Jump to content
Zhelyazkov

Технически прегледи

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Дадоха ми ЕКО 2. В талона ми не пише евро категория, през далечната 2006, когато я купих, не са я вписали 😊

Редактирано от emod
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят 6-та хеч (набор на твоят) е същата история, но с тях драма няма. Няма и катаризатор, но мина преглед преди промените, и нищо не казаха, но и не се сетих да снимам. На тез вехти коли границата е по-висока.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но този месец трябва да мине ГТП и по-вехтият - 3-та ген. 86-та. Да видим там как ще е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov :D!!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път :plane:.  По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група:huh:
Pregled2.thumb.jpg.0f32ba2d4242e861785f47fb9e2e4729.jpg
 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и чудесно лято!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По таблица и аз съм Евро 4 с група 3 ама станах група 4 с новите прегледи. Тва тия неща си ги пишат всяка година различно. дОйде нов началник, даде ново разпореждане, има нов стикер с нова група и така до следващият път. Aerodeck-a беше Еко 3, стана Еко 2, на последният преглед тази година Януари, отново Еко 3. Ходи ги разбери вече. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бе, важно е да караме коли в добро към чудесно състояние!

Газовете са прах в очите на ората.

Щуротиите им, щом не можем да променим, ще ги преживеем.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.08.2024 г. at 10:30, svemar написа:

Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov :D!!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път :plane:.  По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група:huh:
Pregled2.thumb.jpg.0f32ba2d4242e861785f47fb9e2e4729.jpg
 

 

 

Виждам, че си от Варна. В кой пункт мина и колко ти струваше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В събота срещам "моя" газаджия - жалва ми се:

- Пропаднал съм. Газанализаторът ми нещо се бъгна, а сега е "жътва"!

Днес ми звънят от ГТП пункта, дето си карам колите:

- Господине - да ви напомним че тази седмица трябва да ни посетите.

Пинам - Как е хавата след "трусовете по горните етажи на властта"?

- Амии, за сега няма промени в критириите при нас, но идвайте.

Имам и sms - за гражданската на Сивика.

Въобщее - хЕвропейска работа! Ще те намерят за пари, и да немаш обхват. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен от гражданската ме информират, кога ми изтича. 

Бих бил благодарен и от ГТП-то да го правят.

Веднъж карах цяла седмица без преглед, по невнимание.

Нали знаеш, че освен смъртта и гтп-то е неизбежно, ако не искаш да ходиш пеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен миналата година ме питаха дали искам да ме уведомят. Оставих си тел. номера и толкова. Не са искали пари за което, поне тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От новините:

Предложена е промяна - срокът за отстраняване на проблемите да е от 2 седмици до 1 месец и газовете да минат в категория "неопасни за движението".

Допуските за СО според Евро котегориите били евро изисквания и остават!

Най-големият проблем били некамествените горива. :(

Таа - "опичайте си катализаторите" преди ГТП, а който няма - справка лобиста екс състезател. Днес бе събрал журналисти, та с министъра да обяснят на народа, че с колите от миналия век и дизелите няма драма - такива били правилата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Ще се пътува - ВАКАНЦИЯЯ Я, Я, Я. :)

Off Topic

Весела да ви е ваканцията

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно на мен като ми откраднаха катализатора миналата година и в друга тема видях, че универсалните са пълни батали и държат не повече от 1 година, как става минаването. Имам Ауди купе 95г, което е без категория и то може да бълва 10 пъти повече емисии и то ще мине без проблем. Обаче акордчето ми което е в топ форма, няма да мине защото няма катализатор? Е къде е логиката, да си карам аз още по старата бангия или някой скапан трактор дизелак. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох че разпоредбата е променена и вредните емисии вече са в графа "неопасни за движението". Тоест - каквото и да покаже газ анализатора, няма да те спрат от движение.

За сега (като всакога у нас) - "всако чудо, за 3 дни".

Минаваш и караш, пък ще му мислиш за догодина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Четох че разпоредбата е променена и вредните емисии вече са в графа "неопасни за движението". Тоест - каквото и да покаже газ анализатора, няма да те спрат от движение.

За сега (като всакога у нас) - "всако чудо, за 3 дни".

Минаваш и караш, пък ще му мислиш за догодина.

Колега дай един линк :) 
Преди 2 часа като си миех колата и минах през един ГТП и питах там и онзи директно ме отряза и ми каза, без катализатор да не минавам, че щели да ме спрат от движение. От кога е тази "нова" "промяна" то не можеш да им хванеш края. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера я мярнах по някакви новини, а днес и във фейса имаше някаква статия.

https://gtp.bg/2024/08/12/veche-ne-se-spirat-ot-dvijenie-avtomobilite/?fbclid=IwY2xjawEpz-ZleHRuA2FlbQIxMQABHRK12-vlHwRFylJE4CVrH4R2kwKaMoji-0GbnI5IgG2aR2j0Aexad9Gdwg_aem_M9BVit3tpPD0uqvrIxSfLg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не скочат кражбите на катализатори, има голямо търсене в момента.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, ceco_accord написа:

Вчера я мярнах по някакви новини, а днес и във фейса имаше някаква статия.

https://gtp.bg/2024/08/12/veche-ne-se-spirat-ot-dvijenie-avtomobilite/?fbclid=IwY2xjawEpz-ZleHRuA2FlbQIxMQABHRK12-vlHwRFylJE4CVrH4R2kwKaMoji-0GbnI5IgG2aR2j0Aexad9Gdwg_aem_M9BVit3tpPD0uqvrIxSfLg

Да де ама това е просто промяна на срока за оправяне на "нередностите". Което е пълна глупост. Аз няма да дам 500лв за катализатор , който след 1 година може да се здуха и да вредните емисии пак да са над нормата. Да не говорим , че изчетох сумати теми, където обясняват за страхотното гориво в България. Реално не са измислили все още решение на моя проблем и не се знае дали ще измислят. До тогава хондата в бокса и ще си карам старата кола, която бълва 10х повече, защото тя е позволена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нека да споделя и аз.

Вчера 25 годишното ми CR-V успешно премина ГТП.

Автомобилът е 1999г, 147к.с, без ЕВРО категоризация.

За съжаление, нямам разпечатка от проверката на газовете, защото трябвало да поискам предварително, след замерването "не можело да се извади, защото данните заминавали автоматично"

От показанията на екрана по време на замерването, успях да запомня само нивото на въглеродния окис (CO) което се колебаеше между 0,00 и 0,01 (нула, нула едно)

Другите показателни не мога да ги цитирам, само ми казаха, че стойностите на кислорода били над нормата.

И понеже, както всички знаем, кислородът е много вредно вещество и влияе на климатичните промени, ми намалиха ЕКО категорията от ЕКО 3 на ЕКО 2

 

Та така...

 

 

 

 

Редактирано от vladimir8507
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е заради ЕГН-то на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми предстои това упражнение след 20-тина дена.

@vladimir8507 благодаря за надеждата;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз минах много трудно ГТП , с катализатор съм, не горя масло, нооооо НИВАТА НА КИСЛОРОД БЯХА НАД НОРМАТА. Няма такава държава. Мислех си че ще мерим СО2, а не кислород от ауспуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как нивата на кислорода високи! Да не би да имате дупки по изпускателната система?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дупки, съмнява ме меката връзка, двигателя работи като часовник, а и да има някъде, това ли е целта на прегледа, да си оправяме гърнетата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да, това е целта.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Abraxass написа:

Няма дупки, съмнява ме меката връзка, двигателя работи като часовник, а и да има някъде, това ли е целта на прегледа, да си оправяме гърнетата?!

 ... и двигателите и купетата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах днес, с 0.000 СО, винаги толкова ми е показвало, но преди си мислех, че е бошлаф работа, аме не, толко си е, ако всичко е изправно.

Поговорих с хората от пункта и с усмивка си казаха, че няма драма, ако искат ще минеш, ако ще и да не си в норма, стига да не е много над. 

Сиреч българина му е намерил цаката, отново.

Но все пак е хубаво да си правите предварителни замервания, за да ви кажата дали ще ви вземат 70лв. или не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен СО-то беше нула, ноооо Кислородът беше над нормата. А той е мнооого вреден за околната среда. Не мисля да търся проблем в колата, защото такъв най-вероятно няма да намеря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меренето на кислород в газовете се прави, за да се установи дали гориво-въздушната смес е в норма, тоест по-малко или повече кислород е показател за неизправност в системата(богата или бедна смес), а не че кислородът е проблем сам по себе си.

Тоест все тая дали ти зле сместа или имаш дупка в крайното гърне(примерно), резултатът е един и същ, не минаваш, защото така работи алгоритъмът, не търси причината, а гледа крайния резултат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

Така както беше написано, да се посмеем малко...

Цитат

ноооо Кислородът беше над нормата. А той е мнооого вреден за околната среда.

Ами кажи им да спрат от движение околната среда тогава, нали е 21% кислород. Пък това им е работата - да спират от движение. :D :D :D ;)

 

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...