Jump to content
foraki70

Мнение, помощ за Хонда Джаз от обяви.

Recommended Posts

Решил съм да я купя от Германия защото тук няма това което търся (комфорт или елеганс).Попаднах на 2-3 които ми харесаха            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212778407&sortOption.sortOrder=ASCENDING&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&ambitCountry=DE&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&minPowerAsArray=73&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=12&pageNumber=1#   но след разговор се оказа че номера на рамата започва с L а не със J и това ме разочарова и не знам какво да правя.Моля за някаква информация относно китайките дали са качествени.

Благодаря предварително....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Качествени са.Все пак навсякъде надзора и тестовете са едни и същи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И на мен ми стана интересно и се зачетох в източници,и пише че това поколение производството за Европейския пазар е в Англия.А тази от Китай???Аз също си мислех,че всички се правят в Япония.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги поръчах да ми я докарат от Германия,пък на късмет.И дали L означава произведена в Китай.Като дойде живи здрави ще споделя,но явно няма много информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, определено е китайска /L/ Ето ти линк където можеш да се убедиш:

http://researchmaniacs.com/VIN/Where-is-my-car-or-truck-made.html

Доколкото си спомням от 2005 работи завод на Хонда в Китай /Гуанджоу/. Някъде го четох и аз също се изненадах. Моята е "родена" също 2005 но VIN-а и започва с JHM, което си е Japan, Suzuka Mie Honda plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам "японка", 2009, 1.4 автомат. Правил съм сравнения с по-новите, китайско производство, не виждам разлика в направията и материалите. Сигурно има разлика, каквато съм видял между английските акорди 6 ген и японските 7, но те се разбират след повечко каране и касаят повече дребни вибрации и други подобни. Като надеждност едва ли има разлика!

По-важно е колата да е запазена и добре стопанисвана!

Дано да имаш късмет с избора!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ви колеги,в петък чакам да я докарат и ще споделя :yes: .Наистина е китайка но се надявам всичко да е окей.На снимките изглежда запазена,дано и на живо да е така,все пак е на 53хил.http://suchen.mobile...2&pageNumber=1#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги да повдигна малко темата. Замислил съм се да сменям сегашният джаз, който е произведен юни 2002 и ми служи вярно вече две години ( чукам на дърво и глава) и 20 000км с по-новото поколение джаз от 2009г. Според вас и колеги от форума, които притежават въпросният автомобил как е. Здрав ли е като предшественика си. Заслужава ли си заради по-хубавата си визия и по-нова година да се разделя с бижито, което имам сега. Аз не робувам на години, визия и други глупости, че да сменя нещо качествено и работещо за друго по-ново, което може и да не е толкова добро. Сега ги прегледах в няколко сайта в Англия (работя и живея тук за момента) и ми харесват доста. Гледам имат VSA(ESP). То фабрично ли се монтира или е опция при избора на окомплектовка на автомобила. Дори и с навигация виждам предлагат(не че ще я ползвам, защото си имам добра такава). Та, споделяйте мнения, защото ако модела е здрав като прешестеника си то може би това да е следващият ми автомобил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз карам L13z1/японка/ от четири години и нямам намерение да я сменям. VSA/ESP/ e фабрично и може да се изключва.  Колата е много надеждна и здрава, като до сега сменям, само летни зимни гуми и маслото.  Липсват онези проблеми с ЕГР клапани, свещи и придърпвания дето се коментират във форума.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер. Разкажи нещо повече за колицата. Разход, обслужване, пътно поведение и каквото друго се сетиш. Мерси

Share this post


Link to post
Share on other sites

Правил съм си проби, при скорост между 90-100км/ч  и  бензин 100 октана ОМВ, извънградско съм стигал до абсурния разход около четири литра на сто километра.     Обслужването е масло 5W30, маслен, въздушен и толкова.  Сменям го преди предписания пробег. 

Има двоен дин, задна камера и там другите ... екстри /без кожа/.  Още не съм сменял свещи и антифриз, но някъде четох, че антифриза е за сто хиляди километра.    

Точно сто коня /по големия мотор/, ръчка, не е някоя лъзгачка, но се държи съвсем задоволително.

Не ми се е налагало да сменям или да ремонтирам нищо по ходовата част. 

Купето е с панорамен покрив и е  доста по широка от сивика.

Карам вече пета японска кола, като последната ми беше Мazda Xedos V6 - 144hp, но определено джазката  вози по добре.

Така че  ........трябва да се опита.....!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

'баси как се зарибявам. И на мен много ми харесва. Ако ще взимам пак хонда то това пак ще е джаз. Не съм виждал с панорамен таван. Много яка екстра. На детето ще му хареса със сигурност. Ще разгледам за такава. Мерси и лека вечер колеги

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,

Търсим да сменяме втората кола (на жената). Спряхме се на този екземпляр.

Може ли мнения, идеи или съвети (ако някой е наблизо и го гледал би било добре)?

Изискванията са да има климатроник, да е автоматик, да притежава ESP, ISOFIX, мултифункционален волан и парктроник.

Благодаря предварително

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено някой го е гледал, щом вече пише "капарирано/продадено".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля да купя тази  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11485448181898336&slink=2mjwnm 

кола,но още не съм ходил да я гледам. Ако може някой да помогне с информация .Тази нощ моята Хонда Сивик се развали.

Edited by tenyu

Share this post


Link to post
Share on other sites

От снимките се вижда че некадърно е пастирана .

На място требе да се види и чуе.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минала е покрай Mugen - ако видят какви полски ветробрани са й сложили, ще си направят харакири.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зачестиха мнения с въпроси за Джаз от обяви.

Правя тази тема важна.

Моля да публикувате тук Вашите въпроси за Хонда Джаз от обяви.

Премествам тук вече налични питания и отговори.

Извинете ме, ако се пообъркат застъпващи се във времето отговори.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъй ... продължава търсенето на читав екземпляр. Сега сме се спрели на този

Мнения?

Share this post


Link to post
Share on other sites

От няколко места чувам, че авто къщата в село Труд не става. Били страшни "нареждачи" според хората, които са ходили да гледат коли там. Понякога годината не е най-важното дето трябва да гледаш. В крайна сметка купуваш кола за каране, а не година на производство. Също така не е лошо да направиш проучване относно проблемите и решенията на даден модел. Демек, искаш автомат, ма ако се окаже че си изтеглил късата клечка, ще има ли кой да ти го направи??? А това, че някой ти е казал да не се притесняваш е доста притиснително. От мен да го знаеш това!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъй ... продължава търсенето на читав екземпляр. Сега сме се спрели на този.

Мнения?

Днес я гледах тази, че даже и кръгче направихме със собственика. По работата двигателя и скоростите няма никакви забележки. Говоря за визуалното състояние, както и липсата на каквито и да е подозрителни шумове. Пълен пакет с екстри, заедно с автоматично прибиране на огледалата. Много тиха работа на двигателя. Скоростите от волана ми ги демонстрира, работят си добре. Предните дискове са за смяна, предната броня е боядисвана. От вътре има 2,3 козметични забележки (протрита боя) по край копчетата. Общо взето, това е. Не съм много на "ти" с конкретния модел хонда, като не ангажирам никого с моето мнение. Хубаво е човек сам да огледа и пипне, дето се вика. Колата като цяло е добре, но е извън бюджета ми. Като знам, че за тези пари ми предложиха акорд 2,4 автомат 2004г.комби....?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички, нов съм в форума и желая скоро да се сдобия с хонда. Този автомобил ще бъде първи за мен, но от всичко което прочетох в форума и на други места не успях да разбера основната разлика  между двигателите 1.2 и 1.4 на Хонда Джаз. При двигател 1.2 прочетох, че управлението на дроселовата клата е с жило, докато при 1.4 това е по електронен път, като при 1.4 има голяма вероятност да се наложи да се сменя с нова(моля някой да обясни дали се рецеклира, или накраво се сменя с нова). Цената на тази дроцелова клапа е доста висока от това което видях като цени е в порядъка на 1300-1700лв.

Има ли проблеми с електрониката и какви са те , какви други често срещани проблеми може да се очакват при този модел. При покупка какво да се гледа и накакво да се обърне внимание.

Автомобила мислим да го караме повече извън София и възниква въпроса колко комфортно ще бъде пътуването с него, при нагорнище дали как ще се справя. При работеш климатик как върви колата...

 

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разликата межди 1.2 и 1.4 е почти никаква, 80 куб.см 5 конски сили и 9 Нм момент. Има 8 свещи! Не мога да ти кажа има ли разлика в дросела. Нашата (на жена ми) няма никакви проблеми с дросела а и не съм чувал да има. Колата е доста спъната, но пък много трудно правим разход над 6/100. Климатика работи супер но пуснат ли е, все едно имаш ластик завързан отзад. Иначе на равно си се кара спокойно със 130-140. Дойде ли баир обаче ....  На светофара имам чувстото че е изгаснала - толкова е тиха. Шампион в класа си по вътрешно пространство - аз съм едър и изобщо не ми е тясно отпред или отзад.  

Имам само две забележки - задните уплътнения с времето се измятат и водата тече във вратата, но не излиза през отворите долу а тече в купето - гледай отзад как са мокетите и мирише ли на мухъл 

Второто е че крушките на фаровете е истинска мъка да се сменят - сваля се бронята или през калника

Иначе като цяло много надеждна и удобна за града.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Позволявам си да добавя, че 1.2 е с дроселова клапа с жило ,обикновено и просто,1.4 е електронна и с годините иска задължителна профилактика.Другото е казано от колегата по горе.Имам я от 4 години и отново бих заложил на такава кола.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Важното е да евтина и хубава! Мдаааа, сега като се замисля май няма как да е и двете. Аз лично залагам на разумният избор, но винаги си оставям пари за неочаквани разходи! Да ви кажа честно разлика между 1.2 и 1.4 не намирам. Единствено фейслифта 1.4 е по-джижан отвътре и проблема с радиото вече го няма. Относно самата кола, нормалните външните забележки не ме бъркат. Само гаден салон не бих приел. Особено пран-недопран и кърпен тип бод зад игла от жената на продавача. Адски ме дразни на въпроса - Как е горе долу колата?, от другата страна да чуя - Като нова! Лелееее, направо ми иде да ида и лично да му откъртя . .. .. . . ! Пределно ми е ясно как изглежда 10-15 год кола. Що се пробва да ми я изкарва девица? Мит мотор също не понасям. Тук там жулнато или драснато не ибха ме отказали от читав автомобил. В крайна сметка няма да карам боята я? Пък и като знам какво е около нас и нова да я купя след месец ще прилича на манерка.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам Хонда Джаз 1,2 бензин. Купих я чисто нова през Август 2014 г. Много съм доволен. Има климатик. Двигателя не харчи но ако е с постоянно вкючен климатик разхода се вдига. Така е с всички автомобили. Има  ESP и бутон за изключването му. При всяко палене се включва автоматично. Страхотно поведение на пътя. Имал съм преди това немски коли, но такова чудо - не. Бърза, двигателя е 90 к.с. а е 1,2 (i-vtec). Вдига 170-180 км/ч. на равно и откача, но не ви препоръчвам. Няма ремък на разпределителния вал и е тиха като муха. Купето е върха. Задните седалки се сгъват във всички посоки- долната се вдига, а гърба при нужда се сваля. Взема багаж колкото си искаш. До сега навъртях 53000 км и е без проблем. Гумите не са мръднали. За цената - хубавите неща са скъпи. Има модели с още екстри. Новата Джаз ако я натовариш с всички екстри стига до 46000 лв. Но е перфектен автомобил. Возене, пътно поведение - супер. С дискови спирачки е на всички колела. Аз я купих за 14850 евро, но понеже взехме два автомобила немците ни направиха голяма отстъпка. Купих я в Германия от магазин Фугел. Хвали старо, карай ново.

 

Забравих - ако караш на дълъг път до 100 км/ч. разхода е 5,2 литра на 100 км. Ако обаче натискаш и се гониш с другите разхода е 6 л/100 км.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, че нещо ма темата не беше ли - ""Помощ за хонда джаз от обявите"" ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Отдавна искам да стана горд собственик на Хонда Джаз и от месеци чета мнения във форумите. Опитвам се да преценям и отсявам лъжите в обявите, но все пак съм жена и е лесно да бъда излъгана. Нуждая се от опитни очи и мнения.

Тези дни оглеждах две коли. Едната докарана от Германия, другата от Италия.

http://www.gbg.bg/?a

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11517322538778916&slink=685tdq

 

Бихте ли ми помогнали със съвети?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравеите!От разстояние по снимка трудно може да се прецени за състоянието на един автомобил.От двигателя  не трябва да се чува тракане  защото е с верига и ако има такова е вероятно да е от нея.Проверка как превключват скоростите в движение и ускорение на автомобила   за мен слабо място са лагерите на първичният вал на скоростната кутия. Разбира се ако при ненатиснат педал на съединителя се чува шум  а при натискане на педала изчезва шума.Радиото много често не работи. Разхода на бензин е 7,5 л./100 градско и 6л./100 извънградско.Успех!

Edited by rim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Ви! 

На снимката не личи, но италианската кола е като излязла от завода - няма точки и драскотини. Уплътненията навсякъде са като току-що поставени. Воланът е изтъркан здраво и врътките за задните прозорци обелени. Като ми показваше резервната гума, беше плувнала във вода. Обясни ми, че сигурно при миенето на колата е станало. Вчера валеше дъжд и се усъмних. Обявена е 2005, но на един бързо показан документ видях 2004. Пише Фейст, но си призна, че бил сгрешил. Сториха ми се твърде много разминаванията, а иначе се влюбих в нея. Работи тихо и не се чува двигателя, но като се возих отзад ми се стори, че има лека вибрация под мен. При договарянето за цената, без аз да моля, свали 600лв от раз.

Германската кола има  преглед до октомври 2018 и е с перфектна визия и возия, но не съм сигурна, че заслужава тези пари.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Коя е германската? Линкът не работи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сивата кола внос от Италия е фейслифт. Разликата с 1.4 е ,че при 1.2 само броните и цвета на врътките около парното е променен. Всичко останало от 2001 до 2009  е без никаква разлика. Е може и да е с новият ключ, ма не е сигурно. Този продавач поне е написал 1.2. Щото в последно време и модерно всичкото джаз де що се продава да е 1.4. Много мразя определения от сорта - Нова или Като нова! Волана и на мъркуч, ма иначе на реални километри. Това с обелването на задните врътки на стъклата си е дефект като цяло. Почти няма джаз дето да няма вода в багажника. И това си е често срещан проблем. Радиото също отказва доста често. Остава да бичи само СД то докато и то се скапе. Моят съвет към вас е да съберете още пари и да си закупите 1.4 фейслифт. Вътре е с дигитален климатроник, безпроблемно СД радио коте може да управлявате и от волана, има мигачи в огледалата, таблото изгрежда много по-добре и свети по готино, фаровете са изцяло кристални и по принцип държат повече на слънце. Естествено е и с новите брони и решетка тип пчелна пита издадена на вън. Аааа, волана също е от новият тип и държи повече на износване. Само джаз спорт е с фабрично тапициран с кожа волан! Останалото са интерпретации на търговците. По талон колите излизат с два двигателя 1.2 и 1.4 . Пръвият е с код на мотора Л12А1 а вторият Л13А1.

П.С. По принцип има междинен модел 1.4, който се прави от средата до края на 2004 год. Салона е доста по-различен като дамаска и е с кристални фарове. Останалото си е като на преди фейслифта. Първият истински пълен фейс на 1.4 излиза в края на 2004 год. Като цяло са от началото на 2005 год.

Желая Ви успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Ви за изказаното мнение за италианската кола! Другата кола, която е от Германия, отговаря ли на препоръките Ви и според Вас заслужава ли парите, които иска търговеца? Знам, че е трудно без да виждате автомобила пред себе си, но може пък да откриете нещо, което да подскаже. 

Хубав ден!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей.Вместо да гадаем по снимки,посочи от кой град си,може покрай теб да има нещо читаво на някой колега за продаване.Тази последната на снимките поне изглежда прилично обаче...само като видя как е написана обявата с тия многоточия и удивителни...никак не обичам гръмко да ми рекламират нещо,обикновено се оказва напудрено лайно."Уникат"...сигурно е единствена бройка в света и е ръчна изработка...да не говорим за цената,за мен е висока.Ако харесаш нещо в Стара Загора,свиркай,ще го погледна.Поздрави и успех с търсенето,голям филм е намирането на читава колица...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много благодаря за мнението - съвпада с моето! 

От Димитровград съм. Вчера излезе обява в Стара Загора

https://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=2514824

 Човекът каза, че е докарана на собствен ход от Милано. Как Ви се струва?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Адски нереално ниска цена за кола 2007г, като за начало. Волана е изтрит, а тези са от дианливите и карат доста. Вътре си е забравил инструменние. За кво ли са му трябвали??? Нама лети джанти и предната решетка е боядисана. Това не означава, че е била удряна! Просто го отбелязвам. Като е докарана на ход, защо не е снимана с оригиналните Италиянски номера? Липсва каквато и да била сервизна история. Мотора е добре измит, а аз това го мразя. Има голяма вероятност да стартирате с четири нови гуми. Тасовете няма да коментирам. Но не е едрама, защото след първият спящ полицай сами ще си намерят пътя.

 Абе както казаха по-горе хората, по снимка кола не се купува! Аз лично ходя на място и гледам доста задълбочено. Щото после нямам физическата възможност да се занимавам с майстори.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря! Много полезен за мен коментар!

А годината се оказа 2006 в разговор. За километрите също не е сигурен. Сигурно има и други несъответствия.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Воланите на тези джазита въобще не са "дианливи"/ разбирам издръжливи /, както и на ЦРВ 2ген.  99% от гумените волани са отлепени и хлупат около оста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...