Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

...да изключа колата от скорост....Парното духа почти студено/хладноЗабравих да спомена,че на място няма проблеми,може би защото охлаждането е по-малко

Не съм забелязал такова нещо при бензиновия вариант, търси причината, не изглежда нормално. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтиването на мотора се получава по принцип при продължително спускане на скорост, когато се спира подаването на гориво към цилиндрите. На празен ход не би трябвало да се получава така ... аз поне не съм забелязал подобно явление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук става дума за температурата на водата,вярно,че мотора я топли,но все пак за 5 мин няма как да стане ледена.Казвам пак,че при работа на място проблем няма,проблема е само като се движа на свободна предавка,а и не духа съвсем студено,но определено е по-студено от колкото като колата е на скорост

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам нещо, карам хонда сивик 1,6 в-тек 2002г. Когато карам по павета или минавам през неравности (някой друга дупка) ми се струва че доста ми тресе волана и се получава едно прилично удряне. Някой може ли да ми каже от какво е това и горе долу за какви пари става дума ремонта ? Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е рейката най-вероятно.Някъде бях чел че ремонта е около 200 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам следния проблем,когато натисна колата над 3 500 обората на някоя скорост и гасне.Спирам за няколко секунди вадя клю4а и колата си пали светва 4ека и пак си върви карах я на сервиз и ми казаха 4е мойе да е от горивния колектор някакво буталце, интересувам се на някои дали му се е слу4вало този проблевм.

Страница 25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, когато си вдигна прозореца до половина и над половина, когато мина през малки дупчици се чува как трепери, нещо не е уплътнен ли нз. Как да го оправя, че ме изнервя това трептене ? Благодаря предварително

Редактирано от Евгении

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е рейката най-вероятно.Някъде бях чел че ремонта е около 200 лв

И моя претропва ама имам 2 скъсани тампона на двата предни шарнира та може и от това да е.. ама догодина ако не свърши света ще ги сменим :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, на които им духа студено,при спиране на кръстовище, изключване от скорост и тнт, проблема е в термостата. В Бултрако беше мисля 69лв за 1.6 бензин, ама не го поддържат в наличност. С него е хубаво да се купи и нова гумичка. Смяната му става лесно и нещата се оправят. На пазара се продават и други на около половината от цената.

Редактирано от venci_vin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Code7Държача на крушката се намира с поръчка. На мен ми го доставиха във Варна много точни момчета, да не правя реклама на магазина. Излезна ми 22 лв. Предлагали са ми го и за 36. Просто трябва да се търси точния магазин. По-важното е да се научиш да ги монтираш. Аз преди време така си счупих фасунгата от много акъл - по 10 минути не мога да уцеля скобата даже в youtube гледах как го правят. Сега става за секунди. Между другото много ми горят крушките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При резервоар 50л. колко литра е резервата ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, на които им духа студено,при спиране на кръстовище, изключване от скорост и тнт, проблема е в термостата. В Бултрако беше мисля 69лв за 1.6 бензин, ама не го поддържат в наличност. С него е хубаво да се купи и нова гумичка. Смяната му става лесно и нещата се оправят. На пазара се продават и други на около половината от цената.

Мерси голега,направо ще поръчам нов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При резервоар 50л. колко литра е резервата ??

Според руския "manual" лампата светва когато си под 8 Литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?

Редактирано от Abarth

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При резервоар 50л. колко литра е резервата ??

Според руския "manual" лампата светва когато си под 8 Литра.
мерси колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш корите на вратата (има опасност да счупиш няколко щипки) и притягаш водачите. С времето се разлопкват при всички коли, неизбежно е :) Как се разглобява вратата виж в сервизното ръководство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?

добре щ е е да го правят хора които не виждат за пръв път К20 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?

 

добре щ е е да го правят хора които не виждат за пръв път К20 Публикувано изображение

 

И аз така мисля колега, можеш ли да ме упътиш къде може да бъде свършена тази работа кадърно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?"Какъв разход ти дава?На мен ми дава градско м/у 10,5/100 и 12/100.Говоря за К20А2.Чети в темата за алтернативни горива,там има доста интересни мнения и пичове,които са в час с газовите уредби.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колеги здравейте. Скоро си закупих Хонда 7 генерация с двигател K20A3 , но разхода ми идва в повече. Е да то е нормално за този двигател и коне. Обмислям идеята за газов инжекцион. Какво мислите по въпроса?

 

добре щ е е да го правят хора които не виждат за пръв път К20 Публикувано изображение

 

И аз така мисля колега, можеш ли да ме упътиш къде може да бъде свършена тази работа кадърно.

 

От София положителни мнения за момчетата от Powergas и от Progas , обади се и попитай . Може да ги видиш в гугъл, за да не пращам линкове и да правя реклама.

 

Аз монтирах в Powergas (е моят двигател е доста по-прост D14Z6 ) и съм много доволен. Много добър и прибран монтаж - ако искаш мога да направя снимки.

 

Аз карам само градско всеки ден в София и то през задръствания като цариградско и сточна гара в час пик ... средния разход ми е около 9 .

 

Предполагам при теб ще е с около 0.5 до 1 на /100 над този на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за инфото колеги, ами да разхода ми е над 10/100 градско, по книга я дават че извън градско е 6,1/100 . . Дали е вярно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за инфото колеги, ами да разхода ми е над 10/100 градско, по книга я дават че извън градско е 6,1/100 . . Дали е вярно ?

при положение че извънградското се засича при 90км/ч, вероятно е вярно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ако караш с 90км/ч. при нормално каране и леко газ тук там- до към 7/100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.От около седмица вече съм горд собственик на 7ма генерация,2003 година,1.6 втек...черна двувратка и честно казано съм приятно изненадан.Колата е страхотна,много запазена,като цяло съм много доволен с изключение на един проблем,за който ще спомена по нататък. Първо искам да ви поздравя за форума и тази тема,която помага на много хора.Виждам че колегите са отзивчиви със своите съвети и впечатления.Моите първи впечатления са че автомобила е доста комфортен за класа си,скоростният лост е наистина много удобен,не ми трябваше време да свикна с него,а дори вече като сядам в друг автомобил ми се струва неудобен обикновенният лост.Все още не съм засякъл разхода на гориво,но когато го направя ще го споделя с вас.Доста добре се представя на пътя,изненадан съм от доброто ускорение,пъргава е.Въпреки че е двувратка отзад е удобно,не е много тясно(както например в ауди А3).Също така багажника е с много прилични размери.Двигателя работи перфектно,мърка като котенце и понеже ми предстои обслужване бих искал да ми кажете според вас кое е най-доброто масло,с което мога да "нахраня" моторчето.За сега съм се насочил към Мотул 5в40.От всички изчетени коментари виждам,че кормилната рейка е слабото място,мойта ми изглежда нова,тоест,вече сменяна,което до някъде ме радва.Возията е малко по-твърда,но това смятам че е нормално за този модел,а и на мен не ми е проблем.Докато намеря кода за оригиналното СД беше голяма мъка,тъкмо се бях предал вече със всички варианти и един ден сестра ми седна да се вози и реши да бутне сенника за да се огледа и какво да видя-някакви си пет цифрички до огледалцето- бинго ! Но сега незнам как да сверя часовника,ако някой може да помогне,понеже в темата видях как се сверява касетофона,но явно при СД-то е различно. Автомобила много ми харесва,6 точки е,наистина съм много доволен.Има обаче едно проблемче...което се надявам да не се окаже сериозно - като включа на 5та скорост до момента в който подавам газ няма проблем,но отпусна ли педала на газта скоростния лост се издърпва назад,но не нацяло а трябва да го доизбутам в изходна позиция.Тоест при отпускане на газта излиза от скорост.Това се опитва да го направи и на 4та,но там проблема се изчерпва в това че като подаваш газ лоста си стои издърпан в 4та предавка,а като отпуснеш педала на газта съвсем леко шава напред в посока свободна. Ще съм много благодарен на всички мнения и съвети.Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника се сверява от едно малко бутонче разположено в дясно до другата подобна врътка за усилване - пише clock .Задържаш после с единицата (1) наместваш часове, а с двойката(2) минути.За скоростите не съм много сигурен,но може да се оправи проблема ако се натегнат жилата.На скоростната кутия отгоре е управлението на рейките,виж там дали има нещо подобно и виж дали изобщо е необходино натягане.Другия възможен вариант е да са ти износени "ябълките" или някоя пружина е омекнала.Това се намира точно под скоростния лост.Разглобяването на малкото сиво капаче с маншона става през жабката с някоя отвертка.Настискаш в някой близък ъгъл - всичко е на чопове.Там отдолу може да огледаш за нередности,а може и да гресираш дори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовник - сверен,благодаря много колега.Весело прекарване на празника на всички и догодина още по-мощни хонди пожелавам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като няколко пъти ми светва тази лампа за check engine след като се изреже колата - яко газ ,закачихме я на компютър и показва следната грешка - P1236Manufacturer specific problem.

Не можаха да разберат от какво е, та някой има ли идея какво означава този код ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои да си е свалял стоповете ?? днеска пробвах да сваля десния но не успях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По грешката разбирам че говориш за турбодизел?Най-лесно и бързо е да ползваш чичко Гугъл или да дадеш по-подробна информация за двигателя.Възможно е да имаш спукан вакуум на управлението на турбината и затова налягането да излиза извън границите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По грешката разбирам че говориш за турбодизел?Най-лесно и бързо е да ползваш чичко Гугъл или да дадеш по-подробна информация за двигателя.Възможно е да имаш спукан вакуум на управлението на турбината и затова налягането да излиза извън границите..

 

Еми колата е Honda Civic 7-ма генерация 1.7 CTDI 101 коня двигател на Исузу,значи според теб проблема е във турбото нещо така ли ?

В google за сега откривам единствено това

 

OBD II Fault Code P1236 :

 

Description of OBD II Fault code P1236

BOOST PRESSURE HIGHER THAN EXPECTED

 

 

Possible failuer of OBD II Fault code P1236

[*]Turbo body stuck (Close side), EVRV close side stuck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем ясно съм се изразил за причината на проблема.Това което цитираш е ...следствието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои да си е свалял стоповете ?? днеска пробвах да сваля десния но не успях

Колега, освен болтовете, които са зад декоративните капаци, има и 1 болт от долната страна. Достъпа до него мисля, че беше под бронята... Огледай хубаво отдолу. Ако не го видиш може да се наложи да свалиш бронята :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да се свалят стоповете се сваля бронята.Бронята има 2 броя 6мм болта окрепване под цялата задна греда и калниците - лесно излиза и сам може да я махнеш.Като падне бронята има 2 държача под стоповете,там те са хванати с видия и чоп,другото окрепване е под декоративните капаци - 3 болта 5мм мисля че бяха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да се свалят стоповете се сваля бронята.Бронята има 2 броя 6мм болта окрепване под цялата задна греда и калниците - лесно излиза и сам може да я махнеш.Като падне бронята има 2 държача под стоповете,там те са хванати с видия и чоп,другото окрепване е под декоративните капаци - 3 болта 5мм мисля че бяха

Мерси колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си свалял стоповете (само левия де), обаче никога не съм махал бронята. Да не бъркате нещо с тая броня? - мойта е преди фейслифта ако мислите че има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос относно антифриза защото мисля да го сменя,не съм сигурен какво има вътре сега и от кога е.Според вас кой антифриз би бил най-добър и добре ли е да е само концентрат ?Между другото днес сменихме масълцето(5в40),масления филтър и въздушния.Всичко с работата - 98лв .Добре ли е според вас ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос относно антифриза защото мисля да го сменя,не съм сигурен какво има вътре сега и от кога е.Според вас кой антифриз би бил най-добър и добре ли е да е само концентрат ?

 

Между другото днес сменихме масълцето(5в40),масления филтър и въздушния.Всичко с работата - 98лв .Добре ли е според вас ?

 

Според нас е добре!Публикувано изображениеСложи си Г12 ,или така нареченият синтетичен антифризПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос относно антифриза защото мисля да го сменя,не съм сигурен какво има вътре сега и от кога е.Според вас кой антифриз би бил най-добър и добре ли е да е само концентрат ?Между другото днес сменихме масълцето(5в40),масления филтър и въздушния.Всичко с работата - 98лв .Добре ли е според вас ?

Концентрат не се слага, разреждане минимум 1 към 1 купи си син на I.G.A.T от евро 07 към 14 кинта кило и половина, сипваш го сичкия и осстаналото дестилирана вода и си готов, доказано добър антифриз отговаря на стандарта Г12какво масло ти сложиха че толкова тънко си минал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото,което сложих е Kuttenkeuler 5w40 S-tronic не е от най-популярните.Благодаря за съвета относно антифриза !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Ако махна катализатора на 1.7 CTDI 2003 е колата ще тръгне ли по-добре и ако е за смяна катализатора как мога да разбера. По принцип колата добре върви, но забелязах че на голям и дълъг баир на 3-та предавка от 2к до 3к оборота дърпа добре след което се получава някакво замисляне и спира да набира и след това пак тръгва да дърпа примерно от 3100 - 3200 оборота. Та затова се чудя дали катализатора неправи някакви мизерии. Може ли да се почисти и каква е горе долу цената на нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...