honditeee 39 #81 Отговорено 21 Февруари, 2019 Багажника на комбито е сравнително малък спрямо размера на колата. Едни от най-малките които съм виждал за комби кола ! Седана има по-голям багажник и това беше една от причините да искам седан, но не намерих. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #82 Отговорено 22 Февруари, 2019 Кажете какво да се гледа при избор на CRV ,2L,petrol. Какви са им основните болежки и как се диагностицират при избор? Мисля да взема една такава "жипка" на баща ми. Питам в тази тема за да не пускам нова,за кола за 2К лв.. (на акорда 2те полуоски само ми струват ,колкото цяло CR_V ) https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201902185048023?advertising-location=at_cars&postcode=e63lu&model=CR-V&page=2&make=HONDA&onesearchad=New&onesearchad=Nearly New&onesearchad=Used Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #83 Отговорено 22 Февруари, 2019 Основното е да видиш дали сработва 4х4 и дали има виене в диференциала при скорост от около 100км/ч. Останалото си е като за всяка друга кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #84 Отговорено 22 Февруари, 2019 И разбира се да погледнеш дали има кардан! Някои модификации са 4х2, а на някои от 4х4 версиите е свален заради икономичност. Виждал съм такива - има си заден диф, но кардана е нейде в гаража. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #85 Отговорено 22 Февруари, 2019 Как точно сръботва 4х4 на CR-V то,някакви бутони за вклучване или е автоматично и се случва при поределени условия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #86 Отговорено 22 Февруари, 2019 Намираш си подходящо място- сняг, пясък, кал и т.н., започваш да въртиш гуми и ако усетиш "подритване" значи се включва. Няма бутони, а като превъртят предните колела започват да въртят и задните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #87 Отговорено 25 Февруари, 2019 Спрях се на един модел “ниво на оборудване - елеганс” 2.0 ат, 2010. Като колата има ТЮФ до 2020 година. Според вас дали има нужда да е карам в Бултрако за преглед или мога да се доверя на немския документ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #88 Отговорено 25 Февруари, 2019 Приятел си взе от Швейцария Мазда 5 фейс 2010-а с прегледи и в движение до последно. За разлика от тамошните шосета (където колата бе тествана), тук не можеше да стои в пътя. По задното окачване нищо не бе пипано - амортесьорите не държаха и всички тампони бяха леш. Не е гнила, но въпреки това по лесно за ремонт беше да свалят целия мост. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #89 Отговорено 25 Февруари, 2019 На 21.02.2019 г. at 17:52, denis написа: Аз съм а акорд 8 2.4 комби . Като недостатък е малкият обем на багажника и ми е малко муден за градско каране. Иначе за дълъг път е доста добре. Многото багаж и включен климатик почти не влияят на този двигател. За изпреварване също е добре. Проблема с малкия багажник съм го решил с куфар на тавана. Успех в избора. Колега, караш ли в режим "S" ? Става доста пъргава. Вярно е, има доста да се желае от тази кола с 201к.с.! Да не забравяме теглото от над 1700кг. За шума: Возих се в Бмв 750 Li 2017 около 1000км. Има шум, свистят огледалата.Чуват се зимните гуми. Има ли страничен вятър и в S класа се чува. И не на последно место към автора на темата. Изясни си какво точно желаеш, комби, седан, "Жибка" или икономична? И не забравяй проверката в сервиза е задължителна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #90 Отговорено 26 Февруари, 2019 @darius В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #91 Отговорено 26 Февруари, 2019 преди 11 минути, BOKLUK_CHOVEK написа: @darius В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де. Колега, това беше добро - ''след 150 км, направо се налага да си крещим в купето, за да се чуем''. Не че колата е от най-тихите, но чак пък до крещене ...Много странно.Пресилвате нещо май 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #92 Отговорено 26 Февруари, 2019 Преди 10 часа, JunkieXL написа: Спрях се на един модел “ниво на оборудване - елеганс” 2.0 ат, 2010. Като колата има ТЮФ до 2020 година. Според вас дали има нужда да е карам в Бултрако за преглед или мога да се доверя на немския документ. Колега, три пъти съм ходил в Бултрако( със съответното плащане там за проверка), докато си избера колата. Първия АКОРД на вид беше идеален, от Швейцария. Отидохме с репатрак до Бултрако и там колата не иска да запали и т.н... С триста зора я подкараха, беше леш отвсякъде - дюзи, ДПФ, проблем с двигателя и електрониката, окачването и т.н.... Иначе си беше 2010-2011.От сервиза викат -''Г-не , тва не е Вашата кола.....). Другата пак я гледаха, този път в Пловдив. Всичко си беше ОК по основните параметри. Естествено, фиксират и ''проблеми'', които хич не са наложително да се правят веднага, още повече - при тях. На моята изкараха по техните цени ''ремонти'' за около 3500 лв. на неща, които са консумативи и се сменят в някакъв момент при всяка кола.После , на ТРИ други сервиза, при приятели, ми казаха , че съм луд, ако тръгна да изпълнявам препоръките на Бултрако....Та така. Иди задължително на диагностика в Бултрако, пък после преценявай за съответния автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #93 Отговорено 26 Февруари, 2019 За съжаление изобщо не преувеличавам. Качи се на някоя немска кочина и сам се убеди.Също може да си направиш експеримент със замерване на шума с някоя телефонска програма например. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #94 Отговорено 26 Февруари, 2019 Ако изолазията е като на ЦРВ 3 е точно така както го описва колегата. Когато пътувах по магистрала и детето заспи, почти не си говорехме с жената тъй като не ме чуваше отзад какво й казвам. А ако има вятър не се и опитвам да й говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #95 Отговорено 26 Февруари, 2019 (Редактирано) Шумът зависи много не само от изолацията, а и от гумите (освен марка, модел и това в какво състояние са). Така че е възможно при една да викаш на 150, а при друга – не. Редактирано 26 Февруари, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #96 Отговорено 26 Февруари, 2019 А Вие защо карате със скорост по-голяма от 150 км/ч ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #97 Отговорено 26 Февруари, 2019 (Редактирано) Петко,хайде да не се правим на големи моралисти,а? Ти караш навсякъде по всяко време с ограничението,така ли? Силно се съмнявам в това.Над 150км шума е направо непоносим,шум има във всички скорости (в сръвнение с немските марки). Относно гумите.Карам кола за 17К лв,дали съм със някакви "джапанки" според вас? Гумите са чисто нови ,зимни R17,225,50 с клас на шум А. За да кажеш,че акорда е "нормално шумнен" трябва да си карал трактор или камаз преди това... Спирам да спамя темата на колегата с това.Но да го има в предвид,че на дълъг път главата ти става "попфолк" и е доста неприятно ако имаш и деца. Редактирано 26 Февруари, 2019 от BOKLUK_CHOVEK 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #98 Отговорено 26 Февруари, 2019 Аз пък от шум при Сивика не мога да се оплача, но той в голяма степен зависи от аеродинамиката на автомобила. Акорда е със значително по-лоши показатели, но пък класа автомобил предполага, че е трябвало да компенсират с по-добра шумоизолация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #99 Отговорено 26 Февруари, 2019 преди 13 минути, BOKLUK_CHOVEK написа: Ти караш навсякъде по всяко време с ограничението,така ли? ААаа.. съвсем не карам по ограниченията.. Но рядко вдигам над 150.. Дори съм си направил напомнянето за скорост да е на 150.. и като се увлека някой път и онова пип-ка и ми напомня да намаля.. Иначе темата е дискутирана.. Изолация - бърлива.. липса на задни подкалници и т.н... Погледнете темата за изолация на колата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #100 Отговорено 26 Февруари, 2019 Вярно ли 8-цата няма задни подкалници? Че тя моята има, пък новата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #101 Отговорено 26 Февруари, 2019 (Редактирано) Незнам какви изолации имат. Досега карах сивик 8 ген и не съм имал проблем с шум в купето. Карам и джаз и там не виждам. Очаквам акорда да е по-добре. Ще се учуда ако е по-зле. А това с задните подкалници ако наистина нямат ще ме учуди много. До колкото знам да е има изолация на пода отдолу за да не се усещат камъчетата (поне сивика ми имаше) Редактирано 26 Февруари, 2019 от JunkieXL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #102 Отговорено 26 Февруари, 2019 Тогава ще останете мноого учудени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #103 Отговорено 26 Февруари, 2019 преди 20 минути, petko_z написа: Тогава ще останете мноого учудени Искаш да кажеш че акорда няма допълнителен слой под купето за да не се чуват камъчетата. И няма подкалници? или пък е с по-кофти материали от сивик 8 ген по купето? ако е така много лошо за тези който са го измислили и за тези който ги караме тези коли (или ще караме ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #104 Отговорено 26 Февруари, 2019 Отпред има пластмасови подкалници.. отзад няма.. Това за камъчетата не го знам.. като цяло наистина е по-шумен от немските бангии от този клас.. както каза колегата BOKLUK_CHOVEK.. За мене не е проблем.. карам отдавна.. спомням си и жигулката.. там нещата бяха по-зле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #105 Отговорено 26 Февруари, 2019 Преди 12 часа, BOKLUK_CHOVEK написа: @darius В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де. Само моят Акорд е безшумен или съм оглушал най-вероятно. Нови гуми Blizzak ML 001 ЕВО 225/50/17! И летни Potenza RE 070! Провери си гумите, имах неблагоразумието да сложа run flat гуми с които дойде колата. Ужас и невероятен шум още на 50км/ч! Карах точно 50км и сложих нови гуми и дойде тишината! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honditeee 39 #106 Отговорено 26 Февруари, 2019 Големи спорове излезнаха в темата с тази изолация. За съжаление са напълно вярни без никакво съмнение. На мойта още когато я купих на третия месец си направих сам шумоизолация, както и има тема и повечето са я чели. Един от главните проблеми е, че японските коли са с доказано тънки ламарини спрямо немските което е първия проблем за звука. Малките японски градски коли ги разбирам да са с тънка ламарина ама акорд да изкарат с леко по дебела ламарина от тях е просто смешно. Ако някой има дълбоки съмнения мога да запиша звук на затваряща се врата на акорда, който е наподобява звука на тенекия за сирене. За съмняващите се също има един много приятен тест и той е: Отидете при предните калници над гумите и просто почукайте с пръст отгоре и кажете на какво наподобява звука. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #107 Отговорено 26 Февруари, 2019 Аз наистина не го вярвам. Искате да ми кажете че сивика е по-добро изпълнение от акорда (който би следвало да е един клас по-висок автомобил) ще обърна внимание на тези неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #108 Отговорено 26 Февруари, 2019 На ЦРВто като пътувах по магистрала и от време на време проверявах дали случайно не съм свалил леко преден ляв прозорец. Мога да различа виене от гуми, шум от двигател и свистене на въздух. Просто на магистрално каране имаш чувството, че си си свалил стъклото с около 1см. Не знам дали ако се сложат ветробрани на вратите ще се променят нещата поне малко. Тънките ламарини и липсата на изолация допълнително утежняват нещата. Тези "забележки" едва ли ще ги усетиш при първоначалния оглед. Все пак има и някаква еуфория, че това е твоята кола, която не ти позволява да видиш много неща. Като мине някакво време обаче тези дребни забележки започват едно по едно да те дразнят. Не казвам, че колата не е хубава и не си заслужава парите. Просто трябва на време да се прецени дали се търси седан, комби или СУВ, както и дали да е бензин, газ или дизел и когато дойде време да даваш парите, които никак не са малко, да знаеш, че срещу тях си получил това, което най- много ти върши работа и те радва да го караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #109 Отговорено 27 Февруари, 2019 На 26.02.2019 г. at 0:32, darius написа: Колега, караш ли в режим "S" ? Става доста пъргава. Вярно е, има доста да се желае от тази кола с 201к.с.! Да не забравяме теглото от над 1700кг. За шума: Возих се в Бмв 750 Li 2017 около 1000км. Има шум, свистят огледалата.Чуват се зимните гуми. Има ли страничен вятър и в S класа се чува. И не на последно место към автора на темата. Изясни си какво точно желаеш, комби, седан, "Жибка" или икономична? И не забравяй проверката в сервиза е задължителна. В режим "S" имам усещането, че просто изцежда повече скоростите, а не по-добро ускорение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
denis 5 #110 Отговорено 27 Февруари, 2019 На 26.02.2019 г. at 0:32, darius написа: Колега, караш ли в режим "S" ? Става доста пъргава. Вярно е, има доста да се желае от тази кола с 201к.с.! Да не забравяме теглото от над 1700кг. За шума: Возих се в Бмв 750 Li 2017 около 1000км. Има шум, свистят огледалата.Чуват се зимните гуми. Има ли страничен вятър и в S класа се чува. И не на последно место към автора на темата. Изясни си какво точно желаеш, комби, седан, "Жибка" или икономична? И не забравяй проверката в сервиза е задължителна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #111 Отговорено 27 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 19 часа, JunkieXL написа: Аз наистина не го вярвам. Искате да ми кажете че сивика е по-добро изпълнение от акорда (който би следвало да е един клас по-висок автомобил) ще обърна внимание на тези неща Това с шума не е точно така както ти го описват колегите,поне не и при R20.Подкалници към задната броня има,към купето си е като на другите коли.Камъчета да бият още не съм чувал в купето. Аз ли съм глух.То кусури ако тръгнеш да търсиш винаги може да се намерят. Виждам,че си от Пловдив (прекрасен град) та и за магистралата до Варна все кусури и намират ама никой не хваща подбалкансия път.....и командировъчни нямаше да взимам ама.... . Абстрахирай се! Редактирано 27 Февруари, 2019 от Митко Йотов 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #112 Отговорено 28 Февруари, 2019 Един страничен въпрос. От няколко дни карам едно црв от англия временно. Но като му свалих акумулатора и после навигацията (радиото) иска код. Нещо което несъобразих. Имам ВИН и един код който го изписва на дисплея (което незнам дали е сериен номер). Как мога да се сдобия с код за радиото без да се налага да заплащам в Бултрако такса за генериране на код? благодаря предварително за помоща. Ето и ВИН-а: SHSRD97605U014656 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #113 Отговорено 28 Февруари, 2019 Май няма друг начин освен в Бултрако.Търсих начини из нета ,ама дсже и братята руснаци не беха намерили фрее начин .В бултрако - 40лв е и аз минах през тази глупост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #114 Отговорено 28 Февруари, 2019 Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми Копирах поста на колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #115 Отговорено 28 Февруари, 2019 Преди 3 часа, goodybg написа: Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми Копирах поста на колегата А как да намеря серииния номер (при мен е навигацията не е радио и като задържам 1 и 6 не става нищо). Има един код който го изписва в момента на екрана но незнам дали това е серииния номер? 23000464. ето това ми изписва. това ли е серииния номер или трябва да го изкарам по някакъв друг начин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #116 Отговорено 28 Февруари, 2019 Това е номера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #117 Отговорено 28 Февруари, 2019 преди 37 минути, goodybg написа: Това е номера Благодаря сега ще пробвам дано да стане. Ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #118 Отговорено 28 Февруари, 2019 Може да ме наплюете ама, що не си вземеш един Lexus RX400h И не отсвириш и Акорди и ЦР-Вта Носи и на газ 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #119 Отговорено 28 Февруари, 2019 не разрешава. дава грешка при ВИН-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #120 Отговорено 28 Февруари, 2019 Направих го с твоя номер и ми изпратиха това.Dear Customer, Thank you for your recent inquiry regarding your anti-theft code(s). As requested a copy of the anti-theft code(s) for your vehicle are below.Serial Number: 23000464Code: 16222,1903BIf additional assistance is required please provide the following information in your response:1. VIN (Vehicle Identification Number)2. Best number to contact you.3. Best time to contact you during office hours.Alternatively, you can contact us at (800) 999 - 1009, Option 3.Office Hours Monday - Friday 6:00 A.M. - 5:00 P.M. PST Saturday 7:30 A.M. - 4:00 P.M. PST Thank you, American Honda Motor Co., Inc. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове