Jump to content
ptodorov1979

Accord бензин или дизел

Recommended Posts

Здравейте, ще ставам собственик на Акорд 7 генерация. Харесвам и двата варианта и бензин и дизел. Ако е бензин мисля да му слагам ГИ. Дизела ме притеснява демпферния маховик дюзите и турбото. Маховик е ясен дано се окаже читав,и да не се налага да се сменя. А турбото и дюзите някой знае ли как вървят цените за рециклиране. Като гледам тука повечето обяви по на 200000 хил км вървят в порядъка от 6500 до 10000 км. А в немското мобиле хубавите екземпляри които имат и ТЮФ и са на реални по 300000 км са горе долу пак на същите пари. За това мисля да е вкарам от вънка поне ще знам на какви км е в действителност. А и има коли и на по 200000. 250000 които мисля япе са реални. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толкова стара кола по-добре заложи на бензина, ако нямаш пълна сервизна история за дизела и не знаеш какво е сменяно, защото има шанс да изтеглиш късата клечка и да минеш през всички болежки на дизела. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и двете, 2.2. дизел и 2.0 бензин. Дизела върви много повече, висок въртящ момент и кеф за каране и е с 6 скорости. Принципно дизел се взима, ако се въртят много км годишно, заради икономията от горивото, но икономията отива на кино, даже връщаш назад при първият проблем по двигателя, който и да е от изброените от теб кахъри.

Моите изводи през годините- дизел само ако е до 5 годишен, нататък поддръжка/ремонти унищожават икономиите. Е, може и да излезеш на нула и да останеш с кефа от карането. 
На бензиновата няма какво толкова да те вкара при поддръжка, но по-малко върви и е с 5 скорости (2.0л)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко около 10000км на, година, в мо ента, съм с Accord 6 генерация 2,3 154 к. с на газ върви си прилично, е със, сигурност ако бамеря и 2,4 190 к. с ще е по добре, спрял съм се на няколко модела, дизела е 2006 год 202000 им, но няма да бързам. Бензина ми е с една идея преоритет 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела е много приятен за каране ,стига да е читав,ако купуваш от Германия гледай да е от първи собственик,поне аз такава бих търсил.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат немските поне тези които са със валиден Тюф сертификат не могат да лъжат в километри и са стегнати автомобили 

Преди 13 часа, niko75 написа:

Дизела е много приятен за каране ,стига да е читав,ако купуваш от Германия гледай да е от първи собственик,поне аз такава бих търсил.

 

Редактирано от Zlatozator
Цитат на цяло предходно мнение е забранен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немския Тюф сертификат дава ли наистина гаранция че не са връщани километри те на колата и т, н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите не са мерило за състоянието на колата.

В горните постве има много истина и житейска мъдрост, а има и много аналогични теми.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Километрите не са мерило за състоянието на колата.

В горните постве има много истина и житейска мъдрост, а има и много аналогични теми.

На какво най много трябва да наблегна при огледа на, автомобила, как да, разбера дали съединител маховик и т, н са читави 

Редактирано от Zlatozator
Цитат на цяло предходно мнение е забранен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност за тест драйв ще разбереш за съединителя поне дали буксува по познатите начини, за демпферният маховик на дизел нямам опит, но мисля, че ефектите са различни в зависимост от разбиването на пружините, но  други ще кажат...

Ако все пак си избрал дизел- непременно трябва да слушаш за шум във веригите, известният "консуматив" на 2.2л...

Редактирано от Pavel_Pavlov
Цитиране на цялото предходно мнение е забранено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ptodorov1979 написа:

На какво най много трябва да наблегна при огледа на, автомобила, как да, разбера дали съединител маховик и т, н са читави 

Наблегни на автоматика - няма да те интересуват. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика как е от към поддръжка, нямат ли такива проблеми със маховик 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма.

Опресняване на маслото (около 3 л. оригинално) през 40000км и смяна на външното филтърче. Другото е песен.

Намери за "1 кръгче" проба 2.0 или 2.4 бензинов АТ и пробвай дали ще ти пасне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за избор между дизел и бензин е дъвкана многократно. И двата двигателя са много здрави, съответно има и две мнения по въпроса. Първото нещо, което човек трябва да вземе под внимание е, дали колата ще се кара основно градско или не. Не е тайна, че при предимно градско шофиране, бензинът прави по-малко проблеми. Ако колата, ще се кара повече извън града, тогава естествено ще изберем дизел. За дизела мога да говоря много, защото карам Седанов Акорд вече седем години и съм минал над 120000км. 2.2  cdti двигателят е един от най-безпроблемните дизели, като цяло. Страшно икономичен(6.5 смесен разход, за сравнение бензиновите горят около 12), не гори масло, проблеми с турбото и дюзите са рядкост спрямо другите дизели. Все пак в последните 3-4 години дизеловите Акорди поевтиняха и постоянно се внасят най-издуханите и неподдържани модели и чета за доста проблеми, нетипични за модела, от опарени хора. По-скоро при един добре поддържан дизелов Акорд, трябва да се гледа състоянието на веригата и съединителя. Това са най-скъпите части за този модел. По двигателя слабо място е демпферната шайба на коляновия вал и един маркуч на хидравликата. Останалите проблеми са еднакви и за дизела и бензина и са основно преди фейслифта - развалят се машинките за централното заключване, моторчетата за стъклата, алтернаторите, лаковото покритие на боята е слабо място. Повечето неща са дребни и не са скъпи. Обслужването е евтино, окачването страшно здраво. През тези години съм дал около 2000 лв за ремонти, като в тази сума включвам 600лв дискове и накладки EBC, които по- скоро причислявам към консумативите. За бензиновия двигател не е нужно да коментирам, че се е очертал като страшно здрав и безпроблемен. Все пак всичко опира до закупуване на поддържан модел и до късмет. 

Редактирано от stosto
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stosto Всичко е вярно, но кажи, след като дълго караш дизел (и аз съм карал същият, а сега бензинов)- представи си, купуваш колата и след 1-2 месеца се налага смяна на- вериги/успокоители, демпферен маховик, маркуч на хидравликата. (последното не знам дали е болест само на дизела, но аз сменях, а на бензиновият не съм).

Добави (отделно в сметката) и помпа ,дюзи, турбо, които не са чести, но възможни.

Кажи една приблизителна сума, с която ще си назад при първият и вторият случай, по отделно?

Не се заяждам, само за приблизително инфо..., да видим, ако си изтеглил късата клечка, кога ще компенсираш с икономия от гориво, та да се радваш на безспорният кеф от вървенето...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @JapCar -  смяна на веригата с всички консумативи я сложи 1500, маховик и съединител пак толкова. Маркуча на хидравликата ми струваше 40 лв рециклиран, него не го броя. Грубо сложи 3500лв разход, но след това ще знаеш, че още поне 5-8 години няма да имаш никакви проблеми и ще караш изправен автомобил. Пак приблизително за 100к км от гориво ще спестиш поне 7500 лв(при разход грубо 7 на 100 дизел срещу 12 на 100 бензин,сметнах го при 1.5 лв цена на горивото ). С газ не съм смятал, защото не съм и фен и ако имах бензин, щях да си го карам фабрично както си е. За мен 7-8 хиляди лева за гориво разлика са доста пари. Турбина или дюзи на този модел да се развалят е по-скоро рядкост и се дължи на неподдържаните внесени коли, но дори и тях да сметнеш, пак ще ти излезе по-евтино. Както и да е, не искам да го обръщам на кръчмарски сметки, никога не го бях и смятал до сега, просто аз конкретно съм фен на дизела и за мен има повече плюсове от бензина. Това е мое лично мнение. Лека и ползотворна вечер.

Редактирано от stosto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stosto При една цена на колата сега грубо 6-7 хил, да се набуташ с 3500, та да нямаш проблеми ( и не е сигурно) 5-8г... не ме кефи.

Вярно моята гл. точка е изкривена, в Англия колите са по-евтини, но трудът скъп и сменях колите на 2-4г... Съзнавам, че в БГ не се сменят често и и се карат доста години, но все пак ме учудва, че всеки като купи, се хвърля на най-скъпи масла, консумативи, все едно предишните собственици са го правили...

Позабравил съм разходите, но мисля, че при мен смесено (без магистрала, не съм и в Лондон в задръстванията) бяха до 7 дизел и до 8.5 бензин зимата, лятото 05-1.0 по-малко. Не съм състезател газ/спирачка..., но какво е това 12...?

За мен пък плюсовете на дизела са само вървенето и разходът ..., хората са различни... :) Ако дизела е до 5г , има и плюсовете, че няма да те набута със споменатите разходи, които умножават по нула икономиите...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, моето CRV гори 10 л газ, а тези акорди 12 л бензин...

  • Хаха 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, dimkaraganchev написа:

Интересно, моето CRV гори 10 л газ, а тези акорди 12 л бензин...

Сметнете го 6.5 към 10.5 тогава. Писал съм ориентировъчно като съм занижил цената на горивото за да не навлизам в подробности. Разликата ще излезе около 6500-7000 лв

Редактирано от stosto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, dimkaraganchev написа:

В полза на газта ли...

Колега, ясно съм споменал, че има хора като мен, които не искат да карат на газ. Безспорно на газ е най-евтино, никой не оспорва това, колегата ме помоли да сметна разликата между дизел и бензин, не дизел и газ.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде почна се дойдоха тези дето са карали много дизели да ни обясняват колко сме се набутали ,ние балъците с дизелите.
Колега търси си читав автомобил,дали е дизел или бензин ти си преценяваш и трите мотора са хубави .

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко сте се набутали, вие си знаете. Ама, поне не пишете глупости.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@niko75  @dimkaraganchev Някъде да съм споменал нещо лошо спрямо бензина. Напротив. Писал съм, че е по-здрав двигателя от дизеловия. Сами подхващате да пишете колко излизала поддръжката на дизеловата кола и т.н. Човекът търси конкретен съвет между дизел и бензин и се постарах да му дам точен отговор. Струва ми се, че не четете преди да пишете. Когато се дава съвет на някой, той трябва да е обективен, а не да е в защита и хвалби на неговата кола, която кара. Спирам да пиша, защото идеята на форума не е чесане на езици, а даване на компетентни мнения в помощ на питащите

Редактирано от stosto
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда се купува ако човек има афинитет към марката. Бренда никога не е бил най-добрата ценово оферта.

Акорда обикновено е за по-улегнала клиентела, а дизел се взема за да се пътува много и по-икономично. Това е при първи собственик. Кара се спокойно - на средни обороти извънградско и изкарва 300К, а после или се продава щото почва нещо да се "обажда", или просто омръзва. За кратко градско не е много ОК.

Бензинката се взема, щото е фенска работа и разхода не е приоритет. Кара се прилично (тук таме с тунинг) и пак по-скоро омръзва, отколкото се скапва.

Бензин с автоматик е комбинация от положителните страни на дизела и бензина. Кара се лежерно (с оборотите на дизела) - извънградско не е ламя, а градско и за кратко поне има парно. :) Продава се защото омръзва и кутията, а заради нея и мотора, имат достатъчен остатъчен ресурс.

Това е принципната ситуация и винаги има изключения, но те само потвърждават правилото. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.02.2021 г. at 22:22, ptodorov1979 написа:

Немския Тюф сертификат дава ли наистина гаранция че не са връщани километри те на колата и т, н

В края на 2019 си взех Акорд 6 от немски дилър на Хонда с пресен TUV. Колата не беше на малко километри, но за 18 годишна кола не бяха и много. По думите на майстора са реални. Всъщност, след като я обслужи, вече година и половина не съм му я водил, което за нов внос е добро постижение.

 

По темата дизел vs. бензин мнения много. Аз лично не бих си купил 15-годишен дизел, който не се знае как е обслужван, но пък ако попаднеш на читав екземпляр - защо не? Все пак това е Хонда, не се сещам за двигател на марката, който има слава на проблемен.

Ако търсиш икономия - задължително газ+бензин. За момента по евтино няма. Но пък като гледам караш около 10к на година и си прецени има ли смисъл от икономия като цяло. Все пак, ако водеща е цената за километър пробег има доста по-изгодни варианти от Акорд :)

Успех!

Редактирано от xatamoto
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.02.2021 г. at 22:02, JapCar написа:

@stosto Всичко е вярно, но кажи, след като дълго караш дизел (и аз съм карал същият, а сега бензинов)- представи си, купуваш колата и след 1-2 месеца се налага смяна на- вериги/успокоители, демпферен маховик, маркуч на хидравликата. (последното не знам дали е болест само на дизела, но аз сменях, а на бензиновият не съм).

Добави (отделно в сметката) и помпа ,дюзи, турбо, които не са чести, но възможни.

Кажи една приблизителна сума, с която ще си назад при първият и вторият случай, по отделно?

Не се заяждам, само за приблизително инфо..., да видим, ако си изтеглил късата клечка, кога ще компенсираш с икономия от гориво, та да се радваш на безспорният кеф от вървенето...

 

Много добре те разбирам, още повече последното изречение от тоя пост - АКО.

 

Но като прочета това и всичко избледнява, а и се изяснява:

 

Цитат

Вярно моята гл. точка е изкривена, в Англия колите са по-евтини, но трудът скъп и сменях колите на 2-4г... 

Което, всеки да го разбира както си иска.

 

Когато караше дизеловия Акорд, ме кефеше (честно) какво куче беше, разчепкваше проблемите с които се беше сблъскал, защото беше взел Убит такъв  Акорд, на Не реални километри, незнайно от кой каран, а и незнайно как подържан ( такси ли беше ,че не си спомням- ама няма значение! 

Е, вярно малко си изпати, после се отърва, ама си спомням и темата , като се чудеше при продажбата как да я паркираш под наклон, за да не ти свети лампата на резервата за горивото - че нали в Англия баце , две три години и шут....

Нищо лично , но - читавия дизел е в пъти по, по, най , стига да пипнеш такъв .

И мене консумативи не ме плашат :), икономия тоже, кефа не искам да си развалям, ама и не обичам да робувам на още един компонент - газовата !:lol:

Няма да се впрягате за някакви каруци, че живота ви мина в мислене и избиране! Писано ли ти е да изтеглиш късата клечка - ще я изтеглиш !

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите, още се оглеждам и каквото стане в крайна сметка. Ако му хареса и някоя дизелова ще слагам главата в торбата. Как го казваха старите хора(жена прасе и кола какъвто ти е късмета). Ще пиша в крайна сметка на какво се спрях и какви са първите ми впечатления. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Emicha Малко бъркаш в половината заключения... Да, бях се прекарал, че взех Акорд с превъртян километраж, вероятно на 400хил км и е била такси в Лондон. Състоянието и беше добро, не е била дарак, та не съм се съмнявал да проверя когато я купувам (известно е, че купуването е лесно, за 15 Мин, на улицата). Колата си вървеше, не съм се оплаквал, но на един преглед ме питаха дали съм такси...чак тогава забелязах малки стикери Забранено пушенето на задните стъкла...и проверих историята, та разкрих реалните километри. Сменил съм една биелетка и за съжаление вериги... Е,продадох я и взех бензинова...На тези километри щеше да започва да се поврежда. Това за лампа за горивото, наклон, бъркаш, не си спомням, май не е от мен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента ходих при приятел автотапицер по работа, пред ателието имаше един бял Акорд 8 седан 2.0 нов внос (беше още без номера) от Словения или Словакия (май такси е бил) не си спомням точно, за претапициране на седалките. Беше на 700 000 км и в цветущо здраве, лично го огледах, беше първа фаза но с белите мигачи. Ако това може да помогне на колегата  @ptodorov1979  в колебанието му, не, че ще има голям избор де.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, xatamoto said:

В края на 2019 си взех Акорд 6 от немски дилър на Хонда с пресен TUV. Колата не беше на малко километри, но за 18 годишна кола не бяха и много. По думите на майстора са реални. Всъщност, след като я обслужи, вече година и половина не съм му я водил, което за нов внос е добро постижение.

 

По темата дизел vs. бензин мнения много. Аз лично не бих си купил 15-годишен дизел, който не се знае как е обслужван, но пък ако попаднеш на читав екземпляр - защо не? Все пак това е Хонда, не се сещам за двигател на марката, който има слава на проблемен.

Ако търсиш икономия - задължително газ+бензин. За момента по евтино няма. Но пък като гледам караш около 10к на година и си прецени има ли смисъл от икономия като цяло. Все пак, ако водеща е цената за километър пробег има доста по-изгодни варианти от Акорд :)

Успех!

и не 12, а 9 и малко отгоре (айде от нас да мине 9,5 средно😉) на бензин, че дизел с "грубо 7 на 100" май иска малко тикане...

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин,но да е 2.4,че съм чувал за 2.0,че е асматик!Вземеш ли печка,ще трепериш,а с бензина ще си спокоен!Казвам го като човек,каращ 2.2 дизел и то на реални 350000.А за горенето,мога да ти кажа,че гори като бензинова-градско 9-10,извън-5.5-6.Така че,следващата не знам дали ще е Хонда,но със сигурност ще е японски бензин,без газ.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.02.2021 г. at 18:51, ptodorov1979 написа:

Да за съжаление бензиновите са кът няма много гокям избор

Хич не са кът,ама 5 цифрени суми не вървят за 13-14 годишни коли,без значение какви са.Хубави,хубави,ама чак пък толкова...!!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.02.2021 г. at 0:14, Emicha написа:

не обичам да робувам на още един компонент - газовата !:lol:

Не е лично към теб, да не го приемеш така. Че лесно се засягаш по принцип.

Газовата е измислена тя да "робува", спестявайки пари. Когато е поставена грамотно и е качествена само сменяш филтри. Дизелджиите само това знаят-робували на газова. А не се замислят за всички 1000 скъпо струващи компоненти по дизела, остави по-скъпия разход на 100 км...по-скоро не са обективни и не си признават.

Щом няма проблем с парите човек-супер. Ама те паралиите не карат 2.2ТД по принцип. Е, има изключения...

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Данчо82 написа:

Хич не са кът,ама 5 цифрени суми не вървят за 13-14 годишни коли

И са кът, и цените им отиват. Изплаща се. Защо все гледате годините?! Пробвай с 5 годишно Пежо за 10-12000 тогава. Или Фиат. Или Дачия за 5000. Сиренето е с пари, от 4 л мляко-кило. Ако млякото е истинско и неразредено  струва пари.

  • Харесвам 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, mirott написа:

Не е лично към теб, да не го приемеш така. Че лесно се засягаш по принцип.

Газовата е измислена тя да "робува", спестявайки пари. Когато е поставена грамотно и е качествена само сменяш филтри. Дизелджиите само това знаят-робували на газова. А не се замислят за всички 1000 скъпо струващи компоненти по дизела, остави по-скъпия разход на 100 км...по-скоро не са обективни и не си признават.

Щом няма проблем с парите човек-супер. Ама те паралиите не карат 2.2ТД по принцип. Е, има изключения...

Е цитираш ме, пък не било лично към мен :).

А на това, че се засягам лесно, ще ти отговоря с това :lol: (грешна представа си си изградил, или пък може и така да изглежда отстрани де, но то евентуално е от това, че винаги казвам това което мисля и го защитавам, въпреки че на някой може и да не му харесва).

 

Иначе да, не обичам да робувам и не искам да се грижа за още една система, да и сменявам филтри, да регулирам клапани на 20х.км. и то в 21 век, постоянно да и настройвам/ донастройвам и т.н., да "я мажа с масло против изгаряне", както и не обичам, да си возя бомба в багажника, която на всичко отгоре  ме лишава от обема му - което никак не е маловажно.

Относно икономията с която се хвалят всички дето са на газ (равна на едно кафе на 100 км.) може много да се спори дали я има или не и колко точно е тя (спрямо дизела де), ама ако я зачепкаме тая тема, няма да е на добре и няма да свърши скоро, затова не мисля да влизам в спорове и ви оставям да си вярвате и радвате на икономиите.

Прав си и за "1000-те скъпо струващи компонента по дизела", обаче не забравяй, че точно те имат почти троен експлоатационен  живот, спрямо подобните "1000 евтино струващи компонента при бензина".

А дали човек има, или няма проблем с парите, дали ще кара 1.0-чка бензин/газ, дали 2.2 дизел, дали Ферари - е това е вече право на личен избор  и лично решение - и няма изключения.

Дано сега не си помислиш, че съм се засегнал - казах си това което мисля, а и по-принцип мразя и избягвам да давам препоръки, кой каква кола да си купува.

  • Харесвам 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стахът очите са големи - казват хората.

Ако нямат опасения, априори, сигурно повече люде щаха да карат дизел, заради икономия и КПД. Същото е и с газта - опасения.

Най-страшното е самият страх. Другото се плаща и прави. Ремонт има ако се наложи, но загнездените в съзнанието съмнения са ежедневие. 

Живейте си живота. Той е за да опитвате от всичко. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Дълги безмислени постове пишем. И двамата. Няма смисъл. Много скъпи кафета пиеш щом разликата е само едно кафе. Няма лошо де. В голяма заблуда и неориентирана неосведоменост живеят много дизелджии. В миналия век. Убедих се отново. Нека дизела е евтин. Амин.😀

Редактирано от mirott
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...