Jump to content
Mkilla

Покупка на 7ма генерация автомат

Recommended Posts

Привет, поради нуждата от 3-ти автомобил в семейството, една от опциите ще бъде 7ма генерация седан, бензин и автомат. За предпочитане 2.0 мотор. Не съм запознат с автомата в тези автомобили. Теми за останалото ще потърся и прочета но за тези кутии може ли малко повече инфо? Читави автоматици ли са или трябва да се подминават? Опции са още BMW Серия 1, Тойота Авенсис и подобни автомобили с 4 врати, бензинов мотор. Предпочитам 3-та Хонда но все пак гледам и към другите марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дърт, бавен автомат, проблеми не създава освен ако не го принуждаваш, има как, било то с палене/прегряване , било то от необслужване, но като цяло се води здрав. Преди фейса имат проблем с лагер на капака, вие като тролей на неутрална/паркинг, реално превърта в леглото, но пък можеш да си я караш така много, ремонта е или нов ревизиран капак, или се набива лагер, лепи, както и се бие център, за да не превърта, 50 лв срещу 500 лева, въпрос на избор, и двете решения работят и то дълготрайно, ако се извършат като хората.

Редактирано от sashua
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само чакай да се събуди @ceco_accord и ти ще видиш, що е твое!

 

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla - eто ти 1 видео:

 

От 19 години карам този автомат (в различни Хонда модели) и - железен е, само обслужване.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 6 минути, Krasi-mir написа:

Само чакай да се събуди @ceco_accord и ти ще видиш, що е твое!

Ай, стига бре! Само аз ли го хваля тоя автомат?

То верно че от Хонда ми превеждат пари за всеки пост, ама веке ми е неудобно. :)

Нали помниш рекламата на модела със зъбчатката - "Колко е добре когато нещата просто работят"!

Ся - има и по-стремглави автомати, ама този си е здрав, просто човек требе да се научи как да го кара.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

К'о ... неее?!

Не си само ти на хонорар в Хонда. Ти хвалиш 5-степенния, аз 4-степенния. Малко по-скромно от теб - от 14г съм със 4-степенен Хонда автомат, в 4 различни коли. Казвал съм го многократно - АСК е последното нещо, което ще се счупи в една Хонда.

 

п.п. Като закарам детето на училище мога да кажа няколко добри думи и за Авенсис от тези години.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментарът ми ще бъде без цел да обиждам мнението на другите колеги и не засяга здравината на въпросната скоростна кутия. Карал съм стари автомати - например на БМВ е34 с 5 скорости, рено клио 92' и други. Карам в момента нови на Хюндай. За мен старият автомат няма никакво предимство пред ръчната скоростна кутия освен факта, че не сменяш скорости. Адски дразнещо е колко не са прецизни. Отделно, че не всеки ги ремонтира и не всички от тях се ремонтират лесно. За мен са мудни. Няма нищо по - хубаво от кола със съвременна автоматична скоростна кутия, но кола на 20 години с АСК не бих си купил. Моля, любителите на автомати да не се засягат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@psp 276, в този случай ще се кара от жена, няма никакво значение дали е бърз или не автомата за да стигне до детската градина или някакъв магазин. Въпросът е да не му се става роб от ремонти, другото не е фактор. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Mkilla написа:

Привет, поради нуждата от 3-ти автомобил в семейството, една от опциите ще бъде 7ма генерация седан, бензин и автомат. За предпочитане 2.0 мотор. 

Добро утро, а то въобще има ли такова животно 2лт - автомат? Аз 2лт седан съм виждал само ръчка, мисля че беше 160кс. 

Защо е за предпочитане 2лт ако е само за градско? Заради по-голяма здравина/надежност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, просто исках да бъда полезен с мнение, за да не съжалявате в последствие. Под бърз имах предвид адекватно превключване, без да се усеща мудност в момента на превключване. Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хондовият автомат превключва бързо, ако рязко чукнеш по газта! Не е нужно да натискаш до ламарината, а просто да сриташ педала.

