Jump to content
balin

Какви филтри ползвате колеги ? Filtron как са ?

Recommended Posts

Колеги , гледам филтрите Filtron ,че са на доста ниски цени спрямо други марки и искам да ви питам някой ползвал ли е такива и струва ли си да се вземат такива или да се ползват по-скъпи и реномирани марки ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип ползвам оригинални Хонда, но последният път сложих Mann (закупени от колегата fenabg) и съм доволен.

Ето и сравнение на различни филтри, направено от руснаците. В същия сайт има и информация за Filtron.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAMP, OEM, MANN, Bosch, Mahle, Blue print

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ползвам само

IMG-5c481d3ebafcbe3ecb613944905016e5-V.thumb.jpg.d3070513a109f4b20180441c54ce497d.jpg

С Filtron ако ти се рискува пробвай да спестиш 7лв.

Като казваш по-скъпи  не са с 30лв по скъпи. 

MANN го взимам на 14лв с отстъпка и това ме устройва.

 

Edited by CARPERA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Особено с горивния недей да рискуваш

1.Манн

2.Меле

3.Бош -( произвеждат се в България)

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 53 минути, inspektora написа:

Filtron е собственост на MANN. Напълно читави филтри са. Нищо чудно MANN да се прави в завода на Filtron в Полша.

https://filtron.eu/bg/aktualno/wix-filtron-se-prisaedinyava-kam-grupa-mann-hummel

 

Благодаря, това не го знаех !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едва преди три месеца  са станали собственост.

Определено ще проверявам дали вече  са произведени в Полша филтрите на MANN.

Досега съм купувал  само произведени в Германия.

Когато исках Филтрон не ми ги препоръчаха в два магазина били се издънили с някой от клапаните и имали рекламации.

Явно ще минавам на ОЕМ ския който е 25лв и го произвежда Purflux или ще тествам направо тях.

IMG-b16413c0f693f29082371c83fc73f0b3-V.thumb.jpg.e7012264f7216af114311e00cc1417d1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледам, че статията за присъединяването им към MANN е от 09/05/2016, тоест преди 3 години, а не 3 месеца :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, CARPERA said:

Едва преди три месеца  са станали собственост.

Определено ще проверявам дали вече  са произведени в Полша филтрите на MANN.

Досега съм купувал  само произведени в Германия.

Когато исках Филтрон не ми ги препоръчаха в два магазина били се издънили с някой от клапаните и имали рекламации.

Явно ще минавам на ОЕМ ския който е 25лв и го произвежда Purflux или ще тествам направо тях.

Purflux е два пъти по-евтин. Аз такъв ползвам.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@CARPERA

Защо ти е да даваш 25 лв.? Купи си Purflux LS350 за 8 - 9 лв. Същият е като ОЕМ-ския, само дето е черен на цвят.

LS350.jpg

За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре...

 

Edited by dandilov
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, balin said:

Гледам, че статията за присъединяването им към MANN е от 09/05/2016, тоест преди 3 години, а не 3 месеца :)

Да Извинявай недоглеждане от моя страна.

Не мога да се наканя да използвам Purflux нещо евтин евтинджос ми се вижда.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Аз съм го ползвал неколкократно без проблеми.

Между другото, толкова си им е цената на маслените филтри.

В amayama, японските NITTO 4HM113 са по 4 - 5 Евро. Само дето доставката до БГ оскъпява нещата...

Edited by dandilov
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
15 minutes ago, dandilov said:

 

 

За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре...

 

Точно това беше от единия магазин ми е познат и това каза  и колите оставяли хубава диря от масло по асфалта.

Не го използвам защото Purflux  освен специално нагънатата хартия техен патент,имат по особено уплътнение в основата прилепваща към блока. 

От снимките в сайтовете виждам доста разминавания.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aз съм си Филтрон в момента на 10к. още нямам време да го сменя, взел съм пак Филтрон за следващата, просто такъв има винаги наличен, а и ме увериха, че са качествени, как се разбира, че байпаса не отваря, светва ли лампата, при мен досега никакви индикации за проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

То и ОЕМ-ския на Purflux е с нагънатата хартия. Само, че при него уплътнението към блока е с кръгло сечение и е по-тясно. Докато при LS350 е с квадратно (правоъгълно) сечение и е по-широко (сечението на гумата имам предвид). Това са разликите.

Иначе при тестовете в руския форум имат еднакви параметри.

Edited by dandilov
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето една тема и един филтър издънили се.

Постовете накрая доста добре обясняват защо трябва да са надеждни двата клапана в масления филтър и защо байпасния трябва да отваря точно на нужното налягане. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе тая тема е пълна с глупости от линка а като гледам и тази на там върви. Пак линкове и тн без капка наблюдение. Айде кацнете бре. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата само за маслен филтър ли е?

Вчера смених въздушен и купе с ориг на Хонда (от бултрако) - 97лв ... 

Та тях мога да си ги сменя💪, ама с тая цена ще търся алтернативи. 

Та вие с какви филтри сте :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно тези въздушния и купето  не робувам на марки . Предпочитам  по-къси смени след като ги видя замърсени отколкото като ги извадя да ги намеря в този вид

IMG-40559130cd583bac0e8d065318f80de9-V.thumb.jpg.c94dcf372d73b332b871d28eef3532c6.jpg

 На купето задължително с активен въглен  по фреш е въздуха след него.

За тези пари които си казал ще взема два въздушни и три на купето.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

СЪгласен съм, ама ми от съвсем скоро колата и още мерак, викам си нека да е в Хонда, както си трябва. 

Ама повече от веднъж ... 

 

От къде пазарите филтрите? Да си призная не съм търсил във форума ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

За маслен  и горивен ползвам само една марка MANN.

Другите пазаря там където ми дадат най-добра отстъпка от цената на определена марка ,взимам ги от магазините в града.Проверявам ги често въздушния е на лесно ,но е мъка този в купето на 1ген . В момента града е целия  разкопан и за 6 месеца въздушния е чернилка

За 1 год този в купето врабчета гнездо да свият, извода ако държите колата отвън не я спирате под дърво ,по това вътре в филтъра може после да познаете какво е дървото.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Krasimir_r_s написа:

СЪгласен съм, ама ми от съвсем скоро колата и още мерак, викам си нека да е в Хонда, както си трябва. 

Ама повече от веднъж ... 

 

От къде пазарите филтрите? Да си призная не съм търсил във форума ... 

Глей зад шарнира, филтри колко щеш и каквито щеш. 

20190813_145854.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И Филтрон виждаме, значи ли това, че може да си отдъхнем :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Специално за маслените - на Авенсиса пробвах с Филтрон първо, но лампата за маслото гаснеше чак след 6-7 секунди. Оттогава слагам Ман.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×