Jump to content
CARPERA

Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD -смяна масло автомат.

Recommended Posts

 Колата е Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3

Предстои смяна на маслото на автомата.

По ръководство го дават 2,5л,това е точно нали.

Маслото е ясно това ще е.

1938784330_Screenshot_20210111-105010_SamsungInternet.thumb.jpg.8c48d39b6a1e42be8f153e2a9087d824.jpg

Долната пробка е открита.

Къде се намира горната,не е през щеката за масло ,прекалено тънка е.

 

Питано е в Булграко,за обема на масло отговора -от 3 до 3.5л или колкото изтечало.

То за това не останаха вече представителства,явно ще се самозакрият.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налива се през щеката с дълга и тънка фуния. На 99% съм сигурен, че изтичат малко по-малко от 4л, така че в бултрако тоя път са прави. Като вземете тая разфасовка ще ви стигне. Да не забравите и филтъра да смените.

 

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

 

 

 

7e93dae15c82b11b9f3861284ca80c82.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си става въпрос за дизелово CRV.

Няма филтър автомата,при дизеловото.

Щеката тук при този двигател   също не е като на бензина.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тава е на бензинавата 3ген,20мм отвор там където е щеката,и от там се налива.

IMG-cba04e04252f425904da08ad62933caf-V.thumb.jpg.e183a657ac33af619b17114d8b069fa1.jpgIMG-0853e54be98241e9240d7d09a418cac9-V.thumb.jpg.070061f27dad228236d686fdab027812.jpg

 

Това е на въпросното дизелово CRV

Отвора за щеката е 9мм.Няма как да стане от там.

IMG-c9cbf34919032f5b9f857ad8ed956cb4-V.thumb.jpg.1b90419509def77c3791067f1319b9d7.jpgIMG-bcca95950c51bd701feaa04d91804354-V.thumb.jpg.676b0cc76ca2fb8f1d255957f8a456f3.jpgIMG-5efeb81dcdd5cc1900189a8ffab4451d-V.thumb.jpg.1f91abe5fbccdb917a63aecdc69156ba.jpg

 

А това е ръковадството в него пише 2.5л при обновяване на маслото на автомата.

IMG-efaced0b2d5fcd3d3ecf079542ac3514-V.thumb.jpg.3749323560cce29347f676be47ccee75.jpg

 

Та все още издирвам къде е горната пробка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и аз мислех че е там тази  пробка,но колата не е  моя за да мога да я разглобявам ,трябва да се махне кутията на въздушния филтър за да се види.

За филтъра поне аз това което виждам на схемата е вътре в самата кутия.

Пак ще бъде огледано всичко щателно,при първа възможност и пристигане на маслото.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма филтър като на бензина.Вътре в кутията е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам колега @sredez403 че си с същия двигател,опреснявал ли си ти маслото на автомата и колко литра наля.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карперов, тоя омануал дето го гледаш не става за тва ЦРВ. Тия данни дето си ги постнал са за бензинови ЦРВ-та преди фейса. Дизел, автомат се появява 2010 мисля, а омануал-а приключва 2007.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря тогава някой да даде снимка на ръководството  с обема за опресняване на автомата точтно за модела,ако може.

Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3

 23.11.2011 произведено.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще видя моите каталози до коя година покриват и ще видя какво пише в тях.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо нямам нищо за дизел фейс. По аутодата го дават 2.8, но не може да и се вярва на 100 процента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е нещо ръковадство е супер  трудно да се намери.

Данни за обема на автомата няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо не те разбирам, може би не само аз. Извени ме но да не се обидиш нещо, но мотора си има щека и си гледаш по нея колко да налееш. За мен няма проблем, че не намираш колко е обема. Колегите с дизелови автомати и те си сменят маслото пък не правят драма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак, си е добре да се намерят някакви данни за обема. Владо си е супер отзивчив и прецизен в това което казва и прави!

Редактирано от lupo007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Митко Йотов said:

Владо не те разбирам, може би не само аз. Извени ме но да не се обидиш нещо, но мотора си има щека и си гледаш по нея колко да налееш. За мен няма проблем, че не намираш колко е обема. Колегите с дизелови автомати и те си сменят маслото пък не правят драма.

Вднага ти давам отговор,горната пробка се намира на място което се свалят доста части.

Ето намерихме я.

IMG-6f648eba9b3047f26281426e079a7b20-V.thumb.jpg.1b2a2f82ee75daa6988a81347dec734b.jpg

И колко да   налея 2.5л 2.8л или 3л.

Маслотo се измерва на загрял двигател,не случайно на щеката пише ,HOT,.

Та ако ме разбираш ако не знаеш точното количество,ще падне разглобяване и сглобявйне.

Зе мен това е измислено,ненужно сложно.

Явно ще си мери по колкото изтече.

Мразя когато не се работи  с точни мерки.

Още веднъж това ми напомна защо да не взимам дизел.

ДПФ,регенерациии, маслени филтри с специални капачки,горивни набутани разглобяваш двигателя,пробката за автомата и тя.

И тн,и тн, и тн.Бели коси по главата а майстори пък разбиращи от дизелови Хонди ,няма ги.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай как четеш евангелието като дявола. Просто няма драма в това, че не знаеш обема, както виждам и други колеги не знаят.

На щеката има горен маркер горещо но има и долен студено.

Искаш да направиш нещо-намираш начин, не искаш-намираш причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, стига с този сарказъм! Тук няма малоумни, а по скоро незнаещи и притеснени. Не мисли, че не сме се сетили да направим нещата по начина който описваш. Колата е моя, и за сведение мога да ти кажа, че дори Владо ме подканва да ги сменяме колкото се може по бързо течностите. Грешиш за него. Кой друг ще направи толкова за непознат. Разбрах за него от тук, и го открих. Помогна ми да си закупя всички необходими течности от до, намери ми сервиз където той ми смени всичките налични, и не е поискал дори стотинка, напротив дори се обижда човека като му предложиш да му заплатиш за труда и за времето за което си го отделил от семейството му. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега lupo007 във форумите никой с нищо не е длъжен на никого. Ако има желание някой да отговори и помогне го прави, ако ли не ...

Сега малко по същество: в твоя случай ти не сменяш а опресняваш маслото в скоростната кутия и поради тази причина няма кой да ти каже/напише точно колко ще източиш(това зависи колко време ще оставиш пробката махната ... да си капе маслото). Така или иначе маслото се проверява на загрят(достигнал работна температура) двигател и скоростна кутия-или казано по друг начин трябва да покараш малко за да провериш нивото на маслото. Не виждам никаква драма ако има нужда от доливане това да се направи през отвора на щеката, маслото е достатъчно рядко и ще мине без проблем ... а и най-вероятно ще става въпрос за няколко мл, които и със спринцовка от близката аптека ще ги вкараш в кутията
 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата знае че ще опреснява,не се тревожи.

Според твоето  твърдение ако оставиш пробката цяла ден може и 5-6-7л зависи колко дълго.

Темата е пусната за информация.

Не се разбра точно колко литра е за опресняване,чакаме маслото и ще дадем инфо.

Няма смисъл от спорове,който има някъква информация да я даде.

Благодаря на колегите,което споделиха това което знаят или имат инфо.

С пристигане на маслото за автомата ще има снимки как се опреснява,колко литра и откъде.

 

На въппосната кола -Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3

до сега са сменени.

Масло заден диференциал,спирачна течност ,масло хидравлика,масло двигател.

Филтри -маслен,горивен,въздушиен,филтър купе.

Ако някой иска инфо,кое ,как и с какви консумативи,ще помогна.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Митко Йотов по-горе писа "четеш евангелието като дявола". Щом е опресняване това означава че не можеш да източиш всичкото! Моето твърдение е че много зависи в какви условия ще отвориш пробката за източване(престоял автомобил, работил), колко време ще изчакаш с отвита пробка, разликата може да е 100-200 ... мл, а тези мл ще се отразят на показанията на щеката! Грешно е да се мери източеното масло и по него да се налива новото!
Звънял си в Бултрако, отговорили са ти "от 3 до 3.5л или колкото изтечало", не ми е ясно каква друга информация очакваш да получиш.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаем че е опресняване ,знам че не може да изтече всичко,правил съм доста опреснявания,но на бензинови автомати,с точни литражи, описани в ръководствата.

Маслото ще бъде източено когато  е загрял двигателя,ще се чака докато спре да капе от пробката,ще се види и на студен и загрял двигател на щеката.

Тогава ще разберем точния литраж.

 

 

Очаквам Бултрако да имат ръководството в което е написано, и да знаят какво правят,интересно какво правят като влезе такава кола при тях.

По точно е званял колегата в Бултрако ,аз вече съм ги отписал поради многократни им доказателства че нищо незнаят.

 

Благодаря за твоите пояснения колега ще се вземат впредвид.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се влиза в излишна полемика колега didipov, просто не понасям хора с арогантно държание. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега lupo007, не считам, че didipov се държи арогантно. Не целя да провокирам спор или напрежение, но двата му поста в темата са напълно в рамките на приемливия тон. Дори се опитва да помогне с полезна информация. Докато „не понасям хора с арогантно държание“ е по моя преценка по-нападателно в този контекст.

 

Аз единствено мога да добавя (ако случайно не сте се сетили да го вземете предвид, макар че се съмнявам), че ако вдигате предницата на колата на крик или стойки, тя няма да е хоризонтална и ще изтече различно количество отколкото на подемник например където би била хоризонтална. Аз лично така сменям маслото (с крик и стойки), за да ползвам гравитацията да изтече повече.

 

Та ще бъде чудесно да споделите количеството, което е изтекло, и условията, при които сте сменили маслото. Сигурно ще е полезно на друг, който намери тази тема.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам защо се драматизира толкова за това количество, като за всеки един флуид в колата си има точно определени нива, а не количества, за това са и белезките мин и макс. Количествата, които ги пише в книгите са ориентировъчни, а когато не ги знаеш се ориентираш по изтеклото количество и след това отново се осланяш на нивата. За автоматична трансмисия, аз лично, не бих си правил експерименти, има си сервизи за целта и хора, които разбират кое, как и колко. 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на  задния диференциял по книга точно 1.2 докато протече.

На спирачките няма ,там е промивка докто протече бистра  течтост.

Винаги на макс  в казанчето на спирачките на всяко хонда на която към сменял.

Точно 1л в хидравликата.

Да точно литри в двигателя 5.9 л.

Да точно и антифриз 7.1л всичко точно по ръководство.

Гпупа Добрич работи по ръководства .

Благодаря за споделения опит на всеки колега писал в темата.

 

п.п.Благодаря на всеки друг които реши да пише в темата въпреки че не сподели нищо.🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, CARPERA написа:

Това е раздатката  на нея пише какво масло се използва  HGO

 

А виж това е полезно. Hypoid Gear Oil за тая кола:

На 12.01.2021 г. at 12:06, CARPERA написа:

Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3

23.11.2011 произведено.

Автомат

 

Защото помните ли имаше в една друга тема дискусия за тая раздатка и това масло? :)

 

Off Topic

 

П.П.

@CARPERA Владо, моля те да пишеш малко по-грамотно, знам че го можеш.

Сигурно някой пишеш от телефона, сигурно и бързаш и се получават едни глупави грешки. Чете се, ама не е ок.

Благодаря. :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за теб.

https://honda-solaray.bg/product/347/diferentsialna-technost-honda-hgo-hypoid-gear-oil-1l.html

 

Quote

Диференциална течност Honda HGO Hypoid Gear Oil 1л.

 

Минерално смазващо масло за скоростни кутии, произведено с висококачествени, предназначени за изключително налягане добавки. Използва се при хипоидни диференциали в тежки условия и трябва да се използва само в кутии, които изискват EP-трансмисионни масла. Предназначено за използване в предните диференциали .

Никъде не споменават раздатка.

@dindin

Spoiler

П.П.

Постарах се,можеш да изтриеш поста който не ти харесва ,явно пак е несъстоятелен.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата да попитам.Ясно е че маслото на автомата се мери при загрят двигател ,минута след като е изгасен.Някой мерил ли е маслото на автомата когато е студен,и дали нивото на маслото попада между белезите на щеката тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
На 7.02.2021 г. at 20:14, CARPERA написа:

Мисля че наистина трябва да спрем.

Спри , няма проблеми никой не те кара на сила да пишеш и изземаш функции . Например :
- колега попълни си профила за да ти се отговори , да помага но кои беше ти че не помня . ? Всеки е свободен да си попълва профила както реши за добре ! А дали някой ще помогне това е пожелание а не задължение както си си въобразил . 

 

и по темата  3.6 литра трябват за тая кутия , 0.7 за раздатката , 1.280 за дифа и тн  

Редактирано от dindin
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение как обикновения потребител, ще нарече това жалко подобие на раздатка? Например един счетоводител може и диференциал да каже. Важното е в сервиза веднага да се светнат за какво иде реч, като каже сменете ми и маслото на предния диференциал.

По-скоро е някаква предавателна кутия, но предлагам, тук във форума, все пак да се утвърди като раздатка, тъй като се намира на мястото, където истинските джипове имат раздатка. Никой, който не е отварял това чудо не може да каже дали е хипоидна предавка или не. От схемите също не се разбира, но щом са го написали явно е такава. 

Конструктивно почти няма разлика с радатката на дизела преди фейслифта, но са решили, че трябва да е с отделно масло и то да се сменя. Дали наистина има нужда или е за пари, това вече май сме го бистрили....

На картинката отляво е дизел 2011, а отдясно е дизел 2008.

Image 3.jpg

Редактирано от Bizzito
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 различни понятия.

- сменете маслото на скоростната кутия ( в нея също има диференциал)

- сменете маслото на раздатката 

- сменете маслото на диференциала ( заден) 

Заради промяната във въртящия момент най вероятно са променили и раздатката

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Преди 12 часа, mirott написа:

Аз да питам. Защо ми изтри мнението?

1. Не съм ти трил мнението. :) Бях сигурен, че така ще реагираш. И сигурно ще питаш "ТОГАВА КОЙ МИ ИЗТРИ МНЕНИЕТО". Ми не съм аз.

2. Не ми посочи грешките, но все тая. Владо в тази тема явно пише от компа, а не от телефона та му се получават нещата.


И не съм аз тоя дето пише : 

На 11.01.2021 г. at 10:47, CARPERA написа:

Булграко

  

На 11.01.2021 г. at 21:01, CARPERA написа:

бензинавата

 

На 11.01.2021 г. at 21:01, CARPERA написа:

ръковадството

  

На 13.01.2021 г. at 21:40, CARPERA написа:

сглобявйне

 

Иии още и още. Та затова казах глупави грешки и то от бързане. Владо ме разбра, ти обаче не.

Ако искаш можеш да си позагубиш времето да ми издириш постовете и да ми направиш регистър с грешките. :)

 

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...