Nikito82 61 #1 Публикувано 28 Април, 2019 Здравейте опитвам да избера кола на съпругата ми и засега се колебаем между Тойота Аурис и Хонда Сивик 8генерация. Какво мислите, коя е за предпочитане, какъв мотор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #2 Отговорено 30 Април, 2019 Която повече и харесва, а ако иска автоматик - Сивика. Тойотите (Аурис и Ярис) са с роботизирана механична кутия и на малки скорости лашкат, а и зиме по сняг и лед са капризни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #3 Отговорено 30 Април, 2019 А каква е разумна цена на такъв автомобил 2008-2009г? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #4 Отговорено 30 Април, 2019 Това е най-неправилният въпрос, а цената е един от последните, а не първият. Кола се купува с пари, но се избира и оглежда по съвсем други критерии - би трябвало да го знаеш. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #5 Отговорено 30 Април, 2019 Знам, ама цените стигат до 16000лв и не мисля че такъв клас кола 2008г оправдава такава сума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #6 Отговорено 1 Май, 2019 Еми, виж някоя Джазка - "тинейджърка" и ще махнеш 10 хилки от споменатата сума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #7 Отговорено 1 Май, 2019 А защо не видиш и някоя фиеста, возят приятно и са здрави, и за около 10к ще й вземеш доста по-нов модел, иначе сивика е най-красивата от всички, но с най-лоша возия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #8 Отговорено 1 Май, 2019 Не знам, нещо не съм впечатлен от форд. Да попитам 2.2 дизела кокто слагат в сивика с оправините болежки ли е или е тоз който е на акорд 7 преди фейса? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #9 Отговорено 1 Май, 2019 Отправните точки са: - с каква сума искаш да се разделиш? - какъв шофьор е жена ти? - за какво ще я ползва и евентуално за колко време? Избистри тези неща, пък после ще го мислим....защото може да и отива и някое СРВ-3, което го има и се предлага тук, на доста прилична цена..... Погледни в продава, ако не е късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #10 Отговорено 2 Май, 2019 (Редактирано) Ами сумата е до 10к лв. Жена ми е с книжка от 2г, но е внимателен шофьор. Използването на колата, възможно най дълго време, минимум 5.6г Ще се кара градско. Редактирано 2 Май, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #11 Отговорено 2 Май, 2019 Е, щом е градско - вземи и нещо малогабаритно, за да се кара и паркира лесно. За това ти предложих Джаз-ка. Удобна колца с добро реноме. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #12 Отговорено 2 Май, 2019 За 10 пари може да я ощастливиш с този https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11555939916864080&slink=ar53fn модел, а за около половината сума има и от предишното https://www.cars.bg/offer/c3037523 поколение, което също не е лошо, имайки предвид градската джунгла. Обявите са примерни, колкото да видиш разликите. Идете и разгледайте тези модели на живо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #13 Отговорено 2 Май, 2019 Стига бе, 10г. кола за близо 10к. на 180 хиляди от такъв клас! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #14 Отговорено 2 Май, 2019 Може и така да е, но това лесно се коригира. Отиваш на място, обясняваш на търговеца колко си "вътре в бизнеса", как тоя модел е в дъното на класациите, а специално този екземпляр е "пълна леш" и той ти го дава за 3 бона с пълен резервоар, втори комплект гуми/джанти и регистриран, само и само да се оттърве от него, а после ставате приятели и те кани на вечеринки със семейството си, понеже си му спасил фирмата от фалит. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #15 Отговорено 2 Май, 2019 Миналата година търсих кола на майка ми, гледах и четох за автомобилите, за които се чудиш(сивика и ауриса). После пък бях на път да взимам един Джаз за 8 бона. В крайна сметка и взехме една А-класа 1.7 бензин за 6000лв от втората генерация-2006та година. Обслужена, с ремонтиран автоматик, който още е в гаранция. Взехме 4 всесезонни гуми и от тогава само гориво. Доста по-висока е от другите градски автомобили, влизането и излизането са супер удобни. По-скоро имам чувството, че карам миниван, а не градска кола. Висока позиция на стоене, отлична видимост, волана изключително лек, педала на газта и той. Този на спирачката е как да кажа... хем не е толкова твърд и с толкова дълъг ход като на Акорда, но не е и като да се изправяш на колана и при най-лекото натискане. Накратко - изключително балансиран. Всеки път като имам възможност да я покарам се възползвам и ѝ се кефя много. Зимата харчеше 8.6-8.9/100,сега вече пада и до 7.9/100 с климатроник. Смисъл от градска дизелова кола аз не виждам. Ти не си уточнил дали ще се кара основно в града де, може и извън да си я кара, тогава има по-голяма логика. ПП: Разхода на мерцедеса не е в София разбира се. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #16 Отговорено 2 Май, 2019 Е като казвам в града, не значи че строго само там ще се кара, но на 95% градско ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #17 Отговорено 3 Май, 2019 В раздела "Продава Хонда" мярнах и друг подходящ модел (Honda Insight) - може и него да обмислите. Мен лично доста ми допада като визия, а като обем и комфорт е по-близък до Сивика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1256 #18 Отговорено 8 Май, 2019 https://m.fakti.bg/technozone/326922-kakva-kola-na-staro-da-izberem-nemska-ili-aponska?fbclid=IwAR2w3j5xUgOMPVRHXSSmcpTc8a5FupMXPiGbT6tahXbbfdwnuxh0noPqGqw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #19 Отговорено 8 Май, 2019 Търси кола не някакви стари публикации. Виж моето предложение за жена ти и не само нея. За тези пари бих взел Daihatsu Terios бензин, защо ли? Малка висока и удобна за града, японска надеждност и 4х4 за зимата извън града. Хайде и да почерпиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #20 Отговорено 12 Май, 2019 Офф така съм се омотал с избора че... Преди как се радвах, за закупуването на "нов" автомобил, а сега даже не искам и да ми се налага! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #21 Отговорено 13 Май, 2019 Става все по трудно да се попадне на нещо читаво, а в същото време има свръх предлагане и човек става разноглед. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #22 Отговорено 30 Август, 2019 (Редактирано) Така по стегнах стария алфонсо платих му всичко и отложих малко покупката на друг автомобил. Живи и здрави на пролет догодина мисля да взема, но за мене, понеже жена ми и баща ми не пазят и ще им оставя акорда! Та спрях се на Акорд 8, но това с тоя бавно загряващ дизел при акорд много ме отказва, макар че с моя малък преход дизела като цяло ме отказва, но ако излезе нещо... . Пежо 508 и Мазда 6. Та какво ще ме посъветвате. Аз обичам големи коли, Акорд 7 ми е минимума като големина и да си има коне, не искам да карам кола 100коня и да правя едно изпреварване 10мин. Искам от колата да е стабилна и безшумна на магистралата, което ме води до колебания за мазда 6 Редактирано 30 Август, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #23 Отговорено 31 Август, 2019 Според мен никоя от тези три коли не е типичен представител на групата "motorway cruiser". Сравнени обаче с Акорди като нашите ще са доста добре, въпреки че маздата я плюят яко точно на тема nvh. Аз си свалих данни за нива на шум от ей този сайт и си ги осредних в ексел за конкретни модели, които ме интересуват, за да добия някаква груба представа. https://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html Аз от тези три автомобила съм имал най-голям досег с Акорд 8, след това с Мазда 6, а с пежото нулев. Маздата бях изумен с колко съсипан интериор беше, а се караше от чисто нова от един човек само (един от директорите на фирмата). Когато се качих в нея беше на 4 години и 75 000км. За справка Акорда, който най-често съм карал и съм се возил е на 5 години и 100к км и дори и към днешна дата е осезаемо по-запазен от маздата през 2018та. Аз ако сега трябваше да избирам от тези три автомобила конкретно - - > Акорд 8. Ако някой от трите двигателя те устройва като комбинация динамика/разход/поддръжка действай. Маздата според мен ще е по-тегава за поддръжка, а аз пежо повече не мисля да повторя. Мен лично това, което ме отказва от Акорд 8, е че тези години и за тези пари може да си вземеш 2.0 турбо 8АТ, което прави 100 за под 6 сек и ако се кара леко да връща 5,5/100. 2.4 в купето на 8ма ген как и да го караш не го виждам да падне под 6,8, а колкото и газ му даваш е над 8 сек до 100. Плюс това е и доста предразположен към харч на масло, така че не виждам основание за покупка. Който го устройва 2ката бензин като вървеж, там поне разхода е една идея по-адекватен като за кола 2015та година, а и гледам и от полуоски не се оплакват толкова хората, за разлика от 2.4. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #24 Отговорено 31 Август, 2019 Аз бих се оглеждал зa Legend , само дето требе търпение да излезе читав. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #25 Отговорено 31 Август, 2019 Преди 5 часа, Cap_Slow написа: Мен лично това, което ме отказва от Акорд 8, е че тези години и за тези пари може да си вземеш 2.0 турбо 8АТ, което прави 100 за под 6 сек и ако се кара леко да връща 5,5/100. 2.4 в купето на 8ма ген как и да го караш не го виждам да падне под 6,8, а колкото и газ му даваш е над 8 сек до 100. Плюс това е и доста предразположен към харч на масло, така че не виждам основание за покупка. Който го устройва 2ката бензин като вървеж, там поне разхода е една идея по-адекватен като за кола 2015та година, а и гледам и от полуоски не се оплакват толкова хората, за разлика от 2.4. Кое е това 2.0 8АТ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #26 Отговорено 31 Август, 2019 Ами например N20B20 двигателя на БМВ с 8 степенен ZF. От тия години (2013--) ВАГ горе долу са си решили проблема с екстремния харч на масло, там също има 2ка турбо комбинирана с 8 степенен zf. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #27 Отговорено 31 Август, 2019 Абе човека едвам стана хондажия, вие искате да го прокудите. Да търси запазен и обгрижван Ледженд - това е вечна кола и вече за малко пари. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrisimow 26 #28 Отговорено 3 Септември, 2019 И имат една екстра, която при Акорда много липсва през лятото - обдухване на седалките. Друг е въпросът дали върши някаква работа това обдухване, но поне звучи като яка глезотийка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #29 Отговорено 4 Септември, 2019 (Редактирано) Леджънд-а си е един от най-екзотичните избори в този клас. Ако не ме лъже паметта, доскоро тук във форума се продаваше такъв с фактури за над 3 бона за ремонти и поддръжка, а и едва ли човека е оправил абсолютно всичко и тогава я е пуснал за продан. Колкото и гледан автомобил да си намериш, ако го вземеш на 200к и му врътнеш едни 120 000км за 5 години ще е болка за обслужване. Смятам го така, защото на колегата му е важно да е тихо на магистрала. Ако се качва 3 пъти в годината на магистрала, едва ли тишината в купето ще му е фактор. Реално погледнато по един Акорд си отиват 800-1000лв на година при по-сериозен пробег, представям си по Леджънд. Съвсем отделен въпрос е човека дали има при кого да я води тази кола. Забелязал съм, че много неща се опитва да си оправя сам, за което евала, но това може и да е подбудено от факта, че няма читави майстори за марката около него. Ако случи на по-трошлив Леджънд и типичен "специалист", който работи на принципа проба-грешка много бързо може стане грозна ситуацията. Ако говорим и за части, освен ОЕМ на безумни цени, масово имаш 2-3 афтърмаркет опции и 2 автоморги в България, които може да имат някакви части за теб (които също продават на космически цени). Като заключение, аз лично не бих препоръчал с лека ръка на някой да си вземе 10+ годишен Леджънд в българската действителност. Аз този модел го чувствам като подходящ за някой заклет фен не само на марката, но и на самия модел и някой, на който няма да му трепне окото когато нещо се счупи да си остави колата някъде и да му го сменят с ново ОЕМ. Това пак казвам ми е личното усещане за този модел. Редактирано 4 Септември, 2019 от Cap_Slow 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #30 Отговорено 4 Септември, 2019 Напълно си прав и като сложим убийственият данък и застраховка и става. Едва ли ще е Легенд, живи и здрави догодина ще я мисля. Сега събирам мнения, гледам модели. Ам накрая може да си остана с моя акорд, а на жената някой Аурис бензин 1.33, да е леко на джоба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #31 Отговорено 4 Септември, 2019 Последното изречение от мнението ти,ми "допада" най много! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #32 Отговорено 16 Септември, 2020 На 30.04.2019 г. at 15:01, ceco_accord написа: Която повече и харесва, а ако иска автоматик - Сивика. Тойотите (Аурис и Ярис) са с роботизирана механична кутия и на малки скорости лашкат, а и зиме по сняг и лед са капризни. Цецо каква е кутията на сивик? Някъде четох че и тя била роботизирана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #33 Отговорено 17 Септември, 2020 Сивик 8-ма генерация е с "роботизирана" кутия, но нямам преки впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #34 Отговорено 17 Септември, 2020 (Редактирано) Вземи един Ярис 1.4 D-4D..Чичо ми взе такава за дъщеря си, началото на тази пролет и до сега я хвали. Свалил я до 5-6 в града, само се вози Цък Редактирано 17 Септември, 2020 от mysticchannel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #35 Отговорено 17 Септември, 2020 Дизел за града не искам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #36 Отговорено 17 Септември, 2020 Сестра ми си продава джаза, има малко забележки мозметични, но могат да се оправят Баш за града кола е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #37 Отговорено 17 Септември, 2020 Ориентирахме се към Сивик 8 1.8 бензин. Благодаря все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #38 Отговорено 3 Декември, 2020 Да използвам темата ... Сина е от скоро шофьор и се загледах по този Сивик. Изглежда добре според мен за тези пари, но не знам как е с ръждата отдолу. Ако някой от Монтата помогне с оглед ще съм благодарен... https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11602964751139859&slink=hzsz9y Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #39 Отговорено 3 Декември, 2020 Говорих с човека, на 6 км от Монтана е това село. Колата няма регистрация и тест само на място - в двора. Каза че си е ОК, даже със зимни гуми и климатика работел. Само имало нещо "мазано" по задните калници - предполагам изгнили вежди. Ако държиш, утре мога да отскоча и да и "хвърля 1 око"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #40 Отговорено 3 Декември, 2020 Да аз го видях на картата. Ще ти бъда благодарен. Най вече ме интересува да не е изгнила. Не че техническото състояние не е от значение де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове