Pavel_Pavlov 1028 #161 Отговорено 11 Февруари, 2023 Обичайно помощните системи за сигурност или комфорт, които са по-инвазивни, могат да се деактивират и/или позволяват да се промени чувствителността. Аз съм на същото мнение за системата за поддържане на центъра на лентата (не тази, която следи за настъпване на разделителните линии). А системите, които побутват волана в една или друга посока няма как да го правят толкова силно, че да те затруднят да направиш това, което си решил. Като цяло намирам за проблем това, че малко дават лъжливо чувство за безопасност и насърчават водача да не внимава толкова, но фактите сочат, че цялостно помагат за безопасността на пътя. Така че по-добре с тях отколкото без тях. Моето желание е просто да можем да контролираме колко да помагат Иначе всичко минава към абонаменти, нормално. Включително, доста вероятно, и самото шофиране и притежание на личен автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #162 Отговорено 11 Февруари, 2023 На мен много екстри не ми трябват. Може би единствената за която завиждам са матричните фарове. Това нещо е великолепно! Осветява надалеч, караш постоянно на дълги, а системата отрязва част от снопа светлина, за да не заслепява насрещните и попътните автомобили. Застигали са ме такива коли и пред мен е просто неосветен от тях участък, в който са моите фарове, а наоколо е ден. Но 1 такъв фар струва почти колкото актуалната пазарна цена на цялата ми кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1153 #163 Отговорено 11 Февруари, 2023 https://fakti.bg/technozone/695197-podgravaneto-na-sedalkite-veche-e-ekstra-s-mesechen-abonament https://www.kaldata.com/автомобили/bmw-започна-да-предлага-някои-от-екстрит-387680.html https://fakti.bg/avto/703401-nova-moda-zadaljitelen-mesechen-abonament-za-avtomobilnite-ekstri Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 696 #164 Отговорено 11 Февруари, 2023 Матричните от перспективата на шофьора навярно са идеални, но досега е нямало кола с матрични, която да не ме е заслепявала, особено в завой или на магистралата, все едно ми карат с десен на дълги и ляв на къси. Когато всички на пътя са с матрични ще ок, иначе към момента, положението е "Аз, за сметка на другите". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #165 Отговорено 11 Февруари, 2023 Да, светят супер ярко и съм се вторачвал в тях, но не са ме заслепявали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 100 #166 Отговорено 16 Февруари, 2023 (Редактирано) матричните фарове се регулират сами,според датчиците за движение и насрещно осветяване. Пробвано на Vw Редактирано 16 Февруари, 2023 от Plevelcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #167 Отговорено 20 Септември, 2023 (Редактирано) Скоро не съм писал тук, но то няма какво съществено да кажа. Над 3 години е у мен. Тази много не съм го ползвал (само 5400 км), че се занимавах и разтривах Сивика на синковеца, ама си го взе и замина студент, та сега пак сядам в Легена. Август му смених бутилката и смятам още да си го ползвам. Нея може с нещо да прикрия, но сега поне имам място и за патерицата, а най-вече, ако повредя някоя гума, има къде да я сложа по път, че преди с тороидната бутилка и багаж, просто трябваше да я пращам по куриер. А километрите бавно се трупат, но Леджо ги не усеща. Редактирано 20 Септември, 2023 от ceco_accord 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1153 #168 Отговорено 20 Септември, 2023 Чудесно Цецо е станало, мога да споделя само една идея която при мен съм е направил, тази матрица в гумата я изхвърли и си сложи нещата вътре и ще видиш още колко много ще можеш да си наредиш до тях, тази пяна заема две трети от пространството в гумата, слагаш си едно чаршавче да не дрънчи и си подреждаш каквото си искаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #169 Отговорено 20 Септември, 2023 (Редактирано) Определено съм го планирал - просто метнах там патерицата и сложих крика във тази вложка. Дори пробвах с 1 от зимните джанта/гума и установих че не е предвидено да стои там напомпена стандартната 235/50/17, а камо ли опционалната лятна 245/45/18, но имам идея как да реша въпроса - само да дойде зимния сезон и да се преобуя, за да мога да меря и тествам с по-широката, че коритото е плитко колкото да събира емърджънси патерицата. Редактирано 20 Септември, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #170 Отговорено 25 Септември, 2023 (Редактирано) За сега оставих вложката с крика както си е. Емърджънси сета сложих пред бутилката (най-сетне люкчето за ски влезе в употреба), а отзад остана само компресорчето и 1 малко "гедоре". Редактирано 25 Септември, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #171 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Отдавна няма какво да пиша за таз кола, но днес имам повод. Още се обичаме, но вчера акумулаторът ме заряза. Синковецът отпътува, а Сивикът бе евридейка, та Леджо зимува в гаража. Последно го карах преди 10 дена, а си играх да тествам 1 трансмитерче. BOSE-то дърпа много ток и 30-тина минути на угасен мотор, иии - акумулатора клекнал. Та вчера при палене таблото само взе да щрака и светна кат коледна елха. Боднах му зарядното и днес пали, но елхата остана. Аз си знам че е временно, но до сега не го бях карал колата с изключени VSA и SH-AWD системи. Наложи се бързо да се изнеса от 1 Т-образно кръстовище, щото "швепс от лево и десно". Взе да върти само предни гуми (300 коня на 1 мост са много) и се стрелна, но предницата "изплува" отваряйки завоя навън. На следващото кръстовище обърнах менюто, да показва диаграмата на SH-AWD и като тръгнах рязко + десен завой на 90 гр. - гледам - заден мост е неактивен. Колата се усеща малко по-динамична в демараж от 0, но не знам дали е заради по-ниските загуби в трансмисията до отзад, или защото тракшън контрола не "души" мотора. На доускорение на право се усеща малка разлика, а на сух асфалт и добри гуми VSA така или иначе не се активира. Нарочно никога не съм я гасил, а си има копче. Предполагам в правата отсечка усещането за по-добра динамика в режим доускорение е защото намаляват трансмисионните загуби, но разликата е малка - просто съм чувствителен явно. Но определено Леджо не е само за предно предаване - става като Акорд с V6 мотор. Знам и че може да се деактивира преден мост и да остане само на задно, ама това са "колхозни" щуротии на братушките и не вярвам освен за понт, да е нещо адекватно. Угасих колата, после пак запалих - всичко по таблото си угасна и системите си работят, а поведението се върна в познатата нормалност за модела - ходих да тествам. Редактирано 14 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenata 74 #172 Отговорено 1 Март Когато имах проблем с една от ламбда сондите, SH-AWD ми светеше постоянно докато не я смених. През това време тази кола беше "ужасна за каране", само на предно, тръгване с повече газ и веднага почват да свирят предните гуми и тн. Иска си го 4х4 и това е. По-добре ускорява, по-добре се кара, по-добре се държи на пътя, цялото усещане е съвсем друго. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #173 Отговорено 1 Март (Редактирано) Разбира се - проектирана е с всичко и тогава е хармонична. Просто не я бях карал с изключени системи, а без тях се налага да се адаптираш, към обикновенна кола. Който не е пробвал Ледженд, няма как да осъзнае разликата, а специално SH-AWD е нещо което можеш само със задника си да усетиш. Редактирано 1 Март от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #174 Отговорено 12 Март Легендата продължава солидно да плава. Прост мотор - просто голям мотор. Запали все едно не е пипан. Лесен за части - без алтернативни глупости. Доставка - Стефан - АутоФикс. С каквото са я обслужвали в Холандия, такова и получи тук. Свалени здрави - сложени нови. 432166440_24933289786285487_6612424300860515122_n.mp4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 42 #175 Отговорено 12 Март Off Topic Добра реклама. Ама забрави да споменеш и доставчика на масло, антифриз, бензин, газ. като ще е гарга нека поне да е рошава, както е казал труголюбивия народ с вековна държава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #176 Отговорено 12 Март Off Topic Ко да прАйш - хора сме. А и той сам си се рекламира успешно. Тук само го споменах. Има и по-евтини доставчици, ама им изтървах сроковете, а си бях наумил ранна пролет да го правя това мероприятие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #177 Отговорено четвъртък в 12:03 (Редактирано) Спомина се БОШлето. По-скоро е "пътник", та го пенсионирах. Напоследък само градско и то не ежедневно. Зареждах го - волтаж има, но ампеража е ... Ако не я карам седмица - гасне всичко като кача бендикса връз маховика. Колата е у мен от 45 месеца, а той в нея не знам от кога. Да почива в мир - извъртял си е своето. Застъпва нов на вахта. Гледам - кутиите еднакви, теглото също. Може новият да му е БАШ брадчед. Параметрите по-спокойни + 3 год. гаранция. Ако имам късмет - ще е като в оня виц, дет 1 дядка си взел младо орле, да видел колко живеят тез птици. Редактирано четвъртък в 12:08 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5404 #178 Отговорено преди 11 часа (Редактирано) Чака петимен майстор за реглаж клапани. Гарнитурен сет осигурен - оригинал. Имало и читав заместител, че ОЕ скъп, ама нали е за любимата. Редактирано преди 11 часа от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове