Manu 0 #1 Публикувано 10 Октомври, 2020 Здравейте колеги, колата е акрод 7 2.2 i-ctdi и при ускоряване имам вибрации в купето, най-вече се усеща при пасажерската седалка и се усещат най-много при пълна газ в байр. При спиране няма вибрации. Рециклирах полуоски, по съвет на майстора, и няма ефект. Чудя се от какво е и се съмнявам в тампони на двигателя. Ще се радвам да изкаже те мнение - някой, който се е сблъсква с такъв ПРОБЛЕМ,че е адски дразнещо, при байри имам чувството, че колата ще се разпадне... 😀 P. S. Четох подобна тема във форума, но не беше споделил колегата какъв е бил проблема в крайна сметка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 10 Октомври, 2020 Преди 2 часа, Manu написа: P. S. Четох подобна тема във форума, но не беше споделил колегата какъв е бил проблема в крайна сметка. Мнозина не дават обратна връзка..., питат и изчезват, без да кажат как са решили проблема... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #3 Отговорено 11 Октомври, 2020 Вътрешно каре. Ляво или дясно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manu 0 #4 Отговорено 12 Октомври, 2020 Krlv, как мога да разбера със сигурност!? Впрочем направи ми впечатление, че като подам леко газ на място и отпусна рязко се чува леко еднократно изчукавне зад двигателя, поради това се зачудих дали е възможно да има тези вибрации от разбит тампон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prissnr 44 #5 Отговорено 12 Октомври, 2020 За тампон можеш да провериш като на вдигнат капак наблюдаваш мърдането на двигателя. При запленен двигател някой да отпусне съединителя на първа и на задна, а ти гледаш - така ще можеш да се ориентираш кой тампон е скъсан ако евентуално е това. Само много внимавай да не стоиш пред колата и да е дръпната здраво ръчна, за да няма бели. Иначе за вътрешно каре, май единствения начин е да се свали. Някой сблъскал се може и да каже начин. П.П: Предния тампон на мен ми беше скъсан и диагностицирах по описания начин. НО нямах проблем с постоянно тракане, по скоро се чуваше при рязко потегляне и отпускане на газта. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Manu 0 #6 Отговорено 12 Октомври, 2020 Благодаря много за съвета, явно не съм обяснил добре, има постоянни вибрации в купето, а иначе почукването(еднократно ) е при подаване на газ и отпускане рязко, чува се глухо зад двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 12 Октомври, 2020 Закарай я на читав майстор да я прегледа,включително и тампоните на двигателя. Сещам се за един такъв наблизо е до София. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #8 Отговорено 17 Октомври, 2020 И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetlin_peshev1 0 #9 Отговорено 12 Ноември, 2020 На 17.10.2020 г. at 22:36, Draiman90 написа: И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм... Здравей ,колега да те попитам как си оправи проблема с тресенето аз имам същият проблем при ускоряване усеща се от дясно купих полуоска , но един майстой ми каза че няма да стане с тез корейски части трябвало само оригинална или от морга втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #10 Отговорено 12 Ноември, 2020 @svetlin_peshev1 Не съм го решил колега...решение няма.Mobile.bg и т.н. Тия коли са ОК само с оригинални части и нищо друго.Дето има една приказка "безплатен обяд няма"Върнх ОЕ карето от ляво понеже видимо нямаше наранявания и луфтове дори без грес-никаква промяна няма,тия дни ще сваля всичко от дясно сиреч пръта и полуоската и ще ги пратя да ги рециклират в София.Имам отзиви от човек с френска кола която е имала същите проблеми и след намесата на тези хора(рециклирането) се е оправила.Ще я пратя и каквото стане...8-900лв за каре няма да дам,понеже не е много сигурно дали ще се оправи и с ОЕ каре 😭Хората от сервиза където ще ги пращам казаха да пратя оригиналното каре с полуоската защото афтърмаркета не подлежели на ремонт и другото което каза е,че ОЕ карето няма нищо общо с тези които се продават независимо каква марка са.Новите са с иглени лагери и се движат само аксиално вътре в чашата,а оригиналното се движи във всички посоки и от там стават лоши неща.На снимките са ляво и дясно каре на 100на км марка SUMO.Бях поръчал и нов вал Febest и ново каре Febest,но пак имаше луфт м/у карето и вала още преди монтажа и решихме да не го слагаме...все пак и той струва пари.Втора у-ба на части 80% са дизели,бензиновите са автоматици или са продадени на 2-рата мин.,а доколкото разбрах от автоматик не е същата.Полуоските ги гледахме на подемник,видимо не са криви прътовете им ама....на финала на силите и търпението съм вече с тия глупости и с това рециклиране ако не стане я оставям и да пада квото ще пада,поне ще знам какво се е счупило та да го сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetlin_peshev1 0 #11 Отговорено 12 Ноември, 2020 Преди 1 час, Draiman90 написа: @svetlin_peshev1 Не съм го решил колега...решение няма.Mobile.bg и т.н. Тия коли са ОК само с оригинални части и нищо друго.Дето има една приказка "безплатен обяд няма"Върнх ОЕ карето от ляво понеже видимо нямаше наранявания и луфтове дори без грес-никаква промяна няма,тия дни ще сваля всичко от дясно сиреч пръта и полуоската и ще ги пратя да ги рециклират в София.Имам отзиви от човек с френска кола която е имала същите проблеми и след намесата на тези хора(рециклирането) се е оправила.Ще я пратя и каквото стане...8-900лв за каре няма да дам,понеже не е много сигурно дали ще се оправи и с ОЕ каре 😭Хората от сервиза където ще ги пращам казаха да пратя оригиналното каре с полуоската защото афтърмаркета не подлежели на ремонт и другото което каза е,че ОЕ карето няма нищо общо с тези които се продават независимо каква марка са.Новите са с иглени лагери и се движат само аксиално вътре в чашата,а оригиналното се движи във всички посоки и от там стават лоши неща.На снимките са ляво и дясно каре на 100на км марка SUMO.Бях поръчал и нов вал Febest и ново каре Febest,но пак имаше луфт м/у карето и вала още преди монтажа и решихме да не го слагаме...все пак и той струва пари.Втора у-ба на части 80% са дизели,бензиновите са автоматици или са продадени на 2-рата мин.,а доколкото разбрах от автоматик не е същата.Полуоските ги гледахме на подемник,видимо не са криви прътовете им ама....на финала на силите и търпението съм вече с тия глупости и с това рециклиране ако не стане я оставям и да пада квото ще пада,поне ще знам какво се е счупило та да го сменя. Благодаря ти колега за отговора ,аз тез дни бях купил един афтър маркет полуоска от дясно моята е автомат ще я сложа да видим дали ще има ефект ,че е супер неприятно марката е на часта NTY незнам дали е добре ,каза че масова такива слагали хората , ако тре ще търся от морга,но дали ще е по добре там няма гаранция .Оригинала полуоска ми казаха ,че е над 1000 лв ,това е прекалено много . Колата я имам от седмица и се почнаха проблемите ,не знаех за тези техни проблеми преди да я взема ,явно си им е детската болест това . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #12 Отговорено 19 Ноември, 2020 Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички. 4 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #13 Отговорено 20 Ноември, 2020 На скоро рециклирах каре на CR-V 3 по препоръка, която се дължеше на това, че рециклирането връща карето в почти чисто ново състояние и издържа още толкова колкото до сега. Казаха ми, че ако смениш с афтърмаркет, ще страдам много и се радвам, че се доверих. Резултатите са блестящи след рециклирането. Сега като видях, че същата история е и при акорда, направо се радвам Честито! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #14 Отговорено 20 Ноември, 2020 преди 16 минути, smirky написа: На скоро рециклирах каре на CR-V 3 по препоръка, която се дължеше на това, че рециклирането връща карето в почти чисто ново състояние и издържа още толкова колкото до сега. Казаха ми, че ако смениш с афтърмаркет, ще страдам много и се радвам, че се доверих. Резултатите са блестящи след рециклирането. Сега като видях, че същата история е и при акорда, направо се радвам Честито! Конкретно при мен старото каре имаше доста дълбоки язви и не ставаше да се ремонтира.Момчетата ми предложиха да сменят само част от чашата и трипода,дадоха гаранция че няма да има грижи разбира се.В момента съм с чаша и трипод от 1.9TDI ,но въобще не ме интересува...крайния резултат е над всичко.Толкова време се боря с това нещо,че сега като го няма чак ми е странно... 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #15 Отговорено 20 Ноември, 2020 (Редактирано) @Draiman90 Това което си направил ще надживее оригинала 100%. Незнам дали осъзнаваш колко безценна информация споделяш. Редактирано 20 Ноември, 2020 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #16 Отговорено 20 Ноември, 2020 (Редактирано) @Митко Йотов Силно се надявам да не се занимавам повече с това нещо,защото ми скъси живота и портфейла.Но пари ще изкараме...нервите няма кой да ги върне Именно затова пиша за да може да стигне до масата,не малко хора карат такива автомобили,и най-вероятно не малко са минали вече през това нещо.За съжаление никой нищо не казва,защото явно както каза ти е "безценна информация".Но живи и здрави...на сила никого не можем да накараме Редактирано 20 Ноември, 2020 от Draiman90 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #17 Отговорено 21 Ноември, 2020 На 19.11.2020 г. at 22:09, Draiman90 написа: ......................Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички. Здравей колега, и честито за крайният резултат! Ще помоля да ми дадеш информация за фирмата извършила ремонта, както и цена на ЛС. При мен имам едн омнооогооо слабо трептене, САМО м/у 30 и 40 километра (и то не винаги, а самоако натискам педала на някакво средно ниво). Когато купих 7-цата си имаше проблем и замених цялата полуоска с оригинална втора употреба. Определено не ми прави печатление вече, но като чета тук май ще я "лекувам" и аз. Благодрая предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda14is 3 #18 Отговорено 31 Декември, 2020 И да севключа по темата за каретата на кратко. Колата е 2.4, 6 скорости ръчка. Тресене - реалният проблема бе от не балансирана джанта на километри над 100км/ч, а аз сам се диангностицирах, че е вътрешно каре да ме пита човек защо, сигурно защото не бях сядал в кола с реален проблем. Без да търся мнения на майстори и тук в форума избързах да изхвърля старото(перфектно) оригинално вътрешно каре отдясно и сложих на каво парт с целият си акъл. И за капак изхвърлих оригиналният трипод в коша хаха. Това беше топ тъпотията. И след монтажа на въпросното каво партс каре ела да видиш вибрацииии. Ще ми паднат пломбите, като и смачкам гъзта, а аз 80%от времето в нея така я карам. От там ми стана ясно, че до преди това въобще не съм имал проблем с карета и след оглед на оригиналната чашка нея я запазих тя е в идеално състояние ще кача и снимка. Та по на кратко пазете си оригиналните карета и бягайте бързо за рециклаж без да се чудите и никога не копувайте афтърмаркет вътрешни карета, външни незнам но вътрешни никога. А и на рециклаж подлежат само оригинални. На бензин полуоски с каретата и на дизела имат ралика в диаметрите на оста и броя на шлиците не стават. Аз си реших проблема с 300лв и лява и дясна полуоска от десняк(англичанка) смених и двете и край. И нови гуми с баланс де хаха. Имам да кажа само някой подробности, защо афтърмаркета не става, защото чашката и трипода са различни степените на движени са по-малко, защото са ограничени от иглените лагери на трипода оригиналните не са с иглени лагери и имат още една степен на свобода на движение. Така друго моят лагер на дясната ос има луфт малък но има, а лагера от десняка няма грам ама грам луфт, дясното вътрешно каре и шлиците на оста с лагера, където се съединяват има луфт и на моето отварям скоба( заради този луфт смених и карето мислех, че от там имам проблем) е оказа се че не е, точно там има луфт и полуоската от десняка с която нямам никакви вибрации вече втори месец и си раздавам цялата газ и си съсипвам новтите гуми хаха. Колата много върви доволен съм от 190коня. Ако има нещо неясно пишете доста "страдах" ,доста научих. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blajko 3 #19 Отговорено 18 Февруари, 2021 На 21.11.2020 г. at 15:52, g.n.g написа: Здравей колега, и честито за крайният резултат! Ще помоля да ми дадеш информация за фирмата извършила ремонта, както и цена на ЛС. При мен имам едн омнооогооо слабо трептене, САМО м/у 30 и 40 километра (и то не винаги, а самоако натискам педала на някакво средно ниво). Когато купих 7-цата си имаше проблем и замених цялата полуоска с оригинална втора употреба. Определено не ми прави печатление вече, но като чета тук май ще я "лекувам" и аз. Благодрая предварително! Здравей, колега. Колата ми е същата като твоята. При мен също има точно това тресене между 30 - 40 км. Днес ходих в Nice car пловдив и там след като я покара един майстор каза, че според него било от кутията. Ти успя ли да я диагностицираш? Иначе и аз взех колата на скоро и от 80 нагоре при ускорение беше страшно. В сервиза ми смениха и двете карета и се оправи. Какви ми сложиха не зная. Но тресенето от каретата беше различно от това в ниската скорост. В ниската скорост се усеща странично. След като се подмине 40 спира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #20 Отговорено 19 Февруари, 2021 И на мен се мъчиха да ми обясняват същите неща...валовете на кутията,диференциал и т.н.Няма такива неща(поне при мен)Моята е ръчка и след рециклирането нямам никакви проблеми до ден днешен.Имаш луфт или в опорния лагер или в шлиците м/у втрешното каре и междинния вал. Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Гого83 0 #21 Отговорено 19 Февруари, 2021 На 19.11.2020 г. at 22:09, Draiman90 написа: Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Гого83 0 #22 Отговорено 19 Февруари, 2021 На 19.11.2020 г. at 22:09, Draiman90 написа: Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички. Здравей колега и аз имам същия проблем с тресенето колко излиза рециклиране то и ако може координати за фирмата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #23 Отговорено 19 Февруари, 2021 На 18.02.2021 г. at 13:53, blajko написа: Здравей, колега. Колата ми е същата като твоята. При мен също има точно това тресене между 30 - 40 км. Днес ходих в Nice car пловдив и там след като я покара един майстор каза, че според него било от кутията. Ти успя ли да я диагностицираш? Иначе и аз взех колата на скоро и от 80 нагоре при ускорение беше страшно. В сервиза ми смениха и двете карета и се оправи. Какви ми сложиха не зная. Но тресенето от каретата беше различно от това в ниската скорост. В ниската скорост се усеща странично. След като се подмине 40 спира. Здравей blajko. При мен тресенето беше САМО над 120км. в час (това го разбрах когато за първи път излизах извън града). В сервиз на Хонда казаха, че е дясна полуоска. Аз закупих такава Втора употреба, и тресенето се премести от високата скорост САМО между 30 и 40 километра! Това ми говори, че няма как да е от кутията, а си е от полуоската, просто и тази която съм купил втора употреба не е читава. Ако ускорявам бавно (много плавно) или бързо не се усеща! Усеща се само при едно никакво ускорение м/у 30 и 40 км. Мислех да ходя да я лекувам, но се отказах (просто купих и една Акорд 8, и тази оставих за работна), карам си я така, и вече съм свикнал как да ускорявам за да не се усеща. Дано само това да е проблема, пък ако се наложи ще се рециклира. Факт е, че за около 30к километра (предимно градско) по колата не е правено нищо освен смяна на една бобина и консумативи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #24 Отговорено 21 Май, 2023 Здравейте, ще използвам темата на колегата да не отварям нова. Накратко- счупих и двете полуоски на Акорда, първо лявата , после дългата. След монтажа на лявата, афтърмаркет естествено, се появи лека вибрация около 40км/ч, не е болка за умиране в интерес на истината. След смяна на дългата, само полуоската, вала си беше ок, се появи и вибрация при около 120км/ч. Та към питането ми, дали ако сложа оригиналните карета на афтърмаркет полуоските, би имало положителен ефект за прословутите вибрации? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #25 Отговорено 24 Май, 2023 Да напиша какво се получи. Сменихме вътрешните карета на афтърмаркет полуоските, с оригиналните такива. Лявата Maxgear и дългата BGA. И на двете каретата излязоха от пръта на ръка, почти без никакви усилие. Изработката на maxgear общо взето беше АлиЕкспрес стайлс, на BGA почти беше 1:1 с оригиналното каре, въпреки, че се забелязваше лек луфт. След смяната вибрациите изчезнаха 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #26 Отговорено 24 Май, 2023 Draiman90 коя е фирмата която ти е рециклирала полуоската ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #27 Отговорено 13 Юли, 2023 Здравейте аз съм с 2.4 тайп ес и преди 2 години скъсах дясна полуоска. Смених лява и дясна с някви боклуци за 400лв общо и между 30-40км/ч тресе. Новото което забелязах е около 120км тресе и волана, като при 140-150 той спира да тресе. Предполагам и това е заради каретата. Проблемът е че изхвърлих старите оригинални. Какво бихте съветвали ? Да търся втора ръка ОЕМ лява и дясна полуоска с каретата и преди да ги сложа на колата да ги пратя да ги рециклират? Чудя се да взема ли и дясната с лагера, където влиза в скоростите, освен крайната с каретата? Колата ми е 2008 година. Полуоски от ангичанки дали ще свършат работа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 85 #28 Отговорено 17 Юли, 2023 Виж дали можеш да намериш само оригиналните карета от някоя морга и ги бодни на авфтърмаркет полуоските. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavnba 19 #29 Отговорено 21 Август, 2023 Тоя колега дето не е дал обратна връзка сигурно съм бил аз :). Каре се оказа, както и се предполагаше. На старото каре имаше износване минимално а разликата с вибрацията брутална. Лошото е че и лявото каре ми е за смяна, вътрешно а то по трудно се намира. Та намери си хубав майстор, те мразят да проверяват карета по принцип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове