактирано 15 Декември, 2012 от Евгении Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #648 Отговорено 15 Декември, 2012 Това е рейката най-вероятно.Някъде бях чел че ремонта е около 200 лвИ моя претропва ама имам 2 скъсани тампона на двата предни шарнира та може и от това да е.. ама догодина ако не свърши света ще ги сменим :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #649 Отговорено 15 Декември, 2012 (Редактирано) За тези, на които им духа студено,при спиране на кръстовище, изключване от скорост и тнт, проблема е в термостата. В Бултрако беше мисля 69лв за 1.6 бензин, ама не го поддържат в наличност. С него е хубаво да се купи и нова гумичка. Смяната му става лесно и нещата се оправят. На пазара се продават и други на около половината от цената. Редактирано 15 Декември, 2012 от venci_vin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #650 Отговорено 16 Декември, 2012 Към Code7Държача на крушката се намира с поръчка. На мен ми го доставиха във Варна много точни момчета, да не правя реклама на магазина. Излезна ми 22 лв. Предлагали са ми го и за 36. Просто трябва да се търси точния магазин. По-важното е да се научиш да ги монтираш. Аз преди време така си счупих фасунгата от много акъл - по 10 минути не мога да уцеля скобата даже в youtube гледах как го правят. Сега става за секунди. Между другото много ми горят крушките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #651 Отговорено 17 Декември, 2012 При резервоар 50л. колко литра е резервата ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #652 Отговорено 17 Декември, 2012 За тези, на които им духа студено,при спиране на кръстовище, изключване от скорост и тнт, проблема е в термостата. В Бултрако беше мисля 69лв за 1.6 бензин, ама не го поддържат в наличност. С него е хубаво да се купи и нова гумичка. Смяната му става лесно и нещата се оправят. На пазара се продават и други на около половината от цената.Мерси голега,направо ще поръчам нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #653 Отговорено 17 Декември, 2012 При резервоар 50л. колко литра е резервата ??Според руския "manual" лампата светва когато си под 8 Литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abarth 0 #654 Отговорено 17 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса? Редактирано 17 Декември, 2012 от Abarth Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #655 Отговорено 17 Декември, 2012 При резервоар 50л. колко литра е резервата ??Според руския "manual" лампата светва когато си под 8 Литра. мерси колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #656 Отговорено 23 Декември, 2012 Сваляш корите на вратата (има опасност да счупиш няколко щипки) и притягаш водачите. С времето се разлопкват при всички коли, неизбежно е Как се разглобява вратата виж в сервизното ръководство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #657 Отговорено 23 Декември, 2012 Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?добре щ е е да го правят хора които не виждат за пръв път К20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abarth 0 #658 Отговорено 27 Декември, 2012 Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса? добре щ е е да го правят хора които не виждат за пръв път К20 И аз така мисля колега, можеш ли да ме упътиш къде може да бъде свършена тази работа кадърно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #659 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) "Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?"Какъв разход ти дава?На мен ми дава градско м/у 10,5/100 и 12/100.Говоря за К20А2.Чети в темата за алтернативни горива,там има доста интересни мнения и пичове,които са в час с газовите уредби. Редактирано 27 Декември, 2012 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokalbokal 56 #660 Отговорено 27 Декември, 2012 Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса? добре щ е е да го правят хора които не виждат за пръв път К20 И аз така мисля колега, можеш ли да ме упътиш къде може да бъде свършена тази работа кадърно. От София положителни мнения за момчетата от Powergas и от Progas , обади се и попитай . Може да ги видиш в гугъл, за да не пращам линкове и да правя реклама. Аз монтирах в Powergas (е моят двигател е доста по-прост D14Z6 ) и съм много доволен. Много добър и прибран монтаж - ако искаш мога да направя снимки. Аз карам само градско всеки ден в София и то през задръствания като цариградско и сточна гара в час пик ... средния разход ми е около 9 . Предполагам при теб ще е с около 0.5 до 1 на /100 над този на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abarth 0 #661 Отговорено 28 Декември, 2012 Благодаря много за инфото колеги, ами да разхода ми е над 10/100 градско, по книга я дават че извън градско е 6,1/100 . . Дали е вярно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #662 Отговорено 28 Декември, 2012 Благодаря много за инфото колеги, ами да разхода ми е над 10/100 градско, по книга я дават че извън градско е 6,1/100 . . Дали е вярно ?при положение че извънградското се засича при 90км/ч, вероятно е вярно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #663 Отговорено 28 Декември, 2012 Да,ако караш с 90км/ч. при нормално каране и леко газ тук там- до към 7/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kisimov89 0 #664 Отговорено 29 Декември, 2012 Здравейте колеги.От около седмица вече съм горд собственик на 7ма генерация,2003 година,1.6 втек...черна двувратка и честно казано съм приятно изненадан.Колата е страхотна,много запазена,като цяло съм много доволен с изключение на един проблем,за който ще спомена по нататък. Първо искам да ви поздравя за форума и тази тема,която помага на много хора.Виждам че колегите са отзивчиви със своите съвети и впечатления.Моите първи впечатления са че автомобила е доста комфортен за класа си,скоростният лост е наистина много удобен,не ми трябваше време да свикна с него,а дори вече като сядам в друг автомобил ми се струва неудобен обикновенният лост.Все още не съм засякъл разхода на гориво,но когато го направя ще го споделя с вас.Доста добре се представя на пътя,изненадан съм от доброто ускорение,пъргава е.Въпреки че е двувратка отзад е удобно,не е много тясно(както например в ауди А3).Също така багажника е с много прилични размери.Двигателя работи перфектно,мърка като котенце и понеже ми предстои обслужване бих искал да ми кажете според вас кое е най-доброто масло,с което мога да "нахраня" моторчето.За сега съм се насочил към Мотул 5в40.От всички изчетени коментари виждам,че кормилната рейка е слабото място,мойта ми изглежда нова,тоест,вече сменяна,което до някъде ме радва.Возията е малко по-твърда,но това смятам че е нормално за този модел,а и на мен не ми е проблем.Докато намеря кода за оригиналното СД беше голяма мъка,тъкмо се бях предал вече със всички варианти и един ден сестра ми седна да се вози и реши да бутне сенника за да се огледа и какво да видя-някакви си пет цифрички до огледалцето- бинго ! Но сега незнам как да сверя часовника,ако някой може да помогне,понеже в темата видях как се сверява касетофона,но явно при СД-то е различно. Автомобила много ми харесва,6 точки е,наистина съм много доволен.Има обаче едно проблемче...което се надявам да не се окаже сериозно - като включа на 5та скорост до момента в който подавам газ няма проблем,но отпусна ли педала на газта скоростния лост се издърпва назад,но не нацяло а трябва да го доизбутам в изходна позиция.Тоест при отпускане на газта излиза от скорост.Това се опитва да го направи и на 4та,но там проблема се изчерпва в това че като подаваш газ лоста си стои издърпан в 4та предавка,а като отпуснеш педала на газта съвсем леко шава напред в посока свободна. Ще съм много благодарен на всички мнения и съвети.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #665 Отговорено 29 Декември, 2012 Часовника се сверява от едно малко бутонче разположено в дясно до другата подобна врътка за усилване - пише clock .Задържаш после с единицата (1) наместваш часове, а с двойката(2) минути.За скоростите не съм много сигурен,но може да се оправи проблема ако се натегнат жилата.На скоростната кутия отгоре е управлението на рейките,виж там дали има нещо подобно и виж дали изобщо е необходино натягане.Другия възможен вариант е да са ти износени "ябълките" или някоя пружина е омекнала.Това се намира точно под скоростния лост.Разглобяването на малкото сиво капаче с маншона става през жабката с някоя отвертка.Настискаш в някой близък ъгъл - всичко е на чопове.Там отдолу може да огледаш за нередности,а може и да гресираш дори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kisimov89 0 #666 Отговорено 31 Декември, 2012 Часовник - сверен,благодаря много колега.Весело прекарване на празника на всички и догодина още по-мощни хонди пожелавам ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #667 Отговорено 2 Януари, 2013 След като няколко пъти ми светва тази лампа за check engine след като се изреже колата - яко газ ,закачихме я на компютър и показва следната грешка - P1236Manufacturer specific problem. Не можаха да разберат от какво е, та някой има ли идея какво означава този код ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #668 Отговорено 2 Януари, 2013 Колеги някои да си е свалял стоповете ?? днеска пробвах да сваля десния но не успях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #669 Отговорено 2 Януари, 2013 По грешката разбирам че говориш за турбодизел?Най-лесно и бързо е да ползваш чичко Гугъл или да дадеш по-подробна информация за двигателя.Възможно е да имаш спукан вакуум на управлението на турбината и затова налягането да излиза извън границите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ico_kudreviq 0 #670 Отговорено 2 Януари, 2013 По грешката разбирам че говориш за турбодизел?Най-лесно и бързо е да ползваш чичко Гугъл или да дадеш по-подробна информация за двигателя.Възможно е да имаш спукан вакуум на управлението на турбината и затова налягането да излиза извън границите.. Еми колата е Honda Civic 7-ма генерация 1.7 CTDI 101 коня двигател на Исузу,значи според теб проблема е във турбото нещо така ли ?В google за сега откривам единствено това OBD II Fault Code P1236 : Description of OBD II Fault code P1236 BOOST PRESSURE HIGHER THAN EXPECTED Possible failuer of OBD II Fault code P1236 [*]Turbo body stuck (Close side), EVRV close side stuck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #671 Отговорено 2 Януари, 2013 Съвсем ясно съм се изразил за причината на проблема.Това което цитираш е ...следствието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #672 Отговорено 2 Януари, 2013 Колеги някои да си е свалял стоповете ?? днеска пробвах да сваля десния но не успяхКолега, освен болтовете, които са зад декоративните капаци, има и 1 болт от долната страна. Достъпа до него мисля, че беше под бронята... Огледай хубаво отдолу. Ако не го видиш може да се наложи да свалиш бронята :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #673 Отговорено 2 Януари, 2013 за да се свалят стоповете се сваля бронята.Бронята има 2 броя 6мм болта окрепване под цялата задна греда и калниците - лесно излиза и сам може да я махнеш.Като падне бронята има 2 държача под стоповете,там те са хванати с видия и чоп,другото окрепване е под декоративните капаци - 3 болта 5мм мисля че бяха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #674 Отговорено 2 Януари, 2013 за да се свалят стоповете се сваля бронята.Бронята има 2 броя 6мм болта окрепване под цялата задна греда и калниците - лесно излиза и сам може да я махнеш.Като падне бронята има 2 държача под стоповете,там те са хванати с видия и чоп,другото окрепване е под декоративните капаци - 3 болта 5мм мисля че бяхаМерси колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #675 Отговорено 2 Януари, 2013 Аз съм си свалял стоповете (само левия де), обаче никога не съм махал бронята. Да не бъркате нещо с тая броня? - мойта е преди фейслифта ако мислите че има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kisimov89 0 #676 Отговорено 3 Януари, 2013 Колеги имам въпрос относно антифриза защото мисля да го сменя,не съм сигурен какво има вътре сега и от кога е.Според вас кой антифриз би бил най-добър и добре ли е да е само концентрат ?Между другото днес сменихме масълцето(5в40),масления филтър и въздушния.Всичко с работата - 98лв .Добре ли е според вас ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #677 Отговорено 3 Януари, 2013 Колеги имам въпрос относно антифриза защото мисля да го сменя,не съм сигурен какво има вътре сега и от кога е.Според вас кой антифриз би бил най-добър и добре ли е да е само концентрат ? Между другото днес сменихме масълцето(5в40),масления филтър и въздушния.Всичко с работата - 98лв .Добре ли е според вас ? Според нас е добре!Сложи си Г12 ,или така нареченият синтетичен антифриз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #678 Отговорено 3 Януари, 2013 Колеги имам въпрос относно антифриза защото мисля да го сменя,не съм сигурен какво има вътре сега и от кога е.Според вас кой антифриз би бил най-добър и добре ли е да е само концентрат ?Между другото днес сменихме масълцето(5в40),масления филтър и въздушния.Всичко с работата - 98лв .Добре ли е според вас ?Концентрат не се слага, разреждане минимум 1 към 1 купи си син на I.G.A.T от евро 07 към 14 кинта кило и половина, сипваш го сичкия и осстаналото дестилирана вода и си готов, доказано добър антифриз отговаря на стандарта Г12какво масло ти сложиха че толкова тънко си минал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kisimov89 0 #679 Отговорено 3 Януари, 2013 Маслото,което сложих е Kuttenkeuler 5w40 S-tronic не е от най-популярните.Благодаря за съвета относно антифриза ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikidenik 1 #680 Отговорено 6 Януари, 2013 Здравейте,Ако махна катализатора на 1.7 CTDI 2003 е колата ще тръгне ли по-добре и ако е за смяна катализатора как мога да разбера. По принцип колата добре върви, но забелязах че на голям и дълъг баир на 3-та предавка от 2к до 3к оборота дърпа добре след което се получава някакво замисляне и спира да набира и след това пак тръгва да дърпа примерно от 3100 - 3200 оборота. Та затова се чудя дали катализатора неправи някакви мизерии. Може ли да се почисти и каква е горе долу цената на нов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове