Jump to content
foraki70

Мнения, помощ за Хонда Джаз от обяви

Recommended Posts

Карането колко беше ,трабваше да се покара поне 30 да60мин в града и малко извън.

Маслото на автомата не е сменяно,това е много зле,колко са навъртяли така.

При тази кола то първо се сменя като се купи.

Клапаните регулирани ли со,кога.

Тук имаш 8 свещи проверявяни ли са ,сменяни, те не са болка.

С 4 човека няма как да се изтреля на кикдаун 

Колата карай ти,ако прави магарии на загрял автомат ,собктвеника може да ги пикрие.

Да не се окаже само купета и каранаа само нищо не е правена.

В сервиза какво ще радбереш ,за смяна биалетка и тампон и какво от това,автомта е важен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е този автомат на джазката, това е градска спокойна кола. Не случайно ти писах да видиш цвета на маслото! Гумите 2 годишни а маслото не е сменяно не е милиони, в бултрако ми го продадоха за 142лв четери литра! 

Вратата просто е направена евтино за продаване, не за каране. Няма собственик който да си закара колата и да поиска да му я направят през пръсти. Задната броня не е направена, защото ще излезне по скъпа поправката(лепене, китване, боя) от нова автърмаркет! Колата от къде е била внасяна, ако е германка няма да е само веждата. Имаш ли спомен дали имаше запаметени радиа? Да не са откачали клемата да зануляват ECUто

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колата е взета и предния собственики нищо  не е сменял само най належащо колкото да върви.

Врата боядисана колкота да се замаскира.

Нищо не е правено по сериозно по колата,до не се дадат пари,минимум свещи ,сигурно са зле.

Ако ти харесва и наистина , тествал  си автомата и е ок,другото се сменя. и оправя.

Но не струва почече от 4500, с това нищо не сменяно  само карана ,за да да не се охарчи.

Кажи го на собктвеника.

Да кажат тези които карат CVT автомат но това с кикдауна мисля че не е приложимо,да сравняваш 83к с 200к е абсурд,и при това с четирима човека вътре претоварена.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Караането беше около 30 мин. Малко в града и повече по околоврътното, карах я аз. Иначе колата е била карана по-рано през деня.  Както казах, направи ми впечатление малко по-високите обороти, които вдига в началото. Но пък нямаше никакви ритания, странна промяна в оборотите и прочие. Аз и не съм очаквам да се изстреля - просто споделям впечатления - нито съм карал Хонда преди, още повече CVT кутия. Нали затова е форум - вие казвате дали е нормално това поведение или не. В сервиза освен преглед, понеже са ми приятели, ще ги помоля и те да и направят кръгче. 

Относно радиото - имаше запаметени станции и работеха.

Не е перфектна, ще видя какво ще ме посъветват и след прегледа. Вероятно повечето неща са правени или през пръсти, или въобще не са /докато не е необходимо/. Но и ценовият клас е такъв. Не ми се дават повече пари за втора кола, за града, която въобще не искам да мисля. И тук говорим за 17 годишен автомобил. Със сигурност и 5к са му много. Собственика каза на база външните забележки би я дал за 5.5. Ако намерим и други /предполагам ще/ ще видим до колко ще се навие да свали.

А вие имате ли нещо предвид, което да покрива изискванията - градска кола, бензин, автомат, 5-6к лева?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се едно допълнение, което ми направи впечатление: когато и пробвах ръчните скорости, перата зад волана, като че ли оборотите бяха една идея по-ниски. Продавача каза, че когато я кара той, предпочитал така. Иначе съпругата му я кара и основно на авто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, малко по мудна е когато си в ръчен режим! Най добре е на D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някак си тези километри не мога да ги повярвам. Моята е на 450к реални и пак не изглежда убита от каране /става въпрос и за друг клас автомобил/. От любопитство - какво ще рече Проблем с БАЛОНА на автоматика ?

Редактирано от kvd74
Не цитирайте последен пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опс, това не го бях забелязал. А и не знам какво имат предвид под "балон". Сори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен на хитдрото да викат балон (да не се счита за реклама,хидрото не е от джаз),ама мисля че трябва да тече масло от него,ако е то...

хидро.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги! Мин петък минах сервиз, разгледахме колата и тази сутрин минахме през нотариус. Вече официално съм в Джаз-а :) Предстои вкарване в бокса за обслужване и сервизиране на необходимите компоненти. Благодаря на всички отзовали се и наздраве :) 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийно! Имам една молба, ако е възможно да ми кажеш разхода за една седмица по борд колко ще показва. Може и на лично да пишеш, да не оспамим темата. 

Off Topic
Off Topic

 

Редактирано от kvd74
Не цитирайте последен пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Искам да си купя Honda Jazz 1.2 i-vtec  90к., произведена е 2009 г. Тъй като не разбирам от коли, моля да ми помогнете! Дали има резервни части за тези автомобили? Скъпи ли са?  Лесно ли се намират сервизи, където да се извършват ремонтите? И, в интерес на истината, съм си харесала тази Хонда и едно Дайхатсу Сирион. Какво ще ме посъветвате, коя от двете коли да си купя? Благодаря ви предварително, колеги:)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам ви да прочетете темата Мнение-помощ-за-хонда-джаз-от-обяви и евентуално да дадете линк там към конкретната обява за колата, която сте харесали.

Накратко: части се намират лесно и не са скъпи. В сервизите познават модела и няма да има драми.

Самите коли обаче, ако търсите запазена и с малко потенциални проблеми, са сравнително скъпи. Щом не разбирате, не се доверявайте само на продавача, а отидете с майстор или направо на преглед в сервиз преди покупка.

От двете за мен джазът е по-добрата кола.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайхатсу са по-редки автомобили и при тях с наличността на частите може да е малко по-проблемно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви от сърце за помощта. Ще се опитам да кача линк към обявата, но не знам дали е  възможно. А наистина ще закарам колата в сервиз, за да я проверят, преди да я купя.  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11635961295953100

Това е колата, която ми хареса:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При кола от Италия  там не знаят какво е смяна на масло,може да има изненади,да докаже сервизната история.

1.2 двигател с включен климатик ще издиша по баирите особено ако сте двама и повече.

Търси 1.4.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел дайхатсуто. Трета година търкалям Материя по софийските дупки и смея да твърдя, че е доста надежден автомобил. Сириона е много красив във спорт версията иначе е малко скучен. Новият Шарад е едно към едно с тойота ярис.Части има и тук и във Гърция. Много от нещата по окачването са същите, като на Тойота.  Толкова за моя избор и съвет.

 Сега за това което си харесал - Що на най-евтината в мобилето се метна? Цената ли е определящият фактор за теб?

Мислиш ли, че само ти си видял въпросната обява?

Задължително си вземи майстор и то комбиниран. Хем да я прочете и да види как работи, хем да я погледне от тенекиджио-бояджииска гледна точка.

Другото си е чиста проба късмет, но не винаги! Англичаните, въпреки че не ги харесвам имат една мнооого хубава поговорка за конкретният случай 🙂

 П.С. "тенекиджио-бояджииска"     -    Найс, А?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, flori21 написа:

Благодаря Ви от сърце за помощта. Ще се опитам да кача линк към обявата, но не знам дали е  възможно. А наистина ще закарам колата в сервиз, за да я проверят, преди да я купя.  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11635961295953100

Това е колата, която ми хареса:)

Карам вече 5-та година същия модел,година на производство и двигател.Досега само консумативи .Също от северна Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря:) Ще взема да послушам вътрешното си чувство...а то казва да се доверя на Дайхатсуто:) Хем е 4х4, хем е по-нова година:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, flori21 написа:

Благодаря Ви от сърце за помощта. Ще се опитам да кача линк към обявата, но не знам дали е  възможно. А наистина ще закарам колата в сервиз, за да я проверят, преди да я купя.  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11635961295953100

Това е колата, която ми хареса:)

Шофьорската седалка, ми се вижда доста изтормозена... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не купувай Дайхатсу - Сирион или Материя 4х4!!!!!  Почти винаги са с проблем и трудно се правят. От опит ти казвам!

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря:) То, май, купуването на нова, второупотребна кола, си е късметлийска работа... ако ти "върже" ще попаднеш на хубава... и в този ред на мисли започвам да се замислям дали да не се примеря с това, че моята е с две врати и да продължа да си я карам, че поне си е читава и на реални километри...уффф, сложна работа:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На късмет си е.

2004-та си взех Акорд 6 2.0 АТ и бях много доволен от него - 11 години.

Беше много добра кола, но накрая просто ми омръзна и ми трябваше по-голям багажник, та с радост (и тъга) минах на Акорд 7 2.4 АТ комби.

Джаза е удобна градска кола с висок рейтинг за модела, но зависи и от бройката на която ще попаднеш. Обикновено модела не се експлоатира зверски, но има и зле поддържани, така че - късмет!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С спделянето на обяни и мнения тук няма да добиеш представа за колата.

Качи се на поне 5 и ги карай  вече ще имаш минимум представа от колата.

Търси 1.4 двигателя,и успех, с огледи на място се купува кола,хубавите  и читави бързо изчезват от обявите.

.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, мили хора, за отзивчивостта и добрината! За кратко време отлагам операция "Купуване на 'нов' автомобил". Светна чек лампата на Тойотката, казаха, че трябва да сменя веригата и 800 лв. Като ги събера, операцията ще продължи:) Ще пиша, когато съм вече с другата кола и ще кача снимки, да се похваля:):):) Желая на всички прекрасен и ползотворен ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Преди време  имахме Джаз с ръчна скоростна кутия, продадохме го, но сега искаме за градска кола пак да се върнем на познатото, но този път да е автомат.

Дали може да ми споделите за какво да внимаваме при покупка на Джаз втора генерация, бих искал да не е iShift. Затова се загледах и в хибридите, при тях трябва ли да внимавам за нещо специфично?

Скоро гледах тази обява - как ви се струва - Тази Обява ?

Ако някой кара такъв Джаз, да сподели какво мога да очаквам. 

Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой имали впечатление от  возията на Джаз 2 ген. по добре ли е спрямо Сивик 8 ген. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Двата модела нямат нищо общо. Имам Сивик 8 и Джаз 1 ва ген, а на балдъзара взехме втора. Сивика е със спортни характеристики-вози твърдо, набира бързо позицията на шофьора е по- ниско , а при джаза возията е по мека вървенето е плавно.  Различна концепция са. Пробвай и двата модела и реши какво ти е необходимо за теб. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.07.2022 г. at 9:07, А. Д. написа:

 

Благодаря ,колега.Аз забравих да  напиша ,че карам Сивик 8 от година  и  само  возията не ми харесва  на тази  кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Търся макла градска кола автоматик и Honda Jazz е един от фаворите ми като модел.

В момента няма много избор и цените са високи, търся да е около 10к малко под или малко над. Ако може след 2010 година (но може да мърдам и в парите и в годините ако си заслужава около 15к ми е психологическа граница и мисля за нещо поне малко под 15к дори и да изглежда добре).

Една обява ми направи впечатление:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11666101157493310

Като цяло модела 2ра генерация след 2008ма добър вариант ли е?

Търсих мнение за автоматика, което е скъпа част, но намерих предимно проблеми при предния модел около 2005та година. Той ми е най-притеснителен, мотора предполагам е по-здрав.

 

Редактирано от georgi_sirakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги или по-скоро бъдещи колеги. Предстои ми да си закупя автомобил за първи път и съм се спрял на Honda Jazz 1 gen. Вчера ходих да видя Honda Jazz 1.4 83 к.с от 2004г. Това , което огледах първо беше за ръжда по веждите , ръжда по долната повърхност на вратите и огънати ламарини - нямаше ръжда никъде. Огледах двигателя i-dsi е , което ме устройва понеже я взимам с цел да карам градско и извънградско на къси разстояние (50км) главно , но бих желал някой собственик да каже мнение как се справя и на дълги разстояния. Двигателя е L13A1. На студено колата нямаше почти никакъв шум от двигателя , при натискане на съединителя двигателят ставаше една идея по-тих , но не е имало силно свистене още от начало. Радиото май ще е за смяна. Човекът , който я продава е сменял веригата на двигателя и я дава за тази цена с 4 броя зимни гуми. Ще се радвам на мнение 

Honda Jazz 1.4 БЕНЗИН
4,699 лв.
2004, Бензин, 155000 км.
ELIS CAR, Варна
https://www.cars.bg/offer/63579e7e90fabc25950d2af5

Отделно искам да попитам какво е мнението ви за газова уредба на този двигател? Има ли смисъл? Разход на бензин? И долу-горе колко още пари трябва да си предвидя за регистрация , обслужване , винетка , гражданска? Взимам тази кола според чергатс ди и съм предвидил и изброените разходи , но ще се радвам , ако някой ме ориентира колко точно ще са те. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първом, добре дошъл тук и скоро сред нас!

Не съм бил "в Джаза", но все някой да те окуражи трябва. :)

Моделът има висок рейтинг, а конкретният изглежда прилично (по снимки), но:

Какво е всъщност състоянието ще разбереш в етапа на експлоатация.

На вярност на километража не разчитай. Вземаш, обслужваш и ползваш, а каквото излезе в последствие - оправяш.

Самото обслужване е относителна цифра - цените растат. Но е добре освен масло и филтри ДВГ, да смениш и антифриз + спирачна течност. Дискове и накладки също виж.

Колата е икономична и като покараш, ще прецениш по джоба си, дали да и сложии газ, но ако тези 50 км са ежедневни и ще я караш години - струва си.

Не е за високи скорости и по магистрала едва ли ще я юркаш над лимита (не че може много повече), но за градска е идеална.

Относно регистрацията:

талоните ти са 20- тина лв / номерата 50+ / екотакса нов внос е няколко стотачки, гражданската може на 4 вноски и ако си млад шофьор 1/4 е почти стотачка / годишната винетка след 1-ви януари ще е 87лв, но всички тея суми можеш да провериш и сам.

С данъка не знам как стоят нещата, но имаш месец време за регистрация след договора - отложи я за 2023-та.

Важното е да си я харесваш, за да може да и прощаваш (баш като с жените) и дано ти е добричка и спестовница. Не мисли какви пари ще ти отнеме годишно, а какви радости ще ти носи ежедневно!

Другото е здраве.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, ceco_accord said:

Първом, добре дошъл тук и скоро сред нас!

Не съм бил "в Джаза", но все някой да те окуражи трябва. :)

Моделът има висок рейтинг, а конкретният изглежда прилично (по снимки), но:

Какво е всъщност състоянието ще разбереш в етапа на експлоатация.

На вярност на километража не разчитай. Вземаш, обслужваш и ползваш, а каквото излезе в последствие - оправяш.

Самото обслужване е относителна цифра - цените растат. Но е добре освен масло и филтри ДВГ, да смениш и антифриз + спирачна течност. Дискове и накладки също виж.

Колата е икономична и като покараш, ще прецениш по джоба си, дали да и сложии газ, но ако тези 50 км са ежедневни и ще я караш години - струва си.

Не е за високи скорости и по магистрала едва ли ще я юркаш над лимита (не че може много повече), но за градска е идеална.

Относно регистрацията:

талоните ти са 20- тина лв / номерата 50+ / екотакса нов внос е няколко стотачки, гражданската може на 4 вноски и ако си млад шофьор 1/4 е почти стотачка / годишната винетка след 1-ви януари ще е 87лв, но всички тея суми можеш да провериш и сам.

С данъка не знам как стоят нещата, но имаш месец време за регистрация след договора - отложи я за 2023-та.

Важното е да си я харесваш, за да може да и прощаваш (баш като с жените) и дано ти е добричка и спестовница. Не мисли какви пари ще ти отнеме годишно, а какви радости ще ти носи ежедневно!

Другото е здраве.

Благодаря за съвета Цецо , Весели Празници!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весели и на Теб!

Off Topic

Не цитирай цяло предподно мнение - ясно е че отговаряш на него. При нужда от конкретика, ползвай само определено изречение, или абзац.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня.

Преди покупката: Ако ауспухът е черен отвън, значи гори масло и двигателят е за ремонт. Провери и нивото на маслото в норма ли е, или на минимума.

След покупката: Задължително трябва да се почистят EGR клапанът и EGR пътищата, ако не са чистени скоро! При процедурата се сменят, гарнитурки EGR клапан - 2бр. (едната е метална), гарнитура (метална) на EGR плочата към всумактелните колектори и гарнитурите на всмукателните колектори. Да се поръчат предварително.

При разход на бензин  6 - 6,5 л./100км. градско и 4,5 - 5 л./100км. извънградско, сам си направи сметка дали си заслужава да слагаш газова.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...