simo vtecman 184 #1921 Отговорено 14 Февруари Благодаря ти за отговора, просто не съм запознат, до сега никога не съм ползвал Ravenol. Гледах в Ato24 и ми излизаха туби по 4 литра, а в други сайтове имаше по 5 литрови ,за това реших да попитам и вас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 661 #1922 Отговорено 14 Февруари @simo vtecman Двигателя ми събира 4,3 л. Първия път поръчах туба 5 л. и трябваше да търся в какво да я прелея. Сега вече си поръчвам 4+1 л. и не се занимавам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1923 Отговорено 14 Февруари Равенол имат защита на фунията ,телескопична и отвориш ли я няма прибиране обратно в тубата.Не е желателно да се търкаля такава опаковка в багажника, че може да се разлее в един момент.Ползвал съм 5 литрови туби ,а в багажника винаги нося някво масло неразпечатано 1 литър ,гледам вискозитета да е 5W30 /5W40 марката без значение .Досега не съм доливал де,не се е налагало. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 661 #1924 Отговорено 14 Февруари И капачката има защита. Исках да ползвам туба от масло да си налея бензин за косачката. Няма развиване. Развихх я ама си личеше. Предполагам е пак защита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1925 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Да, както и холограмен етикет, два кода за проверка -един за купувача и един за продавача. И могат да бъдат проверявани еднократно. Редактирано 14 Февруари от Ивайло Димов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 792 #1926 Отговорено 14 Февруари Пускам един тест на Ravenol VSE 0W-20 от TSI Шкода. Пробега е 20000км и има малко повече бензин заради директното впръскване, ама то и по-новите хонди са същите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1927 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Нова ли е колата ? Никела е от сегментите или стеблата на клапаните . KV при 100 градуса се е свлякъл до SAE 12 заради бензина .Маслото е разредено много .Другите неща са ОК Редактирано 14 Февруари от Ивайло Димов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2921 #1928 Отговорено 14 Февруари Анализът на Шкодата е от Приста Ойл. Другият анализ от Polaris Lab е на Volvo XC60 2.0 Diesel. За шкодата пише "Наличие на гориво - не". KV100 е повишен в сравнение с даннита от дейташиита. Пламната температура се е сринала значително. Това означава, че маслото е деградирало. TBN е 4.8 mg KOH/g, но е измерен по метод ASTM D2896, който е за свежо масло и дава по-висока стойност в отработките. Реално трябва да е с 2 единици по-нисък. Без да знаем стойността на TAN, не можем да сме категорични, но не е о.к. Стойността на медта е по-скоро от остатъчната разработка на двигателя. Ако имаше наличие и на олово, щеше да е притеснително. Прави впечатление високата стойност на желязо и манган в отработката. Според мен това говори за прекомерно износване. Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1929 Отговорено 14 Февруари Аз гледах първият анализ само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 14 #1930 Отговорено 15 Февруари Off Topic Нормално за ТСИ мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #1931 Отговорено 15 Февруари Преди 15 часа, dandilov написа: Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време... Дани , аз вече втора служебна TSI 110 hp карам и до 150 К км при интервали за смяна 30К и грам масло не съм доливал . Очарован съм от този двигател с шест степена кутия ( три цилиндъра ) Ако се сменят поне на 10 К ще е перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2921 #1932 Отговорено 15 Февруари Off Topic А след 150 хил. км. колко почва да гори? Карах веднъж един "Камик", само че с ръчка, и не останах очарован. Личат си трите цилиндъра и особено в ниските обороти определено си иска, и четвърти. Виж при автоматика може да е по-различно усещането, но все пак едно бутало в повече ще му дойде добре. За маслото е ясно. С по 20 - 30хил. км. интервали ще доизбута гаранцията, а после не става за ремонт. Не вярвам да доживее до 400 хил.км. и нагоре като "старата школа". Именно това имах предвид, че който иска да го кара тоя двигател по-дълго време, трябва да го обслужва навреме. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1933 Отговорено 15 Февруари Тиа мотори са идеални за купето на Поло,Ибиза,Фабиа или дори по-малките UP,Sity Gо. Ама те и в Октавия ги слагат 😂, принципно ако се обслужват на време нямат некви страшни драми ,алуминиев блок с чугунени ризи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1934 Отговорено 15 Февруари (Редактирано) Дилърите си осигуряват бъдещи клиенти за сервизите. Първият я кара на лизинг, докато е в гаранция, продава я (или му дават нова), а горката отива при втория в прединфарктно състояние и после ... А дилърите се бият у гърдите - "Нова, малко ползвана, редовно обслужвана, върната от лизинг и т. н. "смешки - страшки". Имам френд - монтьор. Дере си ризата от следгаранционни Шкодилаци. Много кола - дребни смешни части. А принципно харесвам марката и развитието и в тоя век, ама концерна -"майката им" диктува играта. Редактирано 15 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1935 Отговорено 15 Февруари Тва е положението в съвременният автопарк,даунсайзинг,екологии,евтини метали,тенекии с дебелината на капачки Омния и пластмаси от рециклирани бутилки. Няма как да извадиш 110 к.с от 100 кубика и да очакваш сериозен пробег, па за вторичният пазар там си с двата крака в джаза . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #1936 Отговорено 15 Февруари (Редактирано) Преди 1 час, dandilov написа: Скрий съдържанието А след 150 хил. км. колко почва да гори? Карах веднъж един "Камик", само че с ръчка, и не останах очарован. Личат си трите цилиндъра и особено в ниските обороти определено си иска, и четвърти. Виж при автоматика може да е по-различно усещането, но все пак едно бутало в повече ще му дойде добре. За маслото е ясно. С по 20 - 30хил. км. интервали ще доизбута гаранцията, а после не става за ремонт. Не вярвам да доживее до 400 хил.км. и нагоре като "старата школа". Именно това имах предвид, че който иска да го кара тоя двигател по-дълго време, трябва да го обслужва навреме. Интересно ,че и ангренажния ремък вече не сменят на 150 К , само инспекция и при симптоми. По думите на приемчиците можело чак над 250 - 300 К да се наложи да смяна . 😀 Редактирано 15 Февруари от pet71 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1937 Отговорено 15 Февруари Тия неграмотници кво ли да кажат ,210 хил е при 2.0 tdi при tsi моторите 120 хил ако не ме лъже паметта щото съм ги гледал интервалите на обслужване.Предишните модели с верига нямаха определен интервал, чакаш да се разтрака сутрин у студовете и тва са първите симптоми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1938 Отговорено 15 Февруари Тея нали не са с ангренажен ремък в маслена баня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1939 Отговорено 15 Февруари 2.0 tdi имат ремък в маслена баня, но върти тандем помпата -маслена+вакуум. Форд екобус са с ангренаж в масло, първите де . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1940 Отговорено 15 Февруари Майко, майко! Хой ги съчинява тея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1941 Отговорено 15 Февруари Цецо ....изгледай това 😂 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1942 Отговорено 15 Февруари (Редактирано) Все в имя оптимизации розходов производства. Сволочи! А ората карат, па ги фалат. Редактирано 15 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1943 Отговорено 15 Февруари Тва е вагаджийска шизофрения, нема отваряме дума за дебилите от Бърка Масло с Вода 😂🤣😅, 3.0 tdi на 180 хил км пълен ребилд на мотора на стойност 12 бона. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1944 Отговорено 15 Февруари (Редактирано) Off Topic Начии, аз съм фен на дизайна (и харесвам някой вагени), ама голама част от него е инженеринг и конструкция, та в тОа си живот молоумен концентрат от тоз концерн нЕма а сърбам. Ако за другият ми са опрАат - ще мисля. Дай да не цапаме темата, че отплесването сигурно ще е дълго. За таквиз случаи е "Да обсъдим и другите марки". Редактирано 15 Февруари от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mukot 12 #1945 Отговорено 15 Февруари 8 hours ago, Ивайло Димов said: Тиа мотори са идеални за купето на Поло,Ибиза,Фабиа или дори по-малките UP,Sity Gо. Ама те и в Октавия ги слагат Вече не се слагат в Октавия и Голф. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 328 #1946 Отговорено 16 Февруари (Редактирано) Здравейте, Следя темата и не знам дали не е офтопик, но тази 4 част вече наближава 50 страници, дали не е добре модераторите да я продължат в нова част? Те да решават в крайна сметка де, предходната е към 60, но изглежда доста дългаи тази я приближава Редактирано 16 Февруари от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1947 Отговорено 16 Февруари На 15.02.2025 г. at 20:14, Ивайло Димов написа: Тва е вагаджийска шизофрения ... 😂🤣😅 https://www.facebook.com/share/v/14uZtxaaFW/ Вагабонтиии ... Мачку, ..... и елхичку ви матерну! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1305 #1948 Отговорено събота в 17:23 На 15.02.2025 г. at 17:48, Ивайло Димов написа: Цецо ....изгледай това 😂 https://www.facebook.com/reel/1318293745836129 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 814 #1949 Отговорено събота в 17:46 Off Topic Лошото е, че и Хонда стъпиха тежко накриво с 1.0 и ремъка в масло. Aйде да си пионерче е простено, до някъде, но марката дето се слави с най-надеждните двг., да направи такава аматьорска грешка, след томове емпиричен матрял, си е клеймо до живот. Що не го направиха кат корейците тоя двигател, а преписват като двойкаджии, заради десет умрели коня отгоре. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1950 Отговорено събота в 19:41 Off Topic Едно време съумявах да обясня защо не бива да се постъпба стратегически грешно, въпреки че изглежда тактически правилно. Мина тва време, и храта които го разбираха отминаха. Така е повсеместно. Към днешна дата добрите коли са до 20-тина бона и над 2 милиона. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 184 #1951 Отговорено неделя в 18:38 Здравейте. За следваща смяна на масло съм се спрял на Ravenol ,но се чудя между EFS 0w20 и ECS 0w20. Каква е разликата и кое е по подходящо за двигател R20A3 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F4R 14 #1952 Отговорено неделя в 19:04 EcoFullSynth е на PAO основа 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2921 #1953 Отговорено неделя в 19:40 И двете съдържат PAO и естери. ECS е с по-висока пламна температура и по-висок TBN. За гориво бензин, бих избрал ECS. От друга страна, за ребилднат R20A3, с новите бутала и сегменти, хвърли едно око и на RAVENOL SFE SAE 5W-20 и RAVENOL FES SAE 0W-30. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1954 Отговорено неделя в 19:41 (Редактирано) Ее, ама той требе да го разработи първом тоз мотор. Ха, писали сме едновременно. Редактирано неделя в 19:41 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 184 #1955 Отговорено неделя в 19:59 Аз питах за след разработката . Вече съм направил 500 км и след още толкова, мисля да го сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1956 Отговорено неделя в 20:05 Следващото покарай няколко хиляди. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1957 Отговорено вчера в 05:47 Единствените детайли които се напасват при основен ремонт това са сегментите.Причината да се прави нулево обслужване при нови коли или при отремонтирани е, че при събирането на ДВГ се ползват специални смазки, греси, трансмисионно масло. Всичко това се смесва с моторното масло и в дългосрочен пробег влошава качествата му. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1958 Отговорено вчера в 06:51 А и стружките от напасването няма смисъл да затлачват маслената система по кюшетата, та няколко чести смени са препоръчителни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 124 #1959 Отговорено вчера в 07:02 Метален прах е и то много фин, такъв се отделя и при ДВГ с ангренажна верига и този процес е постоянен. Това показват анализи на отработено масло от коли с верига. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6356 #1960 Отговорено вчера в 07:16 Off Topic Аз карам класики - с ремъци. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове