Jump to content
fenabg

Двигатели и скоростни кутии. Тема за лакърдии и локуми.

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, fenabg написа:

 

Благодаря за отговора! Полезен както винаги.

Относно предложението за YACCO, ще се възползвам. При мен експлоатацията е тежка за двигатела, каране на къси разстояния. Затова съм се спрял на по-евтиното Petro-Canada 5W30 като го сменям на 5-6000 км. пробег. Още преди да се спра на Хонда бях чел форума и придобих представа какви масла и консумативи ще трябва да ползвам.  Друг е въпроса преди мен какво са сипвали.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Току що свален картер на K24  за вериги. Последните две смени с Yacco 0w40 i 5w30 Yacco pro. 

Та да питам къде ги тея несливаеми остатъци? 

20200627_171607.jpg

20200627_172014.jpg

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би точно тук

20200629_122736.thumb.jpg.406965bc98435d39e0f9fed0eae50498.jpg

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Може би точно тук

20200629_122736.thumb.jpg.406965bc98435d39e0f9fed0eae50498.jpg

Как и къде ще застане па по стените? Я виш 2рата снимка? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Off Topic

Струва ми се,че е играла спринцовката преди да свалиш картера ;)

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, tony® написа:

 

  Скрий съдържанието

Струва ми се,че е играла спринцовката преди да свалиш картера ;)

 

Такива историйй при мен няма  а и колата е за пръв път при мен ! Не Съм хлапе на 15 години да премълчавам подробности ;)
@Митко84  може да споделиш 

Редактирано от fenabg
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от любопитство последният път си смених сам маслото и взех 50милилитрова спринцовка с шлаух, да видя какво остава. Вдигнах предницата на стойки (т.е. лек наклон назад) и изчаках маслото да започне да капе рядко на капки. След това издърпах 6–7 пълни спринцовки (а някои събираха близо 60мл). Всичко се събираше точно под пробката за оттичане. Не си измислям, заклевам се! :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е за пръв път @fenabgНе са използвани спринцовки,точно това ви се показва-без такива техники.Две поредни смени с къси интервали Yacco,като се има предвид ,че колата преди това не е поддържана добре и никой не е търсил несливаемите остатъци,които са в главите на някои хора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя твойта е за отваряне, ама не само за вериги.

Иначе не знам как карат тия мотори  по 400-500 хиляди без да се смучат със спринцовки и смени на масло над 5000 км.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ви разбрах. Казах само че остатък има, не аргументирам ползата от смученето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не превръщаме темата в спорове!

На Ванката, каналът му е под наклон назад и по този начин може да изтече повече масло от картера. Ако е вдигнал предницата и на крикове, тогава целият остатък би могъл да изтече през пробката.

Нещо, което е невъзможно да стане на подемник в хоризонтално положение. 😉

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, dandilov написа:

На Ванката, каналът му е под наклон назад и по този начин може да изтече повече масло от картера.

Точният въпрос,към него би ми бил,..."колко източи и колко наля"?

А спринцовките,отдавна са отживелица,вече играят помпи 12V:D.

Абе вършат работа,ако не те мързи!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Коментарите от вас. 

20200708_183920.jpg20200708_183942.jpg20200708_184702.jpg

 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.07.2020 г. at 0:10, JHM написа:

Точният въпрос,към него би ми бил

Точния въпрос е какво и кое е несливаемо ?. Инак на к20  налях 4.9 литра.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А...,що в книгата пише 4.2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, JHM написа:

А...,що в книгата пише 4.2?

Свален картер , свалена маслена помпа , свален ВТЦ  и тн + 15 часа отворен мотор да се цеди при смяна на вериги . 
П.П сори к24 е но е все тая . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, fenabg написа:

Коментарите от вас. 

20200708_183920.jpg20200708_183942.jpg20200708_184702.jpg

 

На колко километра е веригата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

246000 спря да пали топла и тогава ми я докараха... 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

246 000 по километраж, значи поне най-малко 346 000 реални, така ли? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, може и реални да са километрите. Моята на 260х тракаше като дизел и имаше над един зъб отклонение. Маслото 10w40 за 70хкм и 6год. беше сменяно три пъти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 11 часа, dandilov написа:

246 000 по километраж, значи поне най-малко 346 000 реални, така ли? :D

Верига на к20 няма никога да искара повече от 250к ако ще да и е смвняно маслото всеки месец. За километрите съм сигурен защото колата е и за съединител а на него си му е толкова живота. 

Редактирано от fenabg
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята кола е на 318000 по километраж. Скоро ще  сменяме веригата, защото е с един зъб разминаване. Няма проблеми с автомобила. Със сигурност предният собственик в България не я е сменявал, а той я е взел нов внос на 107000 км като  е възможно да е взета от бултрако, но не го питах. Имаше етикет за сменяно масло на 108000 в бултрако. Има вероятност те като са я внасяли с пробег през 2007 да са сменили веригата един път , но трябва и да са врътнали 100к километра назад. Иначе , ако е бил някой друг джамбазин , не ми се вярва да е сменил верига и да я е продал с чисто нова такава.

Редактирано от ivailopp
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно въпросче предстои ми покупка на акорд 2005 дизел на 200000 реални километра е.Дали ще прави проблем веригата или е по издръжлива на този двигател..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са неизвестните но от 180к до 300к може да изкарат веригите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Нагоре 1
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой се е из@кал така на този мотор? И защо? 

На такива трябва да им се въведе задължително обучение с начално ограмотяване и принудителен труд, докато се научат как трябва да се работи!!! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.07.2020 г. at 9:55, fenabg написа:

Верига на к20 няма никога да искара повече от 250к ако ще да и е смвняно маслото всеки месец. За километрите съм сигурен защото колата е и за съединител а на него си му е толкова живота. 

Има и е на 295 хил,  купувана нова от България 2006 г.  црв к20 и още е с несменена верига.  Интерсувах се колко е ресурса и,  и се запознах с човека първи и единствен  собственик на колата... който ми каза доста неща  ,  като е сменил съединителя на 250хил...., а и валовете са в отлично състояние. Винаги е полезно да чуеш такава информация от първи и единствен собственик поддържал перфектно колата си

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Фена:

Колега, аз съм от тези третите. Минах от crv 1 на 2 и като я заведох на реглаж, честито-верига и износен изпускателен вал. Та на въпроса: имаш ли читав изпускателен вал за К20А4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В olx попаднах на обява за 350 лв вал втора употреба. Човека ми обясни че има внесени бройки от Канадски автоморги. В процес на взимане на решение съм, нов или втора употреба. И трябва ли вала да е комплект с кобилици. Те ли драскат по гърбиците?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марина! Ние четем ама не е нужно навякъде да се драска. https://www.ebay.com/sch/i.html?_id=353898328487&_nkw=New+Honda+14120PPA010+CAMSHAFT+14120-PPA-010

Ето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е ама в момента съм като удавник и се хващам за всяка сламка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 11/1/2022 at 12:58 PM, Green147 said:

В olx попаднах на обява за 350 лв вал втора употреба. Човека ми обясни че има внесени бройки от Канадски автоморги. В процес на взимане на решение съм, нов или втора употреба. И трябва ли вала да е комплект с кобилици. Те ли драскат по гърбиците?

 

Обикновено гърбиците на вала се износват от недобро двигателно масло, недостатъчно честа смяна на масло или лоши навици на шофиране. Аз съм този, който праща валовете от Канада. Отворил на над 200 глави на такива двигатели, но изключително рядко съм виждал нащърбена кобилица дори при вал със силно проядени гърбици.

Редактирано от Joro900
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.05.2023 г. at 7:12, Joro900 написа:

Обикновено гърбиците на вала се износват от недобро двигателно масло, недостатъчно честа смяна на масло или лоши навици на шофиране

Слабо място,бих казал фабричен дефект.Не може всеки втори с К20,да е с такъв проблем и да го упрекваме,че не си гледа автомобила.

Отдавна трябваше да има сервизна акция от Хонда ,за проблема!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...