Jump to content
Lider-a

Мнение, помощ за Хонда Джаз от обяви.

Recommended Posts

Колеги,

Търсим да сменяме втората кола (на жената). Спряхме се на този екземпляр.

Може ли мнения, идеи или съвети (ако някой е наблизо и го гледал би било добре)?

Изискванията са да има климатроник, да е автоматик, да притежава ESP, ISOFIX, мултифункционален волан и парктроник.

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено някой го е гледал, щом вече пише "капарирано/продадено".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да купя тази  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11485448181898336&slink=2mjwnm 

кола,но още не съм ходил да я гледам. Ако може някой да помогне с информация .Тази нощ моята Хонда Сивик се развали.

Редактирано от tenyu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимките се вижда че некадърно е пастирана .

На място требе да се види и чуе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минала е покрай Mugen - ако видят какви полски ветробрани са й сложили, ще си направят харакири.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачестиха мнения с въпроси за Джаз от обяви.

Правя тази тема важна.

Моля да публикувате тук Вашите въпроси за Хонда Джаз от обяви.

Премествам тук вече налични питания и отговори.

Извинете ме, ако се пообъркат застъпващи се във времето отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй ... продължава търсенето на читав екземпляр. Сега сме се спрели на този

Мнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко места чувам, че авто къщата в село Труд не става. Били страшни "нареждачи" според хората, които са ходили да гледат коли там. Понякога годината не е най-важното дето трябва да гледаш. В крайна сметка купуваш кола за каране, а не година на производство. Също така не е лошо да направиш проучване относно проблемите и решенията на даден модел. Демек, искаш автомат, ма ако се окаже че си изтеглил късата клечка, ще има ли кой да ти го направи??? А това, че някой ти е казал да не се притесняваш е доста притиснително. От мен да го знаеш това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй ... продължава търсенето на читав екземпляр. Сега сме се спрели на този.

Мнения?

Днес я гледах тази, че даже и кръгче направихме със собственика. По работата двигателя и скоростите няма никакви забележки. Говоря за визуалното състояние, както и липсата на каквито и да е подозрителни шумове. Пълен пакет с екстри, заедно с автоматично прибиране на огледалата. Много тиха работа на двигателя. Скоростите от волана ми ги демонстрира, работят си добре. Предните дискове са за смяна, предната броня е боядисвана. От вътре има 2,3 козметични забележки (протрита боя) по край копчетата. Общо взето, това е. Не съм много на "ти" с конкретния модел хонда, като не ангажирам никого с моето мнение. Хубаво е човек сам да огледа и пипне, дето се вика. Колата като цяло е добре, но е извън бюджета ми. Като знам, че за тези пари ми предложиха акорд 2,4 автомат 2004г.комби....?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, нов съм в форума и желая скоро да се сдобия с хонда. Този автомобил ще бъде първи за мен, но от всичко което прочетох в форума и на други места не успях да разбера основната разлика  между двигателите 1.2 и 1.4 на Хонда Джаз. При двигател 1.2 прочетох, че управлението на дроселовата клата е с жило, докато при 1.4 това е по електронен път, като при 1.4 има голяма вероятност да се наложи да се сменя с нова(моля някой да обясни дали се рецеклира, или накраво се сменя с нова). Цената на тази дроцелова клапа е доста висока от това което видях като цени е в порядъка на 1300-1700лв.

Има ли проблеми с електрониката и какви са те , какви други често срещани проблеми може да се очакват при този модел. При покупка какво да се гледа и накакво да се обърне внимание.

Автомобила мислим да го караме повече извън София и възниква въпроса колко комфортно ще бъде пътуването с него, при нагорнище дали как ще се справя. При работеш климатик как върви колата...

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата межди 1.2 и 1.4 е почти никаква, 80 куб.см 5 конски сили и 9 Нм момент. Има 8 свещи! Не мога да ти кажа има ли разлика в дросела. Нашата (на жена ми) няма никакви проблеми с дросела а и не съм чувал да има. Колата е доста спъната, но пък много трудно правим разход над 6/100. Климатика работи супер но пуснат ли е, все едно имаш ластик завързан отзад. Иначе на равно си се кара спокойно със 130-140. Дойде ли баир обаче ....  На светофара имам чувстото че е изгаснала - толкова е тиха. Шампион в класа си по вътрешно пространство - аз съм едър и изобщо не ми е тясно отпред или отзад.  

Имам само две забележки - задните уплътнения с времето се измятат и водата тече във вратата, но не излиза през отворите долу а тече в купето - гледай отзад как са мокетите и мирише ли на мухъл 

Второто е че крушките на фаровете е истинска мъка да се сменят - сваля се бронята или през калника

Иначе като цяло много надеждна и удобна за града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да добавя, че 1.2 е с дроселова клапа с жило ,обикновено и просто,1.4 е електронна и с годините иска задължителна профилактика.Другото е казано от колегата по горе.Имам я от 4 години и отново бих заложил на такава кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е да евтина и хубава! Мдаааа, сега като се замисля май няма как да е и двете. Аз лично залагам на разумният избор, но винаги си оставям пари за неочаквани разходи! Да ви кажа честно разлика между 1.2 и 1.4 не намирам. Единствено фейслифта 1.4 е по-джижан отвътре и проблема с радиото вече го няма. Относно самата кола, нормалните външните забележки не ме бъркат. Само гаден салон не бих приел. Особено пран-недопран и кърпен тип бод зад игла от жената на продавача. Адски ме дразни на въпроса - Как е горе долу колата?, от другата страна да чуя - Като нова! Лелееее, направо ми иде да ида и лично да му откъртя . .. .. . . ! Пределно ми е ясно как изглежда 10-15 год кола. Що се пробва да ми я изкарва девица? Мит мотор също не понасям. Тук там жулнато или драснато не ибха ме отказали от читав автомобил. В крайна сметка няма да карам боята я? Пък и като знам какво е около нас и нова да я купя след месец ще прилича на манерка.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Хонда Джаз 1,2 бензин. Купих я чисто нова през Август 2014 г. Много съм доволен. Има климатик. Двигателя не харчи но ако е с постоянно вкючен климатик разхода се вдига. Така е с всички автомобили. Има  ESP и бутон за изключването му. При всяко палене се включва автоматично. Страхотно поведение на пътя. Имал съм преди това немски коли, но такова чудо - не. Бърза, двигателя е 90 к.с. а е 1,2 (i-vtec). Вдига 170-180 км/ч. на равно и откача, но не ви препоръчвам. Няма ремък на разпределителния вал и е тиха като муха. Купето е върха. Задните седалки се сгъват във всички посоки- долната се вдига, а гърба при нужда се сваля. Взема багаж колкото си искаш. До сега навъртях 53000 км и е без проблем. Гумите не са мръднали. За цената - хубавите неща са скъпи. Има модели с още екстри. Новата Джаз ако я натовариш с всички екстри стига до 46000 лв. Но е перфектен автомобил. Возене, пътно поведение - супер. С дискови спирачки е на всички колела. Аз я купих за 14850 евро, но понеже взехме два автомобила немците ни направиха голяма отстъпка. Купих я в Германия от магазин Фугел. Хвали старо, карай ново.

 

Забравих - ако караш на дълъг път до 100 км/ч. разхода е 5,2 литра на 100 км. Ако обаче натискаш и се гониш с другите разхода е 6 л/100 км.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че нещо ма темата не беше ли - ""Помощ за хонда джаз от обявите"" ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Отдавна искам да стана горд собственик на Хонда Джаз и от месеци чета мнения във форумите. Опитвам се да преценям и отсявам лъжите в обявите, но все пак съм жена и е лесно да бъда излъгана. Нуждая се от опитни очи и мнения.

Тези дни оглеждах две коли. Едната докарана от Германия, другата от Италия.

http://www.gbg.bg/?a

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11517322538778916&slink=685tdq

 

Бихте ли ми помогнали със съвети?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравеите!От разстояние по снимка трудно може да се прецени за състоянието на един автомобил.От двигателя  не трябва да се чува тракане  защото е с верига и ако има такова е вероятно да е от нея.Проверка как превключват скоростите в движение и ускорение на автомобила   за мен слабо място са лагерите на първичният вал на скоростната кутия. Разбира се ако при ненатиснат педал на съединителя се чува шум  а при натискане на педала изчезва шума.Радиото много често не работи. Разхода на бензин е 7,5 л./100 градско и 6л./100 извънградско.Успех!

Редактирано от rim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви! 

На снимката не личи, но италианската кола е като излязла от завода - няма точки и драскотини. Уплътненията навсякъде са като току-що поставени. Воланът е изтъркан здраво и врътките за задните прозорци обелени. Като ми показваше резервната гума, беше плувнала във вода. Обясни ми, че сигурно при миенето на колата е станало. Вчера валеше дъжд и се усъмних. Обявена е 2005, но на един бързо показан документ видях 2004. Пише Фейст, но си призна, че бил сгрешил. Сториха ми се твърде много разминаванията, а иначе се влюбих в нея. Работи тихо и не се чува двигателя, но като се возих отзад ми се стори, че има лека вибрация под мен. При договарянето за цената, без аз да моля, свали 600лв от раз.

Германската кола има  преглед до октомври 2018 и е с перфектна визия и возия, но не съм сигурна, че заслужава тези пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя е германската? Линкът не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата кола внос от Италия е фейслифт. Разликата с 1.4 е ,че при 1.2 само броните и цвета на врътките около парното е променен. Всичко останало от 2001 до 2009  е без никаква разлика. Е може и да е с новият ключ, ма не е сигурно. Този продавач поне е написал 1.2. Щото в последно време и модерно всичкото джаз де що се продава да е 1.4. Много мразя определения от сорта - Нова или Като нова! Волана и на мъркуч, ма иначе на реални километри. Това с обелването на задните врътки на стъклата си е дефект като цяло. Почти няма джаз дето да няма вода в багажника. И това си е често срещан проблем. Радиото също отказва доста често. Остава да бичи само СД то докато и то се скапе. Моят съвет към вас е да съберете още пари и да си закупите 1.4 фейслифт. Вътре е с дигитален климатроник, безпроблемно СД радио коте може да управлявате и от волана, има мигачи в огледалата, таблото изгрежда много по-добре и свети по готино, фаровете са изцяло кристални и по принцип държат повече на слънце. Естествено е и с новите брони и решетка тип пчелна пита издадена на вън. Аааа, волана също е от новият тип и държи повече на износване. Само джаз спорт е с фабрично тапициран с кожа волан! Останалото са интерпретации на търговците. По талон колите излизат с два двигателя 1.2 и 1.4 . Пръвият е с код на мотора Л12А1 а вторият Л13А1.

П.С. По принцип има междинен модел 1.4, който се прави от средата до края на 2004 год. Салона е доста по-различен като дамаска и е с кристални фарове. Останалото си е като на преди фейслифта. Първият истински пълен фейс на 1.4 излиза в края на 2004 год. Като цяло са от началото на 2005 год.

Желая Ви успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за изказаното мнение за италианската кола! Другата кола, която е от Германия, отговаря ли на препоръките Ви и според Вас заслужава ли парите, които иска търговеца? Знам, че е трудно без да виждате автомобила пред себе си, но може пък да откриете нещо, което да подскаже. 

Хубав ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.Вместо да гадаем по снимки,посочи от кой град си,може покрай теб да има нещо читаво на някой колега за продаване.Тази последната на снимките поне изглежда прилично обаче...само като видя как е написана обявата с тия многоточия и удивителни...никак не обичам гръмко да ми рекламират нещо,обикновено се оказва напудрено лайно."Уникат"...сигурно е единствена бройка в света и е ръчна изработка...да не говорим за цената,за мен е висока.Ако харесаш нещо в Стара Загора,свиркай,ще го погледна.Поздрави и успех с търсенето,голям филм е намирането на читава колица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за мнението - съвпада с моето! 

От Димитровград съм. Вчера излезе обява в Стара Загора

https://www.cars.bg/?go=cars&p=view&carofferId=2514824

 Човекът каза, че е докарана на собствен ход от Милано. Как Ви се струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адски нереално ниска цена за кола 2007г, като за начало. Волана е изтрит, а тези са от дианливите и карат доста. Вътре си е забравил инструменние. За кво ли са му трябвали??? Нама лети джанти и предната решетка е боядисана. Това не означава, че е била удряна! Просто го отбелязвам. Като е докарана на ход, защо не е снимана с оригиналните Италиянски номера? Липсва каквато и да била сервизна история. Мотора е добре измит, а аз това го мразя. Има голяма вероятност да стартирате с четири нови гуми. Тасовете няма да коментирам. Но не е едрама, защото след първият спящ полицай сами ще си намерят пътя.

