Jump to content
Manu

Вибрации при ускоряване

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата е акрод 7 2.2 i-ctdi и при ускоряване имам вибрации в купето, най-вече се усеща при пасажерската седалка и се усещат най-много при пълна газ в байр. При спиране няма вибрации. Рециклирах полуоски, по съвет на майстора, и няма ефект. Чудя се от какво е и се съмнявам в тампони на двигателя. Ще се радвам да изкаже те мнение - някой, който се е сблъсква с такъв ПРОБЛЕМ,че е адски дразнещо, при байри имам чувството, че колата ще се разпадне... 😀

P. S. Четох подобна тема във форума, но не беше споделил колегата какъв е бил проблема в крайна сметка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Manu написа:

P. S. Четох подобна тема във форума, но не беше споделил колегата какъв е бил проблема в крайна сметка. 

Мнозина не дават обратна връзка..., питат и изчезват, без да кажат как са решили проблема...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре. Ляво или дясно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krlv, как мога да разбера със сигурност!? Впрочем направи ми впечатление, че като подам леко газ на място и отпусна рязко се чува леко еднократно изчукавне зад двигателя, поради това се зачудих дали е възможно да има тези вибрации от разбит тампон? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тампон можеш да провериш като на вдигнат капак наблюдаваш мърдането на двигателя. При запленен двигател някой да отпусне съединителя на първа и на задна, а ти гледаш - така ще можеш да се ориентираш кой тампон е скъсан ако евентуално е това. Само много внимавай да не стоиш пред колата и да е дръпната здраво ръчна, за да няма бели.

 

Иначе за вътрешно каре, май единствения начин е да се свали. Някой сблъскал се може и да каже начин. 

 

П.П: Предния тампон на мен ми беше скъсан и диагностицирах по описания начин. НО нямах проблем с постоянно тракане, по скоро се чуваше при рязко потегляне и отпускане на газта. Успех!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за съвета, явно не съм обяснил добре, има постоянни вибрации в купето, а иначе почукването(еднократно ) е при подаване на газ и отпускане рязко, чува се глухо зад двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я на  читав майстор да я прегледа,включително и тампоните на двигателя.

Сещам се за един такъв наблизо е до София.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2020 г. at 22:36, Draiman90 написа:

И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм...

Здравей ,колега да те попитам как си оправи проблема с тресенето аз имам същият проблем при ускоряване усеща се от дясно купих полуоска , но един майстой ми каза че няма да стане с тез корейски части трябвало само оригинална или от морга втора употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@svetlin_peshev1 Не съм го решил колега...решение няма.Mobile.bg и т.н. Тия коли са ОК само с оригинални части и нищо друго.Дето има една приказка "безплатен обяд няма"Върнх ОЕ карето от ляво понеже видимо нямаше наранявания и луфтове дори без грес-никаква промяна няма,тия дни ще сваля всичко от дясно сиреч пръта и полуоската и ще ги пратя да ги рециклират в София.Имам отзиви от човек с френска кола която е имала същите проблеми и след намесата на тези хора(рециклирането) се е оправила.Ще я пратя и каквото стане...8-900лв за каре няма да дам,понеже не е много сигурно дали ще се оправи и с ОЕ каре 😭Хората от сервиза където ще ги пращам казаха да пратя оригиналното каре с полуоската защото афтърмаркета не подлежели на ремонт и другото което каза е,че ОЕ карето няма нищо общо с тези които се продават независимо каква марка са.Новите са с иглени лагери и се движат само аксиално вътре в чашата,а оригиналното се движи във всички посоки и от там стават лоши неща.На снимките са ляво и дясно каре на 100на км марка SUMO.Бях поръчал и нов вал Febest и ново каре Febest,но пак имаше луфт м/у карето и вала още преди монтажа и решихме да не го слагаме...все пак и той струва пари.Втора у-ба на части 80% са дизели,бензиновите са автоматици или са продадени на 2-рата мин.,а доколкото разбрах от автоматик не е същата.Полуоските ги гледахме на подемник,видимо не са криви прътовете им ама....на финала на силите и търпението съм вече с тия глупости и с това рециклиране ако не стане я оставям и да пада квото ще пада,поне ще знам какво се е счупило та да го сменя.

20201018_141514.jpg

20201019_181555.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Draiman90 написа:

@svetlin_peshev1 Не съм го решил колега...решение няма.Mobile.bg и т.н. Тия коли са ОК само с оригинални части и нищо друго.Дето има една приказка "безплатен обяд няма"Върнх ОЕ карето от ляво понеже видимо нямаше наранявания и луфтове дори без грес-никаква промяна няма,тия дни ще сваля всичко от дясно сиреч пръта и полуоската и ще ги пратя да ги рециклират в София.Имам отзиви от човек с френска кола която е имала същите проблеми и след намесата на тези хора(рециклирането) се е оправила.Ще я пратя и каквото стане...8-900лв за каре няма да дам,понеже не е много сигурно дали ще се оправи и с ОЕ каре 😭Хората от сервиза където ще ги пращам казаха да пратя оригиналното каре с полуоската защото афтърмаркета не подлежели на ремонт и другото което каза е,че ОЕ карето няма нищо общо с тези които се продават независимо каква марка са.Новите са с иглени лагери и се движат само аксиално вътре в чашата,а оригиналното се движи във всички посоки и от там стават лоши неща.На снимките са ляво и дясно каре на 100на км марка SUMO.Бях поръчал и нов вал Febest и ново каре Febest,но пак имаше луфт м/у карето и вала още преди монтажа и решихме да не го слагаме...все пак и той струва пари.Втора у-ба на части 80% са дизели,бензиновите са автоматици или са продадени на 2-рата мин.,а доколкото разбрах от автоматик не е същата.Полуоските ги гледахме на подемник,видимо не са криви прътовете им ама....на финала на силите и търпението съм вече с тия глупости и с това рециклиране ако не стане я оставям и да пада квото ще пада,поне ще знам какво се е счупило та да го сменя.

20201018_141514.jpg

20201019_181555.jpg

Благодаря ти колега за отговора ,аз тез дни бях купил един афтър маркет полуоска от дясно моята е автомат ще я сложа да видим дали ще има ефект ,че е супер неприятно марката е на часта NTY незнам дали е добре ,каза че масова такива слагали хората , ако тре ще търся от морга,но дали ще е по добре там няма гаранция .Оригинала полуоска ми казаха ,че е над 1000 лв ,това е прекалено много . Колата я имам от седмица и се почнаха проблемите ,не знаех за тези техни проблеми преди да я взема ,явно си им е детската болест това .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро рециклирах каре на CR-V 3 по препоръка, която се дължеше на това, че рециклирането връща карето в почти чисто ново състояние и издържа още толкова колкото до сега. Казаха ми, че ако смениш с афтърмаркет, ще страдам много и се радвам, че се доверих. Резултатите са блестящи след рециклирането. Сега като видях, че същата история е и при акорда, направо се радвам :) Честито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, smirky написа:

На скоро рециклирах каре на CR-V 3 по препоръка, която се дължеше на това, че рециклирането връща карето в почти чисто ново състояние и издържа още толкова колкото до сега. Казаха ми, че ако смениш с афтърмаркет, ще страдам много и се радвам, че се доверих. Резултатите са блестящи след рециклирането. Сега като видях, че същата история е и при акорда, направо се радвам :) Честито!

Конкретно при мен старото каре имаше доста дълбоки язви и не ставаше да се ремонтира.Момчетата ми предложиха да сменят само част от чашата и трипода,дадоха гаранция че няма да има грижи разбира се.В момента съм с чаша и трипод от 1.9TDI :D,но въобще не ме интересува...крайния резултат е над всичко.Толкова време се боря с това нещо,че сега като го няма чак ми е странно...

20201119_101215.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Draiman90  Това което си направил ще надживее оригинала 100%. Незнам дали осъзнаваш колко безценна информация споделяш.:yes:

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов Силно се надявам да не се занимавам повече с това нещо,защото ми скъси живота и портфейла.Но пари ще изкараме...нервите няма кой да ги върне :/ Именно затова пиша за да може да стигне до масата,не малко хора карат такива автомобили,и най-вероятно не малко са минали вече през това нещо.За съжаление никой нищо не казва,защото явно както каза ти е "безценна информация".Но живи и здрави...на сила никого не можем да накараме :) 

 

Редактирано от Draiman90
  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.11.2020 г. at 22:09, Draiman90 написа:

......................Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм ;) Лека вечер на всички.

 

Здравей колега, и честито за крайният резултат!

Ще помоля да ми дадеш информация за фирмата извършила ремонта, както и цена на ЛС.

При мен имам едн омнооогооо слабо трептене, САМО м/у 30 и 40 километра (и то не винаги, а самоако натискам педала на някакво средно ниво).

Когато купих 7-цата си имаше проблем и замених цялата полуоска с оригинална втора употреба.

Определено не ми прави печатление вече, но като чета тук май ще я "лекувам" и аз.

Благодрая предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да севключа по темата за каретата на кратко. Колата е 2.4, 6 скорости ръчка. Тресене - реалният проблема бе от не балансирана джанта на километри над 100км/ч, а аз сам се диангностицирах, че е вътрешно каре да ме пита човек защо, сигурно защото не бях сядал в кола с реален проблем. Без да търся мнения на майстори и тук в форума избързах да изхвърля старото(перфектно) оригинално вътрешно каре отдясно и сложих на каво парт с целият си акъл. И за капак изхвърлих оригиналният трипод в коша хаха. Това беше топ тъпотията. И след монтажа на въпросното каво партс каре ела да видиш вибрацииии. Ще ми паднат пломбите, като и смачкам гъзта, а аз 80%от времето в нея така я карам. От там ми стана ясно, че до преди това въобще не съм имал проблем с карета и след оглед на оригиналната чашка нея я запазих тя е в идеално състояние ще кача и снимка. Та по на кратко пазете си оригиналните карета и бягайте бързо за рециклаж без да се чудите и никога не копувайте афтърмаркет вътрешни карета, външни незнам но вътрешни никога. А и на рециклаж подлежат само оригинални. На бензин полуоски с каретата и на дизела имат ралика в диаметрите на оста и броя на шлиците не стават. Аз си реших проблема с 300лв и лява и дясна полуоска от десняк(англичанка) смених и двете и край. И нови гуми с баланс де хаха. Имам да кажа само някой подробности, защо афтърмаркета не става, защото чашката и трипода са различни степените на движени са по-малко, защото са ограничени от иглените лагери на трипода оригиналните не са с иглени лагери и имат още една степен на свобода на движение. Така друго моят лагер на дясната ос има луфт малък но има, а лагера от десняка няма грам ама грам луфт, дясното вътрешно каре и шлиците на оста с лагера, където се съединяват има луфт и на моето отварям скоба( заради този луфт смених и карето мислех, че от там имам проблем) е оказа се че не е, точно там има луфт и полуоската от десняка с която нямам никакви вибрации вече втори месец и си раздавам цялата газ и си съсипвам новтите гуми хаха.  Колата много върви доволен съм от 190коня. Ако има нещо неясно пишете доста "страдах" ,доста научих.

IMG_20201125_151553.jpg

IMG_20201106_124427.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2020 г. at 15:52, g.n.g написа:

 

Здравей колега, и честито за крайният резултат!

Ще помоля да ми дадеш информация за фирмата извършила ремонта, както и цена на ЛС.

При мен имам едн омнооогооо слабо трептене, САМО м/у 30 и 40 километра (и то не винаги, а самоако натискам педала на някакво средно ниво).

Когато купих 7-цата си имаше проблем и замених цялата полуоска с оригинална втора употреба.

Определено не ми прави печатление вече, но като чета тук май ще я "лекувам" и аз.

Благодрая предварително!

Здравей, колега. Колата ми е същата като твоята. При мен също има точно това тресене между 30 - 40 км. Днес ходих в Nice car пловдив и там след като я покара един майстор каза, че според него било от кутията. Ти успя ли да я диагностицираш? Иначе и аз взех колата на скоро и от 80 нагоре при ускорение беше страшно. В сервиза ми смениха и двете карета и се оправи. Какви ми сложиха не зная.

Но тресенето от каретата беше различно от това в ниската скорост. В ниската скорост се усеща странично. След като се подмине 40 спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен се мъчиха да ми обясняват същите неща...валовете на кутията,диференциал и т.н.Няма такива неща(поне при мен)Моята е ръчка и след рециклирането нямам никакви проблеми до ден днешен.Имаш луфт или в опорния лагер или в шлиците м/у втрешното каре и междинния вал.

Поздрави.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.11.2020 г. at 22:09, Draiman90 написа:

Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин :D и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм ;) Лека вечер на всички.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.11.2020 г. at 22:09, Draiman90 написа:

Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин :D и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм ;) Лека вечер на всички.

Здравей колега и аз имам същия проблем с тресенето колко излиза рециклиране то и ако може координати за фирмата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2021 г. at 13:53, blajko написа:

Здравей, колега. Колата ми е същата като твоята. При мен също има точно това тресене между 30 - 40 км. Днес ходих в Nice car пловдив и там след като я покара един майстор каза, че според него било от кутията. Ти успя ли да я диагностицираш? Иначе и аз взех колата на скоро и от 80 нагоре при ускорение беше страшно. В сервиза ми смениха и двете карета и се оправи. Какви ми сложиха не зная.

Но тресенето от каретата беше различно от това в ниската скорост. В ниската скорост се усеща странично. След като се подмине 40 спира.

 

 

Здравей blajko.

При мен тресенето беше САМО над 120км. в час (това го разбрах когато за първи път излизах извън града).

В сервиз на Хонда казаха, че е дясна полуоска.

Аз закупих такава Втора употреба, и тресенето се премести от високата скорост САМО между 30 и 40 километра!

Това ми говори, че няма как да е от кутията, а си е от полуоската, просто и тази която съм купил втора употреба не е читава.

Ако ускорявам бавно (много плавно) или бързо не се усеща!

Усеща се само при едно никакво ускорение м/у 30 и 40 км.

Мислех да ходя да я лекувам, но се отказах  (просто купих и една Акорд 8, и тази оставих за работна), карам си я така, и вече съм свикнал как да ускорявам за да не се усеща.

Дано само това да е проблема, пък ако се наложи ще се рециклира.

Факт е, че за около 30к километра (предимно градско) по колата не е правено нищо освен смяна на една бобина и консумативи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще използвам темата на колегата да не отварям нова. Накратко- счупих и двете полуоски на Акорда, първо лявата , после дългата. След монтажа на лявата, афтърмаркет естествено, се появи лека вибрация около 40км/ч, не е болка за умиране в интерес на истината. След смяна на дългата, само полуоската, вала си беше ок, се появи и вибрация при около 120км/ч. Та към питането ми, дали ако сложа оригиналните карета на афтърмаркет полуоските, би имало положителен ефект за прословутите вибрации?:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте аз съм с 2.4 тайп ес и преди 2 години скъсах дясна полуоска. Смених лява и дясна с някви боклуци за 400лв общо и между 30-40км/ч тресе. Новото което забелязах е около 120км тресе и волана, като при 140-150 той спира да тресе. Предполагам и това е заради каретата. Проблемът е че изхвърлих старите оригинални.

Какво бихте съветвали ?

Да търся втора ръка ОЕМ лява и дясна полуоска с каретата и преди да ги сложа на колата да ги пратя да ги рециклират? Чудя се да взема ли и дясната с лагера, където влиза в скоростите, освен крайната с каретата? Колата ми е 2008 година. Полуоски от ангичанки дали ще свършат работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали можеш да намериш само оригиналните карета от някоя морга и ги бодни на авфтърмаркет полуоските. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя колега дето не е дал обратна връзка сигурно съм бил аз :). Каре се оказа, както и се предполагаше. На старото каре имаше износване минимално а разликата с вибрацията брутална. Лошото е че и лявото каре ми е за смяна, вътрешно а то по трудно се намира. Та намери си хубав майстор, те мразят да проверяват карета по принцип. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...