Jump to content
ИцоД

Писмо за проблем с еърбег-а

Recommended Posts

Днес поучих писмо за проблем с еърбег патрона на моята джазка и покана да ходя в Бултрако. Предупреждението е, че при задействане ще хвърчат малки метални парченца и могат да ранят някого. Някой с подобно предупреждение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз, т.е. Джаз-ката (2006-а) на съпругата ми, миналата седмица, от Английския дилър. Още не е ходила. 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз получих такова писмо.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Ицо, и аз получих такова писмо вчера. Днес  звъннах в сервиза в сф. Включиха ме в списък с чакащи. Предполагат доставка до 30 дни.

Смяната е за двата патрона на предните въздушни възглавници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДОбре, ама аз трябва да ходя до Варна. И не мисля да ги сменям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си сменял  по времето на инцидентите в Щатите, е желателно. Преди две години имаше обща тема във форума и сам ги потърсих за подмяната. Ако ще идваш до Варна, много внимателно си огледай автомобила преди получаване! И таблото, и предното стъкло бяха в отпечатъци от ръце къде прашни, къде мазни след процедурата.  Вярно, че бе безплатна процедурата, но много писюрски свършена - от официален сервиз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ИцоД написа:

ДОбре, ама аз трябва да ходя до Варна. И не мисля да ги сменям

По каква причина такова целомъдрие от твоя страна? Хорати ти сменят патроните безплатно ,само трябва да заявиш град, където да я поръчат. Еърбега наистина е опасен.Един гребен изскача от вътре при задействане и ти се врязва в челото.Явно не си го харесваш или жената кара колата :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом съвета е от Бранко, ще го направя ! ;) Благодаря ти !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.07.2019 г. at 11:49, ИцоД написа:

Щом съвета е от Бранко, ще го направя ! ;) Благодаря ти !

Здравей колега, и аз получих това писмо  и затова влязох да прегледам нещо по темата, за мен също Варна ми е на ръки, ще идя какво пише тук и ще реша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз обмислям къде да ходя.

В писмото имам София, Пловдив и Варна. Но във Варна не е "Бултрако".

 

Какво стана със Ст. Загора, нямаше ли и там сервиз?

Редактирано от MegatroniC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ,нито там нито в Бургас...Няма кой да им смъкне табелите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.07.2019 г. at 13:30, MegatroniC написа:

И аз обмислям къде да ходя.

В писмото имам София, Пловдив и Варна. Но във Варна не е "Бултрако".

 

Какво стана със Ст. Загора, нямаше ли и там сервиз?

Градски, звъннах озни ден във Варна. Някаква, която едва дишаше ми рече, че съм записан и ще ми се обадят. Което означава че те насрочват дата и час :(  А сервизът във Варна е на КИА. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Писах в Технически въпроси, но после видях, че темата е тук. Някой знае ли дали този проблем е само за модела Jazz на Хонда или са засегнати и други модели. Защото в Бултрако Пловдив ми казаха, че до 20-ти т.м. били записани над 6000 коли. Чак не ми се вярва в района им да има толкова много Jazz-ки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е свързан с производителя на въздушните възглавници, а не със самата Хонда. Подобни възглавници са поставени на множество различни модели и марки японски автомобили, та затова е голямата бройка.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.07.2019 г. at 20:52, ИцоД написа:

Градски, звъннах озни ден във Варна. Някаква, която едва дишаше ми рече, че съм записан и ще ми се обадят. Което означава че те насрочват дата и час :(  А сервизът във Варна е на КИА. 

 

Аз говорих с Бултрако Пловдив.

Ще ми изпратят декларация по GDPR (за личните данни), която да подпиша и да им върна, заедно с данните от големия талон.

Ще поръчат, част за моя модел което ще отнеме до 2 месеца. След което ще ми се обадят да насрочим дата.

 

Сложна е тая работа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Някой в София успя ли до сега да свърши тази процедура? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, vpen написа:

Привет на всички. Някой в София успя ли до сега да свърши тази процедура? Благодаря

Току що получих обаждане от Бултрако. Казаха, че частта ще пристигне началото на септември и ще ми се обадят да я подменят безплатно. Оказа се че има и втора кампания за лостчето на фаровете. Направо съм удивен от тяхното бързодействие :)

Редактирано от vpen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.08.2019 г. at 17:07, vpen написа:

Привет на всички. Някой в София успя ли до сега да свърши тази процедура? Благодаря

При мен стана супер бързо... На 28юни2019год. получих писмо и същия ден говорих с Бултрако гр. София. Казаха че ще се обадят, когато пристигне пратката. Обадиха се в събота на 3.август, и днес ги смениха джуджавките за 40 минути...., но за лостчето за фаровете, нищо не ми казаха или намекнаха.... 

Редактирано от Feadora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.08.2019 г. at 19:10, Feadora написа:

При мен стана супер бързо... На 28юни2019год. получих писмо и същия ден говорих с Бултрако гр. София. Казаха че ще се обадят, когато пристигне пратката. Обадиха се в събота на 3.август, и днес ги смениха джуджавките за 40 минути...., но за лостчето за фаровете, нищо не ми казаха или намекнаха.... 

Явно вашата джазка няма този проблем. Те гледат по VIN номера и казват ако има нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Миналата седмица бях в Бултрако и по план програма смениха два пиропатрона. Общо време за операцията - 1ч и 15 мин. 

Нямам забележки към работата (изцапано или нещо подобно)

Препоръчвам смяната на всички :)

Хубав ден

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След август някой минал ли е през процедурата?

Аз пуснах заявка и ме записаха на 1-ви август да чакам ред до месец и половина. Вече минаха 4 месеца и половина, никакво обаждане.

Явно ще си я карам така. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм записан от юли и още чакам. Обадих се да питам, но никава конкретна информация няма - много коли чакали и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не чака,не им се занимава със стари коли

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда го купих ноември миналата година. Точно след една година ми пристигна писмо от Хонда Италия с което ми препоръчаха по най бързия начин да сменя аербека в най близкия сервиз. Обадих се и след 10 дни аербека пристигна и другия петък имам час за смяната му. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чакам от август. Та казвате, че просто не им се занимава ли? Аз се обадих преди месец и ми казаха, че имали 11 000 писма. Дали това е вярно? Как да разберем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези неща бяха оправени преди 5 години в някои държави... незнам защо България не върви паралелно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди един месец ми се обадиха че за моя модел е дошла частта, но поради карантината се записах за 19.05. в Бултрако моторс- Пловдив. Има ли добри отзиви за този сервиз, защото мисля да искам и реглаж на клапани и проверка на свещи. Ако някой е ходил там нека сподели дали си разбират от работата или още се учат.Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога се записа?

Аз ги чакам вече 9 месеца, а казаха до един. Да бяха се обадили поне да ми кажат, че не им се занимава с дърти кошници, нищо че от Хонда им плащат кампанията. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение от годината на колата! Всички, които попадат в кампанията се сменят! Обади им се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм получавал писмо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...