ceco_accord 6013 #1 Публикувано 18 Октомври, 2020 Както обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави. 13 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 18 Октомври, 2020 (Редактирано) Браво Цецо! На тази кола наистина може да се кефи човек. Класа! Редактирано 18 Октомври, 2020 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #3 Отговорено 18 Октомври, 2020 Благодарско и ще извиняваш че в темата ти я злепоставих с някои екстри, дето за мнозина са - да ти имам проблемите. Иначе оше я разучавам, ама полекичка, така че да имам за по-дълго време. А кефове предлага от различни естества. За някои вероятно е впечатляваща мощността, но тя се усеща повече на трицифрени скорости. Градско не е стремглава, понеже трябва да е комфортна, но пък вероятно за мнозина ще е изненада че окачването е твърдо на малки скорости и там карам гумите на 2 атмосфери. Ако са на 2,3 се усещат фугите по мостовете и прелезите, както и дребните дупки, но пък големите отработва стегнато и енергоемко. Много ме кефи да не намалявам на легналите полицаи (от онези широки и полегати), освен ако не са около пешеходни пътеки. Не че ги прелита, макар че, колелата се прибират в калниците, все едно са колесарите на самолет, а после пружините ги вадят плавно - странно усещане. На стандартните полегнали обаче намалявам - почти спирам, все едно че ще я пренасям. За тях трябва доста по-голяма скорост, а градско не е добре. Мисълта ми е че въпреки наличието на мощност в излишък, е голям кеф да се кара бавничко в града. Окачването е твърдо, а седалките меки, точно каквито са постулатите за добра управляемост и в същото време чудесен комфорт. Не случаjно за новият Джаз 2020 са се върнали към същата концепция. До сега повечето марки гонеха малки и твърди седалки, а комфорта догаждаха с меко окачване. Кво нещо е отлежалата концепция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #4 Отговорено 23 Октомври, 2020 Нещо любопитно! Въпреки че е автоматик, колата е с 3 педала. 3-тият е малък, високо в ляво и всъщност е "ръчната" спирачка. 😄 Свиква се,но има 1 странност! На таблото си има познатата пиктограмка, но ако забравя да освободя спирачката - колата тръгва нормално. Светва обаче на мониторчето 1 голямо предупреждение и дублирано с говор ме приканва да я освободя. Това само ако дам газ. Иначе под наклон и на равно държи "на мъртвец". Вероятно това е праобраз на модерния "brake hold". Другото което за сега ми е казвала, е аз или пасажера до мен да си сложим колана. Интересното е че намаля музиката само в моя, или неговия говорител във съответната врата и от там моли за закопчаване. Много любезна тая бре. 😁 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #5 Отговорено 25 Октомври, 2020 Едно референтно пътуване до В. Търново и обратно. Наложи се, та викам да засечем някои цифри. Напълних баката до горе с газ от ЕКО-то и отплавах в петък - 6:55 сутринта. Понеже строят пътя между Мездра и Ботевград и на отиване има 30-тина заобиколни км из селията, реших да мина през Плевен, после на юг (покрай Ловеч), и после пак на изток, покраъ Севлиево. В тоя маршрут също има населени места (както и самия Плевен), но улиците са по-широки и реших че ще стигна по-бързо. Така и сторих. 9;40 бях в Търново. Въпреки трафика гонех време - прошка никому - тая гад изпреварва като за световно. 252км за 165 минути. Средната скорост бе 91.7км/ч. Борда показваше 11,7л/100, но знам че лъже спрямо газта с около 20%, така че очаквах да получа 14л/100км газ, но нямах време да допълня и нулирам. През деня имах тъкане напред - назад по уличките, 2 пъти ходене до Горна (през Арбанаси) и заредих до горе чак вчера следобед - на тръгване за Монтана. Получи се 46 литра, за общо 307км / 39,20 лв - тоест 15 литра газ на 100 км / 13 лева на 100 км - ЛАМЯ. Пих 1 кафе и тръгнах от търновското ЕКО точно в 16:00 часа. На връщане избрах класическия маршрут - на запад - по Хемус и от Ботевград на север. В тази посока обикалянето из селията заради строежа е 10-тина км, а и не бързах вече. Нямаше голям трафик и карах на круиз - 95км/ч по федералните шосета и 145км/ч на аутобана. Давах десен мигач на всеки по-бърз и си слушах музика. Настроих звука и пренасочих 9-те говорителя така че да добия съраунд ефект и все едно бях на концерт, и ми прожектираха на кръгови екрани как някой си пътува за нейде. Даже минах през Враца (околовръстното и е много зле). Точно в 19:00 бях на ЕКО Монтана и допълних до горе, та да видим, ако се кара културно по този предпочитан от мен маршрут, колко пият тея 6 буркана. Получи се 26,8 литра, за 255км / 23,30 лв - тоест 10,5 литра газ на 100 км / 9,17 лева на 100 км - все едно съм карал дизелова турбо малолитражка. Борда показваше 8,9л/100 (ако бе на бензин), а средната скорост бе 85км/ч. Пак не е бавно и си е в рамките на закона. С Акорда гравитираше около 80км/ч, но с тази просто по-малко намалявам в острите завои. Това са точните цифри по касови бележки, километри, време и метода пълно-пълно, но предполагам има толеранс. Аз си знам че е доста икономична (като за 1,8 тона шлеп), но ме респектира че може да е и голяма ламя. Значи 6 км по-висока средна скорост и маршрут с повече населени места качват сметката с почти 40%. Ей това е данък удоволствие от шофирането и той си има цена, а не както казват някои че кефът нямал цена. Просто 2 различни кефа - единият "за спорта - бързам, нема време", а другият от лежерното круизване. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #6 Отговорено 27 Ноември, 2020 Месец по-късно, нови коментари: 1. Едвам и намерих втори сет джанти/зимни гуми. От оригиналният размер 235 50 17 се отказах - малко артикули на пазара. За оригинални джанти и не мечтаех - много са "кът" и им искат "свет пара". Мерих няколко (на БМВ, но офсета е малък / Туерег / ФВ Т4), но накрая взех 18-ки (куча марка) карани на Опел Инсигния Кроскънтри 2007-ма (заедно със зимните им гуми - на 5000 км). Наложи се да си купя нови гайки (с по-малка периферия) и естествено втулки от 67,1 на 64,1. Мерих ги на място и си взех 1-та джанта с обута гума с мен (ех, комбито събираше 6 колела в багажника, но тая гад е с 450л багажник и тороидна бутилка). Сложих я миналия петък и взех да се возя - няма ядове, докато не се засилих и не натиснах рязко спирачката. Чу се леко "хръп, хръп" - на всеки оборот. Свалям, гледам леко жулване от задната страна на 1 от спиците на джантата - само лекичко по боята и. Слагам я на другото предно колело - няма звук - не опира. БахмАаму! Гледам в нета фланци, ма трябва да правя чертеж - отказах се. Да пиля джантите - умряла работа - вече са балансирани и доставени по куриер. Взех 1 метална пила и загладих леко ръбчето на спирачния апарат, където имаше точица боя от джантата - воаля - сичкоточ! Ако някой не знае - Ледженда отпред е с 4-бутални апарати и са хванати стационарно с големи болтове - не са на водачи и нямат значение дебелините на дисковете и накладките им. 2. От монтирането на оригинален за модела ДРЛ се отказах. Имах надежда че ще го подкарам (след като открих гнездо за предназначен за него 10А бушон в кутията до педалите), но се оказа че за Евро пазара не е монтирано реле и липсва допълнителното окабеляване до дългите на фаровете. Релета в нета има, но стАа скъпо и разправия, та "побългарихме" Легендата с нашенско модулче (в кутията за бушоните до мотора). 3. Грешка 1717 (селектор на кутията) скоро не се е обаждала. Тая седмица скокнах до Бургас (през В. Търново), та я раздвижих малко тая кола, че не бе излизала на воля. 1022км (в тях около 50км градско) и среден разход 12.3 / 100, но съм и се "радвал" (а и тя на проходите и магистралите), но явно и зимните меки гуми са качили леко разхода, обаче 10,70лв на 100км е приемлива цена за кефа. Другото е песен - само менкам Си Ди-та в уредбата. 4. Научих се извънградско да я карам съвсем без крака. Активирам АСС-то и само от волана и давам газ и спирачка, а скоростите сама си ги менка. Карам си примерно на 95, наближава пътен възел с ограничение 60, "набивам" и 60 на круиза и тя си активира спирачката, намалява си културно, държи си тая скорост докато не и "нацъкам" обратно 95 (или повече) и си ускорява културно - мързелива работа, но не е интересно. Та така, да ми е жива и здрава, и дай Боже всекиму такава! 8 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #7 Отговорено 29 Ноември, 2020 Блага работа е легендата, пробвахме малко такава преди да вземем Сивика. Голям шлеп е и не съм се задълбавал но май е най-голямата ламя на Хонда като разход на гориво. Ти си на газчица но все пак. Не е кола за градско каране определено а е за това което пишеш - да тръгнеш от Русе до София и обратно за 1 ден. И утре пак и после пак и тн.. Успех с готината кола отново и ще следя темата, че е един от интересните модели на Хонда!! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #8 Отговорено 30 Ноември, 2020 На 27.11.2020 г. at 10:04, ceco_accord написа: Научих се извънградско да я карам съвсем без крака. Активирам АСС-то и само от волана Това съм го правил с камион. Направо е "приказка". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #9 Отговорено 1 Декември, 2020 На 30.11.2020 г. at 0:46, Mkilla написа: ... да тръгнеш от Русе до София и обратно за 1 ден. И утре пак и после пак и тн.. В моя случай, напоследък от Монтана през В. Търново до Бургас и вечерта прибиране на Търново. Вчера сутринта по тъмно - 8:00 бях в Бургас - цял ден висене в болницата за операция на мама и вечерта в 21:20 старт към дома - 23:50 си бях на Търново. Сега не ми е кеф да пътувам - поради причините, но поне докато шофирам си почивам физически и психически. Дъжд, сняг, вятър, тъмница, нерегулирани насрещни фарове, "водна стена" от тировете - в тая кола "слабото звено" е водача! Тя не "мръдна" никъде, "гък не каза". Закуси благо с 480 км, а за вечеря "хапна" още 220 км. Менюто и за деня ми струваше 75 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dely 1 #10 Отговорено 1 Декември, 2020 Здравейте и да Ви е честита новата Леегенда и с здраве да и се радвате. Преди три седмици и аз купих Леджънт, но имам някои неясноти. Ако е удобно бихте ли дали някакъв телефонен номер или скайп, вайпър, уотсап за да Ви се обадя и да поговорим за легендарните Легенди. Поздрави Делян 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #11 Отговорено 2 Декември, 2020 На 30.11.2020 г. at 0:46, Mkilla написа: Не е кола за градско каране определено а е за това което пишеш - да тръгнеш от Русе до София и обратно за 1 ден. И утре пак и после пак и тн.. Не града, ами направо държавата и е малка. Требе да си взема отпуска и понеделник вечер да заведа жената на романтична вечеря на "Канале гранде" у Венеция, сряда денем да покажа на синковеца творенията на Гауди в Барселона, в петък да разгледаме Амстердам и галериите му, а в неделя Ф1 у Унгария и понеделник сме си на работа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #12 Отговорено 2 Декември, 2020 Преди малко се прибрах в Монтана, та пак се повозих. Тоя път по светло и си имаше трафик, ама ние му се кефим. След Севлиево (от поредната "резната" колона) се амбицира 1 пич с Ауди А6 Олроуд Куатро 3.0 ТДИ от Видин, та до Монтана все по мене одеше. Не е за изфръгане тва Алди! Е, изоставаше по тесните завои, но поне знаеше пътя и бе интересно. Аз дръпна 2-3-ма, а той - хоп на моето място в колоната. Давам си му мигач, да знае че има място и време да ме следва и така в "игри и закачки" не усетих времето. Като сме сами - държи се на 100-тина метра зад мен, щото сигурно са му казали да стои далеч от "шашавите". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #13 Отговорено 19 Декември, 2020 Зимните джанти - 18-ки "куча марка" / ЕТ 45 - приемливо стоят в калниците, но са "олд фешън". За зимата стават - чакам март. За лайсните - нищо ново - отлежават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #14 Отговорено 19 Декември, 2020 Вчера смених масло и филтър ДВГ. Бях си решил че ще е преди Коледа - да намаже и тя нещо от мен, че само газ и сипвам и издухвам. За 6 м. 10000км. Снощи гледах филмче за новия Aston Martin DBS Superleggera. Имала алуминиеви - двойно окачване / подрамници / панели по купето + карбонов карданен вал - ми то и Legend модела ги има - от преди16 години. Е не е 12-так с 8 предавки, ама бива. Колкото повече я ползвам, толкова повече ме изненадва с премислени решения. Само къде са и монтирали масления филтър. Викам си - тук е претрупано, кой знае каква мъка ще е, а те японците го изкарали зад предно дясно колело. Завиваш волана и воаля - отвиваш филтъра. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #15 Отговорено 19 Декември, 2020 Лесно,лесно..,но защо си се олял? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #16 Отговорено 20 Декември, 2020 Щото не става от клавиатурата - требе а се омажеш лично. 😁 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #17 Отговорено 24 Декември, 2020 Мизерия и обтекаемост. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #18 Отговорено 24 Декември, 2020 Нямаш големи завихряния и загуби,добре е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #19 Отговорено 24 Декември, 2020 Не намирам в нета данни за ХС на въздушното съпротивление, но си личи че се лъзга кат сапунче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #20 Отговорено 24 Декември, 2020 https://www.automobile-catalog.com/list-honda.html Разрови се тук. Като намериш точния модел има много данни. Обикновено имат и за челната площ и коефициента на въздушно съпротивление. Някои данни са официални, други изчислени – обявено е кое какво е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #21 Отговорено 24 Декември, 2020 Не го срещнах в линка, нито в доста други материали, но ако някой намери достоверно инфо - получава лайк + . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #22 Отговорено 24 Декември, 2020 https://www.automobile-catalog.com/car/2005/1147655/honda_legend.html "Cd claimed: 0.29" Ако съм уцелил модела. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #23 Отговорено 24 Декември, 2020 (Редактирано) https://acura.fandom.com/wiki/Honda_Legend ctrl+f пишеш drag и цъкаш на второто Посочено е 0,29. Не знам колко е достоверно. Off Topic Борба за +ове Редактирано 24 Декември, 2020 от Rakeem 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #24 Отговорено 25 Декември, 2020 Като обтекаемост това 0.29 бива, но челното сечение не е малко, а аеродинамиката е фактор и от 2-те стойности. Но това има значение за разхода на гориво, както и за стабилността. Повечето коли имат разтоварване на предна и задна ос при високи скорости, което тушират с липове и спойлери. И Ледженда има, но са доста семпли. Примерно задният на капака ползва ефекта на Бернули, вместо да има антикрило с директха притискателна сила, а отдолу на окачването също има дефлектори, обаче има и доста неприкрити компоненти по дъното и не е оптимизирана. Все пак е стара разработка и не е отделено прецизно внимание отдолу, макар че сигурно има и други неизвестни фактори за това. Иначе е първият сериен автомобил с 4 врати, на който страничните стъкла са в една повърхност - няма стърчащи над него форми и уплътнения в зоната на Б колонката. Факт е че става леко шумна едва над 160 км/ч и не я усещам да олеква след 220 (4500 об/мин на 5-а). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #25 Отговорено 26 Декември, 2020 (Редактирано) Добра е колицата, ама още не мога да се навия за такава. Някак си MDX-a Повече ми харесва Странно ама Легенд-а е по-дълъг хахах Редактирано 26 Декември, 2020 от Drone 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #26 Отговорено 27 Декември, 2020 Ами, MDX-a (особено последните генерации) си е СУВ от категорията на X5 и Q7, едва ли е по-къс от Ледженда, но позата на седящите е по-изправена, особенно на предния ред. Пробвай ги на живо - картинките са само за окото - тялото ги възприема различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #27 Отговорено 29 Декември, 2020 Говорех за MDX От същите години, 2008-9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #28 Отговорено 29 Декември, 2020 Ами, ако ти трябват 7 места (5 нормални + 2 детски) и голям багажник - вземи си MDX - пожелавам ти го! Мотора дори е 3.7, пак си има SH-AWD и даже електронни амортизатори (ако не са подменени с нормални поради ЕГН-то), а и си свикнал да гледаш по-отвисоко. Да, по-къс е от Ледженда с 15 см, но е по-висок и тежък, по-шумен и др. такива СУВ недостатъци, но ако го ползваш целесъобразно - ще те радва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #29 Отговорено 13 Януари, 2021 На 2 пъти ми се случи Легендата да не иска да спира. Бре - ко стАа в таа дръжава??? Натискам аз, а тя ръмжи и неще. На втория опит разбрах где е проблема. Добре че аудиото не беше надуто и чух мотора. Моя милост (големио разбирач) си купи нови зимни обувки. Подметките по-широки от на предишните и с крайчеца на дясната натискам и газта. А "прасето "се "напиня" - супортите "стискат зъби", но зверо е голем, не дава се. Добре че отпред нямаше никой. Иди обяснявай на "органите" че не е от "неспазване на дистанция", а си е чиста проба "пилотска грешка". 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #30 Отговорено 13 Януари, 2021 Като написа обувки помислих, че говориш за гуми на колата, и чак в последствие загрях 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #31 Отговорено 13 Януари, 2021 Off Topic Принципно си подбирам думите и всяка от тях има конкретно значение, а някои и скрит подтекст (или метафора), така че не съм лесен за четене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #32 Отговорено 13 Януари, 2021 Off Topic Само си мислиш, че не си лесен. Даже е приятно и забавно с двусмислията! Колко по-трудни за четене има у форумЪТ.... Четеш, препрочиташ ... и накрая - НИЩО!!! В добрия случай 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #33 Отговорено 13 Януари, 2021 Off Topic За съжаление не се сещам какво да пиша за тая кола, а и е "рядка птица", така че едва ли вълнува някого. Да се хваля с нея не върви - не съм такъв човек, а да хваля нея "нема сми" - всекиму е ясно че нищо не му е ясно преди да я "вземе в ръце". Все едно да споделя че живея с една стилна и дашна мадама и някой да ме пита - "е, как е?" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #34 Отговорено 13 Януари, 2021 Ако продължа с женската аналогия - кво да добавя: Когато ми е жега, ми духа и на дупето. Като ми е студ, го грее + гърбето - приятно е реотаните в седалката да са и над кръста. Като и кажа "дий скъпа" - дава всичко от себе си и малцина се пънат да и "скъсат шортите". Храни се добре, но бюджетно - екологично си я гледам. До сега не ми е искала "скъпи бижута", но съм и обещал 1 сензорче, че не ми аресва оранжевия му цвят сегиз/тогиз. Чудя се кво да и подаря, но нали е от елитен произход - има си всичко. Вече е на години и улегнала особа - доста път е видяла, но всеки път се радва на нов път - да излезе на воля. Там е в стихията си - хем с добри обноски, хем със сърце голямо и уютно ни пренася на длъж и шир. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #35 Отговорено 15 Януари, 2021 Айде бе, няма аз да ти сменям името.... Честито и безаварийно ! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #36 Отговорено 16 Януари, 2021 Ами, аз нов аватар си направих (кефи ли те), ама за името не знам дали е удачно и може (според софта и "разсейките") във форума? Иначе името ще ми пасне - след почти 16 години откак съм във форума и поне 21, през които съм Хондажия. Как лети времето! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #37 Отговорено 3 Февруари, 2021 Имало и в тая кола изненади. Понеделник сутрин - мерак да запаля, но нема ток. Събота следобед я прибрах в гаража и за 40 часа с отворен багажник, крушката е изпила всичко. Аз поради сутрешна несъобразителност затворих багажника и инструментите останаха в него. Отпратих жената с такси, а аз в комшийското сервизче. Майсторчето с колата и 1 гаечно 10 - сваляме, возим, закачаме на зарядното - показва 6 волта - наиграхме се. Шефа рече - ще пробаме да го събудим. Към обед каза че има шанс - "храни се добре". Вечерта пипам - не грее, не е подут, обнадежден го оставих да преспи "на жицата", та да има 1 питателно денонощие. На другата сутрин слагаме, въртя, сичко 6 - събудихме V6. Странното е че само навигацията ми поиска език, а аудиото (след въвеждане на кода) си помнеше всички настройки на говорителите и станциите. Дори часовника беше верен. Тук нямам обяснение как се е запаметило за денонощие без акумулатор. Настроих и запаметих и 2-те позиции на седалката си. Имам градска (по-високи седалка и волан) и шосейна (двете долу и назад). Тръгвам за Софето. По едно време ХОП - светва на таблото "отворен багажник", та чак ми го казва гласово! КОСТАНАБЕТАНАСЕЕЕ!!! Спирам, затварям и продължавам. Така 4 пъти ,без значение от неравности, скорост и т. н. Мислех си че аз съм забравил багажника отворен в събота, а то имало полтъргайст. На угасена кола (на 1 бензиностанция) чух как тихичко си "щрака" бутончето на вратата и активира задната ключалка. Тя отключва, а то продължава да щрака! През секунди, или минути - неритмично и своеволно. Накрая ми писна, та заключих багажника от бутончето в жабката и оная гад се кротна. По обед свърших делата си и отивам при Миро - обяснявам, той разтапицира, мери, чете на компа и накрая - "Сори, не можах да ти помогна - всичко изглежда в ред". Ма така си е - като отидеш на майстор и колата спира с магариите. Без диагноза - няма лечение. Аз овесил нос (чак до десен крак шпиц) обратно към дома, но на тръгване го разблокирах от жабката, та да видя дъл пак шасаебава. Не посмя. Още ме е страх да не изпие пак батерията и блокирам "хралупата" от жабката. Френд с Легенд сподели че така било и при него (още на излизане от автокъщата) и така си я кара вече 4 години, ама мен ме човърка. Та така с таз беля. Акумулатора е ОК, ама до кога ли ще пази ток? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #38 Отговорено 10 Февруари, 2021 Ей, от са не обаждаш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #39 Отговорено 13 Февруари, 2021 Сори Стойчо - "бързам, нема време". 2 странични ефекта: 1. Знам че круиза при мръсна предница се деактивира и съобщава за това, но в процеса на зацапването също дава да се знае. При чиста емблема радара следи категорично своята си лента, дори и в завой - когато предходната кола е точно в права линия пред него (което не знам как постига). Когато обаче емблемата е вече леко зацапана, явно дава разсейка и лови и колите в дясната лента на магистралата. Не е приятно да се кара така. 2. По Хемус карам в лявата лента, че е зле (дясната е ужасна) и се усещам че губя навик да гледам в огледалата. Аз и с Акорда се движех в лявата, но се налагаше да пускам бързаците. Ледженда не го "святкат" изотзадзе (в редките случаи когато някой го застигне) и съм се кротнал в лимитираната скорост. Трябва да внимавам повече, че тая гад много успокоява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #40 Отговорено 13 Февруари, 2021 преди 20 минути, ceco_accord написа: Трябва да внимавам повече, че тая гад много успокоява. Мдаа, многото асистенти улесняват, но и успиват водача и притъпяват шофьорските инстинкти. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове