Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Преди 10 часа, Todor Malinov написа:

Ръцете не са ми в....... , но няма да мога със сигурност.Имам зор и търся решение и се надявах някой тук да ми помогне

 

Пояснете точно с кое изречение споменах, че ръцете ви са.. вие си знаете къде и ще се извиня. Просто ви казах как се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

тъй като не успявам да намеря подходящ лансър в момента на пазара, отново се връщам и на варианта за 8-ма генерация сивик 1.8 ръчни/автомат. Преди време го бях изключил от сметките заради няколко приятели, които ми казаха изобщо да не търся такава кола, заради много честите дефекти и скъпата поддръжка. Изключително тъп съвет, без никаква обосновка. На мен обаче колата си ми харесва.

Бихте ли споделили мнение по следните въпроси?

  1. има ли антикорозионно покритие на шасито и частите по окачването?
  2. на какво ниво е шумоизолацията в купето(на лансера е много лоша)
  3. има ли заводски части, които задължително трябва да се сменят(отново пример с лансер - заводските дискове и накладки са боклук)

Благодаря предварително!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не особено изчерпателно, но все пак е нещо:

Като цяло Сивиците не раждясват. Моята кола няма и грам ръжда, без да е гаражна. Това което правя за да я запазя така е абсолютно стандартното - зимата гледам да я мия веднъж седмично за да не се задържат сол, луга и химикали по калниците.
 

Шумоизолацията е зле при тези коли. Удобна е за дълги пътувания, но не може да се сравнява с комфорта при Акорд примерно. Винаги може да сложиш допълнителна изолация на вратите, което би помоглало, а и е нещо, което можеш да направиш сам - беше писано из форума за това.

 

Дискове и накладки могат да се слагат от повечето производители. Носачи от 2-3 производителя като цената с отстъпка ти е към 200 лв. Това което се сещам че е задължително да е хондаджийско е дифтунги (с дизеловият мотор съм), които струват 8-10 лв бройката и хидравлично масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да знаете от какво е причинен и как може да се оправи този дефект? 
 

honda.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Бихте ли ми казали как да разпозная дали автоматичната кутия е i-shift или обикновена?  Четох доста лоши мнения за i-shift-a и определено не искам такава. Доколкото разбрах не ги слагат на фейслифта след 2010, но не съм сигурен че няма изключения?

Предполагам автомата на сивик-а няма нищо общо с този на CR-V 3-та генерация?  За него поне знам, че е доста читав или се бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Първо това е роботизирана кутия, а не истински автомат и заради това основно са негативните отзиви. Можеш да ги познаеш по скоростния лост. При ръчните са изредени скоростите от 1 до 5 (или 5 в зависимост от моторът). При i-Shift помня, че на скоростния лост имаше стрелка нагоре и надолу. Реално просто питай, защото не вярвам да те излъжат за това точно.

Иначе нямам опит с i-Shift, но съм чел същите негативни отзиви. Моята е с ръчни скорости (1.8 бензин) и скоростната кутия е много приятна. Съединителят е доста рязък, което може да е плюс и минус в зависимост от стилът на каране. Колата има спортен дух, като окачване и трансмисия, но като цяло е тежка и двигателят развърта бавно. Ако искаш да е пъргав се налага доста да работиш със скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

малко странен въпрос, но днес забелязах че Сивика на жена ми няма задни подкалници! После огледах един друг такъв и видях, че и при него е същото. Така ли е тази кола? За първи път виждам подобно нещо, вижда се ламарина и цвета на колата в подкалника. Има само зад задната гума така наречения mud guard, но не и pvc покритие на цялата арка :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,а как е возията на 8 ген. със заводското и окачване и заводските джанти 16/17 спрямо 6ген хеч със заводско окачване и джанти 14?По-твърда ли е или е по-добре положението? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.10.2018 г. at 17:09, revenue написа:

Здравей,

 

Първо това е роботизирана кутия, а не истински автомат и заради това основно са негативните отзиви. Можеш да ги познаеш по скоростния лост. При ръчните са изредени скоростите от 1 до 5 (или 5 в зависимост от моторът). При i-Shift помня, че на скоростния лост имаше стрелка нагоре и надолу. Реално просто питай, защото не вярвам да те излъжат за това точно.

Иначе нямам опит с i-Shift, но съм чел същите негативни отзиви. Моята е с ръчни скорости (1.8 бензин) и скоростната кутия е много приятна. Съединителят е доста рязък, което може да е плюс и минус в зависимост от стилът на каране. Колата има спортен дух, като окачване и трансмисия, но като цяло е тежка и двигателят развърта бавно. Ако искаш да е пъргав се налага доста да работиш със скоростите.

Да, и аз забелязах това, че доста мудно тръгва! Като набере инерция е вече добре, но тръгването е зора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам само - датчиците за ABS, еднакви ли са на всичките модификации за сивик 8?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Николай Димитров написа:

Колеги,а как е возията на 8 ген. със заводското и окачване и заводските джанти 16/17 спрямо 6ген хеч със заводско окачване и джанти 14?По-твърда ли е или е по-добре положението? 

 

Не мога да направя сравнение между 6-та и 8-ма генерация, като возия. Единствено мога да кажа, че на моята осма генерация разкарах 17-ките и сложих заводски 16-ки джанти. Возията е доста по-добра по нашите пътища и гумите са по-евтини. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да сравнявам със шеста ген., но англичанка. Осмицата с оригинални 16-ки лети джанти вози два пъти по-твърдо. За сметка на това, стабилността е по-добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 18 и 17 вози еднакво твърдо, може би 17 е една идея по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,някои да продава калобрани за хонда сивик хечбек 8 ген(2006-2011) или пък да знае от къде мога да си поръчам.Благодаря също и спойлер за задното стъкло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mkilla съвсем съвсем наскоро си монтира чисто нови калобрани. Той може да ти каже откаде и колко пари. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

138; Honda Civic 5DR, engine L13Z1, 1339 cc, 73 kW, Front.thumb.jpg.471d6e9ce99c1733f228c4768e1441b3.jpgRear.thumb.jpg.b9c205dd10607d05d2848225708bd1b2.jpg

Редактирано от silent

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги,

 

От скоро има нов Сивик (8ма генерация 1.8 бензин) в семейството и тепърва опознавам колата. Един най-вероятно разискван въпрос, как да сваля/сменя чистачките на тази кола...
Намерих ето тази тема : https://forums.hondabg.com/topic/103498-смяна-на-пера-на-чистачките/

но клипчето с инструкции вътре е за друга модификация, аз говоря за английската сглобка, в youtube има за другите купета от тези години, съответно с различно закрепване.

В моят случай механизмът е следния: 

civic_wiper.jpg
Някой ако даде малко насоки ще съм благодарен :)
 

Редактирано от Plamen.Dilkinski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.11.2018 г. at 10:42, Plamen.Dilkinski написа:

Здравейте, Колеги,

 

От скоро има нов Сивик (8ма генерация 1.8 бензин) в семейството и тепърва опознавам колата. Един най-вероятно разискван въпрос, как да сваля/сменя чистачките на тази кола...
Намерих ето тази тема : https://forums.hondabg.com/topic/103498-смяна-на-пера-на-чистачките/

но клипчето с инструкции вътре е за друга модификация, аз говоря за английската сглобка, в youtube има за другите купета от тези години, съответно с различно закрепване.

В моят случай механизмът е следния: 

civic_wiper.jpg
Някой ако даде малко насоки ще съм благодарен :)
 

https://www.carcarekiosk.com/video/2007_Honda_Civic_LX_1.8L_4_Cyl._Sedan_(4_Door)/windshield_wiper_blade_front/replace_wiper_blades 

Пробвайте по този начин ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригинални чистачки и смених само перата. Отне ми купуване на 3-4 вида докато не разбрах, че трябва да се вземат от представителство с номер на рамата и се сменят за секунди. Кофтито е, че с цена 20+ лв за перо(само гумата на чистачката) след 2-3 месеца едната започна да замазва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не бях обръщал внимание и не се бях загледал, но предполагам, че до там са реотаните за подгряването, а над тях е антената?

 

20181204_081552.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорда е точно така, предполагам и при Вас е същото. От горе е антената. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, най-отгоре е антената, а реотаните на снимката работят добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :). Каква е разликата при 1.4 двигателят преди и след фейса на 8ген.?Изобщо какво е различното в колата преди и след фейса? Благодаря ви за отделеното време. :)

 

Редактирано от Lubaka_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е ,че след фейса е с ви тек. Има лека разлика в тапицерията на седалките и в предната решетка.

На 20.12.2018 г. at 10:22, Lubaka_ написа:

Здравейте :). Каква е разликата при 1.4 двигателят преди и след фейса на 8ген.?Изобщо какво е различното в колата преди и след фейса? Благодаря ви за отделеното време. :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2018 г. at 13:35, Nikolay_dim написа:

Купи си бош безрамкови има ги като размер за хондата. Вече трета година няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава ли си слагането на афтърмаркет ксенон H7 5000-6000 на късите? Предполагам, че ако са добре регулирани фаровете няма да заслепяват? Еднаква ли е осветеността или се получават някакви петна, отблясъци и подобни? Дава ли някакви проблеми или грешки по електрическата част?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях сложил такъв ксенон. Нямах никакви проблеми, но бях добавил едни щитчета на крушките, за да не заслепявам насрещно движещите се. Виж тук: 

 

След като изгоря първата ксенонова крушка, сложих пак халогенните крушки, защото не ми се занимаваше вече. Единствено внимавай за проводниците преди буксата за стандартната Н7 крушка. С времето изолацията им се изпича и ако ги прегънеш много може да се натроши, което да доведе до късо съединение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и търсих тема, но не успях да намеря. Извинявам се ако не е за тук питането ми.

Лакът на спойлера ми е започнал да се бели. Дали някъде е писано и коментирано в тема и дали е работа за бояджия? Видях, че колеги се оплакват от течове и уплътнения и не искам да се сваля, а ако може на място да се направи. Или пък е работа за някой, който се занимава с пластмаси?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото съм чувал хората си го оправят като сложат отгоре Type -R спойлерчето :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега koszabg,

 

Ако не ти е заводски ксенона и да сменяш само изгоряла ксенон крушка по принуда, няма смисъл вече от слагане на ксенон.

Това е труд за слагането, място за баласти, кабели, скъпа тотал цена. Ако си на халогенни крушки и искаш повече светлина, махаш старите крушки и слагаш едни диодни с вентилаторче, съответстващи на твоят вид крушка (H4,H7) и си ОК.

 

Важно:  Единственият проблем при новите диодни крушки е, че са твърде силни! и ако нямаш лупа на фара трябва  ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да сложиш така наречените "щитчета на крушките" или просто да настроиш нивото на фаровете ръчно /под на нивото, което ти позволява от копчето вътре в купето/,  защото с качествена диодна крушка ще заслепяваш насрещно движещите се коли на 100%, което си е доста кофти за колегите.

 

По-здрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

138 май. 2006 1,8 Sport :)

57870590_10216694840621693_4203259694006927360_n.jpg

Редактирано от Wish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моята Хондичка! :)
1,8 I-Shift, 2008г.

Untitled-1.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви ли това нещо, че ръчката като види малко наклон и на 6-та изплезва езика?Трява да ѝ връщаш предавки, 5-та, та и 4-та.

Сивик 7 дизела е 40 коня по-малко но на един и същи участък с наклон може да развие спокойно 150км/ч на 5-та ппредавка, а 8-ма серия с 1.8 мотора максимум 110 на 6-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое нещо колега и какви 110 на 6-а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещото е 1.8 I-Shift.110 на 6-та предавка е максималната скорост на изкачване на наклонен пътен участък от CIVIC8 с 1.8 мотора с ръчни скорости.По същия участък на изкачване CIVIC 7 1.7 ctdi развива 150км/ч без проблем.Питам дали с I-Shift колата е същия труп на пътя като с ръчни скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I-shift-a и ръчката мисля, че са едно към едно откъм скоростна кутия, така че не би следвало да има разлика, в случая дизела е с турбо и има повече въртящ момент от бензина, така че е нормално да тегли повече при път с голяма денивелация.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега Беселин,

 

Съгласен съм с колегата Rakeem.  Извинявам се за off topic-a на първоначалната тема, но само колегиално и неангажиращо да добавя:

 

Дали ще е 1.8 бензин /i-shift, ръчка или автомат/ не би трябвало да очакваш и да ги сравняваш на наклонен път с дизел с по-голям въртящ момент, че и с турбо отгоре,а не се знае коя кола в какво техническо състояние е била по време на "теста" .

 

Но хубавото е че винаги има избор:

 

Караш си дизел с турбо,  може покупка на нов Сивик бензин 1.5 турбо, дай боже всеки му и бензин 2.0 Type-R или най-чисто и евтино за джоба......... връщаш си на 5-та или 4-та и колата може би ще достигне "тестовите" километри на твоя "тестови" наклон 😉........Дано отсечката е на магистралата.........най-важно е кой тип шофиране ти е по кеф на теб!

 

До колкото разбирам от поста, за "теста" си карал Сивик 1.8 i-VTEC, която не е чак толкова "изплезила езика", "труп" кола в сравнение с доста други конкуренти от класа й, но трябва и ти малко да участваш зад кормилото. За фенове на бензиновите мотори без турбо, е удоволствие именно да карат, познавайки колата си при наклони, планинско или изпреварване....въпрос на вкус и желание за бачкане зад волана. Автоматик с турбо е ...... друг свят 🙂

 

Относно темата 8-ген: 

Неангажиращо мисля, че Сивик 8ген, 1.8 бензин е с един чудесно балансиран и доста надежден мотор в сравнение с много други бензинови мотори на всякакви марки от този клас автомобили. Здравите му кутии и достатъчни екстри, го правят добър семеен (не спортен) автомобил за цената си! Ръчка 6 скорости може да покаже и много конкурентен и приятен за джоба разход на гориво. А ако случайно имате късмет и попаднете на Сивик 1.8 Седан /Японска сглобка/, тогава отивате и на друг клас возене и усещане при шофиране 🙂

 

Поздрави и моля карайте малко по-толерантно!

Редактирано от VTEC
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...