emod 1671 #81 Отговорено 2 Август (Редактирано) Дадоха ми ЕКО 2. В талона ми не пише евро категория, през далечната 2006, когато я купих, не са я вписали 😊 Редактирано 2 Август от emod 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #82 Отговорено 2 Август И моят 6-та хеч (набор на твоят) е същата история, но с тях драма няма. Няма и катаризатор, но мина преглед преди промените, и нищо не казаха, но и не се сетих да снимам. На тез вехти коли границата е по-висока. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #83 Отговорено 2 Август Но този месец трябва да мине ГТП и по-вехтият - 3-та ген. 86-та. Да видим там как ще е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #84 Отговорено 3 Август Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov !!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път . По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #85 Отговорено 3 Август Честито и чудесно лято! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #86 Отговорено 3 Август По таблица и аз съм Евро 4 с група 3 ама станах група 4 с новите прегледи. Тва тия неща си ги пишат всяка година различно. дОйде нов началник, даде ново разпореждане, има нов стикер с нова група и така до следващият път. Aerodeck-a беше Еко 3, стана Еко 2, на последният преглед тази година Януари, отново Еко 3. Ходи ги разбери вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #87 Отговорено 4 Август (Редактирано) Бе, важно е да караме коли в добро към чудесно състояние! Газовете са прах в очите на ората. Щуротиите им, щом не можем да променим, ще ги преживеем. Редактирано 4 Август от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #88 Отговорено 5 Август Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 14 #89 Отговорено 5 Август На 3.08.2024 г. at 10:30, svemar написа: Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov !!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път . По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група Виждам, че си от Варна. В кой пункт мина и колко ти струваше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #90 Отговорено 5 Август (Редактирано) В събота срещам "моя" газаджия - жалва ми се: - Пропаднал съм. Газанализаторът ми нещо се бъгна, а сега е "жътва"! Днес ми звънят от ГТП пункта, дето си карам колите: - Господине - да ви напомним че тази седмица трябва да ни посетите. Пинам - Как е хавата след "трусовете по горните етажи на властта"? - Амии, за сега няма промени в критириите при нас, но идвайте. Имам и sms - за гражданската на Сивика. Въобщее - хЕвропейска работа! Ще те намерят за пари, и да немаш обхват. Редактирано 5 Август от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #91 Отговорено 5 Август Мен от гражданската ме информират, кога ми изтича. Бих бил благодарен и от ГТП-то да го правят. Веднъж карах цяла седмица без преглед, по невнимание. Нали знаеш, че освен смъртта и гтп-то е неизбежно, ако не искаш да ходиш пеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #92 Отговорено 5 Август Мен миналата година ме питаха дали искам да ме уведомят. Оставих си тел. номера и толкова. Не са искали пари за което, поне тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #93 Отговорено 5 Август От новините: Предложена е промяна - срокът за отстраняване на проблемите да е от 2 седмици до 1 месец и газовете да минат в категория "неопасни за движението". Допуските за СО според Евро котегориите били евро изисквания и остават! Най-големият проблем били некамествените горива. Таа - "опичайте си катализаторите" преди ГТП, а който няма - справка лобиста екс състезател. Днес бе събрал журналисти, та с министъра да обяснят на народа, че с колите от миналия век и дизелите няма драма - такива били правилата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #94 Отговорено 8 Август (Редактирано) Айде - ЧЕСТИТО - на вехтият ми Леджо. Благодарско за препоръките на колегите: @Plamen-CRV -да кажа на пункта, че колата е V6, но там знаеха. @dandilov - към 15-те литра много стар А95, да добавя 5л. свежичък MAX Motion 100 и да покарам на околовръстното. Минах 5 км на 5000об/мин. и обратно в града, та отидох на пункта. Там все пак ми казаха да угася колата и да чакам предходният да излезе. Гледах "живи данни" на монитора, но нямаше как да снимам. СО-то се колебаеше в границите 0.012 - 0.014 без значение гориво и обороти. Вероятно заради това в документа е 0.0 навсякъде. Ноо моторът е "милионник" с 3 катализатора - явно здрави (щот някой ми бе казал - На таз кола след 250К са за смяна), а и ги продухах и загрях добре. Прегледа ми струваше 80 лв + 15лв, за 100-те октана, ама не ходих отсреща в сервиза "да и баят". Та така с таз драма. Даже ме "повишиха" в ЕКО4. Ще се пътува - ВАКАНЦИЯЯ Я, Я, Я. Редактирано 8 Август от ceco_accord 11 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #95 Отговорено 8 Август Преди 1 час, ceco_accord написа: Ще се пътува - ВАКАНЦИЯЯ Я, Я, Я. Off Topic Весела да ви е ваканцията 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #96 Отговорено 14 Август Интересно на мен като ми откраднаха катализатора миналата година и в друга тема видях, че универсалните са пълни батали и държат не повече от 1 година, как става минаването. Имам Ауди купе 95г, което е без категория и то може да бълва 10 пъти повече емисии и то ще мине без проблем. Обаче акордчето ми което е в топ форма, няма да мине защото няма катализатор? Е къде е логиката, да си карам аз още по старата бангия или някой скапан трактор дизелак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #97 Отговорено 14 Август Четох че разпоредбата е променена и вредните емисии вече са в графа "неопасни за движението". Тоест - каквото и да покаже газ анализатора, няма да те спрат от движение. За сега (като всакога у нас) - "всако чудо, за 3 дни". Минаваш и караш, пък ще му мислиш за догодина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #98 Отговорено 14 Август Преди 1 час, ceco_accord написа: Четох че разпоредбата е променена и вредните емисии вече са в графа "неопасни за движението". Тоест - каквото и да покаже газ анализатора, няма да те спрат от движение. За сега (като всакога у нас) - "всако чудо, за 3 дни". Минаваш и караш, пък ще му мислиш за догодина. Колега дай един линк Преди 2 часа като си миех колата и минах през един ГТП и питах там и онзи директно ме отряза и ми каза, без катализатор да не минавам, че щели да ме спрат от движение. От кога е тази "нова" "промяна" то не можеш да им хванеш края. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #99 Отговорено 14 Август (Редактирано) Вчера я мярнах по някакви новини, а днес и във фейса имаше някаква статия. https://gtp.bg/2024/08/12/veche-ne-se-spirat-ot-dvijenie-avtomobilite/?fbclid=IwY2xjawEpz-ZleHRuA2FlbQIxMQABHRK12-vlHwRFylJE4CVrH4R2kwKaMoji-0GbnI5IgG2aR2j0Aexad9Gdwg_aem_M9BVit3tpPD0uqvrIxSfLg Редактирано 14 Август от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #100 Отговорено 14 Август Само да не скочат кражбите на катализатори, има голямо търсене в момента. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #101 Отговорено 14 Август преди 19 минути, ceco_accord написа: Вчера я мярнах по някакви новини, а днес и във фейса имаше някаква статия. https://gtp.bg/2024/08/12/veche-ne-se-spirat-ot-dvijenie-avtomobilite/?fbclid=IwY2xjawEpz-ZleHRuA2FlbQIxMQABHRK12-vlHwRFylJE4CVrH4R2kwKaMoji-0GbnI5IgG2aR2j0Aexad9Gdwg_aem_M9BVit3tpPD0uqvrIxSfLg Да де ама това е просто промяна на срока за оправяне на "нередностите". Което е пълна глупост. Аз няма да дам 500лв за катализатор , който след 1 година може да се здуха и да вредните емисии пак да са над нормата. Да не говорим , че изчетох сумати теми, където обясняват за страхотното гориво в България. Реално не са измислили все още решение на моя проблем и не се знае дали ще измислят. До тогава хондата в бокса и ще си карам старата кола, която бълва 10х повече, защото тя е позволена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 14 #102 Отговорено 22 Август (Редактирано) Нека да споделя и аз. Вчера 25 годишното ми CR-V успешно премина ГТП. Автомобилът е 1999г, 147к.с, без ЕВРО категоризация. За съжаление, нямам разпечатка от проверката на газовете, защото трябвало да поискам предварително, след замерването "не можело да се извади, защото данните заминавали автоматично" От показанията на екрана по време на замерването, успях да запомня само нивото на въглеродния окис (CO) което се колебаеше между 0,00 и 0,01 (нула, нула едно) Другите показателни не мога да ги цитирам, само ми казаха, че стойностите на кислорода били над нормата. И понеже, както всички знаем, кислородът е много вредно вещество и влияе на климатичните промени, ми намалиха ЕКО категорията от ЕКО 3 на ЕКО 2 Та така... Редактирано 22 Август от vladimir8507 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #103 Отговорено 22 Август Вероятно е заради ЕГН-то на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #104 Отговорено 26 Август И на мен ми предстои това упражнение след 20-тина дена. @vladimir8507 благодаря за надеждата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #105 Отговорено 25 Октомври Здравейте, и аз минах много трудно ГТП , с катализатор съм, не горя масло, нооооо НИВАТА НА КИСЛОРОД БЯХА НАД НОРМАТА. Няма такава държава. Мислех си че ще мерим СО2, а не кислород от ауспуха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #106 Отговорено 25 Октомври как нивата на кислорода високи! Да не би да имате дупки по изпускателната система? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #107 Отговорено 25 Октомври Няма дупки, съмнява ме меката връзка, двигателя работи като часовник, а и да има някъде, това ли е целта на прегледа, да си оправяме гърнетата?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #108 Отговорено 25 Октомври Ми да, това е целта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #109 Отговорено 25 Октомври Преди 4 часа, Abraxass написа: Няма дупки, съмнява ме меката връзка, двигателя работи като часовник, а и да има някъде, това ли е целта на прегледа, да си оправяме гърнетата?! ... и двигателите и купетата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #110 Отговорено 25 Октомври И аз минах днес, с 0.000 СО, винаги толкова ми е показвало, но преди си мислех, че е бошлаф работа, аме не, толко си е, ако всичко е изправно. Поговорих с хората от пункта и с усмивка си казаха, че няма драма, ако искат ще минеш, ако ще и да не си в норма, стига да не е много над. Сиреч българина му е намерил цаката, отново. Но все пак е хубаво да си правите предварителни замервания, за да ви кажата дали ще ви вземат 70лв. или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Abraxass 5 #111 Отговорено 25 Октомври И при мен СО-то беше нула, ноооо Кислородът беше над нормата. А той е мнооого вреден за околната среда. Не мисля да търся проблем в колата, защото такъв най-вероятно няма да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #112 Отговорено 25 Октомври Меренето на кислород в газовете се прави, за да се установи дали гориво-въздушната смес е в норма, тоест по-малко или повече кислород е показател за неизправност в системата(богата или бедна смес), а не че кислородът е проблем сам по себе си. Тоест все тая дали ти зле сместа или имаш дупка в крайното гърне(примерно), резултатът е един и същ, не минаваш, защото така работи алгоритъмът, не търси причината, а гледа крайния резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2828 #113 Отговорено 25 Октомври (Редактирано) Off Topic Така както беше написано, да се посмеем малко... Цитат ноооо Кислородът беше над нормата. А той е мнооого вреден за околната среда. Ами кажи им да спрат от движение околната среда тогава, нали е 21% кислород. Пък това им е работата - да спират от движение. Редактирано 25 Октомври от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове