Jump to content
Untouchable

Хонда Акорд 8 ген. въпроси

Recommended Posts

Здравейте на всички! 

От скоро съм собственик на Хонда Акорд 8  ген. EX ,2.2 дизел 150к.с. 2008г.  Имам голяма дилема с маслото за този автомобил, от изчeтеното във форума препоръчват 0w30 или бъркам?, но понеже колата дойде с една папка листа от както е кола и са фактури от Хонда Франция където са и слагали 5w40 от 2011 г. Та нямам идея какво да правя с обслужването. На истински 223000км е. Не знам съединител за тези хонди да е изкарал повече от 180-190к. може да не съм прав. И последното питане е как да разбера дали веригите са за смяна като по препоръки се проверяват на всеки 40к или 2 години. Не искам да ходя в официални сервизи......АМАН ОТ ТЯХ! Понеже не съм вързан в ръцете и си поддържам колите в безупречно състояние липсата на някой щипки ме докарва до лудост ако ме разбирате. Съжалявам ако това го има в други теми и е неуместно питането ми тук. Ще съм благодарен за малко помощ от хората с опит тука, защото си признавам че съм още бос с детайлите по тази Хонда. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ето го маслото за нашите хонди :

IMG_20180706_123051.jpg

Edited by ivstoinov
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно 42лв литъра. Значи на моята са и намазали мотра щом е слагано 5w40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поръчвам от англия за 60 паунда 6 литра масло www.hondaparts247.co.uk излиза доста по ниска цената от колкото в българия

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

В ръководството и сервиза дават 0-30.От 5 г.карам с 5-30.Също е позволено в инструкциите.Има по-голям диапазон.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

5w30  е с по-голям диапазон от 0w30  я го обясни че не мога да го схвана ,мисля че грешиш.

Ето колега има и други масла от общите поръчки тук в форума незнам дали улучих сецификацията на двигателя ти.Потърси я в тази таблица

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview#

А маслата тук

https://www.ato24.de/en/car/engineoil-aceanbspc2-0w-30.html

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Untouchable написа:

Здравейте на всички! 

От скоро съм собственик на Хонда Акорд 8  ген. EX ,2.2 дизел 150к.с. 2008г.  Имам голяма дилема с маслото за този автомобил, от изчeтеното във форума препоръчват 0w30 или бъркам?, но понеже колата дойде с една папка листа от както е кола и са фактури от Хонда Франция където са и слагали 5w40 от 2011 г. Та нямам идея какво да правя с обслужването. На истински 223000км е. Не знам съединител за тези хонди да е изкарал повече от 180-190к. може да не съм прав. И последното питане е как да разбера дали веригите са за смяна като по препоръки се проверяват на всеки 40к или 2 години. Не искам да ходя в официални сервизи......АМАН ОТ ТЯХ! Понеже не съм вързан в ръцете и си поддържам колите в безупречно състояние липсата на някой щипки ме докарва до лудост ако ме разбирате. Съжалявам ако това го има в други теми и е неуместно питането ми тук. Ще съм благодарен за малко помощ от хората с опит тука, защото си признавам че съм още бос с детайлите по тази Хонда. 

Здравейте и честито ! Зависи колко сте готов да се филмирате на тема масла ? Минала година като взех моята( същата като Вашата), изчетох де що има теми тук за маслата. В крайна сметка се спрях на MOTUL 8100 ECO CLEAN C2 ; 0W30. За 10000 км съм долял има-няма 100 мл.Колата я взех на доказани 168000 км, при смяната сега на 178000 маслото беше ОК.Смених отново със същото. Слагам и добавка БАРДАЛ , при смяната горивния филтър беше много чист. По отн . на съединителя - дано да е наред, че тези с демпфера са цифра - прибл. 2500 май беше....

 

Успех и безаварийни километри.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 Благодаря ! "stany681"

Понеже е с пълна история се надявам съединителя да е сменен защото не се усеща на 223000 не знам дали ще издържи толкова, не мога да разчета на френски какво е правено точно, веригите не се чуват днес бях при хора които са  доста на ТИ с точно този мотор и по принцип с Хонда. Официално им  дават на 120 000 смяна на вериги. За маслото единственото ми притеснение е ако сложа 0w30 да не почне да го харчи че вече е на над 200к км. И аз съм се спрял на Мотул като ми предлагат и Бардал на подобна цена.  Препоръчват ми една туба от 5 + 1 л че и дават 5,7 л да събира което не знам дали е толкова.  Та дилемата е 0w30 ili 5w30 като от таблицата на колегата "CARPERA" този мотор му давати 2-те. Все пак както обесних по-горе в поста намерих фактури от Хонда Франция където 2012-2013-2014 година е карана с маслко 5w40 може да е била в по-студен район знам ли вече. А знам че като е нова ако не я караш с 0w30 и прецакваш мотора. Та ся в това положение съм на кантар и не знам какво да направя. 

Edited by Untouchable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не се притеснявай за харч на масло.. Моята стара беше на 350000+ (иначе джамбазина я беше докарал доста по-млада) километра и масло за 10-11 смени, които аз направих през 10К км. не е доливано никога.. т.е. дори и грам не е доливано за моите 100К км.. Тия коли трудно тръгват да го харчат.. По-вероятен харч на масло може да се получи от турбото, отколкото от двигателя.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 35 минути, petko_z написа:

Не се притеснявай за харч на масло.. Моята стара беше на 350000+ (иначе джамбазина я беше докарал доста по-млада) километра и масло за 10-11 смени, които аз направих през 10К км. не е доливано никога.. т.е. дори и грам не е доливано за моите 100К км.. Тия коли трудно тръгват да го харчат.. По-вероятен харч на масло може да се получи от турбото, отколкото от двигателя.. 

Значи да  сложа 0w30 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами аз бях с по-стария мотор 140 к.с. i-ctdi.. Нямаше ядове с 0w-30..

Но и за стария и за новия препоръките са само 0w-30..

Само търси нещо по-качествено и различно от менте :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
преди 32 минути, petko_z написа:

Ами аз бях с по-стария мотор 140 к.с. i-ctdi.. Нямаше ядове с 0w-30..

Но и за стария и за новия препоръките са само 0w-30..

Само търси нещо по-качествено и различно от менте :)

2.2i-DTEC  N22B1-2 това излезна за моя мотор и по таблицата препоръката е 0w30

 

А смешното е че я писаха евро 4 което май е простотия защото с тези спесификации май е евро 5 ама нямали такава заповед издадена на такива коли да дават евро 5 някви простотии ми изляха в КАТ и им теглих една, ся вместо 135 лв данък ще си плащам 175лв и примерно в Атина няма как да влезнеш щото има забрана за под евро 5 доколкото знам. Но тука трябва да вкарват еконорми които май са пак да ни доят и вместо да пишат релните неща ти занижават стандарта да си плащаш. И накрая ДПФ-а в кофата и газ до долу. Искаш да си в норми ма държавата го написала друго то производителя нали е прост та те знаят повече от него.

Edited by Untouchable

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Не слагаи нищо по различно от 0w30 Бардал вникъкъв случай MOTUL 8100 ECO CLEAN C2 ; 0W30 носамо и единствоно от тук

https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html

Ментета в Бг много та да те заболи главата

Ето на 19 този месец ще има нова поръчка и човека е от София

 

 

Разгледай и си поръчай другите масла за да обслужиш колата като на скоростна кутия,антифриз,спирачна течност,незнам дали имаш хидравлична рейка.

Като за двигателя това са също много добри предложения Toyota Engine Oil SAE 0W-30 Premium Fuel Economy ,RAVENOL FES SAE 0W-30  в този ред.

Не надминавай повече от 9хил км ако караш само градско.

Ако си стози мотор  2.2i-DTEC  N22B1-2 дават в таблицата само 0w30най долния ред

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview#

Edited by CARPERA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

0W-30 целогодишно или, ако сменяш два пъти годишно маслото, може и 5W-30 за топлите месеци.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш ли да обясниш това пък защо като и двете са W30

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 40 минути, CARPERA написа:

Не слагаи нищо по различно от 0w30 Бардал вникъкъв случай MOTUL 8100 ECO CLEAN C2 ;

 

CARPERA, моля те като пишеш слагай точки, запетайки и др. препинателни знаци. Щото твоето изречение се разбира така:

Вариант 1:  Не слагай нищо по ралично от 0w30 Бардал. В никакъв случай Мотул.

Вариант 2: Не слагай нищо по различно от 0w30. В никакъв случай Бардал. Мотула от общите поръчки.

Мисля, че втория вариант е правилния, но не съм на 100% сигурен.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Quote

Вариант 2: Не слагай нищо по различно от 0w30. В никакъв случай Бардал. Мотула от общите поръчки.MOTUL 8100 ECO CLEAN C2 ; 0W30

Вариант 2:honda:

Edited by CARPERA
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 54 минути, Pavel_Pavlov написа:

0W-30 целогодишно или, ако сменяш два пъти годишно маслото, може и 5W-30 за топлите месеци.

 

 т.е. 5w30 не е добре за зимните месеци ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
35 minutes ago, CARPERA said:

Можеш ли да обясниш това пък защо като и двете са W30

Защото зимата, при по-ниски температури 0W маслото ще е по-течно и ще омасли по-лесно и бързо двигателя, съответно ще го пази. А ако питаш защо на топло 5W, 0W30 има по-голяма разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет, което предполага повече добавки за подобряване на вискозитета. Молекулите на тези добавки търпят промени с времето (заради нормалната работа на маслото) и губят постепенно свойствата си. Съответно, в общия случай, 5-30 би запазило вискозитета си по-дълго от 0-30. С други думи, за еднакъв интервал на смяна, 5-30-то би пазило по-добре двигателя в месеците по-близо до смяната.

 

12 minutes ago, Cyreon said:

 

 т.е. 5w30 не е добре за зимните месеци ли?

Не че е непременно зле, но определено 0W би било по-добър избор. Първото число обозначава вискозитета на маслото при ниски температури. По-ниско означава, че е „по-течливо“ и доста по-лесно ще бъде изпомпано и ще стигне до местата, които трябва да омаже и предпази. Също двигателят ще се развърти и запали по-лесно.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Quote

Или с други думи, в общия случай, 5-30 би запазило вискозитета си по-дълго от 0-30. С други думи за еднакъв интервал на смяна, 5-30-то би пазило по-добре двигателя в месеците по-близо до смяната.

Интересно защо 0-30 е по-скъпо тогава като според теб е по-лошо и ще се скапе за по-малко км.:cry:

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Не съм казал, че е по-лошо. Добавките за подобряване на вискозитета реално правят маслото по-гъсто когато е топло. Това означава, че базовото масло трябва да е с по-нисък вискозитет, което може да е един от факторите за цената. Друг може да са самите добавки, надали са пренебрежимо евтини.

 

Това са мои разсъждения. Не претендирам, че съм разбирач – това съм го чел във форума от хора, които са много по-навътре в темата от мен. Мисля, че, ако ти е интересно, е по-добре да обсъждаме в темата за маслата, а не тук.

 

ПС: също е редно да отбележа, че говоря за общия случай. Ако сравняваш скъпо и хубаво 0-30 масло с евтинджос 5-30, надали това, което казвам, е релевантно, тъй като има по-сериозни фактори в играта.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Та в карйна сметка 5 или 6 литра да си взема ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 32 минути, Untouchable написа:

Та в карйна сметка 5 или 6 литра да си взема ?

Преди карах 2.2 дизел 140 кс на Сивика ми и за 7 години съм карал само с оригинално масло 0w30 на Хонда. При смяна се налива 5.9 литра, но винаги имай в теб малко ако се наложи да доливаш. Така че 6 е минимума. И в последствие може да си вземеш един литър да си имаш. Аз лично съм доливал на около 8-9 к около 0.5 л и то не винаги. 

Това е от мен

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето ти едно сервизно ръководството, каза че обичаш да правиш нещата сам. 

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 12 часа, Untouchable написа:

Та в карйна сметка 5 или 6 литра да си взема ?

Аз бях взел 5+2 , но всъщност се побраха 5 и нещо. Остана 1л. неотваряно + още 200-300 мл....Та 6л.  са ти ОК. Ако искаш - може да пробваш в сервиза на Слави - МОТОБОКС - там ми смени маслото на скоростите с оригинално мисля беше. Много съвестно работи, без да го бях молил - прегледа по колата и ми съобщи разни неща, че са за смяна( за които и аз си знаех - в смисъл - не гледа да те набута за безмислени смени).

Не разбирам защо колегата CARPERA е против МОТУЛ-а, при положение, че по спецификации точно това масло го дават за Тойота/Хонда. Останалото е сектантсво и филмиране. Като вземеш някакво масло с поръчка от чужбина, което липсва у нас, и не дай Боже ти се наложи да долееш например, какво правиш ? Чакаш групова поръчка ли, що ли ? Айде нема нужда. Имам доста близки приятели, управители на реномирани автосервизи - нямат нищо против МОТУЛ. И си го има винаги, когато поискаш. Но  - в крайна сметка - всеки сам си избира :) . Успех.

 

Edited by stany681
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Да не си ме разблал.Мислех че в пост 17 го изяснихме това.

Не на Бардал. 

6++++++ за Мотула  той е много добър избор .

Извинявам се ако така се е под разбрало.  

Дай цена на този  Матул които ти си сложил от тук в Бг.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 14 минути, CARPERA написа:

Да не си ме разблал.Мислех че в пост 17 го изяснихме това.

Не на Бардал. 

6++++++ за Мотула  той е много добър избор .

Извинявам се ако така се е под разбрало.  

Дай цена на този  Матул които ти си сложил от тук в Бг.

Заради Вашата пунктуация ще да е грешното разбиране от моя страна ;). Относно цената - сменях маслото преди около месец +  всички филтри, но не помня колко излезе. А и ползвам добра отстъпка. Маслото със сигурност не е менте (не знам Мотул имат ли ментаци), моите хота по сервизите работят само с официалните вносители....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capacity 5,5 litre Service fill

Capacity 6,5 litre Dry fill

Filter capacity 0,3 litre
Или преведено при нормална смяна около 5,8 литра ти трябват. А ако източиш изцяло старото масло 6,8 литра.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Благодаря на всички за мненията! 

 

Значи хора след изчетене на 50 листа от голямата история на моята Хонда излезна че след закупуване на 3-тата година са и сложили 5w40 после 2012 пак 5w40, 2013- 5w30, 2014-5w30, 2015-5w40, 2016-17-5w30. Аз трябва да съм луд да сложа сега 0w30. Толкова разбират на вън конкретно Франция, сервизи официални и други разни там, като последните години е обслужвана в Пежо сервиз, падна ми ченето като видях това. Тоя си е правил колекция от марки масла. Ето пример за кола с история и собственик мърляч който каквото му кажат това прави. Значи ако сложа това 0w30 сега ще си бера ядове и си мисля че всеки майстор и продавач на масла ще ми каже това, все пак не съм бос в обслужването на автомобили.

 

Ето каква Хонда имах щастието да карам и нещастието да продам.....още не мога да си стигна задника да го захапя за това че я продадох преди 6 години. Такава кола няма никъде в България на 100% съм сигурен, но семейството стана +1 и нямаше как. На реални километри беше. Никога не е имала газ.

2013-05-04 1.jpg

2013-05-04 2.jpg

2013-05-04 3.jpg

2013-05-04 4.jpg

2013-11-30 5.jpg

2013-11-30 6.jpg

2013-11-30 7.jpg

2013-11-30 8.jpg

2013-11-30 9.jpg

2013-11-30 10.jpg

2013-11-30 11.jpg

2013-11-30 13.jpg

2013-11-30 14.jpg

2013-11-30 15.jpg

2013-11-30 16.jpg

2013-12-01 17.jpg

2013-12-01 18.jpg

Edited by Untouchable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мъка, мъка. :( Хубав е бил Прелюда, но не се коркай - минало е. Нали си "недосегаем", надявам се да не посегнеш на живота си, само защото предният собственик не е знаел че точно ти ще купиш колата му. Не се шегувам на твой гръб - мнозина сме така и с вехтите коли ситуацията е такава. Сипи каквото пише по книгите, тя ще си каже дали е доволна или не за 2 - 3 хиляди км.

Иначе - честито и напиши в профила си с какъв мотор е Акорда, за да не го обясняваш във всяка тема.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не виждам никакъв проблем да пробваш с едно по-хубаво 0-30 и да видиш дали ще го харчи.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/14/2019 at 2:40 PM, Pavel_Pavlov said:

Значи ако сложа това 0w30 сега ще си бера ядове и си мисля чевсеки майстор и продавач на масла ще ми каже това, все пак не съм бос в обслужването на автомобили.  

Само и единствено  майсторите е продавачите ще берат ядове че не отива колата при тях на ремонт.Какво е логиката да не сложиш по хубаво масло като хората карат с такова.Това с тъкано масло е най голямата простотия  която и майстори и продавачи не могат да обяснят,и да дадат пример на един блокирал двигател от хубаво масло.Наистина е много трудно да накараш някого да сложи по хубаво масло от това което кара и са го лъгал и цял живот че неможе ,щото дрън дрън неграмотни простотия. От една година и половина се опитвам да обясня на колега че има доста и в пъти по - хубави масла от неговия 10W40 Тотал на супер мега промоция и най добрия сред маслата, майстора му казал че от тънкото масло нещо щяло да прегори по двигателя. 😆

Edited by CARPERA
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 14.03.2019 г. at 13:24, Untouchable написа:

Аз трябва да съм луд да сложа сега 0w30.

 

Трябва да си луд да не му сложиш!

За 2.2 i-dtec (с DPF) - само 0W30 с ACEA C2/C3 или 5W30 с ACEA C2.

Всичко друго ще му вреди!

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Значи ,РЕСПЕКТ за мненията, но двигател каран 7-8 години с масла 5w30 -5w40 и сега да му сложа 0w30 мислите ли че има ефект ? Този мотор до 400 000  проблеми не дава ако го гледаш, разбирате от Хонда, това са 223 000 км, хлабини след подобни малса мислите ли че няма?, защото аз друго си мисля, аз казах че съм бос относно новите предимно дизелови хонди, видяхте какво съм карал по-горе и масло не е харчила никога а е бензин и се кара ...ама като се кара, се кара, след 4000 оборота всеки знае за какво говоря като настъпи. И за 133 коня си вървеше яко.  Та малслото е поръчано Мотул 5w30 нископепелно за ДПФ, филтри ,МАН, всички и горивния който е на майка си в п.ката ма аз ще си го сменям както и всичко останало. Другите масла и течности после. Доставчика е проверен от 20 години, продава и внася качество не ла.на нали. Вече тая кола след  като е посещавала севиз Пежо във Франция мислите ли че не усетих чадъра в задника, само къде още не се е отворил и не го дърпат да излиза, тепърва ще ям дървото с тази кола което ми е предлно ясно. Кола с история.....е.ах ти аз и късмета. 

Та благодарско за помоща ако закъсам с друго което не знам ще питам ако не намеря подобна тема.

Edited by Untouchable

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Даааа тази толкова грешна и плоска лъжа за хлабините и по гъстота масло. Може да го караш  с 0w30 но като се премине постепенно което значи,това 5 на 30 да не го караш 10 хил и повече като избягваш да го вкарваш непрестанно в лютеница та. Сменяш го на 5-6 да обере мизериите на старите. АЗ го направих от 10на 40 сега от този месец 0на 30 но за да изкарам лайната от предните промивам.Какво те притеснява в 0w30 изплюй камъчето.Никой не казва че и тук в Бг може да се вземе масло качествено, просто цените са фрапиращо нагоре за сметка на по-ниските от сайта за общите поръчки най вече на тези които пише Хонда.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, Untouchable написа:

 -5w40 и сега да му сложа 0w30 мислите ли че има ефект ?

Като те чета и гледам как си "дереш ризата", имам чувството че нещо си се филмирал. Може би смяташ че 5w40 е "по-дебело" масло и си е направило място между лагерите и сега, като налееш "по-тънкото" 0w30, моторът ще се разтропа? Моята я взех "без история" с прясно налято 10w40, карах го 7000км (към края естествено "го гореше"), но вече трета смяна съм с предписаното 5w20 и моторът е доволен, а маслото - без разход. Това да не ти е Жигулка, че като и се ошлайфа мотора след 200К, да го спасяваш с гъсто масло.

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Значи преди време купихме кола  на 250к км. по спецификация беше за 0w30 съответно слагам маслото и за 1 седмица и около 500 км отидоха 2 литра някъде си, после си караше с 5w40 и още си кара с него и мина към 150 000км и масло не пипа. Та не ме притеснява цената на малсото 0w30 ми е с 40 лв по-скъпо, голяма работа къде не отишли.  Не се филмирам, от по-горе написаното хора тука във форума си карат с 5w30 и нямат проблем. Не виждам смисъл да се натискам на стара "каруца" да слагам нещо от което няма смисъл. Моята Хонда като я купих и сложих Мотул 10w40 и ???? след 5к км почна да го яде яко. После последните 4 години в които я карах слагах Репсол 10w40 и никога не е барнала масло до 10 000 км. Та къв беше смисъла от скъпото масло +20 лв. нищо повече. А маслата не са ментета обясних по-горе защо. 

Та нито се филмирам нито се стискам за 20-30лв повече. Не мисля да правя старото ново, просто да го закрепя и да не слиза бързо на-долу. Като си я купя от магазина знам какво да правя. Цената за мен на Мотул 0w30 mi e 156лв. а за 5w30 e 116лв. това за 6 литра 5+1л. 

 

Това с дебело и тънко масло си го имаме тука в България май, маслото си е с еднаква дебелина просто е за различни региони спрямо това каква е климатичната област по-студено или по- топло.

 

Да оставим споровете настрана, благодарих Ви за изказаното мнение и взех моето решение. 

Edited by Untouchable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама всеки е свободен да слага каквото си реши, не му скачайте на колегата. :)

Ако ще олио да слага.

Има теми за маслата, тази е "Хонда Акорд 8 ген. въпроси", ама винаги се стига до там.

 

За 500км да идат 2 литра, сигурно сте наляли 2 литра по-малко първоначално.

Това на майтап, да не се засегнеш. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.03.2019 г. at 15:47, Untouchable написа:

 Благодаря ! "stany681"

Понеже е с пълна история се надявам съединителя да е сменен защото не се усеща на 223000 не знам дали ще издържи толкова, не мога да разчета на френски какво е правено точно, веригите не се чуват днес бях при хора които са  доста на ТИ с точно този мотор и по принцип с Хонда. Официално им  дават на 120 000 смяна на вериги. За маслото единственото ми притеснение е ако сложа 0w30 да не почне да го харчи че вече е на над 200к км. И аз съм се спрял на Мотул като ми предлагат и Бардал на подобна цена.  Препоръчват ми една туба от 5 + 1 л че и дават 5,7 л да събира което не знам дали е толкова.  Та дилемата е 0w30 ili 5w30 като от таблицата на колегата "CARPERA" този мотор му давати 2-те. Все пак както обесних по-горе в поста намерих фактури от Хонда Франция където 2012-2013-2014 година е карана с маслко 5w40 може да е била в по-студен район знам ли вече. А знам че като е нова ако не я караш с 0w30 и прецакваш мотора. Та ся в това положение съм на кантар и не знам какво да направя. 

0w30 ц3 пълна синтетика и да гори все тая важното е да маже правилното масло , а за добавки недей си и помисля ;) а до колкото за 5в40 моя акорд като го купих на 10 години в сервиза на хонда в Германия бяха сложили 10в40 така че те оставям сам да си прецениш от тогава го сменям сам ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цената за теб на Мотула явно с отстъпка е 156лва цената за всички които искат за 6л е 118 лв  от общите поръчки,ти прецени къде е по-изгодно.Този твой вкоренени сграх го срещам не за първи път,толкова силен че ще кажеш караш човека да скочи от пропаст.Както казах смяната става постепенно.Но ти си решил избора е твой и всички последствия от него.Моята Хонда  е на 19 год  и двигателя работи  в пъти по добре с 0на 30 отколкото с 10на 40.10 хил км ако е само градско е много за всяко масло и особено ако обичаш да го вярваш в червения сектор. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×