 Абе както казаха по-горе хората, по снимка кола не се купува! Аз лично ходя на място и гледам доста задълбочено. Щото после нямам физическата възможност да се занимавам с майстори.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Много полезен за мен коментар!

А годината се оказа 2006 в разговор. За километрите също не е сигурен. Сигурно има и други несъответствия.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланите на тези джазита въобще не са "дианливи"/ разбирам издръжливи /, както и на ЦРВ 2ген.  99% от гумените волани са отлепени и хлупат около оста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фейса са по-издръжливи! Също така зависи и от цвета на колата и колко на юг е карана.

 Абе ако е на 300 +  хиляди естествено, че ще "хлупа около оста" ;-)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалните километри са тези от обявите + 100 000км! В някои случаи може и повече да са.

Приблизително сметката е:  броят на годините на колата умножен по 20000 до 25000 (км/година).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2005 преди фейслифта. Докарана и взета на късмет с външни забележки. Волана беше захабен - ако се кара от жена без ръкавици след 40-50К се захабява от кремовете. Колата е от Флоренция и се оказа чук ! Никакви забележки вече 60к от които 40к на газ /БРЦ за 1300лв./ Единствено съм сменил МАП сензор - 30 кинта. В момента ми гори 7.4 / 100 ГАЗ !!! при 50/50 градско/извън. Ако колата е читава и я глезиш с хубави консумативи се отплаща - сменям масло на 7к /съвет на Маркони/ - ПетроКанада 5/30

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната кола, която съм посочила по-горе е също от Флоренция. Предишният собственик бил жена. Колата ми допадна много, но нали съм Тома неверни, си мисля, че щом ме излъга за годините, опита се да ми пробута документ на италиански с дата от Януари 2018г и да твърди, че тогава е минала преглед, щом свали за кратко твърде голяма сума, не е много за вярване и останалото. Изглеждаше ми така сякаш е пребоядисана наскоро и с подменени уплътнения, но може и да греша. Отказах се да я купя и се питам дали не сгреших...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките изглежда чудно!

Трябва да се види, пипне и чуе на живо. Да се огледа внимателно за следи от удари и пребоядисване. Да се провери как работи и как върви.

Трябва да се огледа за ръжда отдолу - швейцарка е.

Реалните й километри са 257360 км. минимум!

Ако няма истинска сервизна история и ако няма данни дали е сменяна ангренажната верига, значи е за смяна и на верига.

Верига се сменя след 200 000 км.

Може да се пазариш да свалят цената и поради тази причина.

Въобще за всеки кусур искай да свалят от цената. Пазари се нагло като циганче. Не им се давай на автоджамбазите. Те и без това ще си вземат своето. Няма да са на загуба.

Най-важното условие е парите да са в ръцете ти и да можеш да платиш веднага! Иначе няма да ти отстъпят много от цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се генерализира по подобен начин,прекалено е крайно подобно мнение за километрите.Това става като градските легенди :).

Наистина търсете автомобил със история,или да сте с някои които познава спецификите на модела.

Синята изглежда добре на снимки :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, pepur написа:

Не може да се генерализира по подобен начин,прекалено е крайно подобно мнение за километрите.

 

Статистиката за средно навъртани километри на година в западна Европа показва истината. Не си измислям!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един интелигентен и сладкодумен търговец от Варна, който внася коли от Швейцария ме убеждаваше, че там разстоянията са малки и е напълно реално да са на под 200000км за разлика от Германия. Освен в оторизиран сервиз как другояче би могло да се разбере истината за километража?

Други смятат, че не толкова км са важни, колкото обслужването.

Май е по-добре да си купя лично от Германия с нов преглед...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платежоспособността на българина се покачва. И това е видно по парите, които е готов да плати за една 10-12г кола. Когато аз купувах първия ми личен автомобил преди десетина години, платих около 4000лв. И той беше във възрастовата категория 10-12г.

Относно цените на употребяваните автомобили в Германия - някаква представа може да се добие от сайта https://www.dat.de/gebrauchtfahrzeugwerte.html#/start

След бързо въвеждане на примерни данни се получава подобен резултат:

Jazz_2007.thumb.jpg.6a62fd10d3dc86583ffa2b1f5f057466.jpg

 

 

Това е ориентировъчна цена. Всеки дилър/търговец иска да купи колата под тази стойност и после да я продаде с около 1000€ печалба. Реално развитието на покупко-препродажба в Германия за примерния автомибил би изглеждало така:

1) закупен от собственика за около 2 000 - 2 200€ от дилър/търговец;

2) обявен за продажба за около 3 300 - 3 500€

3) сключена сделка с новия собственик (часно лице) за около 3 100 - 3 000€.

 

Ако колата е предназначена за износ, то някой източноевропейски джамбаз би получил този автомобил за 2 000 - 2 300€. И то само ако е в много добро състояние. Такива автомобили обаче не са търсени от източноевропейския джамбаз. Масовите автомобили натоварени на платформи с полски, румънски и български табели са с видими дефекти по каросерията (напр. след претърпяна катастрофа). Там цените започват от 300€ и стигат до 1500€ в зависимост от отценката на щетите.

 

Относни пробега на автомобилите - винаги давам сравнението с двата автомобила в моето семейство. Единия изминава на година около 9 - 9500км, а другия около 50 000км. След 10г автомобила единия ще е на макс. 95 000км и ще е от първи собственик с пълна сервизна история от сервиза на дилъра - всяка година по около 300€ за обслужване. Колко сте готови да платите за такъв автомобил, който всеки работен ден (около 220раб.дни/година) изминава по 40км - 20км отиване и 20км връщане, всяка вечер нощува в гараж и е с всички екстри за модела (без нави)?

 

Когато купувах новия автомобил, исках да оставя предичшно използвания при дилъра и да доплатя разликата до новия. Самия дилър излезе честен и ми каза, че цената която може да ми даде няма да ми хареса. Въпреки, че беше от втора ръка с перфктна сервизна история и без забележки - ми каза че може да ми даде макс. 2 500€. Най-високата оферта в Германия беше 2 700€, като не съм пускал обява да го продавам в интернет пространството в Германия. В марката на българския форума описах всичко и поставих цена от 3 500€, като в това влизаше и докарването от мен до БГ. И това за перфектен автомобил на реални 160 000км и 10г. Познайте какъв беше интереса  - никакъв. И така този автомобил го получи роднина в БГ и вече за почти две години и около 30 000км се радва на безпроблемно ползване. Дори още гуми не са купували, защото двата комплекта били в много добро състояние.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Германията и прегледа го забрави веднага. Кола с ТЮВ на реални километри и тази година няма да ти е по джоба.  Да, Швейцария е малка страна и както знаете е разделена на три кантона. Колите изминават доста по-малко километри като цяло, за разлика от останалите Европейски държави. Ако свързвате Швейцария само с рекламата на шоколад милка, ще Ви помоля да се ваздържате от толкова категорични мнения! Това за ръждивите коли от там го разнасят последните пет - шест години тия дето внасят скрап от Италия и Австрия. А относно катастрофиралите коли......... ми евтините не си заслужава да се реставрират. Ужулена броня, натиснат калник примерно, да. Ама да градиш някой евтин кош от нулата си е чиста проба загуба на време и пари. Да не говорим, че винаги си личи правеното у нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги!

Решихме, че е крайно време вече да обзаведем и жената с личен автомобил. Съответно търсим, малка, градска, икономична, абе тъй да се каже "дамска кола". По принцип се оглеждаме за Honda Jazz, Kia Picanto, Toyota Yaris и Hyundai Getz, но... като че ли все към Хондата си ни дърпа :) 

Затова, бих искал да се допитам до вас за следните обяви: 

  1.  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513523905555311&slink=6e4tgn 

  2.  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11514718456058076&slink=6e4tgn 

Някой случайно гледал ли е някоя от тези коли "на живо" и би ли споделил мнение? А даже и никой да не е ходил да ги гледа, бих се радвал да споделите мнение и само по обявите? А и относно първата, предлага се от автокъща Exotic Cars е, намира се в обеля. Някой има ли мнение или някакви отзиви за нея - доволни/недоволни клиенти, коректни/некоректни... и т.н. ще съм благодарен за всякаква информация.

 

Благодаря предварително!

Поздрави!

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×