Има адаптация според стил на каране. В икономичен режим мисли че не бързаш и му отнема секунда, а и си има алгоритъм за работа. При плавно подаване на газ, дори да е до дупка, ще държи високата предавка до последно. Тази "мудност" е нарочна. За другото има ръчен режим, или адекватно боравене с десния педал.

Да, разработката е много стара, но дуракоустойчиво доказана с десетилетията. За градско ще си харчи повече от ръчката, но няма как - данък комфорт и плавност.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не спорим, не се обиждаме ... просто си говорим.

Започнах да пиша с идеята да се правя на адвокат на питащия, но той се появи и каза това, което щях да кажа:

 

преди 51 минути, Mkilla написа:

... Въпросът е да не му се става роб от ремонти, другото не е фактор. 

 

... ииии, много бързо пишете ...

 

Това

преди 43 минути, psp 276 написа:

... Под бърз имах предвид адекватно превключване, без да се усеща мудност в момента на превключване. ...

е точно от онези фактори, които не са фактори (за дамата, която ще кара колата). А и е субективно. За теб е мудно, за мен е, да кажем, перфектно.

 

@Mkilla , ако случайно все още не си наясно ...

АСК на Хонда няма нищо общо със старите автоматици на други марки коли, освен хидротрансформатора. Тази кутия, на практика, е ръчна ск.кутия със многодискови съединители между предавките. Според мен, именно това я прави по-надеждна от старите планетарни автоматици, които освен многодискови съединители имат и спирачки. А и като конструкция, и като начин на работа са различни.

 

... ииии ... Цецо ме изпревари.

Адаптивен автоматик е - при спокойно каране имаш муден, пенсионерски автомобил, при агресивно каране получаваш достатъчно динамика да изпревариш, каквото искаш, когато искаш. Освен това си имаш и VTC, което пък променя динамиката на двг спрямо стила на каране на шофьора.

 

п.п. Колко по-добри да са новите автоматици?!

Карал съм всякакви през годините. От 6г ежедневно карам камиони и ванове с автомати произведени след 2016-та г.

Мииии ... не смея категорично да твърдя, че новите автомати са по-добри. Имат си и предимства, имат си и недостатъци.

Новите автомати са рожба на новото време. Икономия, екология ... и са пълни с електроника. Все неща, повишаващи вероятността нещо да се прецака.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм привърженик на тая логика, че новите неща са по чупливи като цяло. За жалост тази теза не се отнася за автоматиците. Хвалете ги, карайте ги, но не вкарвайте хората в заблуждение колко са идеални. Просто не са такива. Не искам да убеждавам никой фен, а да кажа на бъдещите купувачи, че купувайки си такава кола все ще го мислят тоя автомат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така и аз го мислех, докато не се появи проблем с клемореда и ДВГ гаснеше в движение както е на "драйв". След няколко такива случки спрях да го мисля, защото нямаше последици. После втори автомат, после трети, но докато човек не поживее с него не е убедително да го хвали някой, та спирам. Който иска, сяда / пробва и решава сам. Иначе другото е "една леля каза".

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При седма генерация проблем с автоматичната трансмисия има основно моделът с шестцилиндров двигател, продаван в Америка.

Honda-transmission-problems-seem-to-persist

Обсъждано е доста в западните форуми. Не съм сигурен коя точно е проблемната кутия, но сигурно е различна от тази в четирицилиндровите варианти, тъй като за тях не съм попадал на информация за проблеми.

Мисля, че 2.0 с петстепенен автомат е идеален откъм надеждност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, sashua написа:

Дърт, бавен автомат, проблеми не създава освен ако не го принуждаваш, има как, било то с палене/прегряване , било то от необслужване, но като цяло се води здрав. Преди фейса имат проблем с лагер на капака, вие като тролей на неутрална/паркинг, реално превърта в леглото, но пък можеш да си я караш така много, ремонта е или нов ревизиран капак, или се набива лагер, лепи, както и се бие център, за да не превърта, 50 лв срещу 500 лева, въпрос на избор, и двете решения работят и то дълготрайно, ако се извършат като хората.

Колега, майстор знаеш ли (ако е около Пловдив още по-добре) който може удачно да ми смени капака с въпросния лагер, мойта е фейс 2.4 автомат, но и моя лагер се е разтропал (не вие а си трака на P и N). Ще съм ти благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като, че ли е добре да се изказват колеги ползватели на АТ иначе на приказки от сорта "чух едни бабички на пазара да си говорят" айде не мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се изказват колеги с опит и безпристрастно мнение. Не звучи добре да се фаворизират каквито и да е било автомобили камо ли пък Акорд 7. Това, че някой кара такава кола и за него е върхът, съвсем не значи, че няма множество по - добри. Смея да твърдя, че този човек просто не е карал по - сполучлива кола. Съответно за него е непонятно колко далеч е от перфектния автомобил (в случая АСК). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ръчката за нищо адаптивно не я сменям -само с ръчка се управлява истински колата и мотора,тръгвам да изпреварвам някой на 5 та ,обаче онзи  дава нарочно газ ,минавам веднага на 3та и газ до прекъсвача после пак на 5 та и се изтрелвам като самолет покрай нашия човек , 4та не ползвам ,само преди време един мустанг ме издуха ,напънах се ама оня докато се мъча да го преваря в червеното вече само ми махна за чао и изведнъж сякаш 500 км дигна тоз звяр,изгуби ми се от очите за секунди от пътя -страшна кола .Такъв бяс няма също да е бил автомат,звука на мотора е страхотен -сякаш чуваш как всяко от многото бутала набиват сила в коляновия вал , няма кво да се меря с такива, -сакън пак да не духна гарнитурката :rolleyes:Автомата и удобен за градска кола .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
3 hours ago, Галин Абушев said:

Колега, майстор знаеш ли (ако е около Пловдив още по-добре) който може удачно да ми смени капака с въпросния лагер, мойта е фейс 2.4 автомат, но и моя лагер се е разтропал (не вие а си трака на P и N). Ще съм ти благодарен. 

Не е китайско писмо, всеки сервиз би трябвало да се справи, точи се маслото, сваля се донякъде моста, тампона от страната на кутията, накланя се достатъчно, от там всички болтове лъсват и се появява място за да излезе. Има гарнитура, която не е задължително да се смени, хартиена, освен, ако не се скъса тотално, но обикновено няма грижи с тънко наложен силикон, внимава се с чопа на паркинга. Иначе за капака - предлага се като нова оригинална част и ако си го набавиш е по-добре финансово, като гледаш да е от ревизираните. Слага си се по обратния ред, пълниш, палиш и газ. Варианта само с лагера на личната си кола съм го прилагал, та всеки който спори или твърди, че не става, да заповяда, начини има, ама и мисъл трябва.

Редактирано от sashua
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата е пословично здрав, но и пословично тъп и лагав, както обичам да казвам. Който го възхвалява колко мазно превключвал, как се адаптирал на стила и т.н. фантасмагории,  не е карал много, много различни автомати от хондовския.  Един Aisin TF80sc примерно , като работа е далеч по-добър. 

Ако намериш читав автомобил взимай, макар и 15+годишни.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, psp 276 написа:

 Смея да твърдя, че този човек просто не е карал по - сполучлива кола. Съответно за него е непонятно колко далеч е от перфектния автомобил (в случая АСК). 

Добре е че и ти имаш опит, та вероятно знаеш че никой няма да отрече смеенето ти, но по-добрите "автомати" са на въоръжение от скоро и в по-елитните армии, а това е отвъд темата, както финансово, така и целево практически. А за нуждите на ползвателката, периметъра на действие, както вероятно и на определения бюджет е достатъчно, та даже више.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, borko 30 написа:

... минавам веднага на 3та и газ до прекъсвача после пак на 5 та и се изтрелвам като самолет покрай нашия човек...

Същото е, само дето няма "долен ляв педал" и командваш ситуацията само с десния - покарай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се изроди в безсмислени спорове.

Стана ясно, че отговорът на конкретния въпрос дали е читав този автомат е "Да, при нормална експлоатация и поддръжка".

Дано приемете, че съм квалифициран да дам мнение: карам най-различни "стари" и немодерни автомати от 23 години.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, jijane написа:

Автомата е пословично здрав, но и пословично тъп и лагав, както обичам да казвам. Който го възхвалява колко мазно превключвал, как се адаптирал на стила и т.н. фантасмагории,  не е карал много, много различни автомати от хондовския.  Един Aisin TF80sc примерно , като работа е далеч по-добър. 

Ако намериш читав автомобил взимай, макар и 15+годишни.

Колега сравнението между посочените от теб кутии е абсолютно неуместно по който и да е параметър, обяснявам. 

Първо, точно тази Айсин е 6 степенен и по никакъв начин подредбата, и отстоянието на предавките като предавателно съотношение една към друга няма да отговаря на тези в кутията MCTA монтирана във Акорд 7 -2,4 

Второ, TF80SC се вгражда на автомобили с "турбиниран" бензинов мотор над 350 до 400Nm или на дизели над 400 до 450Nm въртящ момент. Какво общо имат тези мотори с атмосферен бензинов 2,4 мотор с незавидните 230Nm при далечните 4200об/м. Лагав бил автомата, ми колко да е лагав?

Аз лично съм пробвал посочения от теб Айсин на Волво XC90 което е 2,2 тона и да, наистина изглежда пъргав, имал съм късмета обаче да пробвам на същия автомобил и мотор 5 степения Айсин 55SN, ми съвсем друга работа. Същата работа и с Айсин 50SN монтиран на Вектра Ц 2,2 бензин с подобни характеристики на мотора като на Акорда, атмосферен 225Nm, там пък колко е лагав, не.ам думи. Та въпроса тук е не в работата или принципа на работа на автомата, а в подредбата и избора на предавателните отношения м/у предавките, точно за това новите автомати са 8, 9 и нагоре степенни. Същото важи и за ръчните скоростни кутии.

За ресурса на 5 степенния автомат на Акорд 7-ма генерация нямам утвърдено мнение защото я карам от 3,5 години само, но за работата мога да кажа че си е като всеки класически автомат. Това което не ми харесва е голямото отстояние в предавателните отношения м/у 4-та и 5-та предавки, тук всичко щеше да се подобри със "скъсяването" на 4-та и наместването на още една предавка м/у нея и 5-та.  Иначе автомата е доста "умен" и добре се адаптира към условията, например изкачвах Шипка южния склон, сам прецени че никъде няма да превключи на по-горна предавка под 2700 оборота (без да съм барал ръчния режим на превключване)  и без да съм я натискал, в момента в който взех да и поизпъвам жартиерите, не превключи на по-горна предавка под 3200-3300 оборота. 

Та толкова за Хондовия автомат, недостатъка за мен са дългата 4-та и много дългата 5-та предавка.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цел икономия е.

Като всяка Хонда - страхотен старт на първа, доускорение на втора, 3-та е за изпреварване, а 4-та и 5-а е за еко номия.

Сваля бързо но не през предавка (последователно), но за разлика от множеството съвременни в ръчен режим може да "виси в лютеницата" на всяка предавка до когато искаш. Какво повече му трябва на човек от семейна кола?

Не търсете под вола теле - скъпо е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CCord то и MCTA-то е до 400 нютона , ама ти от къде да знаеш. Аз сравнявам точно работата на двете кутии, майната им с колко предавки са. 3-та скорост е най-тъпата скорост на МСТА-то, не 4 или,5-та. Отделно дупките между скоростите са един път. На 5-та може да вдигне 300 акорда(виждал съм го, макар и на стенд). 

За мен е тъп и лагав, а пък ако искате с @ceco_accordи правете паметник на тая кутия.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторът на темата ще сподели решението си и дали та му е била полезна. Желая му да намери достоен екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, jijane написа:

@CCord то и MCTA-то е до 400 нютона , ама ти от къде да знаеш. 

 

Не смятам да споря с някой който само си мисли че разбира от това за което спори! 

Някъде да съм писал колко Нютона е тая кутия или оная кутия, ама ти как да го разбереш? 

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой крив, кой прав няма значение. Все пак това е форум на Хонда и е нормално да има истински фенове, това му е чарът.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ще се намери някой лайв коуч, който ще се опита да ми обясни как си карам грешно колата, че не разбирам, или колко съм тъп, че имам различно мнение от масата. 

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да повтарям някой от постовете но човека пита дали кутията е безпроблемна и е с лесна и евтина поддръжка. 

Аз не разбирам от скоростни кутии, нито от механика. Най - обикновен ползвател съм. 

Карам Акорд 7, 2,4, комби с АТ вече трета година. Според скромното ми мнение автомата си е супер. При спокойно каране смяната на предавките не се усеща. Няма ритания, блъскания, лашкания. Когато изпреварвам ми е достатъчно пъргав, дори по баир и с натоварена кола. Все пак трябва и да познаваш възможностите на колата си за да изпреварваш безопасно. 

Не съм имал за сега проблеми. От както съм взел колата веднъж съм опреснявал маслото. Скоро ще го опресня още веднъж и ще сменя и филтъра, че при първото опресняване нямах готовност. 

Следя редовно форума и много рядко се случва някой да има проблем с кутията. Предполагам, че проблемите основно идват от нередовната поддръжка и неправилна експлоатация от предходни собственици. Когато решавах каква кола да взема имах следните условия - бензин, комби, АТ и сравнително безпроблемен автомобил. Интересувах се от Мерседес С, Ауди А4, Фолксваген Пасат. Всичките от периода 2005 - 2008 г. Четох из форумите на съответните марки - засякох много повече оплаквания и споделени проблеми от АТ и като цяло от тези автомобили. Затова се спрях на Хонда. За сега оправдава очакванията ми. Надявам се и за напред да е така :)

Сигурно може да има и по - добър избор. Доста добри отзиви съм чувал за Авенсиса на Тойота. Но не съм се интересувал и чел за тях. Но и те си имат някои особености. 

Само не знам дали ще успееш да намериш 2,0 с АТ. 

Ако причината да се търси по - малкия мотор е разхода на гориво - не съм сигурен дали е чак толкова голяма разликата в разхода. Успех в търсенето и дано да попаднеш на читава кола, независимо от това каква ще е :)

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен автоматика на 7ма ген е просто чудесен - умен, предвидим и здрав. В тези години (03-07г) смятам,че няма по-добър за автомобили от този клас - не  го сравнявам с премиумите. 

 

В момента карам прехваленото 6-степенно DSG в 5години по-нова кола, на 3 пъти по-малко км и за мен е едно голямо дърво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще напиша като дойде времето на какво сме се спрели. На мен лично 7-ма и 8-ма Акорд не ми харесват като модели но пък е Хонда а бих искал такава като фен на марката. Благодаря на всички които писаха със съвети и опит по темата ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.03.2023 г. at 21:19, Mkilla написа:

... Опции са още ... Тойота Авенсис ...

Ако не си се отказал ...

 

Преди настоящия Акорд 7 съпругата ми 2г кара Авенсис. Беше '03-та година, т.е. 2-ра генерация, 1.8 бензин, със 4-степенен семи-автоматик, фастбак, на 330 000 км. За двете години й врътнахме малко повече от 35 000 км. Много приятна за каране кола. Не помня нивото на оборудване, но си имаше двузонов климатик, навигация, круиз контрол ...

Скоростната кутия ( U341E ), според моето НЕпрофесионално разбиране ;), се държеше адекватно, като за стар, планетарен автомат ;). Нямам представа, кога, как и дали е обслужван (аз лично не съм), но нямаше никакви проблеми с кутията.

