Jump to content
Недьо

Проблем с маслото след ремонт на глава

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте , преди два месеца двигателя загуби мощност , резултат изгорял клапан  .  Сега след пробег  около 700 км. градско  вече долях 1л , масло е REPSOL ELITE MULTITECH 10W-40 5L . Ходи пак в сервиза споделих за случая казаха , че са направили пълна ревизия на главата , напасване на клапани , смяна на гумички , нови свещи ,всичко . Преди ремонта не съм доливал никога масло от смяна до смяна . Двигагелят външно е чист няма теч , антифриза чист , ауспуха малко черен , не знам какво да правя . 

Редактирано от Недьо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумички но клапаните само оригинални,това важи и за двата случея.

Колега @Недьо а маслени сегменти сменяха ли.

Какво доведе до прегаряне на клапан.

Преди ремонта всичко ок не харчи масло,а изведнъж прегаря клапън нещо не се вързва.

Какво масло си карал преди ремонта на колко хил км си го сменял,и на колко си регулирал клапаните,колата има ли газ.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CRV - то го имам от 03.2020г. закупено от авто къща внос от Франция , естествено веднага смяна ремъци , масла и т.н. и + реглаж на клапани  50 лв. защото сложих ГАЗ . Маслото беше PETRONAS SYNTIUM 800 EU 10W-40 . Във последния сервиз където бе ремонта за клапана ми казаха , че клапаните са били много натегнати или предните не са направили реглгаж или са си оставили ръцете . Аз съм професионален шофьор не я карам много , начален 168800 км. сегашен 182300км. смяна на 9000км.

IMG-4b.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Незнам кой си е оставил ръцете но това е факт,както от предните така и от тези.

То това е редовен лаф на майсторите предните са виновни.

Маслени сигменти сменяха ли сега тези, това 10w40 не издържа и 5 хил пробег ти си го карал на 9хил.

Аз не бих натикал такъв мазут в двигателя си,само ако е пред основен ремонт.може би.

Когато се  прави ремонт на глава се прави от специализиран сервиз занимаващ се  само с това.

Не всяко гаражче с майстор може да извърши читаво процедурата,затова пращат главата на такава фирма.

При теб  явно не са се случили нещата така.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет #Недьо !

В кофти филм си се вкарал, но нали знаеш - всичко е поправимо (без едно)! Според мен имаш два варианта:

1. Двигател втора употреба;

2. АКО цилиндрите са ОК (износване, вътрешни размери) - ремонт на твоя двигател. Нови/правилни!? сегменти и евентуално основни лагери. Главата в специализиран сервиз: нови легла на клапани; нов/и клапани, при нужда; оригинални/превилни!? гумички на клапани и другите стандартни процедури по главата.

Като избереш и решиш проблема, експлоатацията/разработката е еднаква, почти. (Караш 800-1000 км с масло 10-40 - ако ремонтираш). Слагаш 5-30 масло по ILsac -GF 5/6, в краен случай по VW 504 00, 507 00, АСЕА C3. Сменяш масло според експлоатацията на колата на 6-8 х. км или веднъж в годината и правиш редовен реглаж на клапани.

Това е в общи линии. Успех!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Ремонта на Недьо го правих аз.пълна ревизия на главата(надуване,шлайфане,препасване на клапани,нови гумички ТАЙХО,клапани,вс гарнитури и семеринги)Вс клапани бяха извън стойностите си преди ремонта(пластина 0,05 едва влизаше на някой от изпускателните).Смукателните една идея по добре.надолу по мотора нищо не е пипано.като точих маслото едва 3л изтече.Айде лек ден на всички:bye:

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, постарал си се,браво. Точно с тия гумички беше моя филм(добри са, но трябва да са точните-има разлика между in и  ex) Освен това при уплътняване на главата и не пипане долу ( мерене на блока и смяна на сегменти) се увеличава подкартерното налягане и маслото се качва в смукателя. Замерете компресията и пишете за резултата.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

#ГОШКАТА, евала че заставаш с името и труда си!!!

Значи #Недьо си има читава глава. Остава блока!?

Преди 3 часа, ГОШКАТА написа:

надолу по мотора нищо не е пипано

 

Преди 1 час, D-D написа:

 Точно с тия гумички беше моя филм(добри са, но трябва да са точните-има разлика между in и  ex) Освен това при уплътняване на главата и не пипане долу ( мерене на блока и смяна на сегменти) се увеличава подкартерното налягане и маслото се качва в смукателя. Замерете компресията и пишете за резултата.

Всичко/и говори/м за т. нар. маслена компресия. И да, вероятно ще има компресия, ноо маслена компресия...

p. s. За гумичките, нищо не знам, нека по-грамотните и опитни от мен да коментират.

p. p. s. # D-D мисля че имаш предвид, че маслото се качва в горивната камера (а не в смукателя), преминавайки между износените сегменти и стени на цилиндрите и там изгаря.;)

Редактирано от kalintry
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,знам за разликата в гумичките.Човъркам от 2003г по хондички.А в занаята съм от 30 г(минутки за реклама:D)Аз казвам как трябва да е.....но клиента квото каже това е.Предполагам че е ясно за кво става дума.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, ще отваря пак. Човек трябва да се информира преди, а не след.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много интересно как така преди ремонта не е харчела изобщо след него зверски разход,някой не дава точната информация

Моята Хонда също е с ремонт на глава в фирма правеща само ремонт на глави,разхода след ремонта и до сега 0,500 мл-0,700мл на 9 хил км.

При ремонта гумичките оригинални,и сменени легла на всички изходящи клапани,това няма как да стане в гараж.

Важно е също да се сменят и водачите на клапаните,не съм сменял клапаните.

Причина за ремонта на главата сбирщайн газова докарала клапаните да не могат да се регулират,клапаните се набиват в леглата.

След ремонт на глава не трябва да има такъв разход,при колегата пуснал темата са сменени и сегментите и пак има голям разход.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, ГОШКАТА написа:

А в занаята съм от 30 г

Човек е жив докато се учи,  или обратното беше.:)

За тези 30 години, все трябваше да си научил, че на хондите се слагат или оригинални гумички, или Елринг.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Също много важно е и къде е свързана газовата,това също е гаранция за прегряване на главата,както и настройката на газовата

Обикновено майстори газаджии мързеливи взимат охлаждането за изпарителя,като го свързват на мястото U образното съединение който  е циркулация за охлаждане на главата.

Ако е там това е бавно но сигурно прегряване на мотора.Там е грешното свързване.

Тези които четата,МОЛЯ проверете къде е свързана вашата газова,за да нямате проблеми.

Трябва охлаждането на изпарителя на газовото да се свърже към маркучите на парното.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-общо има два вида разход на масло- от гумичките на клапаните или от сегменти. Ако са гумички припуши през ауспуха 2-3 минути и спира да пуши. Ако са сегменти си пуши постоянно. Може да харчи масло и от НЕПОДХОДЯЩО масло. Всичко това при условие че двигателя е чист отвън, а не целия олян от протекли гарнитури и о пръстени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доливане на 1 литър масло и пробег 660 километра, пак е на минимум. Направо ще полудея. 

IMG_20220524_162341.jpg

IMG_20220524_161813.jpg

IMG_20220708_174608.jpg

IMG_20220708_174653.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Недьо

Какво масло сложи.

Ако наливаш същото незнам защо продължаваш да се чудиш,просто нищо не  си напровил да промениш положението.

Следващата стъпка качествен ремонт , или ще ходиш с тубата масло.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не е в маслото!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е @dandilov многократно написано в темата,некачествен ремонт,това е проблема.

Но за да изключи маслото  да го смени с по-качествено,не от нашите магазини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все се питам, защо не вземе ключа на колата и я връчи на,,майстора" ,който е ,,ремонтирал"....и той да се оправя или ............ до наси...не!:devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не знам т такова нещо като майстор да си признае че се е ос.... Ако си признае какво ще направи повторно да омаца колата ли.

Та колега @Недьо изборите са два повторен качествен ремонт.

Втори вариант качествено масло да се отхвърли че е от него, може да се вземе от тук.

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо &е, @CARPERA , защо трябва да даде едни пари за качествено масло?!

За да си докаже очевадното ли?!

 

Колкото и да не разбирам от масло, колкото, и да не разбирам от двг, и на мен ми е ясно, че проблема е в двг при положение, че гори 1л/600км.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защото явно не му се вярва на колегата че това е проблема,трудно се дават пари за още един ремонт,вместо 50-60лв за добро масло.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да отворя отново мотора бих проверил дали проблемът е от гумичките на клапаните или от сегментите. При запален двигател се разбира, по горе съм написал как. Ако е " малката беля"гумичките- могат да се сменят с оригинални или елринг БЕЗ сваляне на главата. Ако е от сегменти задължително бих пробвал с промиване на двигателя с тия химии, които се слагат в маслото. Защото е възможно да има спекли маслени сегменти, колегата твърди че преди ремонта разходът на масло е бил по-малък. Ако не стане с промиване, най-тежкият вариант е отваряне и смяна на сегменти и евентуално блок. А преди отварянето на двигателя ЗАДЪЛЖИТЕЛНО проверка на системата за картерните газове

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големият проблем е когато си платиш за нещо и ако нещо се обърка няма гаранция. Аз работя от 27 г. във места фирма за дистрибуция на напитки и клиентите винаги имат право. Ако нещо сме объркали по изпълнение на доставка винаги сме се корегирали за наша сметка. Лично съм карал след работа със моята кола забравена поръчка в съседен град, безгрешни хора няма. Ще се поровя из снимките на колата преди въпросния ремонт да ви докажа, че ауспуха беше чист и не буташе грам масло. 😎 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ремонт и след ремонт. 

IMG_20220713_080054.jpg

IMG_20220713_072944.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.07.2022 г. at 11:14, dandilov написа:

Проблемът не е в маслото!

Така си е, проблема не е в маслото, а е в ТАЙХОто (даже и на рима го докарах).:D

Колегата вместо да ни доказва със снимки преди и сега, да си вземе едни гумички на ЕЛРИНГ  и да ходи при ГОШКАТА, да му ги  смени.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
8 hours ago, Недьо said:

Най-големият проблем е когато си платиш за нещо и ако нещо се обърка няма гаранция. Аз работя от 27 г. във места фирма за дистрибуция на напитки и клиентите винаги имат право. Ако нещо сме объркали по изпълнение на доставка винаги сме се корегирали за наша сметка. Лично съм карал след работа със моята кола забравена поръчка в съседен град, безгрешни хора няма. Ще се поровя из снимките на колата преди въпросния ремонт да ви докажа, че ауспуха беше чист и не буташе грам масло. 😎 

Никой не спори с теб че не е била колата добре преди.

Некачествен ремонт извършен с две леви това е ясно.

Връщаш колата на майстора да я оправи,или другите варианти са споменати в темата,без да отваряш пак двигателя.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумички 90%, ако ще слагате ментета само В. Рейнц. Сменяте отгоре и си карай колата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето и малко относно разхода на масло през картерната вентилация: въобще не я подценявайте, особено при позадръстени отвори на буталото под маслените сегменти или позапекли сегменти.

Снимките са на пробег около 300 км след изчистване на утайника при двигател в отлично поддържано състояние.

20220709_203732.jpg

20220709_203629.jpg

Редактирано от Venk
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти как си справил колега @Venk за да намалиш този разход през картерната вентилация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода не можеш да го намалиш без смяна на сегменти и хонинг на цилиндри. Но с този филтър отделяш маслото от въздуха, и смукателните колектор и клапани остават чисти. И най-вече при ППХ, когато през картерната вентилация циркулацията е огромна. Вътре камерата също е в по-добро състояние-намалени нагари...

Ако клапана на картерната вентилация не е изправен (дали запушен или постоянно отворен), то разходът на масло ще се повиши многократно, затова тази система се ревизира при проблемен маслен разход. Говорим за двг със степен на износване на цилиндри или сегменти около и/или малко над заводски допустимите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте.Благодаря за това как ме храните:worthy:Интересно ми е що тоя човечец не дойде при мен или да ми се обади за проблема си....ада го науча от форума два месеца след ремонта.Нямам нищо против да сменя гумичките с каквито ми донесе(няма да му взема стотинка).но ако си остане проблема.....ко правим🤔Пак казвам!Двг не е пипан надолу.Човека си искаше ремонт на главата.И ще го помоля да качи вс снимки свързани с ремонта му които съм му пратил(аз не ги пазя)Гумички тайхо слагам от около 5....6 г на различни двг на хонда- няма проблеми Д ,В, F ,K серии.Винаги има първи път ама едва ли🤔Не се оправдавам....само споделям.За информация.Когато се стигне да рециклиране на глава ползвам услугите на фирма Джуди софия.Не само за хонда и за др марки.

Редактирано от ГОШКАТА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/12/2022 at 11:42 PM, Недьо said:

Най-големият проблем е когато си платиш за нещо и ако нещо се обърка няма гаранция. Аз работя от 27 г. във места фирма за дистрибуция на напитки и клиентите винаги имат право. […]

 

Мисля, че е доста некоректно да говориш така, ако дори не си се свързал с майстора, да му кажеш за проблема. Ако вече си го направил, а той не казва истината (в горния си пост), това е друга работа, която може да се изясни лесно. Но все пак той влиза в темата и застава с името си зад действията си.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#Pavel_Pavlov

Еми и аз се чудя-Майстора знае за проблема, ама не каже:  ,,..докарай колата, и ще поправя белята..."! А , се замазват нещата, при положение, че на всеки е ясно, какво е станало.....! :confused::sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко се философства в тази тема, орисувахте го човека, отварял двигателя, а той ясно заяви, че е казал какво и как трябва, а клиента е поискал само ремонт на главата (не познавам нито един от двамата и не адвокатствам на никого). Всъщност и клиента се оплаква от висок разход на масло след ремонта, но не оспорва, че е бил информиран какво трябва да се направи, и че всъщност да не се пипа "надолу по ДВГ" е негово желание и решение.

Е, аз ли не съм нещо в ред, или всеки който си закара 20 годишното превозно средство на ремонт и не си го получи в състояние чисто ново в гаранция има право да омазва яко монтьорите , че и да разчита на припева на форумните разбирачи. Да беше отделил 10-15 Мин четене и също като мен, без да е кой знае какъв специалист, щеше да знае, че при ремонта на главата е силно препоръчително да се сменят и сегменти, инак като сега - ох, ах и т.н

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как тогава става преди ремонта не харчи масло ( дали е така),след ремонта като бензин го гори.

Някой не дава цялата информация,клиент или майстор.

 

Може ремонт на глава без да се сменят сегменти,писъл съм в темата.

185258424_Screenshot_20220718-154416_SamsungInternet.thumb.jpg.077f79c3d07a2c00483d900d450e13fd.jpg

За да стане това тотално нещо  се е объркало и знемарило,това не е от майстора правил ремонта.

п.п. едва ли ще разберем цялата истина

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв голям разход е или от теч, или от горене на маслото. И двете неща може да се установят визуално и да се вземе решение какво да се прави.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.07.2022 г. at 13:36, ГОШКАТА написа:

Здравейте.Благодаря за това как ме храните:worthy:Интересно ми е що тоя човечец не дойде при мен или да ми се обади за проблема си....ада го науча от форума два месеца след ремонта.Нямам нищо против да сменя гумичките с каквито ми донесе(няма да му взема стотинка).но ако си остане проблема.....ко правим🤔Пак казвам!Двг не е пипан надолу.Човека си искаше ремонт на главата.И ще го помоля да качи вс снимки свързани с ремонта му които съм му пратил(аз не ги пазя)Гумички тайхо слагам от около 5....6 г на различни двг на хонда- няма проблеми Д ,В, F ,K серии.Винаги има първи път ама едва ли🤔Не се оправдавам....само споделям.За информация.Когато се стигне да рециклиране на глава ползвам услугите на фирма Джуди софия.Не само за хонда и за др марки.

От сервиза ми се обадиха и казаха ,че ако искам ще ми сменят гумичките безплатно по мой избор . Има и друг феномен понеже карам само градско аупуха беше омаслен , ходих до В.Търново и видях ,че ауспуха се е изчистил няма омасляване . А ето въпросните снимки от ремонта на клапана .

IMG-4b7960cfc844140f6000d92fba3a2922-V.jpg

IMG-e635c2c7e430a8018f52eed1b2077f23-V.jpg

IMG-7429b62578e3de663dcefc1ae03b6308-V.jpg

IMG-2060048b0fdd00d3416db69a9999c734-V.jpg

IMG-c1096f71a325957672296652d3402e47-V.jpg

IMG-6dd05d063011e1340a11ee2e8bd42166-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.

Сега като ауспухът е сух, пак ли има разход на масло?

Предполагам си погледнал нивото му преди и след пътуването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.07.2022 г. at 16:07, Krasi-mir написа:

Колкото и да не разбирам от масло, колкото, и да не разбирам от двг, и на мен ми е ясно, че проблема е в двг при положение, че гори 1л/600км.

Като гледам темата, единственото сигурно нещо е че на снимките нивото е различно.

Всичко друго е относително и е добре да се провери пак - при контролирани повърхности, обстоятелства и параметри.

Може па "дявола да не е толко черен"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...