birev 153 #161 Отговорено 5 Октомври, 2022 (Редактирано) Зависи от къде сте ги закупили. За нашия пазар от всички големи вносители е Made in BA. Доста по ниско качество естествено! В Германия, Англия и Чехия са си немски ! Миналата година си играх да ги видя, къде са произведени и накрая си купих 10 броя от Чехия за по 5,5 евро единия с доставката! Редактирано 5 Октомври, 2022 от birev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #162 Отговорено 5 Октомври, 2022 От града тоест в Бг местен магазин за масла,го закупих и колегата тук има налични. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #163 Отговорено 5 Октомври, 2022 Хубаво е това да се споделя! Аз миналата година, ей така за рисърча, възложих на мъжа на систъра, който има сервиз в Пловдив и работи с всички доставчици на авточасти да ми го поръча и да гледа къде е произведен! Еми не можа да и намери немски ! Явно Вие сте късметлии! Добре е да има повече такива търговци, които да предлагат качествена стока в БГ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #164 Отговорено 5 Октомври, 2022 (Редактирано) Да поправя пропуска си тогава и аз, и да спомена че съм доволен и от комуникацията със Стефан. От Аутофикс са и моите - за Сивика. Маслен 14 лв, въздушен (мейднат в Босна и Херцеговина) 12,80 лв. Редактирано 5 Октомври, 2022 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #165 Отговорено 5 Октомври, 2022 Моят го поръчах от колегата @Ronin7 заедно с масло от Ato24.de Имах закупен филтър Motorcraft от rockauto и ги съпоставих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #166 Отговорено 6 Октомври, 2022 И продължение - немски MANN: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #167 Отговорено 6 Октомври, 2022 Дааа китайското менте си е такова. Оригинала на МANN немския качектво на 100%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #168 Отговорено 11 Октомври, 2022 (Редактирано) А има ли по нашите ширини такъв...? Че то по добре "filtron",едно и също е! Редактирано 11 Октомври, 2022 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #169 Отговорено 11 Октомври, 2022 Аз карам само с МАНН ,до сега на менте не съм попадал;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #170 Отговорено 11 Октомври, 2022 (Редактирано) Тук говорим за MANN но китайско производство сигурнопскоро и в Бг,сравним от клипа на руснаците с много ниско качество тип менте. Да внимаваме за сега взимам само немски. Редактирано 11 Октомври, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #171 Отговорено 12 Октомври, 2022 Сега говорих с човека от който си поръчвам части и ми предложи да сложим Hengst навсякъде. Какви са ви наблюденията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #172 Отговорено 12 Октомври, 2022 Масово ги слагат майсторите, вкл. на друга кола ми сложиха такъв тази година. Мисля, че е ОК. Но забелязвам, че лампичката на маслото ми гасне една идея по-бавно на студен старт, което - разбира се - може и да е от маслото. Мисля да не повтарям, ще си взема оригинален следващия път. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #173 Отговорено 12 Октомври, 2022 Днес и аз заредих малко филтри за бъдещо обслужване, естествено Mann (Made in Germany). Взети са от колегата Стефан (Autofix), а преди седмица въздушен и на купето пак на Mann, пак от него. Карам само и единствено с Mann филтри и само оригинални благодарение на Стефан. Само за инфо филтрите на Акорд 7 фейс K24 на Mann са следните: Маслен - W610/6 Въздушен - С3434 Купе - CUK 2358 (с активен въглен) CU 2358 е обикновенния без въглен А това на снимките на единия филтър е оригиналната капачка (чаша) на Mann за развиването на масления филтър W610/6. Предназначена е само и единствено за този филтър поради специфичните му размери (14 зъба и 66 мм). Ако на някой му е от полза може да се свърже със Стафан и той ще ви уреди за отрицателно време. Ами това е от мен набързо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #174 Отговорено 12 Октомври, 2022 Слагам единствено Purflux и Filtron, значително по-евтини от прехвалените Mann, a качеството е показателно от десетките капкови проби, които съм качвал. Purflux е едно към едно с оригиналния на Хонда и последно го взимах за 5лв. бройката, сега може да е поскъпнал. Колкото до Мann, все на made in BG съм попадал, конкретно за въздушните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #175 Отговорено 12 Октомври, 2022 На ОЕМ HONDA ( PURFLUX) PURFLUX LS 350 и FRAM PH5317 в повечето случаи счупва се антидренажен клапан https://www.oil-club.ru/forum/topic/28244-fram-ph5317-honda-kia-hyundai-mitsubishi/?do=findComment&comment=997426 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #176 Отговорено 13 Октомври, 2022 За FRAM PH5317 - да! Но за PURFLUX LS 350 няма оплаквания! Макар, че и двата филтъра са пълен аналог един на друг, и се произвеждат под шапката на SOGEFI Group, проблеми с противодренажния клапан са докладвани само за FRAM PH5317, но не и за PURFLUX LS 350. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #177 Отговорено 13 Октомври, 2022 OEM 15400-RBA-F01 https://www.drive2.ru/l/3120231/ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #178 Отговорено 15 Октомври, 2022 (Редактирано) Маслен филтър Wunder WY917. Made in Turkiye. Дават го заместител на 15400-RBA-F01. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 8.68 лв. в момента. На пръв поглед, отвън, филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан, макар и не много красиво. Вътре се вижда лепилото, положено не много равномерно. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Прави впечатление, че гумата е доста твърда и не възвръща охотно първоначалната си форма след прегъване. Няма да задържа добре, особено през зимния период. Филтърната хартия е положена равномерно. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото, освен че е положено неравномерно, при натиск се разпуква и се рони! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 625 см2 – средна към добра. За филтърната хартия не може да се каже, че е достатъчно плътна, затова и прозира забележимо на просвет. Дебелината й не впечатлява. Байпас клапанът е от гума с метална подложка откъм пружината. Отваря се при натиск от 2,450 kg. При диаметър на отвора 13,3 см се получава налягане от 1,76 kg/cm2 = 1.72 bar. Това е над стандартната стойност от 1,2 bar. С оглед на слабото и некачествено лепило, има възможност да се разлепи филтърната хартия от диференциалното налягане. Заключение: Този Wunder съвсем не е „Вундер“! Не бих използвал такъв филтър! Редактирано 15 Октомври, 2022 от dandilov 4 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #179 Отговорено 15 Октомври, 2022 (Редактирано) Маслен филтър SCT SM104. Made in - не мога да разбера... Или Литва, или Германия. Дават го заместител на MANN W610/3. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 5.48 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан. На дъното има релефен надпис. Вътре се вижда лепилото, равномерно положено в дъното. При изхода на филтъра, обаче, се вижда нишка лепило, която би могла да се откъсне и да влезе в двигателя! Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата не е твърда и е еластична. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена неравномерно! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно, но на доста тънък слой. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 608 см2 – средна към добра. Филтърната хартия е една от най-тънките, на които съм попадал. Не е достатъчно плътна и прозира забележимо на просвет. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от едва 0,56 kg. При диаметър на отвора 13,6 см се получава налягане от 0,386 kg/cm2 = 0,379 bar. Това е много под стандартната стойност от 1,2 bar. и предполага, че филтърът ще работи постоянно с частично, или напълно отворен байпас клапан! Недопустимо! Заключение: Не мога да повярвам, че такъв филтър би минал качествен контрол в Германия. Нещо не се връзва! Не бих използвал такъв филтър! Редактирано 15 Октомври, 2022 от dandilov 4 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #180 Отговорено 16 Октомври, 2022 Off Topic Made in Turkey само манджа , но не и филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #181 Отговорено 16 Октомври, 2022 Маслен филтър PZL PP210. Made in Poland. Дават го заместител на Honda 15400-679-003, MANN W610/6 и Filtron OP575. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 10.40 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е твърда в редата, но е мека и еластична в периферията. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно, но не съвсен на гъсто, което е малък минус. Губи се допълнителна филтрираща площ, а и се губи донякъде от здравината на филтриращата щора. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. При самата снадка се наблюдава известна неравномерност на полагане на филтърната хартия. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 683 см2 – средна към добра, както при повечето бюджетни филтри. Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както другите бюджетни филтри, които съм отварял. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно, на средна към добра. Като за среден клас филтър. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2.25 kg. При диаметър на отвора 14 см се получава налягане от 1,46 kg/cm2 = 1,43 bar. Това е малко над стандартната стойност от 1,2 bar, но е в допустимите граници. Филтърът ще работи като филтър, а това е важното! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Средна към добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от среден клас. Бих го използвал, ако нямам нещо по-добро под ръка. 3 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #182 Отговорено 16 Октомври, 2022 (Редактирано) Реших да отворя и един Filtron, за да видя колко са верни твърденията, че "това са скапани филтри" и едва ли не нищо не ставало от тях... Както се ширят всеобщи мнения. Маслен филтър FILTRON OP575. Made in Poland. Дават го заместител на Honda 15400-RBA-F001, MANN W610/6, Purflux LS350 и др. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 9,00 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, доста тъмно на цвят и положено плътно и много точно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е мека и еластична. Възвръща относително бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена равномерно и на гъсто. Още от тук прави впечатление дебелината й! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция! Прави впечатление големият брой широки отвори на цедката, на макарата. Ще осигурява достатъчно голям поток на маслото. Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 640 см2 – средна към добра, както при повечето бюджетни филтри. Филтърната хартия е относително дебела и плътна за среден клас филтър. Прозира минимално на просвет и изглежда доста влакнеста - би осигурила добра филтрираща способност! Браво на Филтрон! Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2,15 kg. При диаметър на отвора 10,49 см се получава налягане от 2,49kg/cm2 = 2,44 bar. Това е 2 пъти над стандартната стойност от 1,2 bar! Байпас клапанът ще отваря късно, при двойно по-голямо диференциално налягане. Тук съм разколебан с оценката си, понеже в комбинация с дебелата филтрираща хартия, може да предизвика "маслен глад" в обределени ситуации. При тая комбинация от фактори, май би било по-добре да се използва при нисковискозитетни масла 0W-16, 0W-20, 5W-20. Заключение: Здрава конструкция! Добра към много добра филтрираща способност! Като цяло - би бил много добър бюджетен филтър, ако не беше късното отваряне на байпас клапана. Дали при тази бройка се е получила някаква грешка, дали при тази партида? Ще трябва да се отвори и друга бройка, по-натаък, за сравнение. Жалко, че клапанът развали всички други добри качества на този филтър! Редактирано 16 Октомври, 2022 от dandilov 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #183 Отговорено 16 Октомври, 2022 (Редактирано) Точно за Филтрон има много оплаквания,и доста оставени маслени дири по булевардите. Тук доказва това защо е така,с това късно сработване на байпасния клапан. Интересно ще е да се отвори един MANN едно Mahle да видим дали ще докажат своите хвалби,и с какво караме. Готов съм да закупя двата и да ги изпратя да се отворят. Редактирано 16 Октомври, 2022 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #184 Отговорено 16 Октомври, 2022 Имам FILTRON made for Filtron в фабриката на MANN+HUMMEL в Босна. Противодренажния клапан е силикон, сигурно е покачествен.Цена 5 € 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #185 Отговорено 16 Октомври, 2022 @stojkovskimarjan Не там е проблема а в байпас клапана който не отваря навреме,когато е нужен приток на мясло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #186 Отговорено 16 Октомври, 2022 Карпера, стига си писал щуротии. Къде са тези оплаквания и какви течове заради за байпаса, и откъде? Нищо му няма на байпаса, отваря между 1 и 1.5 бара. 6 смени имам с този филтър и никога не ми е сватвала масльонката, а при палене гасне със стартера. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #187 Отговорено 16 Октомври, 2022 Off Topic Ееее, хайде да не се нападаме, моля! Твърде вероятно е да изхвърли маслото през уплътнението на входа на филтъра (големият външен О-пръстен), ако се е задръстила фитърната хартия и се получи диференциално налягане от 2,4 бара във филтъра. Или при студено масло - също. Особено, ако филтърът не е завит и натегнат с достатъчно усилие, или пък ако се скъса уплътнението от налягането. Има възможност! Може би това е имал предвид CARPERA, ако има достоверна информация за такива случаи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #188 Отговорено 16 Октомври, 2022 Никого не нападам, просто не ми се слуша хорово пеене в грешни тонове и импровизации. Не случайно съм написал 'откъде', тъй като, за да избие от уплътнението или имаме производствен дефект с уплътнението или некадърно монтиран филтър, или напълно блокирал байпас, по простата причина, че няма работещ байпас, който да се противопостави на налягането, което нужно, за да избие през уплътнението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #189 Отговорено 16 Октомври, 2022 (Редактирано) 2 hours ago, Rakeem said: Карпера, стига си писал щуротии. Къде са тези оплаквания и какви течове заради за байпаса, и откъде? Нищо му няма на байпаса, отваря между 1 и 1.5 бара. 6 смени имам с този филтър и никога не ми е сватвала масльонката, а при палене гасне със стартера. Това че ти използваш този филтър и сега се вижда че не работи той правилно,си е твой избор,+5лв отгоре цаната му и си взимаш нещо хубаво. Това че пише че отваря на 1-1.бара явно не е така,в случая отваря но 2.44бара. Аз не бих сложил този филтър. @dandilov е казал какво точно се случва. Редактирано 16 Октомври, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #190 Отговорено 16 Октомври, 2022 Хайде да се изясните на л.с., моля! Моля и admin да разчисти малко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #191 Отговорено 16 Октомври, 2022 Няма какво да се изясняваме. Ти мериш някакво налягане, вероятно с кантара и химикалката, макар че налягане не се мери така, има си тестови станции. Ето този мери друго. Утре ще взема един Манн е ще му измеря 5бара по този метод и него ли ще заклеймим? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #192 Отговорено 16 Октомври, 2022 (Редактирано) Купувам си оригинален Хонда от Соларей и масло 0/20 от там, и не ме интересува нищо друго. Не знам тея мерения на пи..и за някакви си 5-10 лв за какво са? И най важното е, като спестите 5-10 лв. какво ги правите толкова много пари? Редактирано 16 Октомври, 2022 от docev 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #193 Отговорено 17 Октомври, 2022 Off topic За тези ли говорим...?! 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #194 Отговорено 17 Октомври, 2022 (Редактирано) Евтина работна ръка...Това е Като цяло е важен клапана вътре и сърцевината да е от правилния материал, тук със сигурност не е. Иначе "ламарината" си е една и съща. Все пак и от клипа 95% вс е на машини и преси п.с. 99% от гаражните градски магазинчета за авточасти и някои оторизирани магазини с 200% надценка продават Фносните бк-ци от Румъния,както и маслата и ги продават за първо качество. Един познат така даде 250лв за масло и 39.80ст за филтър от оторизиран магазин, разлика с рози за 8лв нямаше никаква. Просто трябва да се търси, да не се бърза с купуването, все още има истински неща по- магазините, ама ние вярваме на вс което хвърчи че се яде ! Редактирано 17 Октомври, 2022 от sentinelprime3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #195 Отговорено 29 Октомври, 2022 Да разгледаме и MAHLE OC617. Ще сравним MAHLE OC617 made in Austria и MAHLE OC617 made in China. Започваме с made in Austria: Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда, но се забелязва нещо като оксидиране по метала на кутията. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно и точно. Няма излишък от лепило. Противодренажният клапан е от черна, много еластична и гъвкава гума. С малки размери е, понеже и входните отвори на филтъра са направени по окръжност с по-малък диаметър. Филтърната хартия е дебела и плътна - има много добра филтрираща способност! Положена е равномерно и също така е залепена равномерно и точно. Няма излишък от лепилото, което да излиза от конструкцията. Изненадващо - няма укрепване с метална пластина на снадката, между двата края на филтърната хартия! И от това ли почнаха да пестят?!?! Лепилото е здраво и не се рони. Не се отделя от конструкцията дори при опит с отвертка. Конструкцията на макарата е здрава и не поддава на натиск. Полезната площ на филтърната хартия е 692 cm2 - сравнително добър резултат. Изненадата тук е байпас клапанът! Не бях виждал такова конструктивно изпълнение до сега. Диаметърът му е сравнително голям - 16,5 мм. Закачен е към корпуса на макарата чрез "плоска" или "тарелчата" пружина (не съм сигурен за точното и название). И точно това изпълнение развали всичко хубаво до тук. Благодарение на него, байпас клапанът е винаги частично отворен! Чак сега си обясних причината, поради която има много отзиви, в интернет, за "свистене", "стържене", "цвърчене" и др. подобни звуци от масления филтър. Заключение: Всичко би било перфектно, ако не бяха: липсата на метална снадка, на филтърната хартия и най-вече лошата конструкция на байпас клапана, който винаги е частично отворен. Жалко! 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #196 Отговорено 29 Октомври, 2022 А сега - MAHLE OC617 made in China: Още в началото ми направи впечатление уплътнителният гумен пръстен. Той е с по-малко сечение от този на австрийския филтър и отгоре на това се движеше свободно в леглото си. Изважда се много лесно - с прилагане на елементарно усилие! Това предполага възможност, уплътнението да бъде изхвърлено ("изплюто") от налягането на маслото по време на работа! Жалко! Тук китайците е трябвало да се постараят малко повече в качеството на изпълнение... OC617 Made in China.mp4 Кутията е съвсем чиста отвътре. Няма оксидация. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно, но малко неравномерно. Няма излишък от лепило. Противодренажният клапан е от черна, също много еластична и гъвкава гума. С по-големи размери е от австрийския, понеже и входните отвори на филтъра са направени по окръжност с по-голям диаметър. Филтърната хартия е индентична с тази на австрийския. Дебела и плътна - има много добра филтрираща способност! Положена е не особено равномерно, но е залепена здраво. Виждат се следи от лепилото, с което са омазали част от конструкцията. "Хубава работа - ама китайска"... Тук обаче снадката, между двата края на филтърната хартия е укрепена с метална пластина, както трябва и да бъде. Браво на китайците! Лепилото е здраво и не се рони. Не се отделя от конструкцията дори при опит с отвертка. Конструкцията на макарата е здрава и не поддава на натиск. Полезната площ на филтърната хартия е 704 cm2 - добър резултат! Тук байпас клапанът е стандартен. Затваря плътно и не пропуска. Отваря при натиск от 0,760 kg. При диаметър на отвора от 9,1 mm се получава налягане от 1,15 bar. Чудесен резултат както трябва и да бъде! Заключение: Виждат се някои неточности в детаилите на изпълнение, но всичко би било добре, ако не беше разочарованието от гуменото уплътнение ( О-пръстен) в началото. В резюме - малко снимки за директно сравнение: 4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #197 Отговорено 30 Октомври, 2022 Сравнение на дебелината, на филтърната хартия: Mahle OC617 ( Austria и China) и Filtron OP575 имат индентична филтърна хартия. Плътна, дебела и с относително еднаква дебелина. На просвет не се забелязват никакви микроскопични точици светлина. PZL PP210 е с приблизително двойно по-малка дебелина, но е достатъчно плътна. На просвет се забелязват, относително малко, микроскопични точици светлина. Няма да има перфектната филтрираща способност, но за среден клас филтър е сравнително добре. SCT SM104 е с изключително тънка филтърна хартия. Най-тънката. Двойно, даже почти тройно по-тънка от PZL! На просвет се забелязват много микроскопични точици светлина. Няма да има достатъчно добра филтрираща способност, а с оглед на малката дебелина съществуват предпоставки за разкъсване на филтърния елемент при малко по-високо работно налягане. Такава филтърна хартия, обикновено се среща в нискокачествени филтри, произведени в страни от "третия свят" по незнайни способи. Не мога да повярвам такива филтри да се произвеждат в Германия. Нещо не се връзва... 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #198 Отговорено 30 Октомври, 2022 Quote Това предполага възможност, уплътнението да бъде изхвърлено ("изплюто") от налягането на маслото по време на работа! Такива инциденти има вече дори направо се къса уплътнението,да внимават колегите като им продават филтър от тази марка. Китайски не бих сложил аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #199 Отговорено 1 Ноември, 2022 Нарочно си взех 1 филтър да видя това с "Босна" дали е така. Ми не е, този е произведен 14.09.22, Made in Germany. Може и да има такива но аз до момента не съм попадал на други освен "Germany" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #200 Отговорено 1 Ноември, 2022 (Редактирано) 610,/3 го дават заместител на 610/6 и е по евтин в магазините предлагали са ми го. Незнам по какво се различява но мисля че ги сравнявах в магазина и 610/3 е по малък като габарити.Може би трябва да се отреже за да се види. За сега купувам само този все още немски в магазина от който го взимам. Редактирано 1 Ноември, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове