balin 13 #1 Публикувано 13 Август, 2019 Колеги , гледам филтрите Filtron ,че са на доста ниски цени спрямо други марки и искам да ви питам някой ползвал ли е такива и струва ли си да се вземат такива или да се ползват по-скъпи и реномирани марки ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #2 Отговорено 13 Август, 2019 По принцип ползвам оригинални Хонда, но последният път сложих Mann (закупени от колегата fenabg) и съм доволен. Ето и сравнение на различни филтри, направено от руснаците. В същия сайт има и информация за Filtron. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3 Отговорено 13 Август, 2019 HAMP, OEM, MANN, Bosch, Mahle, Blue print Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 13 Август, 2019 (Редактирано) Ползвам само С Filtron ако ти се рискува пробвай да спестиш 7лв. Като казваш по-скъпи не са с 30лв по скъпи. MANN го взимам на 14лв с отстъпка и това ме устройва. Редактирано 13 Август, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #5 Отговорено 13 Август, 2019 Особено с горивния недей да рискуваш 1.Манн 2.Меле 3.Бош -( произвеждат се в България) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #6 Отговорено 13 Август, 2019 Filtron е собственост на MANN. Напълно читави филтри са. Нищо чудно MANN да се прави в завода на Filtron в Полша. https://filtron.eu/bg/aktualno/wix-filtron-se-prisaedinyava-kam-grupa-mann-hummel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #7 Отговорено 13 Август, 2019 преди 53 минути, inspektora написа: Filtron е собственост на MANN. Напълно читави филтри са. Нищо чудно MANN да се прави в завода на Filtron в Полша. https://filtron.eu/bg/aktualno/wix-filtron-se-prisaedinyava-kam-grupa-mann-hummel Благодаря, това не го знаех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 13 Август, 2019 Едва преди три месеца са станали собственост. Определено ще проверявам дали вече са произведени в Полша филтрите на MANN. Досега съм купувал само произведени в Германия. Когато исках Филтрон не ми ги препоръчаха в два магазина били се издънили с някой от клапаните и имали рекламации. Явно ще минавам на ОЕМ ския който е 25лв и го произвежда Purflux или ще тествам направо тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #9 Отговорено 13 Август, 2019 Гледам, че статията за присъединяването им към MANN е от 09/05/2016, тоест преди 3 години, а не 3 месеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 13 Август, 2019 51 minutes ago, CARPERA said: Едва преди три месеца са станали собственост. Определено ще проверявам дали вече са произведени в Полша филтрите на MANN. Досега съм купувал само произведени в Германия. Когато исках Филтрон не ми ги препоръчаха в два магазина били се издънили с някой от клапаните и имали рекламации. Явно ще минавам на ОЕМ ския който е 25лв и го произвежда Purflux или ще тествам направо тях. Purflux е два пъти по-евтин. Аз такъв ползвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #11 Отговорено 13 Август, 2019 (Редактирано) @CARPERA Защо ти е да даваш 25 лв.? Купи си Purflux LS350 за 8 - 9 лв. Същият е като ОЕМ-ския, само дето е черен на цвят. За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре... Редактирано 13 Август, 2019 от dandilov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 13 Август, 2019 25 minutes ago, balin said: Гледам, че статията за присъединяването им към MANN е от 09/05/2016, тоест преди 3 години, а не 3 месеца Да Извинявай недоглеждане от моя страна. Не мога да се наканя да използвам Purflux нещо евтин евтинджос ми се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #13 Отговорено 13 Август, 2019 (Редактирано) Аз съм го ползвал неколкократно без проблеми. Между другото, толкова си им е цената на маслените филтри. В amayama, японските NITTO 4HM113 са по 4 - 5 Евро. Само дето доставката до БГ оскъпява нещата... Редактирано 13 Август, 2019 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #14 Отговорено 13 Август, 2019 (Редактирано) 15 minutes ago, dandilov said: За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре... Точно това беше от единия магазин ми е познат и това каза и колите оставяли хубава диря от масло по асфалта. Не го използвам защото Purflux освен специално нагънатата хартия техен патент,имат по особено уплътнение в основата прилепваща към блока. От снимките в сайтовете виждам доста разминавания. Редактирано 13 Август, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 789 #15 Отговорено 13 Август, 2019 Aз съм си Филтрон в момента на 10к. още нямам време да го сменя, взел съм пак Филтрон за следващата, просто такъв има винаги наличен, а и ме увериха, че са качествени, как се разбира, че байпаса не отваря, светва ли лампата, при мен досега никакви индикации за проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #16 Отговорено 13 Август, 2019 (Редактирано) То и ОЕМ-ския на Purflux е с нагънатата хартия. Само, че при него уплътнението към блока е с кръгло сечение и е по-тясно. Докато при LS350 е с квадратно (правоъгълно) сечение и е по-широко (сечението на гумата имам предвид). Това са разликите. Иначе при тестовете в руския форум имат еднакви параметри. Редактирано 13 Август, 2019 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #17 Отговорено 13 Август, 2019 Ето една тема и един филтър издънили се. Постовете накрая доста добре обясняват защо трябва да са надеждни двата клапана в масления филтър и защо байпасния трябва да отваря точно на нужното налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 13 Август, 2019 Абе тая тема е пълна с глупости от линка а като гледам и тази на там върви. Пак линкове и тн без капка наблюдение. Айде кацнете бре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #19 Отговорено 14 Август, 2019 Темата само за маслен филтър ли е? Вчера смених въздушен и купе с ориг на Хонда (от бултрако) - 97лв ... Та тях мога да си ги сменя💪, ама с тая цена ще търся алтернативи. Та вие с какви филтри сте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #20 Отговорено 14 Август, 2019 Точно тези въздушния и купето не робувам на марки . Предпочитам по-къси смени след като ги видя замърсени отколкото като ги извадя да ги намеря в този вид На купето задължително с активен въглен по фреш е въздуха след него. За тези пари които си казал ще взема два въздушни и три на купето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_r_s 1 #21 Отговорено 14 Август, 2019 СЪгласен съм, ама ми от съвсем скоро колата и още мерак, викам си нека да е в Хонда, както си трябва. Ама повече от веднъж ... От къде пазарите филтрите? Да си призная не съм търсил във форума ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #22 Отговорено 14 Август, 2019 (Редактирано) За маслен и горивен ползвам само една марка MANN. Другите пазаря там където ми дадат най-добра отстъпка от цената на определена марка ,взимам ги от магазините в града.Проверявам ги често въздушния е на лесно ,но е мъка този в купето на 1ген . В момента града е целия разкопан и за 6 месеца въздушния е чернилка За 1 год този в купето врабчета гнездо да свият, извода ако държите колата отвън не я спирате под дърво ,по това вътре в филтъра може после да познаете какво е дървото. Редактирано 14 Август, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 14 Август, 2019 Преди 1 час, Krasimir_r_s написа: СЪгласен съм, ама ми от съвсем скоро колата и още мерак, викам си нека да е в Хонда, както си трябва. Ама повече от веднъж ... От къде пазарите филтрите? Да си призная не съм търсил във форума ... Глей зад шарнира, филтри колко щеш и каквито щеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 789 #24 Отговорено 14 Август, 2019 И Филтрон виждаме, значи ли това, че може да си отдъхнем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 14 Август, 2019 (Редактирано) Давам пример най евтин филтър купе с активен въглен е филтрон ,е що да се набутвам за друг. Ползвам три марки Бюджетен - филтрон Среден- mahle И MAN. Няколко пъти пиша че с мале проблеми няма, но се гледат клипове в ютуб. На някой ако му се занимава преди да върна маслените за рециклиране мога събера 10тина модела за дисекция. Редактирано 8 Октомври, 2020 от fenabg 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #26 Отговорено 20 Август, 2019 Специално за маслените - на Авенсиса пробвах с Филтрон първо, но лампата за маслото гаснеше чак след 6-7 секунди. Оттогава слагам Ман. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #27 Отговорено 8 Октомври, 2020 Колеги , на какви километри сменяте горивния филтър на бензиновата хонда и къде се намира той ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #28 Отговорено 9 Октомври, 2020 Топливният филтър не се ли сменя само при проблем? Иначе се намира при резервоара, ако държиш да го смениш - ето как. При мен не е сменян, колата е вече на 160 х. км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #29 Отговорено 14 Октомври, 2020 (Редактирано) "Топливен" от руски = Горивен Иначе и аз не знам дали трябва да се сменя регулярно или само при проблем и затова питам тук Редактирано 15 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #30 Отговорено 15 Октомври, 2020 В две ръководства пише две различни неща.На едното пише на 80 000 км, а на другото 120 000 км.Обаждах се в сервиз на Хонда за обслужване и като казах, че колата е на 80 000 км ми отговориха :"А рано е още за горивен филтър". Скоро се каня да ходя за регулиране на клапаните и ще питам подробно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове