Jump to content
JunkieXL

Покупка на акорд 8 ген съвет

Recommended Posts

Багажника на комбито е сравнително малък спрямо размера на колата. Едни от най-малките които съм виждал за комби кола !

Седана има по-голям багажник и това беше една от причините да искам седан, но не намерих.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете какво да се гледа при избор на CRV ,2L,petrol. Какви са им основните болежки и как се диагностицират при избор? Мисля да взема една такава "жипка" на баща ми. Питам в тази тема за да не пускам нова,за кола за 2К лв.. (на акорда 2те полуоски само ми струват ,колкото цяло CR_V :D)

 

https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201902185048023?advertising-location=at_cars&postcode=e63lu&model=CR-V&page=2&make=HONDA&onesearchad=New&onesearchad=Nearly New&onesearchad=Used

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното е да видиш дали сработва 4х4 и дали има виене в диференциала при скорост от около 100км/ч.  Останалото си е като за всяка друга кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И разбира се да погледнеш дали има кардан! Някои модификации са 4х2, а на някои от 4х4 версиите е свален заради икономичност. Виждал съм такива - има си заден диф, но кардана е нейде в гаража. :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно сръботва 4х4 на CR-V то,някакви бутони за вклучване или е автоматично и се случва при поределени условия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намираш си подходящо място- сняг, пясък, кал и т.н., започваш да въртиш гуми и ако усетиш "подритване" значи се включва. Няма бутони, а като превъртят предните колела започват да въртят и задните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на един модел “ниво на оборудване - елеганс” 2.0 ат, 2010. Като колата има ТЮФ до 2020 година. 

Според вас дали има нужда да е карам в Бултрако за преглед или мога да се доверя на немския документ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел си взе от Швейцария Мазда 5 фейс 2010-а с прегледи и в движение до последно. За разлика от тамошните шосета (където колата бе тествана), тук не можеше да стои в пътя. По задното окачване нищо не бе пипано - амортесьорите не държаха и всички тампони бяха леш. Не е гнила, но въпреки това по лесно за ремонт беше да свалят целия мост.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.02.2019 г. at 17:52, denis написа:

Аз съм а акорд 8 2.4 комби . Като недостатък е малкият обем на багажника и ми е малко муден за градско каране. Иначе за дълъг път е доста добре. Многото багаж и включен климатик почти не влияят на този двигател. За изпреварване също е добре. Проблема с малкия багажник съм го решил с куфар на тавана. Успех в избора.

 

Колега, караш ли  в режим "S" ?

Става доста пъргава. Вярно е, има доста да се желае от тази кола с 201к.с.!

Да не забравяме теглото от над 1700кг.

 

За шума:

Возих се в Бмв 750 Li 2017 около 1000км.

Има шум, свистят огледалата.Чуват се зимните гуми.

Има ли страничен вятър и в S класа се чува.

 

И не на последно место към автора на темата.

Изясни си какво точно желаеш, комби, седан, "Жибка" или икономична?

И не забравяй проверката в сервиза е задължителна.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@darius

В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, BOKLUK_CHOVEK написа:

@darius

В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де.

Колега, това беше добро - ''след 150 км, направо се налага да си крещим в купето, за да се чуем''. Не че колата е от най-тихите, но чак пък до крещене ...Много странно.Пресилвате нещо май :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, JunkieXL написа:

Спрях се на един модел “ниво на оборудване - елеганс” 2.0 ат, 2010. Като колата има ТЮФ до 2020 година. 

Според вас дали има нужда да е карам в Бултрако за преглед или мога да се доверя на немския документ. 

Колега, три пъти съм ходил в Бултрако( със съответното плащане там за проверка), докато си избера колата. Първия АКОРД на вид беше идеален, от Швейцария. Отидохме с репатрак до Бултрако и там колата не иска да запали и т.н... С триста зора я подкараха, беше леш отвсякъде - дюзи, ДПФ, проблем с двигателя и електрониката, окачването и т.н.... Иначе си беше 2010-2011.От сервиза викат -''Г-не , тва не е Вашата кола.....).

Другата пак я гледаха, този път в Пловдив. Всичко си беше ОК по основните параметри. Естествено, фиксират и ''проблеми'', които хич не са наложително да се правят веднага, още повече - при тях. На моята изкараха по техните цени ''ремонти'' за около 3500 лв. на неща, които са консумативи и се сменят в някакъв момент при всяка кола.После , на ТРИ други сервиза, при приятели, ми казаха , че съм луд, ако тръгна да изпълнявам препоръките на Бултрако....Та така. Иди задължително на диагностика в Бултрако, пък после преценявай за съответния автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление изобщо не преувеличавам. Качи се на някоя немска кочина и сам се убеди.Също може да си направиш експеримент със замерване на шума с някоя телефонска програма например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изолазията е като на ЦРВ 3 е точно така както го описва колегата. Когато пътувах по магистрала и детето заспи, почти не си говорехме с жената тъй като не ме чуваше отзад какво й казвам. А ако има вятър не се и опитвам да й говоря :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумът зависи много не само от изолацията, а и от гумите (освен марка, модел и това в какво състояние са). Така че е възможно при една да викаш на 150, а при друга – не.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Вие защо карате със скорост по-голяма от 150 км/ч ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петко,хайде да не се правим на големи моралисти,а? Ти караш навсякъде по всяко време с ограничението,така ли? Силно се съмнявам в това.Над 150км шума е направо непоносим,шум има във всички скорости (в сръвнение с немските марки). Относно гумите.Карам кола за 17К лв,дали съм със някакви "джапанки" според вас? Гумите са чисто нови ,зимни R17,225,50 с клас на шум А. За да кажеш,че акорда е "нормално шумнен" трябва да си карал трактор или камаз преди това...

Спирам да спамя темата на колегата с това.Но да го има в предвид,че на дълъг път главата ти става "попфолк" и е доста неприятно ако имаш и деца.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от шум при Сивика не мога да се оплача, но той в голяма степен зависи от аеродинамиката на автомобила. Акорда е със значително по-лоши показатели, но пък класа автомобил предполага, че е трябвало да компенсират с по-добра шумоизолация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, BOKLUK_CHOVEK написа:

Ти караш навсякъде по всяко време с ограничението,така ли?

 

ААаа.. съвсем не карам по ограниченията.. Но рядко вдигам над 150..

Дори съм си направил напомнянето за скорост да е на 150.. и като се увлека някой път и онова пип-ка и ми напомня да намаля..

Иначе темата е дискутирана.. Изолация - бърлива.. липса на задни подкалници и т.н... Погледнете темата за изолация на колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли 8-цата няма задни подкалници? Че тя моята има, пък новата :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какви изолации имат. Досега карах сивик 8 ген и не съм имал проблем с шум в купето. Карам и джаз и там не виждам. Очаквам акорда да е по-добре. Ще се учуда ако е по-зле. А това с задните подкалници ако наистина нямат ще ме учуди много. 

До колкото знам да е има изолация на пода отдолу за да не се усещат камъчетата (поне сивика ми имаше)

 

Редактирано от JunkieXL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава ще останете мноого учудени :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, petko_z написа:

Тогава ще останете мноого учудени :)

Искаш да кажеш че акорда няма допълнителен слой под купето за да не се чуват камъчетата. И няма подкалници?

или пък е с по-кофти материали от сивик 8 ген по купето?

ако е така много лошо за тези който са го измислили и за тези който ги караме тези коли (или ще караме ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред има пластмасови подкалници.. отзад няма..

Това за камъчетата не го знам..  като цяло наистина е по-шумен от немските бангии от този клас.. както каза колегата BOKLUK_CHOVEK..

За мене не е проблем.. карам отдавна.. спомням си и жигулката.. там нещата бяха по-зле :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

@darius

В акорд 8 след 150км ,направо се налага да си крещим в купето за да се чуем. Имах бмв Е90 и с 200 нямаше такъв проблем.Доста е шумно в купето,което е много голям минус за мен,особено на дълъг път.Ще се слага изолация,когато имам време де.

Само моят Акорд е безшумен или съм оглушал най-вероятно.

Нови гуми Blizzak ML 001 ЕВО 225/50/17!

И летни Potenza  RE 070!

 

Провери си гумите, имах неблагоразумието да сложа run flat гуми  с които дойде колата.

Ужас и невероятен шум още на 50км/ч! Карах точно 50км и сложих нови гуми и дойде тишината!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи спорове излезнаха в темата с тази изолация. За съжаление са напълно вярни без никакво съмнение. 

На мойта още когато я купих на третия месец си направих сам шумоизолация, както и има тема и повечето са я чели. Един от главните проблеми е, че японските коли са с доказано тънки ламарини спрямо немските което е първия проблем за звука. Малките японски градски коли ги разбирам да са с тънка ламарина ама акорд да изкарат с леко по дебела ламарина от тях е просто смешно. 

 Ако някой има дълбоки съмнения мога да запиша звук на затваряща се врата на акорда, който е наподобява звука на тенекия за сирене. 

За съмняващите се също има един много приятен тест и той е: Отидете при предните калници над гумите и просто почукайте с пръст отгоре и кажете на какво наподобява звука.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наистина не го вярвам. Искате да ми кажете че сивика е по-добро изпълнение от акорда (който би следвало да е един клас по-висок автомобил)

ще обърна внимание на тези неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЦРВто като пътувах по магистрала и от време на време проверявах дали случайно не съм свалил леко преден ляв прозорец. Мога да различа виене от гуми, шум от двигател и свистене на въздух. Просто на магистрално каране имаш чувството, че си си свалил стъклото с около 1см. Не знам дали ако се сложат ветробрани на вратите ще се променят нещата поне малко. Тънките ламарини и липсата на изолация допълнително утежняват нещата.

Тези "забележки" едва ли ще ги усетиш при първоначалния оглед. Все пак има и някаква еуфория, че това е твоята кола, която не ти позволява да видиш много неща. Като мине някакво време обаче тези дребни забележки започват едно по едно да те дразнят. Не казвам, че колата не е хубава и не си заслужава парите. Просто трябва на време да се прецени дали се търси седан, комби или СУВ, както и дали да е бензин, газ или дизел и когато дойде време да даваш парите, които никак не са малко, да знаеш, че срещу тях си получил това, което най- много ти върши работа и те радва да го караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.02.2019 г. at 0:32, darius написа:

Колега, караш ли  в режим "S" ?

Става доста пъргава. Вярно е, има доста да се желае от тази кола с 201к.с.!

Да не забравяме теглото от над 1700кг.

 

За шума:

Возих се в Бмв 750 Li 2017 около 1000км.

Има шум, свистят огледалата.Чуват се зимните гуми.

Има ли страничен вятър и в S класа се чува.

 

И не на последно место към автора на темата.

Изясни си какво точно желаеш, комби, седан, "Жибка" или икономична?

И не забравяй проверката в сервиза е задължителна.

 

В режим "S" имам усещането, че просто изцежда повече скоростите, а не по-добро ускорение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.02.2019 г. at 0:32, darius написа:

Колега, караш ли  в режим "S" ?

Става доста пъргава. Вярно е, има доста да се желае от тази кола с 201к.с.!

Да не забравяме теглото от над 1700кг.

 

За шума:

Возих се в Бмв 750 Li 2017 около 1000км.

Има шум, свистят огледалата.Чуват се зимните гуми.

Има ли страничен вятър и в S класа се чува.

 

И не на последно место към автора на темата.

Изясни си какво точно желаеш, комби, седан, "Жибка" или икономична?

И не забравяй проверката в сервиза е задължителна.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, JunkieXL написа:

Аз наистина не го вярвам. Искате да ми кажете че сивика е по-добро изпълнение от акорда (който би следвало да е един клас по-висок автомобил)

ще обърна внимание на тези неща

Това с шума не е точно така както ти го описват колегите,поне не и при  R20.Подкалници към задната броня има,към купето си е като на другите коли.Камъчета да бият още не съм чувал в купето. Аз ли съм глух.То кусури ако тръгнеш да търсиш винаги може да се намерят.

Виждам,че си от Пловдив (прекрасен град) та и за магистралата до Варна все кусури и намират ама никой не хваща подбалкансия път.....и командировъчни нямаше да взимам ама.... .

Абстрахирай се!

 

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един страничен въпрос. 

От няколко дни карам едно црв от англия временно. Но като му свалих акумулатора и после навигацията (радиото) иска код. Нещо което несъобразих. Имам ВИН и един код който го изписва на дисплея (което незнам дали е сериен номер). Как мога да се сдобия с код за радиото без да се налага да заплащам в Бултрако такса за генериране на код?

благодаря предварително за помоща. 

Ето и ВИН-а:

SHSRD97605U014656

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма друг начин освен в Бултрако.Търсих начини из нета ,ама дсже и братята руснаци не беха намерили фрее начин .В бултрако - 40лв е и аз минах през тази глупост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. 

Благодаря на всички съпричастни с проблема ми

 

Копирах поста на колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, goodybg написа:

Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. 

Благодаря на всички съпричастни с проблема ми emoji4.png

 

Копирах поста на колегата

А как да намеря серииния номер (при мен е навигацията не е радио и като задържам 1 и 6 не става нищо). Има един код който го изписва в момента на екрана но незнам дали това е серииния номер?

23000464. 

ето това ми изписва. това ли е серииния номер или трябва да го изкарам по някакъв друг начин?

IMG_0248.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, goodybg написа:

Това е номера

Благодаря сега ще пробвам дано да стане. Ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ме наплюете ама, що не си вземеш един Lexus RX400h И не отсвириш и Акорди и ЦР-Вта :D 

 

Носи и на газ ;) 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разрешава. дава грешка при ВИН-а.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го с твоя номер и ми изпратиха това.
Dear Customer, 

Thank you for your recent inquiry regarding your anti-theft code(s). As requested a copy of the anti-theft code(s) for your vehicle are below.

Serial Number: 23000464
Code: 16222,1903B


If additional assistance is required please provide the following information in your response:
1. VIN (Vehicle Identification Number)
2. Best number to contact you.
3. Best time to contact you during office hours.

Alternatively, you can contact us at (800) 999 - 1009, Option 3.

Office Hours 
Monday - Friday 6:00 A.M. - 5:00 P.M. PST 
Saturday 7:30 A.M. - 4:00 P.M. PST 

Thank you, 
American Honda Motor Co., Inc. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...