Ra6ko 6 #1 Публикувано 28 Април, 2019 Здравейте колеги, отскоро почна да ми излиза следната грешка: P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 1, получава се като позагрее колата и когато набера скорост около 80-90км/ч и включа 5та скорост и няма след 5 до 10сек светва чека. Ще прикача и две снимки от въпросната грешка. Някакви идеи, катализатор, ламбда сонда за смяна или някъде другаде да търся проблема. Допълвам колата е на газ, но проблема го прави и на бензин, карах 2-3 дена на бензин и като излязох извън града пак светна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #2 Отговорено 28 Април, 2019 А кода на мотора е.........? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ra6ko 6 #3 Отговорено 28 Април, 2019 Извинявам се B20Z 147коня който е. 2000година е Cr-Vто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #4 Отговорено 29 Април, 2019 Включвам се със същата грешка и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 29 Април, 2019 Катализатора е off Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 29 Април, 2019 Въпрос към Фена коя сонда отчита че катализатор е офффф. Повечето газаджии клъцват тази преди катализатора защото им пречи на двете леви ръце да си настроят газовата. Първа генерация визирам моята няма втора сонда след катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #7 Отговорено 29 Април, 2019 Моята е 2001г и има втора сонда след кат. (както и колегата явно). Моят газаджия каза, че дори 5% под ефективността да падне катализатора, показва грешка. Предложи да се сложи известната втулка да се лъже втората сонда или напълно да се махне (втората не играела роля на компютъра за дозировка). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #8 Отговорено 29 Април, 2019 (Редактирано) Моята е 2000 г и няма втора сонда да втората е там за да покаже кога е заминал катализатор . Предния газаджия беше отрязал първата за да не притеснява настройките му на газовата, и да улесни неговото пълно невежество как роботи двигателя на Хонда и как да се настрои газовата с работеща сонда. Често светеше чека не съм чел грешките. Та моята насока е сигурни ли сте какви ги е сътворил вашия газаджия . Редактирано 29 Април, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzfz98 12 #9 Отговорено 29 Април, 2019 Аз съм сигурен, понеже светна преди да съм сложил газ. И двете работят. Обмислям да изтърбуша катализатора и да махна втората. Карам на газ, няма какво да пречисти толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ra6ko 6 #10 Отговорено 29 Април, 2019 И при мен втората не е бутана, нито катализатора е бутан, но явно е време да го резна. Щом не играе роля в дозировката не би трябвало и да е проблем като се махне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 30 Април, 2019 Физически се маха лесно, софруерно как.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ra6ko 6 #12 Отговорено 30 Април, 2019 Варианта освен е физически да се махне само катализатора, а да се остави втората ламбда сонда мисля, че имаше такива средни гърнета с място за сонда да се сложи. Но ако има някой по компетентен да изкаже мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #13 Отговорено 30 Април, 2019 Махаш катализатора,защото явно си е заминал и слагаш нов или проходно гърне на негово място,след което си взимаш една дистанционна втулка за ламбда сондата.Има скъп вариант с парче катализатор вътре 50-60лв. или евтиния празна просто издърпва сондата да не бият директно в нея изгорелите газове за 10-тина лв.Пробвал съм и двете на стария акорд бях със скъпата, на сегашния съм с празна втулка и пак нямам проблеми почти 2 години. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #14 Отговорено 1 Май, 2019 Става и без втулка,с една интегрираща верига.Има писано много в нета по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #15 Отговорено 29 Октомври, 2023 Здравейте. Същата грешка и при мен. Странното е, че я имаше и преди да сменя катализатора, който беше изтърбушен от продавача, и преди да сменя ламбда сондата преди катализатора. Колата няма газ. Изминавам точно 90 км и си светва отново. Заместващия катализатор е чисто нов. Поразпитах тук там и пичовете изказаха мнение, че е възможно чека сам да си изгасне. Ако имате идеи, ще се радвам да ги споделите. Хондата е 2001г. с две сонди. Ще сложа и снимка за всеки случай. Лека вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #16 Отговорено 30 Октомври, 2023 Смени сондата след катализатора. Тя отчита, че не работи катализатора но може да се е повредила вече и да не отчита коректно сместа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stef78 5 #17 Отговорено 30 Октомври, 2023 Това че пише BANK 1 не означава ли че е първата ламбда сонда 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 30 Октомври, 2023 Не.Банк едно е първи катализатор.Като си купиш Ледженд ще видиш къде е банк2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #19 Отговорено 30 Октомври, 2023 Решихме (евентуално)проблема. След изчистване на грешката и загасяне на чека, решихме да вдигнем колата на подемник. И, изненада - на едното от "ушите" на катализатора липсваше болт, другите два си бяха доста хлабави. Сега всичко е стегнато. Ще раздвижа малко хондата и ще пиша за резултат. Ако гадната лампа светне отново, явно отивам на варианта на Mys7lc. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #20 Отговорено 31 Октомври, 2023 Мне. Проблемът не е решен. Чека тая сутрин си светна отново. Отивам на варианта на Mys7lc. Markony, ако правилно съм те разбрал, тая грешка не ти подсказва коя от двете ламбда сонди е за смяна. А за Legend-а - дай боже всекиму Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 50 #21 Отговорено 31 Октомври, 2023 Смени първата сонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #22 Отговорено 31 Октомври, 2023 Сменена е. Преди седмица. Чека продължава да си свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stef78 5 #23 Отговорено 1 Ноември, 2023 Проблема най вероятно ще е от заместващия катализатор,на познат взехме такъв и от тогава лампата му свети, аз на моя джаз също съм със заместващ ,но на друга марка не като неговия и с него нямам проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #24 Отговорено 2 Ноември, 2023 Разбира се, че някой нов катализатор на евтина марка може да прави проблеми. Няма как да филтрира вредните емисии като нов оригинален... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #25 Отговорено 2 Ноември, 2023 Ако проблемът е в катализатора, филмът става сериозен. Решението май е или смяна на ламбда сондата след катализатора, тъй като тя не е сменяна след покупката на колата, или монтирането на нов катализатор. Което хич не ме устройва. Явно отивам на спор с фирмата, от която купих катализатора. Но преди това трябва да се изключи неработещата втора ламбда сонда. Общо взето, тъпа история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #26 Отговорено 2 Ноември, 2023 Ако се изключи няма да ти дава грешката но пък на технически преглед, ако наистина катализатора е менте ще покаже повече вредни емисии. Но все пак ти си на газ и може да нямаш проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 777 #27 Отговорено 2 Ноември, 2023 Ако се изключи втората ламбда, на техническия ще го хванат и ще го пишат без катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #28 Отговорено 2 Ноември, 2023 Там е работата, че не съм на газ. Решението изглежда ще е използването на митичната "втулка". Оказа се, че хондата в Германия е била еко или евро 4. А катализатора, който са ми продали е евро или еко 3. Но за това май аз съм си виновен. При покупката просто казах марката на автомобила, годината на производство и кода на двигателя. Идея си нямах, че е трябвало да спомена и "страна на произход". След монтажа, ще споделя дали лошата лампа още свети. Благодаря за мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #29 Отговорено 3 Ноември, 2023 При мен положението е същото , евтин катализатор след месец светна чека. В момента е с втулка и няма проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове