Jump to content
Sign in to follow this  
fenabg

Двигатели и скоростни кутии. Тема за лакърдии и локуми.

Recommended Posts

Преди 3 часа, fenabg написа:

 

Благодаря за отговора! Полезен както винаги.

Относно предложението за YACCO, ще се възползвам. При мен експлоатацията е тежка за двигатела, каране на къси разстояния. Затова съм се спрял на по-евтиното Petro-Canada 5W30 като го сменям на 5-6000 км. пробег. Още преди да се спра на Хонда бях чел форума и придобих представа какви масла и консумативи ще трябва да ползвам.  Друг е въпроса преди мен какво са сипвали.

Edited by dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Току що свален картер на K24  за вериги. Последните две смени с Yacco 0w40 i 5w30 Yacco pro. 

Та да питам къде ги тея несливаеми остатъци? 

20200627_171607.jpg

20200627_172014.jpg

Edited by fenabg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може би точно тук

20200629_122736.thumb.jpg.406965bc98435d39e0f9fed0eae50498.jpg

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Може би точно тук

20200629_122736.thumb.jpg.406965bc98435d39e0f9fed0eae50498.jpg

Как и къде ще застане па по стените? Я виш 2рата снимка? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Off Topic

Струва ми се,че е играла спринцовката преди да свалиш картера ;)

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, tony® написа:

 

  Скрий съдържанието

Струва ми се,че е играла спринцовката преди да свалиш картера ;)

 

Такива историйй при мен няма  а и колата е за пръв път при мен ! Не Съм хлапе на 15 години да премълчавам подробности ;)
@Митко84  може да споделиш 

Edited by fenabg
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз от любопитство последният път си смених сам маслото и взех 50милилитрова спринцовка с шлаух, да видя какво остава. Вдигнах предницата на стойки (т.е. лек наклон назад) и изчаках маслото да започне да капе рядко на капки. След това издърпах 6–7 пълни спринцовки (а някои събираха близо 60мл). Всичко се събираше точно под пробката за оттичане. Не си измислям, заклевам се! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е за пръв път @fenabgНе са използвани спринцовки,точно това ви се показва-без такива техники.Две поредни смени с къси интервали Yacco,като се има предвид ,че колата преди това не е поддържана добре и никой не е търсил несливаемите остатъци,които са в главите на някои хора

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя твойта е за отваряне, ама не само за вериги.

Иначе не знам как карат тия мотори  по 400-500 хиляди без да се смучат със спринцовки и смени на масло над 5000 км.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо не ви разбрах. Казах само че остатък има, не аргументирам ползата от смученето.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не превръщаме темата в спорове!

На Ванката, каналът му е под наклон назад и по този начин може да изтече повече масло от картера. Ако е вдигнал предницата и на крикове, тогава целият остатък би могъл да изтече през пробката.

Нещо, което е невъзможно да стане на подемник в хоризонтално положение. 😉

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, dandilov написа:

На Ванката, каналът му е под наклон назад и по този начин може да изтече повече масло от картера.

Точният въпрос,към него би ми бил,..."колко източи и колко наля"?

А спринцовките,отдавна са отживелица,вече играят помпи 12V:D.

Абе вършат работа,ако не те мързи!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Коментарите от вас. 

20200708_183920.jpg20200708_183942.jpg20200708_184702.jpg

 

Edited by fenabg
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 1.07.2020 г. at 0:10, JHM написа:

Точният въпрос,към него би ми бил

Точния въпрос е какво и кое е несливаемо ?. Инак на к20  налях 4.9 литра.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А...,що в книгата пише 4.2?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 1 минута, JHM написа:

А...,що в книгата пише 4.2?

Свален картер , свалена маслена помпа , свален ВТЦ  и тн + 15 часа отворен мотор да се цеди при смяна на вериги . 
П.П сори к24 е но е все тая . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, fenabg написа:

Коментарите от вас. 

20200708_183920.jpg20200708_183942.jpg20200708_184702.jpg

 

На колко километра е веригата? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

246000 спря да пали топла и тогава ми я докараха... 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

246 000 по километраж, значи поне най-малко 346 000 реални, така ли? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дани, може и реални да са километрите. Моята на 260х тракаше като дизел и имаше над един зъб отклонение. Маслото 10w40 за 70хкм и 6год. беше сменяно три пъти. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, dandilov написа:

246 000 по километраж, значи поне най-малко 346 000 реални, така ли? :D

Верига на к20 няма никога да искара повече от 250к ако ще да и е смвняно маслото всеки месец. За километрите съм сигурен защото колата е и за съединител а на него си му е толкова живота. 

Edited by fenabg
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята кола е на 318000 по километраж. Скоро ще  сменяме веригата, защото е с един зъб разминаване. Няма проблеми с автомобила. Със сигурност предният собственик в България не я е сменявал, а той я е взел нов внос на 107000 км като  е възможно да е взета от бултрако, но не го питах. Имаше етикет за сменяно масло на 108000 в бултрако. Има вероятност те като са я внасяли с пробег през 2007 да са сменили веригата един път , но трябва и да са врътнали 100к километра назад. Иначе , ако е бил някой друг джамбазин , не ми се вярва да е сменил верига и да я е продал с чисто нова такава.

Edited by ivailopp
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги едно въпросче предстои ми покупка на акорд 2005 дизел на 200000 реални километра е.Дали ще прави проблем веригата или е по издръжлива на този двигател..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много са неизвестните но от 180к до 300к може да изкарат веригите.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Upvote 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кой се е из@кал така на този мотор? И защо? 

На такива трябва да им се въведе задължително обучение с начално ограмотяване и принудителен труд, докато се научат как трябва да се работи!!! 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.07.2020 г. at 9:55, fenabg написа:

Верига на к20 няма никога да искара повече от 250к ако ще да и е смвняно маслото всеки месец. За километрите съм сигурен защото колата е и за съединител а на него си му е толкова живота. 

Има и е на 295 хил,  купувана нова от България 2006 г.  црв к20 и още е с несменена верига.  Интерсувах се колко е ресурса и,  и се запознах с човека първи и единствен  собственик на колата... който ми каза доста неща  ,  като е сменил съединителя на 250хил...., а и валовете са в отлично състояние. Винаги е полезно да чуеш такава информация от първи и единствен собственик поддържал перфектно колата си

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...