Jump to content
Златко 123

Дали да си купя 2.0 или 2.4 бензин ръчка

Recommended Posts

Моля помогнете. Живея в германия и за дизел  да купя  по  големите градове  го спират за това търся бензин и ръчна скоросна  кутия.  3 серия на цвр. МОЛЯ. ПОМАГАЙТЕ. Търся по здр. Вариан защото тук ремонта е много малко по скъп  от  колата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ще я ползваш? Потърси ли в изписаните теми? Ще намериш доста отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Pavel_Pavlov написа:

За какво ще я ползваш? Потърси ли в изписаните теми? Ще намериш доста отговори.

Ще се използва за семеен  автомобил и ще се кара почти само на асвалт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те бърка по големия разход тогава 2.4 по малкия двигател е като спънат кон, тия 150 коня не знам как са измерени, колата е потресаващо бавна и тромава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не знаем за човека, не че и той се е престарал да даде информация, че да му помогнем информирано :) 

 

Говорим за втора ръка кола, не за нова по поръчка от каталог. Аз бих направил филтър на колите, които ти отговарят на критериите. До тук знаем само, че това е бензин и ръчка. Държиш ли на 4х4? Държиш ли на отопление на седалки, кожен салон и подобни? Виж какви коли има около теб, които ти отговарят на изискванията и бюджета - при втора ръка, може да се окаже, че има прекрасен автомобил само с малкия или само с големия двигател. А може да се окаже, че има и варианти да пробваш и двата преди да избереш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам претенции за кожа и така нататък но щом е  джип нека да е  4х4.   Как вози? твърдо ли е окачването? Това е което ме интересува. Бюджета е 6 ев. Мисля да стигнат. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6к евро за читаво ЦРВ 3 бензин забрави, вози твърдо

Редактирано от Радо82
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този бюджет и 2-ра генерация фейс е на кантар с обслужването.

Приятел си взе Киа Спортидж 2009 за 2/3 от тези пари и засега бил доволен.

Ще се вместиш и за вариант 4х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Златко 123 написа:

Нямам претенции за кожа и така нататък но щом е  джип нека да е  4х4.   Как вози? твърдо ли е окачването? Това е което ме интересува. Бюджета е 6 ев. Мисля да стигнат. 

 

Извинявай Златко, обаче не можеш ли да отделиш 10 минути да си премислиш въпросите и ограниченията и да ги опишеш културно преди да губиш времето на 5 други човека с гръмкото "МОЛЯ. ПОМАГАЙТЕ."? На боб и кафе ли да гадаем каква е правилната кола за теб?

 

И изобщо направи ли си труда и едно търсене да пуснеш преди темата? В цяла Германия (mobile.de), няма нито едно бензиново CR-V Gen 3 до 6000 евро (поне предполагам, че "6 ев" е 6000 евро), започват от 8000 евро. Проблемът ти далеч не е дали искаш или не искаш кожа, 4х4 и 2.0 или 2.4...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи си го мислех, но сега вече съм сигурен - Тойота Рав4 е твоята кола!

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.02.2019 г. at 10:46, Veseliq написа:

 

Извинявай Златко, обаче не можеш ли да отделиш 10 минути да си премислиш въпросите и ограниченията и да ги опишеш културно преди да губиш времето на 5 други човека с гръмкото "МОЛЯ. ПОМАГАЙТЕ."? На боб и кафе ли да гадаем каква е правилната кола за теб?

 

И изобщо направи ли си труда и едно търсене да пуснеш преди темата? В цяла Германия (mobile.de), няма нито едно бензиново CR-V Gen 3 до 6000 евро (поне предполагам, че "6 ев" е 6000 евро), започват от 8000 евро. Проблемът ти далеч не е дали искаш или не искаш кожа, 4х4 и 2.0 или 2.4...

    Това е цена без пазар  като се обадим и поговорим. Ще падне цената тук  немците свалят доста голями суми. При един добре проведен разговор  един мой приятел СВАЛИ. 2000 ев. От една е класа която струваше 15 000ев.   Така че. Имам шанс  за 6000 или 6500ев да се намери джипа просто се притеснявам да не би да са. Проблемни . разбира се ще сложа и гас която струва към 1700ев.  И не мога просто хей така да хвърля толкова пари за нещо което постоянно се чупи ето защо търся вашите компетентни мнения. За което благодаря сърдечно

Screenshot_20190209-161004.jpg

Редактирано от Златко 123

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обявата която си постнал е добра, ако автомобила е без проблеми и успееш да я купиш за 6500 е чудесно. Автомобила е здрав, и се чупи малко по рядко от останалите поне по това което чета по форуми, прегледай във форума всички теми и ще си направиш изводи (аз съм ги изчел всички), успех

За мен тази кола има само два недостатъка:

- вози твърдо

- шумоизолацията в купето е лошо

Редактирано от Радо82
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.благодаряти за инфото. Днес се обадих. Свалихме на 6400ев по тел. Като отидем ще пробваме още малко но тоя немец каза да не тръгваме ако мислим за по малко пари да я купуваме колата е сервизна със сменени ремъци ролки абе напълно обсужена преди 22000 км. В сервиз на хонда благодаря  ви отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата да попитам няколко допълнителни неща:

1.Освен по-високата кубатура и повече коне има ли друга разлика разликата между 2.0 и 2.4 двигателя?

2.Всички ли 2.4 са внос от Америка? 

3.Резервните части същите ли са? 

4.Колко по-висок е разхода на 2,4 двигателя? 

5.Друго което изпускам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Има разлика: 2.4 е с два разпределителни вала, различно приложение на VTC системата. Освен това американският модел 2.4 е с хидравлична кормилна рейка, а двойката е с електрическа. На американката май има и опция за отваряне на люка. Сигурно има и други малки разлики.

 

3. Зависи, виж т. 1

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко, за разхода и възможностите на 2.4 - приличен двигател с прилична мощност. Няма да ти "счупи" врата като турбиниран двигател, но е адекватен за нормално каране. Разход градско (София) с нормално каране - 15/16 газ (сега, имам я от 2 месеца). Интересното е, че градско с плавно каране харчи толкова, колкото с резки настъпвания + крузване (инерция). Извънградско - между 11 и 17 литра. До Търново ми даде 11.5 при нормално каране (2.5 човека). В събота София-Бургас със 150-160, 5 човека, доста багаж, без климатик - 17 газ. Колата над 140 става доста, доста шумна. До 140 е добре (гумите също имат значение, новите ми Континентали са доста шумни). На 160 вече шума от вятъра е доста. 

 

Не съм карал 2.0, но според мен наистина ще е неадекватно бавен автоматика. За ръчката може и да се ок, не съм карал. Но, автоматикът е наистина голяма благинка.

 

Колата е иначе е практична, има много пространство и това ми харесва много.

 

А, да - и е супер, супер стабилна. Аз не съм карал досега джип, не знам дали с всички е така. Но на връщане от Бургас карах със 150 в големия дъжд в събота и колата НЕ МРЪДНА. Може би значение имат и гумите, не зная.

 

2.4 има няколко читави в немското мобиле, но под 10 000 евро няма да намериш. С докарване, газ, гуми, обслжуване, каско, гражандска, регистрация такава кола ще ти отиде на 24-26 хиляди лева. Но за мен е приемливо за такъв продукт.

 

Ако пък ти са много парите, вземай за 22к Шкода Октавия 2014 г. дизел автомат на 100 000 и тва е.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сравнение с 2.0:

 

преди 30 минути, Vorpatril написа:

Не съм карал 2.0, но според мен наистина ще е неадекватно бавен автоматика.

 

Ами за моите стандарти не е бавен. Обаче трябва да влезеш в обороти с рязко, твърдо и бързо натискане на педала. Набира си прилично, не съм имал проблеми при натоварване 5 човека и багаж. Освен това на лоста има и спортен режим.

Разходът при мен е по-малък - между 12 и 14 градско София, между 9 и 12 извънградско, зависи от карането. Но бензин.

 

преди 36 минути, Vorpatril написа:

А, да - и е супер, супер стабилна. Аз не съм карал досега джип, не знам дали с всички е така.

 

Не, джиповете - особено по-големите - по принцип не са толкова стабилни. Но CR-V е в сегмента на семейните SUV-та и прави много добро впечатление като стабилност и управление.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, note написа:

Но CR-V е в сегмента на семейните SUV-та и прави много добро впечатление като стабилност и управление.

 

Все пак от 3-та генерация нагоре просветът почва да пада. :) 

Мисля, че е малко над 18 санта, а при 4-та генерация дали не бяха 16 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Note, обясни за този спортен режим? Аз дали го имам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е вторият бутон отгоре надолу, т.е. малкият бутон на скоростния лост. Режимът се нарича D3 и трансмисията избира само първите три скорости.

На мен не ми се е налагало да го използвам, но е хубаво, че го има.

Всички автоматици, които съм виждал, имат нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам Д3, когато искам да си осигуря двигателна спирачка, както използвам и "1" и "2" за същата цел, при спускания с по-голям наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D3 е спортен режим,казваш че не го използваш а твърдиш че е спортен какво те навежда на тази мисъл.Моля обясни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат ли разлика автоматичните кутии при двата вида? Хората които имат съответно с 2.0 AT и 2.4 АТ, дали са забелявали какви обороти държи двигателя при 140км/ч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че кутиите са различни. При спокойно шофиране с постоянна скорост хидротрансформаторът се заключва и при 140 км/ч. може да държи примерно 2500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! При тези обороти, шум от двигателя почти няма да се долавя. Благодаря за отговора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От двигателя не, но да знаеш, че при тази скорост в купето поне на мен ми е доста шумно...Нашият модел определено има нужда от по-добра шумоизолация.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

D3 е спортен режим,казваш че не го използваш а твърдиш че е спортен какво те навежда на тази мисъл.Моля обясни.

 

Да кажем не точно "спортен", защото при по-модерните автомобили това означава и промяна на динамиката на превключване.

Тук позволява поддържането на високи обороти без да ти сменя на 4-та. На по-старите трансмисии бутонът съм го срещал като OD (овърдрайв).

Пробвай го като изпреварваш при изкачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутиите са коренно различни,като започнеш от предавателни числа и свършиш със дебелината на фрикционите на различните предавки...а хидротрансфоматора се заключва  на всички предавки след втора...и всичко това зависи от много неща,обороти,въртящ моменти,положение на дроселоват клапа...и не на последно място изправността на хидрото..говоря за приплъзването ...:D

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D3 и O/D ги има от 1ген при приефейс на таблото като D3 и на фейса като бутон O/D.Предназначението  му е за натоварен режим на кутията, извън пътя по пресечен терен ,когато се дърпа каравана ,ремарке.Това за което го ползвате също се постига и с рязко натискане на педала до долу колата сваля една предавка,и ускорява много бързо . Предавка 1 се използва когато ви трябва много мощ да изтеглите нещо,предавка 2 се използва когато искате да по теглите плавно,примерно зимата или в кал когато сте затънали и не трябва  да се окопавате и на помощ идва 4х4.Вие сте намерили и друго приложение на D3.Бутон за спортен режим няма такъв поне до 3ген ако имаше поведението няма да е нищо общо с D3.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hrisimow, поздравления!

Явно си добър читател, а не писател.

Благодаря!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз благодаря за полезния ти пост от преди 5-6 години, който ми изясни що е то "заключване на хидротрансформатора" - (Лок-ъп), както и на @note за споменаването на тази яка иновативност при хондовите автоматици (иновативност поне за моите представи), което пък ме провокира да ровя за инфо.  Поздрави

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си изровил от прахта е коментар от времето, когато карах 1-ва ген CR-V, JDM. Не е притеснително, защото работата на степенния автоматик при следващите генерации е сходна. Разликата е, че с навлизането на двигателите с i-vtec, нещата лееееко задобряха. Компютрите на двг и автомат са адапивни. Следят твоя стил на каране (спокоен или агресивен) и според него настройват работата на двг и ск.кутия (икономичен или по-спортен режим). Всичко това сме го коментирали многократно през годините.

 

п.п. И все пак, някъде в нета прочетох, че едно от приложенията на компютрите е да решават проблеми, които не са съществували преди създаването на компютрите.

 

edit:

В този ред на мисли, относно динамиката на автоматика.

И аз не мисля, че е тромав, поне не чак толкова. Тук по-скоро идва момента с адаптивните компютри. Няма как да усетиш динамика, ако до преди малко си карал пенсионерски, т.е. в икономичен режим. Ако колата се кара агресивно постоянно (като мен :D ) ддинамиката си е направо добра. Говоря за това в подписа ми.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...