Единственият, немаловажен проблем на колата беше прекомерното горене на масло. Гореше 1л масло на 1 резервоар гориво. Доколкото разбрах, от бърз поглед в нет-а, това било "детска болест" на точно този двг ( 1.8 1ZZ-FE ) - гори масло, едва ли не от завода. Нямам представа другите двг, как са. Не съм се задълбочавал в проблема, доливах си и си карах, защото колата дойде при нас за "докато издържи". Тук в Англия на такава кола й викат "gap car", т.е. скрап, който да караш, докато си купиш друга, по-добра кола. 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще е Хонда. При наличие и лични впечатления от Сивици, 7-мака е "левел ъп", и е логично експандване на автопарка. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, аз лично никога не съм си падал по Акорд като модел. Единствените 2, които са ми хващали окото са един Акорд 6-та Type R който бях на крачка да взема преди време но се оказа с мотор за основен ремонт та се разминах с него и US купето на 7-ма мисля, и всичко беше до тук с Акордите. Предпочитам Сивици, Acura моделите които са подобни на Сивик, Stream по-новите модели, дори ЦР-В предпочитам но Акорд като цяло, не. Не ангажирам никой с моето мнение но пък жената ще го кара, защото и харесва и ако се спрем на него аз ще го поддържам с кеф, защото е Хонда. Дали е горно ниво също е спорно, за мен поне, не е. Харесвам доста по-директни коли и затова карам 8-ма "R" все още. Има си недостатъците като всяка кола но мен ме устройва, сам си я поддържам в по-голямата си част което за мен е важно, лесна е за ремонт и е сравнително здрава, доста е широка на задните места и има голям багажник за детската количка. Ако мога, бих си взел да карам ежедневно Хонда S800 но нямам $$$ за нея. Всеки с предпочитанията си :D

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Животът е интересно нещо.

Човек си мисли едни неща, но като се случи нещо, може и да ги преразгледа - ако може де. :)

И аз съм фен на вехтите малки Хонди (бялото в подписа ми), но голяма и тежка кола вози инак, особено на воля по шосетата.

За улиците малчовците обаче са по-удачни и носят радост от движението в градската джунгла. Денем сме със Сивика на синковеца, а той го язди вечер - с френдовете си (фемили евридейка), а Леджо спи зимен сън в гаража, но по Великден ще дойде "неговият час".

Като карах Акорди си виках, "Ее - това е колата - за дълъг път чудесна, а и за градско става. Като взех Ледженда го карах паралелно със 7-мото комби (докато го продам) и то веднага почна да се усеща като по-голям Сивик. Всичко е въпрос на сравнение, както и на приоритети, но те в началото са теоретични, а на практика се променят, а и човек се адаптира, свиквайки с добрите страни. Е, има и люде които са опозит и се дразнят от лошите - мироглед.

Жената между другото от Акордите ми повече харесваше 6-така спрямо 7-мака, но тя винаги е пътник. Има книжица, обаче са и големи. Карала е само белия Сивик 3 - EW3 (на младини), но викаше - Оо, не мога, тук нещата се случват твърде бързо. :) От 20-тина години е само спътник, та адмирации че твоята е с мерак да шофира. Намери и Акорд за тест драйв - да го усети в ръцете си, и как и приляга юзърски. Иначе е трайна машина - само намери читав. Обмислете и комбито - не е много по-дълго от седана и се паркира назад по-лесно от недо, а и там ще видите какво е БАГАЖНИК. Бебешка количка в него е като авто моделче 1:24 в чекмедже. :)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жена 7-ма комби не съм чул да хареса :D Аз така и не можах да я обедя да вземем тази вместо 8ма, хем по-малко пари, хем истински багажник.

Е наистина не са от най-красивите, прекалено кораб мяза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Имах 1 познат, та он викаше "Е къ така семейно комби - автомат връви на 7200", а я му рекох - Ми те така са напрАени, не го гледай че е "катафалка". :)

Но си прав, моята като чуеше рева на 2,4 и викаше - Цеци, нали не бързаме? Как да и обясниш "пеперудките в стомаха". :)

Обяче авторът знае какво иска, а и си има бегачка.

 

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...